Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Мени делује овај нижи објекат до Земунске да је скроз до коловоза, то беше неки ресторан који неће дирати, па да нема тротоара у том делу.

To bi trebalo da je onaj bivši ...barnik. I to je, koliko se sećam, neka bašta tamo uz ulicu. Ne može to da bude prepreka.
Има тротоар целом дужином бивше Земунске улице (сада Египатске (!)), од раскрснице где се Тошин бунар улива у Земунску, па до раскрснице са Гандијевом и Војвођанском.
Што се тиче тог "ресторана" (ј......к) то је онај бивши Карлов стриптиз бар, а и сада је нешто слично, пошто је ту сада "кинеска масажа". Коловоз у том делу код ј......а се не види зато што је власник урадио мали паркић са фонтаном између коловоза и тротоара. Заокружио сам тај ..... на ортофото снимку и стрелицама означио где је тротоар у том делу.

стриптиз бар.JPG
 
Занимљиво шта све има у ова два блока, хвала за детаљне информације. Пре сам долазио у тај блок да поправљам лап том из правца бивше Земунске, унутарблоковака саобраћајница ми није била баш најпријатнија за пролазак пешице.
 
Mislim da nema problema. Ali moraju da se ukinu parking mesta, da se odvrate ljudi od zaustavljanja uz ivicu (niskom ogradom, kao što je to nekad bilo u Bulevaru Lenjina), tojest, da se taj pravac podigne maksimalno koliko može na nivo gradske magistrale, jer to je produžetak autoputa. Ostaje da se raskrsnica sa HSK/N. Dobrovića deniveliše po projektu, i da se ona sa Gandijevom kvalitetnije reši.
Kakva bre crna gradska magistrala. Kakav produzetak autoputa. Pa u toj ulici zive ljudi, grade se zgrade na 2 metra od nje. Ti bi da od ulice pravis magistralu. Zasto?! Da bi svoje d... mogao da prevezes za 10 minuta krace vreme. Idi pa zivi tamo i onda je pretvori u magistralu. A posto se zalazes za magistralu dozvoli onda i sleperima prolaz, da jadni oni ne kruze. Sta se sve ne moze procitati na ovom forumu.
 
Kakva bre crna gradska magistrala. Kakav produzetak autoputa. Pa u toj ulici zive ljudi, grade se zgrade na 2 metra od nje. Ti bi da od ulice pravis magistralu. Zasto?! Da bi svoje d... mogao da prevezes za 10 minuta krace vreme. Idi pa zivi tamo i onda je pretvori u magistralu. A posto se zalazes za magistralu dozvoli onda i sleperima prolaz, da jadni oni ne kruze. Sta se sve ne moze procitati na ovom forumu.
Aj, ne budi bezobrazan više, leba ti. Dovoljno je što si pglu kao rezervni točak.

To je već gradska magistrala po hijerarhiji, samo nije projektovana niti izvedena kao gradska magistrala. I onda će to da stvori veće probleme nego ako jeste izvedena kao magistrala - i tim ljudima koji tamo žive, i ostalima. Jer, biće veća gužva, manja protočnost, više stajanja na raskrsnicama, zastoja zbog isparkiravanja, itd. Tipična gradska magistrala je Bulevar Mihajla Pupina i otprilike tako treba da izgleda Tošin bunar/Zemunska. Ali ti ne bi da pročitaš šta je napisano, nego bi radije da nešto dodaš, i da pritom pominješ u postu moje dupe, je li.

Ubuduće reaguj pristojno na postove, ili se nosi u 4 p.m. (a nije post meridiem). Treba vas nevaspitane-sa-niskim-iq-om naučiti pameti, nema Srbiji boljitka dok se to ne uradi. Kenja mi se više od vas.
 
Poslednja izmena:
Polako druze. Prvo se nauci pristojnosti, a drugo kupi stan u toj ulici, pa onda prevodi nama glupima sta je kako, a sta zapravo pise. Probleme moze da napravi samo besmislena odluka da sto ti nazivas autoputem se sliva u jednu ulicu, bez ikakvih dodatnih izmena i povezivanja sa T6 i pupinom. Ali ocigledno ti tvoj "visok" IQ i recnik dostojan ulice ne dozvoljava da vidis. Nego hoces da ispravljas posledice, a ne uzroke.
A meni je, a verujem i deugima pun kufer takvih strucnjaka koji na telefonu odlucuju gde ce sta, sto ljudima moze za 180 stepeni da promeni zivot.
 
Da, genije lepog rečnika - citat iz tvoje pretposlednje poruke: 'Da bi svoje dupe mogao da prevezeš...' - bolje će biti da gurneš sav taj saobraćaj, od Čačka do Bara, u ulicu sa tri trake (Vojvođanska) koja se kod Rome sužava na dve trake uprkos rastu saobraćaja - jer se povećava lokalni! - pri čemu su uz desnu parking mesta pod uglom od 90 stepeni... Što znači da je ponekad samo jedna traka prohodna. Pa još česti semafori, leva skretanja, 'Bela reka'...

Da, stvarno treba tako da ostane. Predlažem da se i Jurija Gagarina rekonstruiše da tako izgleda, jer ti misliš da je bolje.
 
I da ne bi kuknjava mediokriteta zaglušila i ovo malo glasova protiv ošljarskog i neinženjerskog odnosa prema infrastrukturi Beograda, da vidimo kako se jedna manje značajna saobraćajnica od Tošinog bunara, projektuje i izvodi u Novom Sadu. Dakle, isto Srbija, triput manji grad:
sentandrejski_bulevar_230922_tw1024.jpg

(Sentandrejski bulevar)
Ovaj standard u Beogradu možemo da sanjamo.
A ko je 'zaslužan' za to?
 
Mi nešto i nemamo mnogo prostora za takvo neko širenje, mislim lokacija.
Zašto su dvosmerne bici staze sa obe strane kolovoza?
 
Pa verovatno zato što: 1) imaju dovoljno mesta 2) shvatili su da u praksi, biciklisti ne funkcionišu tako što u jednoj većoj ulici prelaze preko kolovoza da bi bili u svojoj ''traci'' smera kretanja, nego po inerciji voze tamo gde im je lakše. Te da nije na odmet imati obe bici trake u oba smera na obe strane ulice.

Tako to rade nadobudni previše zapadnjački nastrojeni Vojvođani. Mi ovde s druge strane Dunava pak znamo da je sve to šuplja priča pa zato kopiramo tursko-orijentalni šmek i princip urbanizmu. Mi volimo sve spontano i drukčije, jer to je šmek orijenta.
 
Mi nešto i nemamo mnogo prostora za takvo neko širenje, mislim lokacija.
Zašto su dvosmerne bici staze sa obe strane kolovoza?
O, imali smo i te kako prostora u Tošinom/Zemunskoj/Vojvođanskoj, samo da nismo škrtarili u startu. I za tramvaj je trebalo da se otkupi zemlja.

A škrtari se najviše u faking Beogradu, u okvirima Srbije beznačajnom gradiću. Da prenesem poređenje sa druge teme, Tošin bunar i Zemunska zaista su u profilu prilaznog puta na periferiji Vranja.
 
Poslednja izmena:
@sundjer_bob
Totalno si promašio suštinu mog pitanja. Moje pitanje je tehničke prirode, a ne kritika postojanja bici staze.

@Пантограф
Ključna reč je "imali", ali ovde u Beogradu je bitnije imati zilion nebodera i kojekakvih višespratnica, nego krštene ulice, drvorede, parkove, funkcionalnu infratrukturu za postavljanje tramvajskih baštica...To što imamo Košutnjak, Šumice, Zvezdarsku šumu, Topčider i Hajd park, ITD, ne znači da će ljudima na Vračaru, dobrom delu Zvezdare i Voždovca, i sl. , biti bolja klima, gde je zelenilo postalo muzejski primerak, ili da će saobraćaj biti bolji zbog toga što imamo gomilu bulevara po NBG...​
 
Da, genije lepog rečnika - citat iz tvoje pretposlednje poruke: 'Da bi svoje dupe mogao da prevezeš...' - bolje će biti da gurneš sav taj saobraćaj, od Čačka do Bara, u ulicu sa tri trake (Vojvođanska) koja se kod Rome sužava na dve trake uprkos rastu saobraćaja - jer se povećava lokalni! - pri čemu su uz desnu parking mesta pod uglom od 90 stepeni... Što znači da je ponekad samo jedna traka prohodna. Pa još česti semafori, leva skretanja, 'Bela reka'...

Da, stvarno treba tako da ostane. Predlažem da se i Jurija Gagarina rekonstruiše da tako izgleda, jer ti misliš da je bolje.
Opet masis poentu. Jel svom to saobracaju od bara do cacka mesto u toj ulici, nevezano za prosirenje zemunske. Jel moze dve trake u JG (zutu odbaci) i dve/tri trake u Zemunskoj to da prime i omoguce protocnost. Naravno da ne. Sustina je da se taj saobracaj disperzuje i da neko ko ce u blokove ide tuda, ko ide u zemun ide preko t6. Ko ide do grada ide oreko ade i sajma. U svakom slucaju, skaces kao oparen sa krajnje neorimerenim recnikom i uvredama najnizeg nivoa i na sam pomen tvog d....., a zamisli da zivis u toj ulici, sa prozorom dva metra od kolovoza, pa da ti dodje neki forumovski pametograf i kaze tvoja ulica je od sutra magistrala i sav saobracaj za bg treba da ide tuda. Idealno bi bilo onda skloniti i semafore, pesake prebaciti na pasarele. Pritom u vojvodjanskoj su i dve skole, koje sigurno ne bi tu bile gradjene da su misleci ljudi hteli da ovo pretvore u magistralu. U svakom slucaju uvek je tudje d... manje vredno.
 
Prvi vređaš, legendo, na sasvim pristojne postove, a moj princip je da na ručnu bombu uzvraćam - napalmom. I taktika je uspešna, nikad je ne bih menjao

Tim pre što nemamo T6, trebalo je da imamo bolji protok ovde. Obrnuta logika svakako ne važi.
 
Neka ti na cast ako se ponosis svojom "napalm" taktikom. Samo malo je onako bzvz kada sam za sebe govoris kako ti je uspesna taktika. Uspesna u kom pogledu?!
I u svom postu nisam nikoga vredjao, nego samo reagovao na tvoj po meni totalno razarajuci predlog za sve ljude koji zive u toj ulici, koji tom istom setaju, voze bickl, deca koja idu u pomenute skole. Jer to niti je zamisljeno niti treba da bude ikakva magistrala. Samo obicna ulica u kojoj ljudi zive. I ponavljam, da zivis u toj ulici sigurno ne bi to predlagao.
 
Реаговао си дрско и безобразно, добио си што си тражио.

Замишљено је да тај правац буде градска магистрала, замисли, још 1950! Једна од 6 (шест) у целом Београду.

И тако је остало у свим плановима до данас. Ево у важећем ГУП-у.

Е,сад, што неко не уме да испројектује градску магистралу по стандардима - градске магистрале, то је овде проблем, као и то што тај има подршку од људи који о томе свему појма немају а уз то су и дрчни. И то му онда дође Србија.
 
I kod mene na Zvezdari su komšije protiv proboja ulice ka Cvetkovoj pijaci a to je planirano pre 50 godina. Radije bi da ceo kraj od desetak hiljada ljudi ima samo jednu ulicu kod Gradske bolnice za pristup kraju. A ne razumeju ni koristi od nove ulice kojom bi i gradski prevoz išao te bi svi imali korist. Ko živi ili svesno kupi nepokretnost u ulici koja je u GUP-ovima što trenutnom što starim definisana kao magistrala, saobraćajnica I reda nema šta da se buni. Jasno je da je potrebno smanjiti automibilizaciju ali moraju postojati saobraćajni prstenovi i glavne trase koje preuzimaju saobraćaj dok ne mora svaka mala ulica imati 4 trake i.t.d
 
А најбоље ако се, по пројекту интерне саобраћајнице око Рејонског центра бежанијских блокова, касније назване "Европска" и "Јапанска" саграде у профилу од 3+3 траке, а градска магистрала, кроз коју су чак хтели и трамвај да прогурају, 2+2, и то 20 година касније (прво је из седамдесетих, друго из деведесетих/двехиљадитих). Воле људи овде нелогично и ретардирано.
 
Sta sam bre
Реаговао си дрско и безобразно, добио си што си тражио.

Замишљено је да тај правац буде градска магистрала, замисли, још 1950! Једна од 6 (шест) у целом Београду.

И тако је остало у свим плановима до данас. Ево у важећем ГУП-у.

Е,сад, што неко не уме да испројектује градску магистралу по стандардима - градске магистрале, то је овде проблем, као и то што тај има подршку од људи који о томе свему појма немају а уз то су и дрчни. И то му онда дође Србија.
Sta sam dobio?! Ajde urazumi se covece. Ne zelim da se spustam na tvoj nivo pa se ponasas slavodobitno. Ako je zamisljeno da bude magistrala sto su onda dozvolili i jos uvek dozvoljavaju stamenu izgradnju na par metara odatle. I kakva je to magistrala kada skoro svaki novi projekat sece ulicu i pravi sebi semafor.
 
I kakva je to magistrala kada skoro svaki novi projekat sece ulicu i pravi sebi semafor.
Ето видиш како умеш да препознаш проблем. Раније изграђене магистрале на НБ - Ј. Гагарина и Бул. М. Пупина - имају раскрснице на 600 метара, изузетно на 400 и још по један улив/излив по блоку. А овде, ко сеоска џада. Трећи булевар, који је саобраћајница нижег реда, двапут је вишег стандарда (чак и тамо тамо где су збуџили паркинг-места).
 
Poslednja izmena:


Хихихи, има да буду блокови 64 и 65 скоцкани ко у кутији. Зграда до зграде, као Хер Жика и пријатељ Милан да су испланирали.
 
Poslednja izmena:
Ova Galensova zgrada je totalna tragedija. Ne znam dal sam video vecu zgradu, sa losijom infrastrukturom. Niti ulice, niti trotoara, nit pogleda, izmedju kojekavih magacina, gradilista, poslovnih zgrada. Stvarno mislim ko kupi ovde stan je za pregled kod psihijatra. Ovako nesto ni u Africi ne bi proslo, ali jbg kod nas povlascena kasta moze sve.
 
Vrh