Ja lično nisam protivnik (novo)gradnje, već sam protivnik gradnje bez ikakvog razmišljanja o istoj. Kako estetski, tako i funkcionalno. Vračar, koji i dalje leži na infrastrukturi iz XIX i prve polovine XX veka (dobrim delom), umesto uređenja ulica, samo dobio novogradnju / nadogradnju, koja daleko premašuje gabarite objekata koji su tu bili pre (od prizemnih kuća do višespratnica sa otprilike max 3 sprata). Dobar deo Zvezdare i Voždovca ista priča. Ni na NBG nije ništa bolje, uprkos širokim bulevarima i planski građeniom blokovima. Postalo pretesno unutar tih istih blokova, koji se dopunjavaju izgradnjom na slobodnim prostorima, pa onda se grade blokovi koji su do skoro bili zapuštene livade, onih par industrijskih blokova se pretvaraju u poslovno / stambeni prostor, sve više poslovnih zgrada... I umesto da se iskoriste planski ostavljena široka razdelna ostrva duž bulevara, za izgradnju tramvaja / nadzemnog metroa, tamo se guraju autobuske linije, planiraju tramvaji za za BK kroz ulice koje su idealne za trolejbuse, a ne za tramvaje, te planiraju da kupe nove tramvaje da leže u depou, jer ni sve postojeće sa komplet mrežom u funkciji, nemamo dovoljne kapacitete mreže, pa onda se planira metro koji suštinski zaobilazi taj isti NBG (ide preko istog samo koliko je potrebno da dobaci do Zemuna), ali i planski građena naselja na starom delu grada, pa sve više se pokušavaju i parkići da pretvore u građevinsko zemljište...