Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Sjajne vesti! :kk:

Reci cu samo - konachno!!! :gobb:


I, dodati: neka se od sada ostali korisnici ovog foruma i uchesnici u diskusijama, koji zagovaraju "urbanizaciju" novobeogradskih blokova u vidu popunjavanja svake slobodne povrshine zgradom, uvek sete ovog primera pretvaranja javne zelene povrshine obrasle korovom u - park! ;)
E, o tome prichamo kada mi, pojedinci, kritikujemo nemar ovdasnjeg naroda (da ne kazem, mentalitet) koji je uzrokovao da slobodne zelene povrshine Novog Beograda budu vishe ruglo, nego potencijal, prilika za bogatstvom zelenih oaza, prirodnih kutaka! ;)

Imajte u vidu da transformacija ove zelene povrshine u park kasni 30 godina! :rolleyes:
Tako je i sa ostalim povrshinama koje jos nisu dozivele ovu transformaciju, a neke su loshim urbanim planiranjem i zauvek izgubile tu priliku... :(
 
Ja bih samo da dodam, da sam video da su konacno poceli i sa sredjivanjem prilaza savskom nasipu i renoviranju asfaltne staze koja ide paralelno sa nasipom (ka bloku).
Pogotovo je bio ocajan prilaz nasipu kad se od skole 20. oktobar krene ka Savi...sada je to izbetonirano, stavljene nove stepenice. Za svaku pohvalu :)
 
Imam osecaj da ovaj park ne bi dobili i sad da nema kineskog trznog centra i hronicnog nedostatka parking mesta zbog istog. Ovako su verovatno gledali kako da rese taj problem a park je koleteralna steta* koja vise sluzi kao propagandni spin. Verujem da cena izgradnje parking mesta visestruko premasuje cifru koja ce se uloziti u sam park.

* - "steta" za gradski budzet

P.S. nemam nista protiv parkinga, a pogotovo protiv parka, samo sam hteo da naglasim sta je ovde bio prioritet, a sta je medijska prica koja se bolje prodaje gradjanima
 
NIje da nema istine u tome.
Sa druge strane, mogli su i da asfaltiraju celu tu poljanu i iscrtaju parking mesta, zar ne? Ali nisu.

Recimo da je ovo kompromis rešavanja dva problema - parkinga i neuređene livade na koju bi pre ili kasnije neki buzda bacio oko.

Inače, smatram da oba kineska TC treba izmestiti odatle, na nako mesto gde će imati i dovoljno parking mesta i neki funcionalni prilaz za istovar robe. Bilo je i priče da će da ih sele na Novosadski autoput ili na Batajnički drum... i ništa.

Čak i ako ih jednog dana isele, ta parking mesta će dobro doći stanarima.
 
Црни Реља, па ти ниси свестан да ћеш својом подршком прављењу нових паркинг места доћи на тапет својеврсних "лудиста" с нашег портала :D који не схватају да поседовање аутомобила данас није злочин, већ је сасвим природно, а за многе од нас и пожељно.

Аутомобил даје слободу кретања и осећај индивидуалности коју јавни превоз не нуди, а оно на шта треба обратити посебну пажњу није укидање аутомобила, већ супституисање прљавог горива чистом енергијом. Отуда и моја пуна подршка овом пројекту: парк + паркинг = :kk:
 
u pravu si sto se tiche kola i slobode koju oni pruzaju, ali to ne znachi da ne treba da se uslovi izgradnja novih stambenih ili poslovnih objekata na Novom Beogradu postojanjem podzemne garaze u projektu, jer ovako imamo situaciju (pogotovo oko zgrade opstine) da se ljudi parkiraju ili na "privatnim" parkinzima zgrada koje su tu vec i pola veka ili , sto je manje loshe, na parkingu Energoprojekta.Najgore od svega je ono sto su uradili u mojoj ulici (Studentskoj). pre par godina je sagradjen poslovni centar (koji sada zvrji poluprazan) na kraju bivsheg bulevara Avnoja. Sam taj centar ima zatvorenu podzemnu garazu, ali je objekat prilikom izgradnje pregazio odredjen broj postojecih parking mesta. Da bi se to "ofsetovalo" prosle godine je zapoceta izgradnja parkinga u obliznjem parkicu...

Treba imati balans, kola su vazna i korisna ali saobracaj ne moze biti stavljen iznad svega
 
+1 Mradulovic
A ti si i najstrucniji od nas jer si arhitekta za razliku od nas.

NIsam nikakav hipik,samo uvek treba imati meru u svemu.A motorizacija se ne moze nikada zaustaviti.
 
Однос Београдске власти и грађевинара је исти као Америчке власти и нафтних компанија. Разговор иде овако:
- Морате да испуните неке услове приликом овог пројекта...
- Не.
- Добро, добро, само немојте да се љутите...
А разлог је исти. Када те неко купи, и држи те за муда, не можеш да му постављаш услове.
 
u pravu si svakako, ali je veoma bahato i a mozda i drsko, kada ti neko ignorishe i negativne posledice koriscenja automobila
 
vucko":ussoxgbj je napisao(la):
+1 Mradulovic
A ti si i najstrucniji od nas jer si arhitekta za razliku od nas.

NIsam nikakav hipik,samo uvek treba imati meru u svemu.A motorizacija se ne moze nikada zaustaviti.
to sto sam arhitekta, me ne chini nista posebno struchnim. postoje i druge profesije, poput saobracajnih inzenjera, koje su mozda i pozvanije da komentarishu ovo. Ali mislim da imam pravo da kazem nesto jer planiram da kroz koju godinu vodim svoju decu negde da se igraju, po mogucstvu ne na asfalt ulice ili u igraonicu u Uscu/Delta Sitiju
 
Juce poljana i parking, danas park i veci parking, sutra parking bez parka.

Za elektricne automobilcice.
 
Како си ти племенит и видовит. И чуваш животну средину, за разлику од нас који нисмо просветљени. :violina:
 
Pa, i u bloku 45, gotovo identične strukture, stanari imaju problem sa parkiranjem, a tamo nema Kineza, njihovih kombija, autobusa, kupaca sa svih strana...iako i tamo postoji identično isprojektovan TC.

Realno, 1960-tih (kada su projektovani 45 i 70) nije se očekivalo da će jednoga dana ovoliki deo stanovništva posedovati automobile, da će po više generacija živeti u istom stanu, da se stanogradnja neće nastaviti istim tempom, da će se graditi tržni centi na zelenim površinama onako kako je Amorian napisao...

Kineze bi trebalo iseliti i ponuditi im neku uslovniju lokaciju, ali ostaće potreba za parking mestima za stanare, baš kao u 45-tom i u ostalim blokovima.


Ovo je bila replika na "a zašto i parking mesta?".
- Zato što trebaju stanarima, sa ili bez Kineza. Nije to još jedan parking koji će da naplaćuje "Parking servis" po satu (pu pu pu !!!!).

Mene tu najviše zanima kako će biti rešen pristup automobila do tih parking mesta, kuda će da "provuku" saobraćajnicu, obzirom da je to do sada bila pešačka zona (ne i u praksi, na žalost).
 
relja":vzgmpcvv je napisao(la):
Mene tu najviše zanima kako će biti rešen pristup automobila do tih parking mesta, kuda će da "provuku" saobraćajnicu, obzirom da je to do sada bila pešačka zona (ne i u praksi, na žalost).
pa nije bas tako kada nema guzve od kombija i kupaca na veliko nije tolika guzva ni na parkinzima
mada da postoji potreba za novim mestima

postoji vec mali parking (uokviren crnim) koji ima saobracnu vezu (vidi na crtezu zutu liniju)

postoji izlaz (plava crta) koji nije pesacka zona (ni u praksi ni po znacima)

crveno su nova parking mesta
 
relja":14dqi62o je napisao(la):
NIje da nema istine u tome.
Sa druge strane, mogli su i da asfaltiraju celu tu poljanu i iscrtaju parking mesta, zar ne? Ali nisu.

Recimo da je ovo kompromis rešavanja dva problema - parkinga i neuređene livade na koju bi pre ili kasnije neki buzda bacio oko.

Inače, smatram da oba kineska TC treba izmestiti odatle, na nako mesto gde će imati i dovoljno parking mesta i neki funcionalni prilaz za istovar robe. Bilo je i priče da će da ih sele na Novosadski autoput ili na Batajnički drum... i ništa.

Čak i ako ih jednog dana isele, ta parking mesta će dobro doći stanarima.
da trebaju nam parkinzi defintivno

koliko ja znam budze su davno bacile oko na to ali ih j*** sto je ispod te poljane skloniste tako da nema kopanja temelja
a i kako su mi rekli (ogradjujem se unapred ako nije tacno) blokovi 45 i 70 su pod nekom zastitom tako da se ne moze graditi nista po sredini setalista

ono sto jos mogu da urade je da preprave podzemno skloniste u podzemnu garazu i da tako defintivno rese problem parkininga u bloku

sto se tice premestanja kineza (iako bi me to urecilo) bas me zanima kako bi to uradili obzirom da vise ne zivimo u komunizmu vec da je privatnoj inicijativi ostavljeno da sama odlucuje sta ce i kako da radi i gde da radi

cak i da im se ponude povoljni uslovi (objekat, prilaz, magacin, renta) ovo mesto je vec ustaljeno kao mesto za takvu kupovinu da su slicni pokusaji (novi kineski centar kod auto puta, zemun) uglavnom bezuspesni

kinezi ce se sami odseliti odatle kad im promet padne i kad im renta postane preskupa (a to ce se desiti kad se nama skoci standard - dakle mozda u narendih 10 godina a mozda i ne)

i da moguce je popraviti jos mesta za parking oko kinsekog tc ima mesta dosta tu koje nije lepo iskorisceno
 
Duz staze koju je Pustolov oznacio plavom je pesacka staza, kojom je blok 70 povezan sa trznim centrom i koja nije uopste namenjena vozilima, jer u ovom i bloku 45 su vrlo jasno odeljeni kolovozi koji povezuju ulice sa parkinzima, a pesacke staze povezuju zgrade i to se sasvim lepo i jasno razlikuje, ali naravno sta ocekivati u sredini gde bi mnogi kolima dosli i ... to je vec svima poznato, tako se i ova lepa siroka i vazna pesacka magistrala ovog naselja vec decenijama koristi za ostavljanje kola i ometanje pesaka, a sada ce da postane i zvanicno saobracajnica koja opsluzuje novi parking.

Zahvaljujuci snimku mozemo da vidimo i koliko je slobodnih povrsina duz ulica Gandijeve i Gagarinove, zar nije mesto parkinzima uz ulicu, pre nego oko parka !

Najzad nije uopste tacno da u blokovima nema mesta, uvek ima, ko hoce nek proveri, ali vozaci imaju svoje potrebe, koje cesto nisu u skladu sa raspolozivim slobodnim mestima, pa ostavljaju autice gde im se svidi, otud unistene zelene povrsine, blato, vozila po setalistu, stazama i tako vec dve decenije, kao manje vise svuda.
 
sizif":353c2z7b je napisao(la):
Црни Реља, па ти ниси свестан да ћеш својом подршком прављењу нових паркинг места доћи на тапет својеврсних "лудиста" с нашег портала :D који не схватају да поседовање аутомобила данас није злочин, већ је сасвим природно, а за многе од нас и пожељно.

Аутомобил даје слободу кретања и осећај индивидуалности коју јавни превоз не нуди, а оно на шта треба обратити посебну пажњу није укидање аутомобила, већ супституисање прљавог горива чистом енергијом. Отуда и моја пуна подршка овом пројекту: парк + паркинг = :kk:
Поседовање и коришћење аутомобила није никакав злочин. Бахато коришћење аутомобила јесте злочин. То је велика разлика. На то људи попут мене указују, али се наша мишљења од стране аутомобилиста покушавају радикализовати и тиме нас представити као заостале умоболнике.
 
Pesacenje i cist vazduh su prirodne potrebe ljudi, a autici su vestacke tvorevine koje samo ugrozavaju covekove prirodne potrebe.
 
Gradski prevoz je isto veštačka tvorevina, da ne pričamo o metrou..

a ni bicikli baš ne rastu na drveću..
 
+1

Jednog dana kada bude bolja ekonomska situacija bice vracene zelene povrsine jer ce biti pravljene privatne garaze u drustveno-privatnom partnerstvu.Nema brige.Samo ne treba dozvoliti da se tada parkinzi ne pretvore u gradjevinsko zemljiste za nove zgrade.
 
Будућност градова је принцип: Транспорт под земљу, живот на површини. Притом не мислим на метро.
 
stf":2qc24u6r je napisao(la):
Будућност градова је принцип: Транспорт под земљу, живот на површини. Притом не мислим на метро.
Ako nastavimo ovim tempom sa nulearkama, bojim se da ne bude obrnuto :rolleyes:
 
Vrh