Šta je novo?

PSP Farman West 65 - [ Multifunkcionalni kompleks - 152.437 kvm ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698953#p698953:33c5rx10 je napisao(la):
Assad84 » Sre Jan 15, 2020 3:52 pm[/url]":33c5rx10]Није ми јасно зашто гурају ту глупост од прописа да мора да има одређен број паркинг места, то само значи још веће загађење, овако би људи који станују у тауеру користили аутобусе и трамваје гсп и свима добро.

Ma da li ce neko ko kupi stan od 300k evra ici autobusom. Pa ceo novi beograd je projektovan sa malim brojem parking mesta, i kao sto vidis danas je postao raj za parkiranje.
 
прича се да је "Decathlon" узео огроман простор у молу. Има ли неко ко је упућен да ово потврди?

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698918#p698918:23ybmr9h je napisao(la):
molder » Sre Jan 15, 2020 2:30 pm[/url]":23ybmr9h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698889#p698889:23ybmr9h je napisao(la):
Prcha » 15 Jan 2020 11:34 am[/url]":23ybmr9h]Jel problem sa stanovima ili sa parking mestima?
parking mestima. Za 80-ak stanova nemaju u ponudi parking mesta, i ne znaju za sada kako to da rese.
Lepo. Rešiće to tržišni mehanizam.
Novi beograđani, nenavikli na nekada zabačene lokacije (Novog) Beograda, neće kupovati, opašće tražnja, pašće i cena kvadrata i eto prilike za pešake da povoljno kupe stan iz bajke.
Samo neko reče da tržišni mehanizmi ne funkcionišu na našem tržištu
 
Чак и да функционше то се неће десити, што је Џон Стеинбек рекао социјализам се никад није примио у САД јер сиромашни не виде себе као експлоатисане пролетеријате већ само као привремено понижене милионере.
 
Naravno da se neće desiti. Kako je to neko lepo primetio na drugoj temi na forumu, ironija nema tako lep učinak sa smajlijem.
Evo sada ipak jedan :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699030#p699030:1e1sk0bc je napisao(la):
Дошљак » 15 Jan 2020 06:08 pm[/url]":1e1sk0bc]Kaко да не да би користили аутобус...
Koristiće čistačice i bebisiterke koje angažuju stanari, kao i recepcionisti, hauzmajstor i i ostali koji u objekat ulaze da opslužuju vlasnike koji javni prevoz ne koriste.
 
"WEST 65 TOWER" - "WEST 65 MALL"

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ekoj8xZIxkw[/youtube]
 
Jedna fotka novog komsije iz malcice drugacije perspektive:

t4G0I6h.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698953#p698953:3ve89ouc je napisao(la):
Assad84 » 15 Jan 2020 02:52 pm[/url]":3ve89ouc]Није ми јасно зашто гурају ту глупост од прописа да мора да има одређен број паркинг места, то само значи још веће загађење, овако би људи који станују у тауеру користили аутобусе и трамваје гсп и свима добро.

Imaju i BG:Voz preko puta zgrade, samo da izgrade stanicu u Omladinskih Brigada. Rastojanje između Tošinog Bunara (nova) i Ž.St. NBG kad se gleda od početka do početka perona izađe 2km što znači da bi sa O.Brigada između međustanično rastojanje bilo 1km. Odlično za gradsku železnicu u užoj gradskoj zoni.

Zamisli da je u 19. veku postojao zakon o gradnji stambene zgrade koji je predviđao uz svaki stan po jedan obavezan konjski boks u štali u sklopu zgrade i to s parkingom za fijaker. Logika? I zagušene ulice pored tramvaja na konjsku vuču, kasnije na električnu. Smrad konjskog izmeta zamenjen je smradom izduvnih gasova.

Dakle gradnja podzemnih garaža ekvivalentna je gradnji konjskih štala u sklopu stambenog bloka. To niko nije radio ni u 18. veku. Konji se držali za tramvaje i ostale komunalne službe a onaj ko je imao konje u štali do kuće taj je obično živeo makar u periurbanoj zoni ako ne u selu, dakle što dalje od grada.

Urbanistički zavod zajedno sa ostalim nadležnim institucijama u kombinaciji sa investitorima već decenijama bukvalno podiže stepen izgrađenosti uz podsticaj korišćenja privatnih automobila pri čemu izaziva sve negativne posledice po javni prevoz.

Mislim da nije potrebno previše komentarisati kada je na isključenju dužine 40m kolona skroz do Grčića Milenka (semafor na raskrsnici Ustaničke s Kruševačkom) zbog čega autobus tek posle drugog-trećeg paljenja zelenog svetla uspe da prođe da bi opet nakon 130m opet stao na stajalište. Par-nepar bi prepolovio dužinu kolone. Tu je potrebna treća traka skroz do Grčića Milenka a oni umesto da ruše male P+1 zgrade sa južne stran radi proširenja ulice oni još grade sedmnospratnice. Pa kad im nije stalo do proširenja onda nek gospoda smanji broj automobila. Kad sam video kako sada i tamo zgrade niču kao na Vračaru umalo nisam povratio sve što sam pojeo. Nisam prethodno obraćao pažnju.

Kako budu sve više gradili garaže sve će više povećavati stepen motorizacije i na NBG. Zagušiće i ono malo širokih bulevara. Ustvari već su.

Btw, videh danas kulu iz relativne blizine pa mogu reći da baš dobro napreduje. Konstrukcija će biti brzo gotova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701339#p701339:3ioyr0tb je napisao(la):
Express » 22 Јан 2020 06:29 pm[/url]":3ioyr0tb]

Imaju i BG:Voz preko puta zgrade, samo da izgrade stanicu u Omladinskih Brigada. Rastojanje između Tošinog Bunara (nova) i Ž.St. NBG kad se gleda od početka do početka perona izađe 2km što znači da bi sa O.Brigada između međustanično rastojanje bilo 1km. Odlično za gradsku železnicu u užoj gradskoj zoni.
Железничка станица у Омладинских бригада се неће градити, није ни предвиђена за градњу.
 
Realno, Tošin bunar stanicu treba pomeriti par stotina metara, u "visini" autobuskog stajališta u Nikole Dobrovića. Ovako sada je suviše izolovana od glavnih tokova kretanja ljudi. A ima i prostora za dodavanje dva spoljna koloseka koji bi bili stanični dok bi preostala dva bili prolazni, tako da se ne opterećuje previše ova pruga. A odatle bi kretao i aerodromski dvokolosek.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701412#p701412:24n9nwhu je napisao(la):
Гага » 22 Jan 2020 10:58 pm[/url]":24n9nwhu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701339#p701339:24n9nwhu je napisao(la):
Express » 22 Јан 2020 06:29 pm[/url]":24n9nwhu]

Imaju i BG:Voz preko puta zgrade, samo da izgrade stanicu u Omladinskih Brigada. Rastojanje između Tošinog Bunara (nova) i Ž.St. NBG kad se gleda od početka do početka perona izađe 2km što znači da bi sa O.Brigada između međustanično rastojanje bilo 1km. Odlično za gradsku železnicu u užoj gradskoj zoni.
Железничка станица у Омладинских бригада се неће градити, није ни предвиђена за градњу.

Tačno, zato i pomenuh jer slepci neće da grade stanicu već teraju svakog investitora na veliki broj garažnih mesta. Čak i tamo gde ih nema dovoljno dozvoljavaju registraciju automobila umesto da istu ograniče po broju dostupnih mesta. Ako su sva mesta popunjena onda doviđenja, nema mesta. Ulična mreža kao i garažna nije dimenzionisana prema broju registrovanih automobila. U suprotnom putna mreža u špicu ne bi bila preopterećena jer bi isti procenat manjeg broja registrovanih vozila mogao da ih koristi bez preopterećenja. Samim tim kapacitet putne mreže treba da bude usklađen s brojem garažnih mesta uz napomenu da broj registrovanih automobila mora uvek biti manji. Dakle shodno povećanju broja registrovanih automobila neophodno je povećavati kapacitet prethodna dva, a što naši nadležni vešto izostavljaju već decenijama.

I na kraju dolazimo do paradoksa da grad gradimo za automobile - ne za nas same. Upravo ih ti nadležni podstiču na kupovinu istih. :violina: Grad namenjen ljudima bio bi orijentisan na javni prevoz - ne na privatne automobile.
 
Bio sam večeras u kopirnici kad tamo jedna gospođa iz marketing službe West 65 štampa krpe kataloge stanova. Morao sam da pohvalim projekat i kažem da pomno pratimo na BB-u :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701339#p701339:2f60dbat je napisao(la):
Express » Sre Jan 22, 2020 6:29 pm[/url]":2f60dbat]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698953#p698953:2f60dbat je napisao(la):
Assad84 » 15 Jan 2020 02:52 pm[/url]":2f60dbat]Није ми јасно зашто гурају ту глупост од прописа да мора да има одређен број паркинг места, то само значи још веће загађење, овако би људи који станују у тауеру користили аутобусе и трамваје гсп и свима добро.

Imaju i BG:Voz preko puta zgrade, samo da izgrade stanicu u Omladinskih Brigada. Rastojanje između Tošinog Bunara (nova) i Ž.St. NBG kad se gleda od početka do početka perona izađe 2km što znači da bi sa O.Brigada između međustanično rastojanje bilo 1km. Odlično za gradsku železnicu u užoj gradskoj zoni.

Zamisli da je u 19. veku postojao zakon o gradnji stambene zgrade koji je predviđao uz svaki stan po jedan obavezan konjski boks u štali u sklopu zgrade i to s parkingom za fijaker. Logika? I zagušene ulice pored tramvaja na konjsku vuču, kasnije na električnu. Smrad konjskog izmeta zamenjen je smradom izduvnih gasova.

Dakle gradnja podzemnih garaža ekvivalentna je gradnji konjskih štala u sklopu stambenog bloka. To niko nije radio ni u 18. veku. Konji se držali za tramvaje i ostale komunalne službe a onaj ko je imao konje u štali do kuće taj je obično živeo makar u periurbanoj zoni ako ne u selu, dakle što dalje od grada.

Urbanistički zavod zajedno sa ostalim nadležnim institucijama u kombinaciji sa investitorima već decenijama bukvalno podiže stepen izgrađenosti uz podsticaj korišćenja privatnih automobila pri čemu izaziva sve negativne posledice po javni prevoz.

Mislim da nije potrebno previše komentarisati kada je na isključenju dužine 40m kolona skroz do Grčića Milenka (semafor na raskrsnici Ustaničke s Kruševačkom) zbog čega autobus tek posle drugog-trećeg paljenja zelenog svetla uspe da prođe da bi opet nakon 130m opet stao na stajalište. Par-nepar bi prepolovio dužinu kolone. Tu je potrebna treća traka skroz do Grčića Milenka a oni umesto da ruše male P+1 zgrade sa južne stran radi proširenja ulice oni još grade sedmnospratnice. Pa kad im nije stalo do proširenja onda nek gospoda smanji broj automobila. Kad sam video kako sada i tamo zgrade niču kao na Vračaru umalo nisam povratio sve što sam pojeo. Nisam prethodno obraćao pažnju.

Kako budu sve više gradili garaže sve će više povećavati stepen motorizacije i na NBG. Zagušiće i ono malo širokih bulevara. Ustvari već su.

Btw, videh danas kulu iz relativne blizine pa mogu reći da baš dobro napreduje. Konstrukcija će biti brzo gotova.

Au, šta sve čovek može da pročita na ovom forumu...
 
Vucko sto joj ne rece da se prijavi na BB da imamo info iz prve ruke :kafa:
 
Da li neko pouzdano zna kako je regulisano grejanje u stanovima? Da li isto kao u manjim zgradama, iz resetki iz poda pored prozora i balkonskih vrata? A hladjenje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702140#p702140:6gne55ao je napisao(la):
Lulu_NY » Sat Jan 25, 2020 3:26 pm[/url]":6gne55ao]Da li neko pouzdano zna kako je regulisano grejanje u stanovima? Da li isto kao u manjim zgradama, iz resetki iz poda pored prozora i balkonskih vrata? A hladjenje?

grijanje iz resetki na podu pored prozora (kao u hotelima 4 i 5 *) a hladjenje centralno, iz resetki na plafonu
 
Kao u hotelima sa 4, 5*? Otkud Vam to! :D :D
Ako su iste onakve resetke kao u manjim zgradama, onda je to katastrofa za lux zgradu. Resetke su kao one kod TA peci. Zanima me kako se odrzavaju, prasina itd.
 
Ma bez zezajna, stvarno sam razocaran, mislio sam da je podno grejanje 100%.
Manje zgrade su lepe spolja gledano, ali stanovi su prosecni za novogradnju, nista spec... Profili prozora i balkonskih vrata ruzni sivi metal, otvaraju se kao garazna. Ona staklena zelena vrata na povlacenje izmedju open space i ostatka stana. Resetke na podu iz kojih duva topao vazduh, kutije sa osiguracima vidne odmah u hodniku/open space. Mislio sam da ce stanovi u kuli biti drugaciji.
 
Vrh