Šta je novo?

PSP Farman West 65 - [ Multifunkcionalni kompleks - 152.437 kvm ]

Da li su kupci stanova u obavezi da kupe parking mesto?

Ja zaista ne vidim zašto se ozbiljnije ne ulazi u posao sa garažama po celom gradu, a naročito na NBG. Još malo podmitiš vlast da više kažnjava nedozvoljeno parkiranje u kritičnim zonama (uz Bulevar Milutina Milankovića i oko ovog naselja) i eto sigurne kinte za iznajmljivanje parkinga.
 
Nema obaveze da se kupi parking mesto i nisu 20k, vec 16 i nesto.

Garaze su sagradjene u jednoj celini zajedno sa trznim centrom i samo ce da bude stavljen pregradni zid da ih razdvoji. Ukoliko prodaju sva parking mesta ispod celog kompleksa, siguran sam da ce da pomere taj pregradni zid kako bi mogli jos koje mesto da prodaju.
 
img
 
Да додам и ја да сам тренутни врх куле видео данас из Сремчице. :)

Ђорано, молим те одговори ми на приватну поруку! :)
 
Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684480#p684480:ycudhg3d je napisao(la):
vanste25 » Ned Dec 01, 2019 3:45 am[/url]":ycudhg3d]Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.
Pa to ti je zivot u velikom gradu. Ne mozes ga sad razvuci do Kopaonika da bi svi imali komociju i svako svojim autobusom isao na posao. U Los Andjelesu ljudi do posla putuju dva sata (radnim danima), a vikendom kad nema guzve taj isti put predjes za 20 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684503#p684503:7gz0vd1y je napisao(la):
Roy » Sun Dec 01, 2019 9:12 am[/url]":7gz0vd1y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684480#p684480:7gz0vd1y je napisao(la):
vanste25 » Ned Dec 01, 2019 3:45 am[/url]":7gz0vd1y]Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.
Pa to ti je zivot u velikom gradu. Ne mozes ga sad razvuci do Kopaonika da bi svi imali komociju i svako svojim autobusom isao na posao. U Los Andjelesu ljudi do posla putuju dva sata (radnim danima), a vikendom kad nema guzve taj isti put predjes za 20 minuta.
To je vrlo glup argument za pravdanje izgradnje disproporcionalno velike zgrade na jednoj od glavnih gradskih arterija. Tom logikom može da se opravda bukvalno sve, dokle god se nađe primer grada u kojem je neka stvar još gora nego u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684480#p684480:bc7jddci je napisao(la):
vanste25 » Ned Dec 01, 2019 2:45 am[/url]":bc7jddci]Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.

Pa dobro, biće probijen nasip (Savski kej <---> Dunavski kej), Jurija Gagarina će se povezati sa Tošinim bunarom novom saobraćajnicom, a na tu saobraćajnicu će biti spojeni blokovi 65 i 64, a valjda će sve to pokriti i nekim boljim javnim prevozom, zbog ljudi koji rade na tom potezu. BG:Voz će svakako ponovo funkcionisati normalno.

Dodaš na to zabranu EURO 3 i EURO 4 automobila i imaš otprilike stanje kao sad, u najgorem slučaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684504#p684504:tji0hz3w je napisao(la):
wk_ » Ned Dec 01, 2019 10:42 am[/url]":tji0hz3w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684503#p684503:tji0hz3w je napisao(la):
Roy » Sun Dec 01, 2019 9:12 am[/url]":tji0hz3w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684480#p684480:tji0hz3w je napisao(la):
vanste25 » Ned Dec 01, 2019 3:45 am[/url]":tji0hz3w]Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.
Pa to ti je zivot u velikom gradu. Ne mozes ga sad razvuci do Kopaonika da bi svi imali komociju i svako svojim autobusom isao na posao. U Los Andjelesu ljudi do posla putuju dva sata (radnim danima), a vikendom kad nema guzve taj isti put predjes za 20 minuta.
To je vrlo glup argument za pravdanje izgradnje disproporcionalno velike zgrade na jednoj od glavnih gradskih arterija. Tom logikom može da se opravda bukvalno sve, dokle god se nađe primer grada u kojem je neka stvar još gora nego u Beogradu.
Pricao mi jedan nas agent za prodaju nekretnina da mu je jedan arhitekta u Arizoni rekao da oni smisljeno naprave krkljanac. Dodje im naredjenje iz vrha i onda natrpaju zgrada, semafora, parking na drugoj strani ulice i tako da ljudi sto vise vremena gube u guzvi kako bi imali manje vremena za odmor i razmisljanje. Kad se tako svaki dan smoris nije ti ni do cega. Nisi opasan. Politicari mogu mirno spavati.
 
Nasi politicari su malo gluplji od toga, pa ne bih igrao na tu kartu...Pre.ce biti da ne znaju nista, a ne da su toliko sofisticirani
 
Kako mislis da su glupi i da ne znaju nista,samo vrlo naivan covek moze to da pomisli,druga stvar je sto smo mi protektorat poslednjih 20god. pa im njihove gazde sa zapada samo izdaju direktivu sta i kako da rade,ceo sistem se bukvalno preslikava,bar najbitnije poluge,u poslednjim godinama se taj proces intenzivirao to je svakome jasno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684664#p684664:um5qe854 je napisao(la):
Roy » Ned Dec 01, 2019 9:02 pm[/url]":um5qe854]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684504#p684504:um5qe854 je napisao(la):
wk_ » Ned Dec 01, 2019 10:42 am[/url]":um5qe854]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684503#p684503:um5qe854 je napisao(la):
Roy » Sun Dec 01, 2019 9:12 am[/url]":um5qe854]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684480#p684480:um5qe854 je napisao(la):
vanste25 » Ned Dec 01, 2019 3:45 am[/url]":um5qe854]Kad se usele stanari u 300 stanova, pa kad ljudi iz okolnih firmi dodju na posao, pa jos ovi sto idu do trznog centra... Pa i ekipa iz Zeptere, Wellporta i ostalih novogradnji koje su u radijusu od 500 metara.

Jeste li vi svesni kakva je guzva sada u Omladinskih brigada? A zamislite za 5 godina kako ce biti.

Ovde ce cena kvadrata biti 3000, garaza 20 000, a kvalitet zivota upitan.
Pa to ti je zivot u velikom gradu. Ne mozes ga sad razvuci do Kopaonika da bi svi imali komociju i svako svojim autobusom isao na posao. U Los Andjelesu ljudi do posla putuju dva sata (radnim danima), a vikendom kad nema guzve taj isti put predjes za 20 minuta.
To je vrlo glup argument za pravdanje izgradnje disproporcionalno velike zgrade na jednoj od glavnih gradskih arterija. Tom logikom može da se opravda bukvalno sve, dokle god se nađe primer grada u kojem je neka stvar još gora nego u Beogradu.
Pricao mi jedan nas agent za prodaju nekretnina da mu je jedan arhitekta u Arizoni rekao da oni smisljeno naprave krkljanac. Dodje im naredjenje iz vrha i onda natrpaju zgrada, semafora, parking na drugoj strani ulice i tako da ljudi sto vise vremena gube u guzvi kako bi imali manje vremena za odmor i razmisljanje. Kad se tako svaki dan smoris nije ti ni do cega. Nisi opasan. Politicari mogu mirno spavati.

Има логике
 
Zanimljiva teorija, ali pada u vodu kada je treba dokazati u praksi. Jer da je zaista tako, onda bi se ljudi najviše bunili u saobraćajno najuređenijim sredinama, jer bi npr. u Beču ili Kopenhagenu imali dovoljno vremena za "odmor i razmišljanje", a najpasivniji bi bili u onim gradovima gde vlada apsolutni saobraćajni haos, a nešto ne verujem da političari u npr. Kairu "spavaju mirno" :D

Inače, nemam nešto utisak da izgradnja stanova značajnije doprinosi krkljancu na Novom Beogradu. Prošetajte malo vikendom, na pojedinim beogradskim bulevarima (npr. Milutina Milankovića ili Zorana Đinđića) možete igrati fudbal koliko nema saobraćaja, a boga mi, lakše je naći i parking mesto.

Najveću gužvu, čini mi se, prave dnevne migracije - prelazak pola grada preko mosta zbog posla (ujutro ka Novom Beogradu i poslepodne ka gradu) i nabujala prigradska naselja koja nisu povezana adekvatnim ulicama (Ledine, Surčin, zemunska naselja...)
 
Булевар Милутина Миланковића ако се не варам и нема паркинг места, осим оних ка тошином бунару, која су празна зато што су далеко од свега, док je булевар Зорана Ђинђића празан викендом зато што су паркинг места узета од зелене површине и на острву te нико се не паркира због плаћања. Булевар Милутина Миланковића има барем 3 велика застоја током шпица, и могуће је да је због миграција, али људима дође на исто без обзира на разлог, застој је застој. А ево на пластичном примеру Земунске i Тошиног Бунара , може а се покаже како градња утиче на паркинг места. Раније су na целом профилу од земунске па то жел станице Тошин бунар била паркинг места, и неко би наивно рекао да ће бити довољно за следећих 200 година. Део је узео Лидл, део Бела Река, део Хотел Б (када кажем узео мислим да су ту 00-24h заузета паркинг места) и остатак се дели на АБЛОК, New Minel, i Belim.
Od nepreglednog broja parking mesta, kroz godinu dve nece nista ostati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684671#p684671:26smim8z je napisao(la):
Assad84 » Ned Dec 01, 2019 9:30 pm[/url]":26smim8z]Kako mislis da su glupi i da ne znaju nista,samo vrlo naivan covek moze to da pomisli,druga stvar je sto smo mi protektorat poslednjih 20god. pa im njihove gazde sa zapada samo izdaju direktivu sta i kako da rade,ceo sistem se bukvalno preslikava,bar najbitnije poluge,u poslednjim godinama se taj proces intenzivirao to je svakome jasno.
Ali bas nista osim toga ne znaju, intelektualci, znalci, strucnjaci, eksperti, svi su se povukli nad ovom najezdom primitivaca i čopora gladnih koji za sendvič daju svoj obraz
 
Eksperte,strucnjake smo probali i znamo kako se to zavrsilo,bolje vlada nepismenih nego vlada eksperata.
Taj nadmeni stav u fazonu mi smo elita intelektualaca a vi ste krezubi sendvicari nece nas nigde odvesti,inace imam i teoriju da tako ,,elita'' umisljena doduse namerno iritira obican narod i u sustini rade za vlast u jednom sklopu.
A i sto kaze stara narodna,dobro je sto za vreme Turaka nije bilo intelektualaca inace bi jos bili pod Turcima.
 
Danas prolazio Tosinim bunarom i sve je bilo blokirani od autoputa do Immo centra i skretanja posle Lidl... A sad zamislite šta će se desiti kada se tu useli 4,000stanova ili 10,000 ljudi u Bloku 65, izgradi savada 3, Minel... Saobraćajni kolaps u t. bunaru je zagarantovan... Deluje mi da bi Heroja od kosara i okolne ulice, uključujući i t.bunar morali ići u 2 nivoa da bi ovo moglo uopšte da funkcionise
 
Danas je manje-vise ceo beograd bio blokiran.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685007#p685007:3k538h4u je napisao(la):
sasha75 » Pon Dec 02, 2019 10:21 pm[/url]":3k538h4u]Danas prolazio Tosinim bunarom i sve je bilo blokirani od autoputa do Immo centra i skretanja posle Lidl... A sad zamislite šta će se desiti kada se tu useli 4,000stanova ili 10,000 ljudi u Bloku 65, izgradi savada 3, Minel... Saobraćajni kolaps u t. bunaru je zagarantovan... Deluje mi da bi Heroja od kosara i okolne ulice, uključujući i t.bunar morali ići u 2 nivoa da bi ovo moglo uopšte da funkcionise

Mozda ce manje da se voze automobili. Jer je Novi Beograd jedini deo grada u kojem ima kolko tolko dobre infrastrukture za bicikliste.

Isto tako, mnogi cem moci peske/busom/biciklom na posao. Jer vecina firmi je u blizini.. Zbog toga se i grade ove zgrade po mom misljenju. Kontam da ove stanove ne moze da priusti neko ko ce da ide u kaludjericu radi posla svaki dan..

Naravno, veci efekat ocekujem kada jednog dana dodje metro. Ali ne mora sve biti tako sivo. Na kraju krajeva, mozemo mi svasta da zamisljamo, a svasta sto ne zamislimo moze da se ostvari (desava se u zivotu, zar ne?)

Infrastrukturnih poboljsanja ima prostora koliko hocete. Ali iskreno, za NBG se najmanje brinem
 
Ali isto tako ove i sl. stanove moze da priusti neko ko je navikao da i do prodavnice ide kolima i kako takav neko sada da se vozi biciklom,pa ima da ceka u koloni i 2 sata svaki dan ali da se gura po smrdljivom gsp-u nema sanse.
Znam dosta ljudi koji nemaju para ni mogucnosti da kupe bilo kakav stan,ni u Kaludjerici ali iz kola ne izlaze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685109#p685109:14yjleiz je napisao(la):
indigo » 34 minutes ago[/url]":14yjleiz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685007#p685007:14yjleiz je napisao(la):
sasha75 » Pon Dec 02, 2019 10:21 pm[/url]":14yjleiz]Danas prolazio Tosinim bunarom i sve je bilo blokirani od autoputa do Immo centra i skretanja posle Lidl... A sad zamislite šta će se desiti kada se tu useli 4,000stanova ili 10,000 ljudi u Bloku 65, izgradi savada 3, Minel... Saobraćajni kolaps u t. bunaru je zagarantovan... Deluje mi da bi Heroja od kosara i okolne ulice, uključujući i t.bunar morali ići u 2 nivoa da bi ovo moglo uopšte da funkcionise

Mozda ce manje da se voze automobili. Jer je Novi Beograd jedini deo grada u kojem ima kolko tolko dobre infrastrukture za bicikliste.

Isto tako, mnogi cem moci peske/busom/biciklom na posao. Jer vecina firmi je u blizini.. Zbog toga se i grade ove zgrade po mom misljenju. Kontam da ove stanove ne moze da priusti neko ko ce da ide u kaludjericu radi posla svaki dan..

Naravno, veci efekat ocekujem kada jednog dana dodje metro. Ali ne mora sve biti tako sivo. Na kraju krajeva, mozemo mi svasta da zamisljamo, a svasta sto ne zamislimo moze da se ostvari (desava se u zivotu, zar ne?)

Infrastrukturnih poboljsanja ima prostora koliko hocete. Ali iskreno, za NBG se najmanje brinem

Neko je na Tviteru napisao da je juče popodne u najvećem krkljancu u JG seo na tramvaj i za 15 minuta bio na Banovom brdu. Izgleda da nisu radili semafori, a to je recept za katastrofu na raskrsnicama NBG bulevara sa po 2-3 trake po smeru.

Biće problem i ovde, ali ćemo barem imati alternativne pravce jer NBG ima mnogo paralelnih ulica koje se ne koriste toliko.
 
Grad je taj koji reguliše gde će se i šta graditi. Ako grad ne smatra da postoji pretnja povećane gužve on će dozvoliti gradnju novih stambenih kvadrata bez ulaganja u infrastrukturu. Skupština i tim gradonačelnika kao i svi nadležni urbanisti očigledno smatraju da sva novogradnja u bloku 65 kao i buduće stambeno naselje na lokaciji IMT-a neće izazvati problem u saobraćaju i da je tekuća infrastruktura dovoljna.

Ako mislite da gradska vlast ne radi dobro svoj posao, to iskažite na izborima, ne na forumu.
 
Vrh