Šta je novo?

PSP Farman West 65 - [ Multifunkcionalni kompleks - 152.437 kvm ]

Meni i dalje deluje neverovatno da će se ovde napraviti soliter od 40 spratova. Svaki put kada prođem i pogledam bilbord sa najavom, na sledećem semoforu pogledam "mercedese" i to je bukvalno više nego duplo više od istih.
Svaka čast ako stvarno naprave.
 
Reklama, bato!



Preciznosti radi - trenutno se gradi zajednička podzemna garaža za kulu i tržni centar (za te radove su dosad izate dozvole), ali verovatno će se i konstrukcije kule i TC-a raditi paralelno, budući da su stanovi u neboderu navodno već u prodaji. S tim što će, razume se, tržnjak ranije biti završen.
 
Ovako visokoj zgradi je pre mesto u bloku 26 ili 42 kod buduce stanice nego ovde.
 
невероватно да се нису консултовали са тобом где ће да граде и шта
 
Iskidah se na Kalianov komentar, ali zapravo dajem za pravo i Nebojši, barem što se tiče estetike. Odlično bi se uklopila na mestu aktuelnog OTC ili gde je bila replika Terazija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595806#p595806:29mzdq7y je napisao(la):
Kailan » 17 Jan 2019 05:10 pm[/url]":29mzdq7y]невероватно да се нису консултовали са тобом где ће да граде и шта
Upravo sam im poslao mail i naredio da obustave gradnju.
 
Nebojsa nije mislio nista lose, vec se vodio cinjenicom da bi kula W65 bolje legla u blokovima u kojima je vec planirana visokogradnja, pa bi se posle dobio pritojan klaster...ovako ce kule biti rastrkane po celom gradu...al dobro dobicemo nove repere :)

Meni je iskreno svejedno gde ce koja kula da bude na NBGD, dok bi vec u starom delu grada zaista trebalo da se vodi racuna...ali sada je i tamo poceo princip, gde god nadjes zgodno mesto ti kulu posadi...vec smo govorili da bi zona oko autoputa bila najbolja za visokogradnju, ali BNV je to sada poremetio...
 
U neposrednoj blizini ove kule će biti još dve 20-tospratnice (Airport City).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595726#p595726:1qtf3fw3 je napisao(la):
Homer Jay » Čet Jan 17, 2019 9:41 am[/url]":1qtf3fw3]Reklama, bato!



Preciznosti radi - trenutno se gradi zajednička podzemna garaža za kulu i tržni centar (za te radove su dosad izate dozvole), ali verovatno će se i konstrukcije kule i TC-a raditi paralelno, budući da su stanovi u neboderu navodno već u prodaji. S tim što će, razume se, tržnjak ranije biti završen.
file.php

Kakve su cene za stanove u kuli?

Koji je planirani rok za izgradnju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595937#p595937:2tu6dg7p je napisao(la):
zexland » 18 Jan 2019 12:42 am[/url]":2tu6dg7p]Nebojsa ... se vodio cinjenicom da bi kula W65 bolje legla u blokovima u kojima je vec planirana visokogradnja, pa bi se posle dobio pritojan klaster...ovako ce kule biti rastrkane po celom gradu...al dobro dobicemo nove repere :)
Upravo tako, o tome pricamo vec odavno na forumu. No bratic se nervozno zaleteo pred rudu tripujuci da sam ja generalno protiv ove zgrade ne shvatajuci sustinu i poentu. Zgradi ove visine pre je mesto u nekoj od centralnih lokacija Novog Beograda nego na njegovom obodu gde ce biti manje izrazena.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595839#p595839:2tu6dg7p je napisao(la):
DzonTravolta » 17 Jan 2019 07:14 pm[/url]":2tu6dg7p]Iskidah se na Kalianov komentar, ali zapravo dajem za pravo i Nebojši, barem što se tiče estetike. Odlično bi se uklopila na mestu aktuelnog OTC ili gde je bila replika Terazija.
Pridobio je i moje simpatije bi i meni malo smesno no to je to, okolina buduce stanice ili Arene.
 
Ovo je trenutno poslovni centar Novog Beograda. Nije nelogično što su se odlučili za ovu lokaciju, naročito što već sve poseduju tu.
 
Meni se uvek sviđalo što su visoke zgrade na NBG (a i generalno po Beogradu) raštrkane međusobno. Tako da skroz podržavam ovakvo rešenje.

Štaviše uz Omladinskih brigada Airportcity ima planirane isto dve (manje) kule, tako da ovom delu zaista i leže ovakvi objekti. Da ne pričamo da je ceo blok prekoputa "slobodan" za izgradnju kada pomere ona skladišta i ostale stare objekte. Takoreći područje sa najviše potencijala za visoke zgrade u gradu.
 
Naravno, jasno. Isto kao što je valjda jasno da veliki privatni investitori procenjuju situaciju na tržištu, znaju koji je kapacitet Beograda za izgradnju visokih zgrada (što se tiče potrebe za poslovnim prostorom pre svega), koja je cena zemljišta (i gde), ko je trenutni vlasnik tog zemljišta... Slaba je vajda što bi mi ovde recimo da se na toj i toj lokaciji napravi klaster oblakodera - to skoro sigurno nema opravdanja u realnosti, jer se sve u BG-u radi bojažljivo, t.j. igra se na sigurno, da se ne bi tržište pretrpalo odjednom velikim brojem stambenih i poslovinh kvadrata.
 
Da pitam i ovde po ko zna koji put,

Kakve veze ima visina zgrade sa kvadraturom?! U beogradu je poslednjih 18 godina izgradjeno 15+ zgrada kvadrature izmedju 20 i 30000 sto je prevedeno u prosecnu kulu 100-150 metara visine.
 
Ccc misis trziste jeu mnopou ili oligopolu zavisi sta i kako se posmatra niko nece da stavi na trziste gomilu kvadrata A prostora jer onda pada zakup a trziste podjeljeno ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596124#p596124:3dt43jxi je napisao(la):
Delija » Sub Jan 19, 2019 12:15 am[/url]":3dt43jxi]Da pitam i ovde po ko zna koji put,

Kakve veze ima visina zgrade sa kvadraturom?! U beogradu je poslednjih 18 godina izgradjeno 15+ zgrada kvadrature izmedju 20 i 30000 sto je prevedeno u prosecnu kulu 100-150 metara visine.

Viša zgrada = drastično skuplja zgrada (u našim uslovima). Zgradu od 7-8 spratova svi znaju da naprave i imaju odgovarajuću tehnologiju i opremu. Zgradu od 40? Nisam baš siguran.

Ccc misis trziste jeu mnopou ili oligopolu zavisi sta i kako se posmatra niko nece da stavi na trziste gomilu kvadrata A prostora jer onda pada zakup a trziste podjeljeno ...

Prošle godine je izdato dozvola za milion kvadrata stambenog i poslovnog prostora u Beogradu, isto kao i pretprošle. Svi se trude da izbalansiraju želju za profitom u odnosu na opasnost da se tržište preplavi odjedom sa prevelikom ponudom. Što se tiče poslovnog prostora, dovoljno je pogledati GTC i Airport city, odnosno koliko dugoročno se razmišljalo i koliko se pažljivo, fazno gradi.


Zgradi ove visine pre je mesto u nekoj od centralnih lokacija Novog Beograda nego na njegovom obodu gde ce biti manje izrazena.

Ovo je centralna (poslovna) lokacija Novog Beograda. I de fekto i de jure. E sad šta ko smatra centralnim lokacijama na NBG inače, to je druga stvar i investitorima koja prave sve ovo, potpuno irelevantna.
 
Ovo kula je stambena zgrada a definiciju centralne poslovne lokacije Novog Beograda si ti licno odredio u svojim zeljama ili predpostavkama vodeci se verovatno airport sitijem. Po toj vodilji bul. M. Milankovica takodje moze biti centralna zona, zatim blok 26 gde vec imamo 3 zgrade sa velikim kvadratima, zatim blok 20 sa Uscem i na kraju blok 42 gde su u planu visoki poslovni objekti. Centralna poslovna zona nikad nije jasno odredjena, upravo je ceo Novi Beograd stambeno poslovna zona zahvaljujuci toj rastrkanosti poslovnih objekata na celoj njegovoj teritoriji. Ranije su se pominjale tri lokacije za poslovne zone i to upravo one koje sam pomenuo, blokovi 25 i 26, blok 20 sa uscem i blok 42 i to ce u buducnosti biti tri dominantne zone sa poslovnim objektima odmah iza bloka 18 koji ce imati primat kako imamo u najavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595726#p595726:2g3wy6q0 je napisao(la):
Homer Jay » 17 Јан 2019 10:41 am[/url]":2g3wy6q0]Reklama, bato!

Preciznosti radi - trenutno se gradi zajednička podzemna garaža za kulu i tržni centar (za te radove su dosad izate dozvole), ali verovatno će se i konstrukcije kule i TC-a raditi paralelno, budući da su stanovi u neboderu navodno već u prodaji. S tim što će, razume se, tržnjak ranije biti završen.
file.php
Да потврдим @Хомерове речи о изградњи подземне гараже за кулу и тржни центар, кроз две слике грађевинске табле на самом градилишту. На првој слици сам црвеним уоквирио део о изградњи гаража, а друга слика је зумБиран цртеж целог насеља "запад 65", са означеним делом онога шта се гради и шта ће се градити.

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596124#p596124:3bwth90i je napisao(la):
Delija » Sub Jan 19, 2019 12:15 am[/url]":3bwth90i]Da pitam i ovde po ko zna koji put,

Kakve veze ima visina zgrade sa kvadraturom?! U beogradu je poslednjih 18 godina izgradjeno 15+ zgrada kvadrature izmedju 20 i 30000 sto je prevedeno u prosecnu kulu 100-150 metara visine.

Razlika je u površini osnove koju zauzimaju ta dva objekta, tj. visoki objekat iste kvadrature zauzima značajno manju površinu od nižeg objekta, pa se u konačnici u jednom bloku, određene zemljišne površine izgradi ukupno mnogo više kvadrata, što bedna infrastruktura grada ne može da podrži.

Ko god veruje da će investitori otkupljivati hektar zemljišta da bi izgradili jedan neboder, a ostalo uredili u park, debelo greši. Izgradiće uvek što je više kvadrata moguće, a takva gradnja nam nije potrebna, upravo zbog izrazito jadne sveopšte gradske infrastrukture.

U Beogradu treba zabraniti izgradnju stambenih objekata viših od P+5.

Izgradnju visokih objekata trebalo bi dozvoliti na samo nekoliko lokaliteta i to isključivo poslovnih i zabraniti u svim drugim delovima grada.
 
Jako se nadam da neće biti parkinga prema Omladinskih Brigada. Tako je barem prikazano na novom renderu a bilo bi lepo da i Airport City uredi trotoar na sličan način kada krenu sa izgradnjom one dve kule, pa da dobijemo jednu uredjenu pasarelu. Ne mora svaki kvadrat slobodnog prostora da se pretvara u parking moramo se odvići od tog načina uredjenja Novog Beograda i da se modernišemo nisu kola budućnost.
Untitled.png

Ovu barem grade garažu a parking Airport Cityja zauzima više mesta od ukupne površine Westa.
 
Nijedan grad na planeti se nije lišio automobila, niti će to biti moguće još dugo vremena, tako da se manite maštanja.

Najveći protivnici automobila su često upravo oni koji ni ne izlaze iz njega.
 
Vrh