Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

ta piramida je mene oduvek fascinirala kad sam bio mali, ali ona je u stvari samo jedna strana piramide (ka ulici). Ostale tri strane su obična kocka. Nikad nisam saznao čemu služi, šta je u njoj, i zašto ima taj oblik.
 
Po arhitekonskom izrazu rekao bih da je Vermaht bio investitor... ova forma i stil koji dolaze do izrazaja na fasadi su bili vrlo moderni u tom periodu.
 
He-he-he...

Ima i nesto sto BB forumasi ne znaju. Dragi moji, svaka stanica mora da ima bunker za slucaj da neko postavi bombu ili neku drugu eksplozivnu napravu. U takvom bunkeru se one unistavaju. :grand:
 
sizif":2zasoos2 je napisao(la):
He-he-he...

Ima i nesto sto BB forumasi ne znaju. Dragi moji, svaka stanica mora da ima bunker za slucaj da neko postavi bombu ili neku drugu eksplozivnu napravu. U takvom bunkeru se one unistavaju. :grand:
Čika Sizife, čika Sizife, a odakle Vi to znate? :p

A i na dobrom je mestu, preko puta Palate pravde, pa ako jednog dana stvarno zatreba....
 
Mogu da je unište i u zgradi pošte ako je ne rekonstruišu :lol:
 
bgexplorer":3t4686a4 je napisao(la):
Mogu da je unište i u zgradi pošte ako je ne rekonstruišu :lol:
Ово је једно од најбољих решења да се решимо ругобе од зграде...она ионако треба комплетна да се руши пре него што се направи стара зграда...:lol::lol::lol:
 
http://i43.tinypic.com/2dbp1rk.jpg
a nego, mozda je vec neko pisao o tome no ja nisam pratio....sta ce biti na ovom mestu gde sad stoje ti krs auti, tacno na sredini, ovde na mapi je plavim uokvireno? Zna li se to tacno, jesu li predvideli? Bilo bi lepo da bude ogradjeno ogradicama, i da bude neka cvetna aleja ili nesto slicno....ne znam tacno live koliko je to ali onako iz secanja:)
 
^^^ Koliko ja znam, taj parking služi za odlaganje oduzetih automobila od strane SUP Savski venac. Ne verujem da će promeniti namenu ali bi bilo dobro da ga preurede.
 
Strava...pa zar tu, na sred srede, gde toliko automobila koji ulaze u centar prolazi...ako tako ostane zaista bi trebalo reagovati, jer kako izgleda to, kao neki otpad na raskrsnici.......jos i kad se prolazi autoputem, pa kad se baci pogled na dole ka gradu ima sta da se vidi...prvi utisak nekoga ko prvi put dolazi i ulazi u Bg.
 
Koliko vidim, onaj ko ide ka Gazeli neće moći iz Savske da skrene u neku od poprečnih ulica. Moraće ili odmah u Nemanjinu ili da se drnda preko Mostara. A i oni koji iz tih bočnih ulica dolaze neće moći da se uključe u traku ka Mostaru.

To mi i nije baš najlogičnije rešenje.
 
Savska 13.3.2009
68gfmp.jpg

212ww2a.jpg
 
Celom duzino je teren pripremljem po onome shto sam ja mogoa da primetim josh proshlih nedeljam ostaje samo josh asfaltiranje da se uradi po mojoj proceni.
 
Djilas: Rekonstrukcija Savske ulice biche zavrssena u junu

BEOGRAD, 18. marta 2009. (Beta) - Radovi na rekonstrukciji Savske ulice biche zavrsseni polovinom juna, pet i po meseci pre roka, izjavio je danas gradonaccelnik Beograda Dragan Djilas.

"Rok za zavrssetak radova je bio kraj godine, ali zahvaljujuchi velikom radu ljudi koji su angazzovani sve che biti zavrsseno polovinom juna", rekao je Djilas posle obilaska Savske ulice i dodao da che praksa grada biti i rad u tri smene kako bi se neki objekti zavrssili. On je dodao da je rekonstrukcija Savske ulice jedan od projekata koji che pomochi da se smanje guzzve u gradu.

Direktor Javnog preduzecha ZZeleznice Srbije Milovan Markovich rekao je da che tim projektom i zzelezniccka stanica biti bolje saobrachajno povezana. Prema njegovim reccima, ZZeleznicce Srbije che i ubuduche saradjivati sa gradom na svim lokacijama koje su od interesa za sve gradjane.

Rekonstrukcija Savske ulice podrazumeva izgradnju nove saobrachajnice od Glavne zzelezniccke stanice do mosta Gazela, u duzzini od oko 900 metara. Postavljena je nova kompletna pratecha infrastruktura, kao i sekundarna kanalizacija, elektro kablovi i telefonska mrezza. Celom duzzinom postavljen je kolektor koji treba da zameni postojeci iz 1927. godine, a u toku su radovi ispod tramvajskih ssina i postavljanje prateche infrastrukture.

Ulica che dobiti dve nove saobrachajne trake, koje che biti zavrssene do kraja aprila.

U saradnji sa Sekretarijatom za saobrachaj biche odredjen privremeni rezzim za vozila dok se ne zavrsse preostali radovi na povezivanju infrastrukture sa starim delom ulice. Druga faza projekta uslediche kada se steknu uslovi i uklone zzelezniccke ssine iza ograde zzeleznicckog kompleksa, koje nisu u funkciji. Prema urbanisticckim uslovima i idejnom projektu, kolovoz koji se sada gradi, biche prossiren do deset metara i imache tri saobrachajne trake. Na novom delu Savske ulice biche trotoar ssirine tri metra, zelene povrssine i parkinzi.

Vrednost investicije je 630 miliona dinara.

(Kraj)
 
Da. I to previše. Pet meseci pre roka. Dobro, sumnjali smo da su sebi stavili mnogo dugačak rok. Nije to loš štos. Mogu da stave da će most do Borče da grade pet godina i onda da objave da su završili dve godine pre roka. :lol:
 
Pa shvatili su foru:
a) jer se gradi duže, proračun je veći;
b) jer se gradi brže nego planirano potroši se više para;
(džep = a + b - cena mosta)
c) građani srećni jer se napokon nešto gradi
 
Nisam na kraju baš razumeo, da li će se bilo koji objekat železnice rušiti ili ne i da li će postojati trotoar duž cele nove strane ili će samo na tramvajskim stajalištima?
 
Mislim da se (za sada) nijedan objekat neće rušiti jer ako im nisu smetali u onoj osetljivoj fazi kad su kopali i postavljali kanalizaciju još manje će im smetati ako ne bude trotoara. A trotoara će izgleda biti samo tamo gde bude dovoljno mesta. Ruku na srce, i nema mnogo potrebe da postoji na toj strani jer sem pošte na početku ulice i neke zgrade prekoputa Palate pravde ne postoji ni jedan javni objekat, samo par baraka pretvorenih u stambene objekte.
 
Mene je zbunio ovaj članak iz Blica tj. boldovan deo

U junu završetak radova u Savskoj ulici

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas rekao je danas da će svi radovi na rekonstrukciji Savske ulice, od Glavne železničke stanice do mosta "Gazela", biti završeni krajem juna, četiri meseca pre roka.

"Ukoliko bude neophodno radiće će se u dve, ili tri, smene, da bi rekonstrukcija bila završena na vreme", rekao je Đilas i dodao da je za kraj godine planiran završetak tendera i početak izgradnje petlje na Carevoj Chupriji, što će, uz most na Adi Ciganliji, doprineti rasterećenju saobraćaja.

Dve nove trake u Savskoj ulici biće otvorene za saobraćaj krajem maja i tada će, u saradnji sa Sekretarijatom za saobraćaj, biti određen privremeni režim za vozila, dok se ne završe preostali radovi na povezivanju infrastrukture sa starim delom Savske ulice.
Projekat rekonstrukcije Savske ulice obuhvata izgrađu dve nove saobraćajne trake između tramvajske baštice i železničkog kompleksa, čime će se skoro duplirati njena propusna moć.
Stari deo ulice, sa tri saobraćajne trake biće jednosmeran u pravcu od mosta prema železničkoj stanici, a nova saobraćajnica, sa druge strane tramvajske pruge biće namenjena vozilima koja se kreću ka "Gazeli".
Prema urbanističkim uslovima i idejnom projektu, na novom delu Savske ulice biće trotoar širine tri metra, zelene površine i parkinzi. Do sada je završeno polaganje opšteg kanalizacionog kolektora, koji treba da zameni postojeći, iz 1927. godine, kao i sva prateća infrastruktura. Uklonjen je deo železničkog koloseka, postavljena je ograda prema kompleksu Železnice, a u toku su radovi na tramvajskim šinama radi povezivanja infrastrukture sa starim delom ulice.
Vrednost ugovorenih radova, koji su počeli prošlog leta, je 630 miliona dinara.
Izvor: Blic
Link. http://www.blic.rs/beograd.php?id=84133
 
Vrh