ta piramida je mene oduvek fascinirala kad sam bio mali, ali ona je u stvari samo jedna strana piramide (ka ulici). Ostale tri strane su obična kocka. Nikad nisam saznao čemu služi, šta je u njoj, i zašto ima taj oblik.
Čika Sizife, čika Sizife, a odakle Vi to znate?sizif":2zasoos2 je napisao(la):He-he-he...
Ima i nesto sto BB forumasi ne znaju. Dragi moji, svaka stanica mora da ima bunker za slucaj da neko postavi bombu ili neku drugu eksplozivnu napravu. U takvom bunkeru se one unistavaju.
Ово је једно од најбољих решења да се решимо ругобе од зграде...она ионако треба комплетна да се руши пре него што се направи стара зграда...:lol::lol::lol:bgexplorer":3t4686a4 je napisao(la):Mogu da je unište i u zgradi pošte ako je ne rekonstruišu :lol:
Da,da prebacio sam se malo xDGoldstein":x6vtt6mn je napisao(la):U smeru ka Železničkoj stanici (žuta boja) sve ostaje isto, a u smeru ka Mostaru (crvena boja) nove trake iz Savske taman normalno nastavljaju na postojeće trake mostarske petlje. U čemu je problem???
http://i43.tinypic.com/2dbp1rk.jpg
Izvor: BlicGradonačelnik Beograda Dragan Đilas rekao je danas da će svi radovi na rekonstrukciji Savske ulice, od Glavne železničke stanice do mosta "Gazela", biti završeni krajem juna, četiri meseca pre roka.
"Ukoliko bude neophodno radiće će se u dve, ili tri, smene, da bi rekonstrukcija bila završena na vreme", rekao je Đilas i dodao da je za kraj godine planiran završetak tendera i početak izgradnje petlje na Carevoj Chupriji, što će, uz most na Adi Ciganliji, doprineti rasterećenju saobraćaja.
Dve nove trake u Savskoj ulici biće otvorene za saobraćaj krajem maja i tada će, u saradnji sa Sekretarijatom za saobraćaj, biti određen privremeni režim za vozila, dok se ne završe preostali radovi na povezivanju infrastrukture sa starim delom Savske ulice.
Projekat rekonstrukcije Savske ulice obuhvata izgrađu dve nove saobraćajne trake između tramvajske baštice i železničkog kompleksa, čime će se skoro duplirati njena propusna moć.
Stari deo ulice, sa tri saobraćajne trake biće jednosmeran u pravcu od mosta prema železničkoj stanici, a nova saobraćajnica, sa druge strane tramvajske pruge biće namenjena vozilima koja se kreću ka "Gazeli".
Prema urbanističkim uslovima i idejnom projektu, na novom delu Savske ulice biće trotoar širine tri metra, zelene površine i parkinzi. Do sada je završeno polaganje opšteg kanalizacionog kolektora, koji treba da zameni postojeći, iz 1927. godine, kao i sva prateća infrastruktura. Uklonjen je deo železničkog koloseka, postavljena je ograda prema kompleksu Železnice, a u toku su radovi na tramvajskim šinama radi povezivanja infrastrukture sa starim delom ulice.
Vrednost ugovorenih radova, koji su počeli prošlog leta, je 630 miliona dinara.