Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

slike od 15.04.2009 - oko 4 sata, dakle u spicu...

o659kmbh5y3hgxwjwefq_01486resize.jpg


1pxpquwu1xsvvt6mtsy_01485resize.jpg


wpqllhyf9mq59yw3cset_01489resize.jpg


8c4h3mrqnnshjb6vtk4_01488resize.jpg


mene interesuje da li ce biti jos neko skretanje levo, osim tamo kod suda gde mora da bude raskrsnica i zbog stanice...
e sad gde bi to moglo biti, jedino kod visegradske, ali opet to bi znacilo usporavanje, npr ja idem od zel stanice i hocu levo u visegradsku, zaustavicu sve, da ne govorim sto ce sigurno biti sudara sa tramvajima ako se to ne bude regulisalo semaforima...
 
I sada je zabranjeno skretanje u Visegradsku iz pravca zeleznicke stanice. Postoji dupla puna linija. Taksistima to ne smeta,ali nije dozvoljeno. Sigurno nece postojati skretanje levo.
 
Још кад би поставили асфалт као на трамвајском мосту...:D
 
Sta mislite o tome da se autobuske linije 46, 91, 92, 511, 552, 601 puste da idu Savskom u oba smera kada se ona završi?
34, 52, 53, 56 ostaju u Sarajevskoj.
Mada kada bolje razmislim 34 ide na 45 minuta, možda treba još jednu liniju ostaviti u Sarajevskoj kao vezu do GŽS, recimo 46.
 
SUPER bice manje prelaska vozila preko pruge nadam se da ce ukinuti prelaz kod poste :gobb:
 
a jel zna neko da li ce sada obnoviti tranvajsku basticu, novom travom i novim prskalicama :rolleyes:
 
Da, Šmeksi. Ja sam napisao da se radi o armiranom betonskom bunkeru koji se koriste za uništavanje eventualno pronađenih eksplozivnih pošiljki u pošti koja se nalazi pored, ili na železničkoj stanici. Poseduju ga sve velike železničke stanice, jer je to valjda neki standard. Očigledno je on glavni razlog što proširenje Savske za sada nije urađeno sa tri, nego samo sa dve trake.
 
E, sad su stvarno poceli da asfaltiraju zavrsni sloj. Krenuli su od poste i vec su prosli palatu pravde.

Cini mi se da ce kod onog skretanja kod palate da upotrebe tramvajske sine kao traku za skretanje levo - u velikoj duzini nedostaje bankina. To je i dobro i lose - dobro: ne ometaju se oni koji nastavljaju pravo, lose: ometa se sinski saobacaj :D u svakom slucaju mislim da je ok resenje.
 
azbuki":22kdekwu je napisao(la):
E, sad su stvarno poceli da asfaltiraju zavrsni sloj. Krenuli su od poste i vec su prosli palatu pravde.

Cini mi se da ce kod onog skretanja kod palate da upotrebe tramvajske sine kao traku za skretanje levo - u velikoj duzini nedostaje bankina. To je i dobro i lose - dobro: ne ometaju se oni koji nastavljaju pravo, lose: ometa se sinski saobacaj :D u svakom slucaju mislim da je ok resenje.
Pa i oni koji žele dalje pravo ka mostu opet će morati u jednom trenutku da se zaustave zbog prelaska pešaka a tramvaji će se sada na tom mestu prvi put zaustavljati zbog propuštanja onih koji bi da skrenu levo. U svakom slučaju, neki ustupak se morao napraviti. Meni jedino nije jasno kako će biti rešeno pitanje prelaska vozila koja skreću preko šina jer su one dobro izdignute u odnosu na ulicu. Da ne bude kao na uglu Nemanjine i Resavske gde ako se vozi preko 20 preleti se preko onih šina kao na toboganu.
 
sizif":3lnvh1tq je napisao(la):
Da, Šmeksi. Ja sam napisao da se radi o armiranom betonskom bunkeru koji se koriste za uništavanje eventualno pronađenih eksplozivnih pošiljki u pošti koja se nalazi pored, ili na železničkoj stanici. Poseduju ga sve velike železničke stanice, jer je to valjda neki standard. Očigledno je on glavni razlog što proširenje Savske za sada nije urađeno sa tri, nego samo sa dve trake.
Znači kod Prokopa ima da očekujemo pravu piramidu, a ne četvrt kao ova gorepomenuta hihi.
 
i jos nesto apropo one skandalozne seljacke ograde... em sto je ruzna em je bacanje para. mnogo primereije bi bilo ovo:

zaunfertig_2.jpg


... takva ograda bi otavljala ustiak privremenosti na prolaznike, a najprimerenije bilo bi nesto ovako, 3 m visoko:

bild1.jpg

52SchutzGegenEinbrecher.jpg
 
а шта кажете да се уместо те ограде изгради нешто попут берлинског зида, овај би се звао савски зид рецимо. или једноставно- београдски зид. те зидове би користили и за ограђивање сличних "проблема" типа већ помињана нехигијенска, дивља насеља...

шалу на страну, једва чекам да видим кад проради савска како ће се то одразити на гужву и лудило у истој.
 
Ova druga ograda je sjajno rešenje za Savsku, dok se ne krene sa izgradnjom u amfiteatru, pitanje je koja bi biljka preživela torturu izduvnih gasova.
 
bigvlada":26qcuwhn je napisao(la):
Ova druga ograda je sjajno rešenje za Savsku, dok se ne krene sa izgradnjom u amfiteatru, pitanje je koja bi biljka preživela torturu izduvnih gasova.
Da, sjajno izgleda, i dobro bi se uklopila sa onom ozelenjenim deloma za tramvaje... Mislim da se za takve namene i koriste biljke koje su se pokazale kao prilično otporne na zagađenje.
 
miki00":2p35w1i7 je napisao(la):
I sada je zabranjeno skretanje u Visegradsku iz pravca zeleznicke stanice. Postoji dupla puna linija. Taksistima to ne smeta,ali nije dozvoljeno. Sigurno nece postojati skretanje levo.
naravno da nije zabranjeno, idem tuda svaki dan, kad ulazim u garazu, nije dupla puna nego puna i isprekidana, ali tako da moze da se skrene levo u visegradsku iz pravca zel. stanice, a ne sme iz visegradske levo u savsku (mada tu pravim prekrsaj stalno i nikad me nisu uhvatili, a stanica na 100m, najbolje da cu da kruzim okolo na kneza milosa pa na gazelu...)

prvi put cujem da ce ovaj do skoro postojeci deo savse biti zatvoren, razocarao sam se, znaci jos 2 meseca ufff
 
Kartograf":tqjevbwc je napisao(la):
Zna li neko koji su radovi u pitanju?]
Povezivanje kolektora sa starim, mislim. Vec su navodno napravljene rupe ispod pruge, samo to treba ne znam ni ja sta. Inace, stari kolektor je iz fora 1920neke ili tako nesto..
 
Kartograf":26g203z0 je napisao(la):
od 25/04 - 15/06 zatvorene sve tri stare trake Savske? Bice haos u Sarajevskoj od Kamiona...
Ma, nije to ništa što se već nije desilo. Bila je pre 2-3 godine zatvorena cela Savska na mesec dana za saobraćaj. Rezultat - gužva do Sajma. To ne bi bio toliki problem da policija kontroliše morone koji se parkiraju u desnoj traci duž cele Sarajevske.
 
Kartograf":2psm22fj je napisao(la):
od 25/04 - 15/06 zatvorene sve tri stare trake Savske?
Procitao sam ovu vest juce. Ali sam razumeo da ce da otvore ove nove trake posto su gotove kompletno...a onda ce da preoru stare trake.

Kamioni bi trebali da ostanu u savskoj. Samo na novoj dzadi.
 
miki00":3ljmlbjr je napisao(la):
Kartograf":3ljmlbjr je napisao(la):
od 25/04 - 15/06 zatvorene sve tri stare trake Savske?
Procitao sam ovu vest juce. Ali sam razumeo da ce da otvore ove nove trake posto su gotove kompletno...a onda ce da preoru stare trake.

Kamioni bi trebali da ostanu u savskoj. Samo na novoj dzadi.
Nove trake će biti samo za vozila u smeru ka Gazeli a ka Žel.stanici će SVA vozila ići Sarajevskom.
 
Goldstein":217bl7n3 je napisao(la):
Nove trake će biti samo za vozila u smeru ka Gazeli a ka Žel.stanici će SVA vozila ići Sarajevskom.
Da, tako sam i ja razumeo onu vest na sajtu gradske vlade. Ne zvuči mi to logično u svakom slučaju, trebalo je odvojiti 1 novu traku za smer ka Žel. stanici, a ne da se svi oni silni kamioni i busevi guraju u Sarajevsku, gde uvek ima pametnih koji parkiraju uz ivičnjake...
 
Skoro je izvesno da neće biti skretanja iz Savske u M.Pocerca kao dosad - strelice koje su postavljene samo su za pravo, a na mestu gde je spušten ivičnjak napravljena je zebra za prelaz pešaka. Novost je da su napravili mogućnost polukružnog skretanja na kraju ulice, gde je ranije postojao parking, kod SUP Savski venac. Ceo taj deo su lepo doterali, nema više tog glupog parkinga, zasadiće neko zelenilo valjda.
 
Vrh