Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Ima radnika i nedeljom. Nešto se radi.
35mlgz8.jpg

15hd93o.jpg

8yu7b5.jpg

e7jvaa.jpg

2ch1hn7.jpg

34t60wz.jpg

2873e2s.jpg

1zf4fub.jpg

2d0dp8w.jpg

Ali...
 
Ovu tramvajsku prugu 'ladno mogu ponovo da remontuju :bash: :notok:
 
Pa mogu, ali nadam se sa tom razlikom sto ce izvodjac radova u savskoj (koja kompanija je u pitanju?) to morati da plati, a ne grad beograd. Zar je bio toliki problem da prekriju sine nekim metalnim panelima pa onda neka stavljaju sta hoce i kako hoce, a ne ovako kao st***.
 
Evo jedne uvećane slike gde se vidi ko je investitor, ko izvođač a ko ''nadzire''.
1z14bp0.jpg

Ko ima vremena i živaca, neka šalje ove slike nadležnima, ja stvarno nemam volje.
 
Siniša":2yk2q4q3 je napisao(la):
Ovu tramvajsku prugu 'ladno mogu ponovo da remontuju :bash: :notok:
Svakako. Juce sam video kamione teskase koji su manevrisali preko sina. E sad, pitanje je zasto u uopste prvi put radili rekonstrukciju pruge ako su znali da ce se ovo raditi? Jedna misao mi pada na pamet, ali je necu reci kako ne bih ispao hejter :kafa:
 
Pa po toj tabli nam se lose pise jer su sve komapnije u vlasnistvu grada/drzave, znaci opet pare iz budzeta.
 
Pa dobro koliko se moze videti sine ce biti totalno unistene nakon ovih radova tako da ce ponovo morati da rade remont. A i glupo je raditi samo jednom remont sina kada je bolje dvaput
 
Nije ni cudo sto nam nema nekog napretka, kada uvek sve radimo dva puta i to u kratkom roku. Neverovatno da tako bacaju pare, i ne samo to nego nece popraviti sine dok Savska ne bude skroz gotova, sto znaci da ce dugo dugo potrajati dok tramvaji budu opet vozili tuda. Mada ko zna, mozda ih i ostave tako i ne zamene sine.
 
A bas je bila lepa ona travica preko sina. Koliko je trajala...mesec dva :) bzvz..
 
Trajala je ona dan-dva. Secam se da su je vec posle par veceri razrovale kamiondzije kojima je palo na pamet da zaobidju guzvu na kolovozu :bash: Taj koncept sa travom je inace od pocetka bio dosta bedan. Mozda bi imalo smisla u Jurija Gagarina ili na nekom drugom mestu gde su tramvajske sine dovoljno nezavisne od ostatka saobracaja, ali u Savskoj nikako.
 
Strašno da strašnije ne može biti! :shok: Za trenutak sam pomislio da se radi o šinama uskog koloseka zaostalim iza onih zidina, međutim već na sledećim slikama se vidi da se ipak radi o tramvajskim šinama. Šta reći?
 
Poslao sam mail Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda povodom ovog nemara u Savskoj. Nadam se da će me udostojiti odgovora.

A primer za dobro urađen posao i održavanje je travnjak u tramvajskoj baštici u Bul. Milutina Milankovića.
 
^^Jel si poslao i slike? Mislim da je efekat jedino moguc kada se stvarno vidi na sta ovo gore lici!
 
Sve nas zanima. Ok rade super..i do kasno uvece..rade i nedelju..ali mogli su da uzmu par kubika topole i da prekriju sine i basticu,to ne bi ni puno kostalo a ne bi ni trebalop mnogo vremena. Nema spora da odredjen deo mora da bude obnovljen ali ovo je grozno.
 
Goldstein":s1fgc28p je napisao(la):
A primer za dobro urađen posao i održavanje je travnjak u tramvajskoj baštici u Bul. Milutina Milankovića.
Tu su cak ubacili i prskalice za travu koje se kasno nocu, oko 2h, ukljucuju i zalivaju travu (malo i kolovoz, ali ok je).
 
Ako se kojim slucajem desi da sine ostanu u ovakvom stanju posle prosirenja, slike treba da idu pravac u medije.
 
^^^ Poslao sam mail i na Studio B, odgovorili su mi da će ekipa izaći da snimi.
 
Ma, odmah uhapsiti onu bitangu od direktora Preduzeca za puteve Beograd, kao i onoga ko obavlja nadzor. Pa nek onda objasnjavaju da "nisu znali, nisu hteli, niko im nije rekao, da baceni betonski blokovi nece nista skoditi tek postavljenim sinama, travi, prskalicama... "

Ti ljudi bez ikakvog stida upropascuju novac svih nas. Tacno im vidim face: blentavi sljaker, pokvareni kamiondzija, podbuli direktor i podmiceni nadzorni organ...

Neki put covek pozali sto ne postoji preki sud. :rant:
 
Goldstein":1ynb783x je napisao(la):
...
A primer za dobro urađen posao i održavanje je travnjak u tramvajskoj baštici u Bul. Milutina Milankovića.
Ima neko slike kako to danas izgleda?
 
Nemam slike, ali izgleda super, nema čak ni utabanih stazica od strane pešaka.
 
Milance":1flurlhv je napisao(la):
Ima neko slike kako to danas izgleda?
Izgleda isto kao na dan kada je pušten saobraćaj....osim djubreta koje nanosi vetar, ali to je viša sila.
 
quote
Neko je na jednom forumu pomenuo da na onoj zgradi shto se u Sarajevskoj prvavi desno od Maxija,stoji tkz "buduci" izgled Sarajevske gde je ista u stvari peshachka zona?
Jel se nachulo neshto o tome?
U sushtini kad se pogleda, Sarajevska ulica u tom pravcu u kom ide nema ama bash nikakvu vaznost sem kao dopuna Savskoj ulici.
---
za pocetak zelim sve da vas pozdravim, prvi put pisem ovde i drago mi je da vidim da postoji ovako neki forum i uopste sajt, gde ljudi mogu normalno da diskutuju i razmenjuju misljenja i ideje, kao i da ponesto saznaju i informisu se...

videh da je u ranijim postovima pominjana Sarajevska ulica i pesacka zona, to sam i ja cuo pre par godina, i koliko god mi je tada to zvucalo neverovatno, kako vreme prolazi, ta opcija je sve realnija - za pocetak da kazem da zivim u sarajevskoj 10ak godina, tako da sam jako dobro upoznat sa prometom i guzvom koja postoji, ali realno ako se ispune sledeci uslovi ->
1 - most preko ade
2 - obilaznica oko Beograda
3 - metro
uz vec izvesno rekonstruisanu Savsku - pesacka zona u Sarajevskoj ulici je sasvim moguca
naime, generalni plan, tj ideja je spojiti sajam sa centrom grada, Sarajevska je pesacka zona i nastavlja se dalje na Hajduk Veljkov Venac, pa na Balkansku sve do terazijske cesme, mada taj tu deo ne znam kako bi se tacno resio

zanimljivo je, da pre par godina, kada sam kupovao stan u kraju, prodavac me je ubedjivao da je to vec odluceno ali da nece biti objavljeno jos par godina, valjda tek od 2021 treba da se to zatvori, sa sve trgom republike, uopste do tada je GUP, mislim meni to nije bilo bitno, vec sam ja odlucio sta i kako, najbolje da cu zbog toga da prelomim, ali eto, informacija +

sad kad pogledam, gore 5 traka u Kneza Milosa + gsp + trola (-kamioni), dole 5 traka u Savskoj + gsp + trandza (-kamioni), i to na razmaku 300-400m, sasvim je realno da Sarajevska bude pesacka zona ka centru grada

ovde jos nisam mislio na izmestanje zeleznicke stanice i posebno autobuske (kod buvljaka), ali to bi samo doprinelo ovoj realizaciji

ali krenimo redom, ja sam za sada zadovoljan kako ide u Savskoj (osim te nemarnosti), ako stignem skoknucu da slikam i okacicu ovde, videcemo jos, ako neko ima neku informaciju ili ideju u vezi ovoga, nek podeli sa nama

uff oduzilo se ovo, mnogo je za prvi post, bicu kraci sledeci put obecavam :) pozdravljam vas
 
Vrh