Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415479#p415479:2veph27h je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 08, 2016 3:23 pm[/url]":2veph27h]Možda bi mogao neko pismeniji za čitanje ovih projekata da objasni ali po onome što se pisalo, 4 trake će biti od Slavije do Katanićeve, a mislim da i kasnije do Čuburskog parka mogu isto biti 4 trake naravno uz eksproprijacije desne strane. Međutim od Čuburskog parka do Krsta nema šanse za 4 trake, tu su sve velike zgrade koje se ne mogu rušiti, a čak bi i sa 3 bilo ružno jer bi trotoari bili uski a parkinga bi bilo samo u snu ljubav postoji za nas... Dalje od Krsta do Vojsilava Ilića u Žičkoj takođe verujem da može 4 trake.
Sad sam malo čitao i otvaranje ponuda će biti 05. dec., a u pitanju je nabaka: Projekat za građevisnku dozvolu i projekat za izvođenje radova za Mekenzijevu ulicu, deonica od Slavije do Katanićeve. E sad je pitanje kad reše projekat 05. decembra kad bi mogli krenuti radovi?

Prema planu, biće 4 trake celom dužinom sa širinom trotoara od 4,89 sa severne i 2,62 sa južne strane. Dalje, dodaće se i peta traka za levo skretanje na raskrsnici sa Kneginje Zorke, a tu će trotoar biti i najuži -- i dalje (za stari deo grada) respektabilnih 1,92 metra. Takođe, predviđeno je rušenje 3 objekta van uličnog fronta na uglu Prote Mateje i Makenzijeve.

Link celog dokumenta, grafički prilozi na dnu:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 256-16.pdf
 
Imam neki osecaj da ce ovaj tender da zavrsi kao i za Slaviju...
 
Ovo je tender za "РОЈЕКАТ ЗА ГРАЂЕВИНСКУ ДОЗВОЛУ И ПРОЈЕКАТ ЗА ИЗВОЂЕЊЕ РАДОВА"
Ознака из општег речника набавке: 71300000 Техничке услуге

Dakle nije u pitanju tender za izvodjenje radova
 
Ovo je tender za izradu projekta a ne za izgradnju.

Inače, ode nam kiosk sa rakrsnice sa Katanićevom. Oh ne... :(
 
I jedno 80-tak parking mesta...

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
To će tek biti veselo. Koliko znam ima podzemna garaža iza RK Beograd, ali je zaključana, ona bi možda delimično rešila problem, ako bi je Parking servis preuzeo.
 
Ta garaza se koristi u vlasnistvu je rk beograd ili podrzavas ucjenjivacko otimacku varijantu koja nije strana parking servisu
 
Gde da ih naprave kada više nema prostora?

Direktore, bolje je koristiti pomenutu garažu nego da trune prazna i napuštena, slažeš se?
 
Ali ne komunjarskom otimacinom i otkud ti da je prazna i napustena ako nije otvorena za siroke mase neznaci da se nekoristi
 
кубни простор, нек сруше неку караконџулу од сграда и направе гаражу кад се нису сетили раније да је потребно
 
Tačno, mogli bi neku od udžerica koje će da ruše u nastavku iza raskrsnice sa Katanićevom da pretvore u garažu. Recimo sa par spratova. Šta više grad i jeste kriv za to što sada nema mesta za parkiranje jer je diletantski izdavao dozvole za gradnju bez planiranja korespondentog rasta paringa, pa bi bilo pošteno da sad reše problem koji su napravili. Naravno to košta, ali svoju grešku i treba da plate. Idealno bi bilo jedna garaža tu, druga tamo negde oko GSP škole, treću u Žičkoj na mestu neke od udžerica koje će se rušiti. Svaka garaža da ima oko 200 parking mesta. Time bi ceo ovaj potez dobrim delom rešio problem parkiranja. Bez toga, ne vidim rešenje nego samo pogoršanje situacije.
 
nekoliko godina sam ziveo u ovome kraju i od lokalaca sam cuo pricu da je plac u ulici cara nikolaja drugog koju sam zaokruzio na slici rezervisan za javnu garazu. svojevremeno je tu bila neka kuca koju je neko tokom devedesetih srusio sa ciljem da tu nesto divlje gradi ali je sve navodno stopirano i od tada livadica sluzi kao kuceca klonja, cekajuci da bude privedena nameni
 
Da, to je ova parcela. Parvo je čudo da su srušili tu nelegalnu kuću kad su na hiljade drugih ostavili. To je ok pozicija za garažu s obzirom na gužvu s parkinzima okolo. Mogao bi i neki parkić okolo umesto neke od okolnih udžerica kad budu proširivali ulicu i budu rušili tih 85 objekta duž cele trase.
 
Javne garaze su dobrodosle pod uslovom da se stanari parkiraju pod istim uslovima kao sada u zonama. U suprotnom bice prazne...
 
Pa mogli bi i stanari tu da preuzmu inicijativu.
Malo javno privatnog partnerstva, unutrasnja dvorista, napusteni podrumi i sl...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ево чак имам и формулу за гараже за стамбене зграде:

Број станова*2+1/2 број станова

значи ако зграда има 20 станова имаће 50 паркинг места

Сад само треба да смислим за пословне зграде и решен проблем паркинга само треба да се озваничи
 
Ta gore garaža opet ne može rešiti problem sa parkiranjem koji će nastati kilometar bliže Slaviji.
 
Gradnja garaža nikada ne rešava problem sa parkiranjem, jer će se broj automobila povećavati tako da će i izgrađene garaže biti nedovoljne, nego izgradnja infrastruktur za javni prevoz i pešačenje/ bicikliranje. Vidite primere ostalih gradova kako su rešii problem sa automobilima a ne da mi sada izmišljamo toplu vodu.
 
Има превише аутомобила јер је центар превише густ без пропратне инфраструктуре

Коначно решење мора бити мешовито
 
Jes baš ću sad po ovoj zimi od Liona do Slavije da šipčim ili idem bajzom. Ili da plaćam GSP kartu, kolko, 100 dinara, za par stanica, a nema mesta ni da uđem u trolu, nego da čekam, da se guram, a na stanicama da razmišljam dal su lutalice lepog il lošeg rasploženja danas. Mislim, ne možemo se praviti slepi i ne videti kolko ima automobila. To je realnost i ta realnost traži rešenje problema, a to su mesta za parking. Ako neki nepametni ljudi nisu ostavlili u planovima mesta ua parking onda se mora više kola zbudžiti na manje prostora, a to su garaže.
 
Garaze da, ali i cena parkiranja da se poveca znacajnije.
 
Ево га "Коначно решење за саобраћајни проблем"

1. МЕТРО!!!1!!!!!1111!!1
2. Ограничење на спратност/капацитет зграда на периферији да се избегавају Коњарници, Медаци и остале зајебанције
3. Ограничавање капацитета зграда у центру да се не добије Њујорк
4. Повећање капацитета улица и гаража али тако да се слаже са горе наведеним
 
Vrh