Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

Džaba Srbo kad je zbudžavanje zgrada suviše profitabilno i za gradsku vlast da dobije leba bez motike, i za investotorske parazite koji time nama ruže grad a sebi trpaju pare u džep. Šire ulice i manja spratnost znači manje para od dozvola po površini zgrade. To je što se tiče prihoda. A što se tiče rashoda, one njima tako mrske strane bilansa uspeha, metro košta, šire ulice znače više asfalta te više koštaju, podzemne garaže koštaju, parkić košta, ne donosi pare... U današnjem svetu nije bitan čovek i ovom slučaju humanost njegovog životnog prostora već prihodi i trokovi. U današnjem bolesnom svetu ne postoji ekonomija zbog čoveka već čovek zbog ekonomije.
 
натерао ме спатио да уђем у ову тему. од овога нема ништа, једноставно је нереално. неки делови су толико изграђени, да једноставно не знам како могу да прошире. нарочито од Чубуре ка Крсту
 
To je samo tvoja pausalna procena nakon letimicnog bacanja pogleda na planove. Naravno, uopste ne mora da bude i tacna (niti jeste) .
 
наравно, волео бих да ми докажеш зашто грешим, тј. зашто моја процена није тачна
 
Detaljan plan proširenja ulice od Čubure ka Krstu postoji već duže od deceniju.
S obzirom na širinu već formiranih blokova zgrada sa obe strane ulice, jeste nategnut: biće četiri trake minimalne širine, takve da trolejbus unutrašnjim točkom gazi po slivnicima a spoljašnjim toćkom po žutoj traci. Plus dva trotoara minimalne širine, toliko da se dve osobe mimoiđu. Naravno, bez prostora za drvored ili tako nešto. Stanice će verovatno biti na pozicijama tamo gde je neka zgrada malo uvučenija.

Sirotinjsko rešenje, reklo bi se, ali NEOPHODNO - svako ko se tuda prevozom vraća sa posla jasno mu je da je dodavanje žutih traka od ultimativne važnosti.
 
^Nek ne diraju ni ulicu ni zgrade!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Ta ulica mora da se dira, dovoljno je proći tamo u popodnevnom špicu, to je užas.
 
Živeo na Čuburi skoro 20 godina. Divan kraj, dobro povezan sa centrom jer trole idu na par minuta. Sve cveta, pupi, što bi rekao Bole, a onda BAM, ne rade trole, sve staje, nastaje HAOS :bash:

Ne vidim zašto je problem proširiti na 2+2. Nisu sve široke ulice magistrale, niti su sve uske ulice lepe. Iskreno bih voleo da taj kraj dobije jedan lepi mali bulevar, sa ne mnogo Vračar2000 novogradnje :)
 
A ja ne vidim zašto je problem ne uočiti i koristiti postojece i paralelne ulice od Krsta ka Slaviji
u tom pravcu u svim sporednim ulicama dozvoljeno je obostrano parkiranje
te je i njihova propusna moć bitno smanjena ko da ne postoje
a onda sav pritisak i opterecenje obruši se u Makenzijevu

Taze Beogradjani znaju za glavne ulice a ostale ko da ne postoje
pogotovo ovi što su naučili samo da voze brdsko-planinska i pijačna-krvanska vozila
pa po navici teraju ih i po ul. Bgda :lol:
 
Pa svejedno je da li će parkiranje biti ukinuto u paralelnim ulicama (Njegoševa, Save Kovačevića) ili u samoj Mekenzijevoj.
Negde će svakako morati da bude ukinuto zbog širenja ulice, a definitivno je najlakše širiti tamo gde već postoji direktan izlaz na Slaviju i gde postoje prizemni blokovi koji su već viđeni za rušenje.
 
U svemu ovom oko "uredjenja" ulica u Beogradu meni je najgore sto ja ne vidim da Beograd ista drugo nudi osim prosirenja ulica. Postoji li ikakva druga mjera za urednje osim prosirenja!? Moze li se igdje ulica urediti na nacin da se suzi. Moze li se igdje umjesto dodavanja, oduzeti koja kolovozna traka?
 
Нажалост у старом делу града просто мора тако. Изграђена су велика насеља по ободима старих са великим бројем становника, али су лоше повезана са центром рада те свакодневно имамо ужасна загушења. А притом је ту и новоградња 5-6-7 спратова начичкана по свим овим квартовима са 1+1 улицама или још чешће једносмерним, што је само долило воду у већ пуну чашу. Ово што је планирано је неки минимум који можемо извући из тренутног стања.
 
@ Ribol
Posto si pisao o svoijim posetama Bgdu
nemoguce da nisi zapazio glavnu geografsku odliku - brdovitost-
te najblagorodnije rešenje ne podrazumeva ni oduzimanje, ni dodavanja ni proširenja
vec tuneli kroz brda i brežuljke

Konkretno , ako pogledaš ceo pravca kroz prizmu nadmorske visine
ispada da sa Savskog trga tj Slavije izlazi se na Auto komandu
tj raskrsnicu Južnog bulevara i Maksima Gorkog

Ukratko
taj unutrašnji gradski -trazitni saobracaj- sa kraja na kraj grada, jeste najveci problem
svih gradova ali samo ,,srečnici,, imaju prirodne odlike da to reše tunelima
Bgd i pored te srece daleko je od toga ima nas ovakvi kakvi smo
Vrlo bitno je je postojanje svest da
Auto tunele mogu da koriste gotovo sva saobracajana vozila i bus i tramvaji
a metro tunele samo vozovi
Na žalost auto tuneli sa našim lobistima metro tunela, nemaju nikakvu šansu u Bgdu
te su takvi boljici mnogo svetlosnih godina udaljeni od nas
bez obzira na nužne potrebe i taj boljitak života za Bgd

Vozačima je uvek lakše da se odreknu širokih trotoara i neophodnih drvoreda
kako bi proširili broj saobracajnih traka ko da žive samo u kolima

Proširenje Makenzijeve tj. pretvaranje od ulice u bulevar,
ne donosi vecoj lepoti grada vec samo vece saobracajne gužve
jer okolne ulice nemaju kapacitet da prime taj uvecan pritisak

Ako je i prošire Makenzijevu , morace to da urade i sa drugima ulicama
malo po malo.... dolazimo do toga da Bgd nece imati ulice
vec samo bulevare i paking sokake.... :(
 
Parking sokak :D
svidja mi se taj naziv. To mu dodje nesto ovako...

Pogledajte prilog 1

a evo i jedan "sokak" u Londonu...



:roll:

EDIT:
Neko ko razmislja moze primjetiti kako se sokaci razlicito koriste u centru jedne automobilske kasabe i u centru visemilionske metropole.
Kasaba, u centru ima zgrade od 5-6 spratova a u sokaku 30 automobila.
Metropola ima u centru zgrade od 50 spratova i u sokaku jedan automobil.

Kako je to moguce!
 
Нека тако буде

Кад су копирали толико СССР могли су и да направе град са улицама како треба па после да сужавају а не да будемо само улепшана циган мала
 
Моје неко виђење је да већ и имамо само булеваре (у старом делу веома закржљали) и ти паркинг булевари. А узрок томе није ширење улевара за траку-две, већ агресивна новоградња по сокацима где су пре биле уџерице и породичне куће, што је најизраженије по Врачару и Звездари, и у последње време по Вождовцу. А са друге стране, булевари и веће саобраћајнице су очајно повезане са центром коме гравидирају - Војислава Илића, Устаничка, Јужни булевар, Кумодрашка и остале артерије тих делова Београда.
 
Ne moze i ne treba da se sprecava gradnja. Nisu valjda trebale ostati udzerice. Centar mora da se izgradjuje ali ne treba dozvoliti da se ulice pretvaraju u parkiralista.
 
За то претварање улица у паркинге су исто криви инвеститори пошто су углавном правили зграде на малим парцелама без обезбеђених паркинга и са минималним бројем гаражних места, док су станове углавном куповали власници џипова. Погледај Рио на гуглу нпр. Церску улицу, Ђурићеву или Медаковићеву. А ако ћемо географски, сви ти делови (Врачар, Вождовац, Звездара) нису центар града већ.су на ободу центра, и били би лепши са породичним кућама уместо кањона.од новоградње.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417911#p417911:293z81t6 je napisao(la):
RioBL » 20 Nov 2016 06:10 pm[/url]":293z81t6]

EDIT:
Neko ko razmislja moze primjetiti kako se sokaci razlicito koriste u centru jedne automobilske kasabe i u centru visemilionske metropole.
Kasaba, u centru ima zgrade od 5-6 spratova a u sokaku 30 automobila.
Metropola ima u centru zgrade od 50 spratova i u sokaku jedan automobil.

Kako je to moguce!

Moguće je zato što je ta prva slika iz "Londona" zapravo iz City-a, finansijskog centra i strogo kontrolisane "države unutar države", a kola google street view-a su očigledno prošla vikendom kad u City-u nema nikoga.
 
Sram ih bilo, mislim na ove iz googla...London snimaju vikendom a Beograd kad je spica. Eto sta ti je zapadna propaganda.
 
Треба спојити више парцела да се направе нормалне зграде по мом правилу о паркинг местима "3 по стану"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417886#p417886:82g03ebu je napisao(la):
boca-ica » Ned Nov 20, 2016 4:47 pm[/url]":82g03ebu]A ja ne vidim zašto je problem ne uočiti i koristiti postojece i paralelne ulice od Krsta ka Slaviji
u tom pravcu u svim sporednim ulicama dozvoljeno je obostrano parkiranje
te je i njihova propusna moć bitno smanjena ko da ne postoje
a onda sav pritisak i opterecenje obruši se u Makenzijevu

Taze Beogradjani znaju za glavne ulice a ostale ko da ne postoje
pogotovo ovi što su naučili samo da voze brdsko-planinska i pijačna-krvanska vozila
pa po navici teraju ih i po ul. Bgda :lol:
Daj ne pričaj napamet... Osim što sam živeo 20 godina u tom kraju, radio sam kao vozač u piceriji jedno vreme, učio vožnju u tom kraju, itd, mnogo kilometara imam samo u tom kraju.

Izvoli, zablistaj, nađi mi put od Slavije do Krsta, Arhitektonske, ili čega već, a da takođe ne upadenš u gužvu kao što je u Makenzijevoj i Cara Nikolaja.
 
Dobro je ako si učio tu vožnju ,onda znaš o čemu govorim
kao dete znao sam sa društvom doci
iz dvorišta po dvorište u dvorište..... počevši od Lazareviceve pa do Krsta .... :D

Više puta na dr. temamama BBa
ukazivao na ,,gospodar kafedjiski Bg sindrom ,, koj nas ubi (zatvorili Njegoševu)

Da skratim
Krst- Bozidarac- park Kalenic -Njegoševa do Beogradjanke :dil:

Makenzijevom od Krsta do Slavije nije prirodan put jer ima lakat krivinu kod gradica Pejton
to je nakazni pravac i naopako, jer se bez potrebe davi Slavija
taj pravac su koristilli ljudi koj nastavljaju svoj put preko ili do železničke stanice i niko drugi.
a sada moraju da ga koriste svi
Ne zaboravi da se Njegoševom kretala autobuska linije u oba smera 24-propusnost odlična-

Prirodni put Krst-Beogradjanka su nam otele kafedjije a sada kukamo i neznamo sta nas boli
Eto sad neka kafedjije i plate proširenje Makenzijeve :lool:
 
Dobro, znači razumemo se do nekle. Njegoševa kao alternativni pravac nije sjajno rešenje, jer se do nje dolazi:
:arrow: iz Kralja Milutina :arrow: ne može iz Nemanjine;
:arrow: iz Beogradske :arrow: opet ideš preko Slavije (ako zanemarimo da dolaziš iz pravca Pravnog, onda možeš i u Krunsku);
:arrow: iz Alekse Nenadovića :arrow: ideš preko Slavije, i u Makenzijevu;

Deo Njegoševe pred kraj je jednosmeran. Njegoševa se nastavlja na Petrogradsku koja je jednosmerna u kontra smeru, tako da:
:arrow: moraš u Maksima Gorkog :arrow: dalje je "komplikovano" izbiti na Mileševsku (Save Kovačevića);
:arrow: moraš u Maksima Gorkog :arrow: možeš dalje u Vukice Mitrović, pa na kraju izbijaš na Mileševsku, i to deo koji je predviđen za širenje. Uličicama možeš nekako do Grčića Milenka, pa na Vojislava Ilića.
:arrow: ako ne u Maksima Gorkog, možeš u Ivana Đaje pa u Makenzijevu...

Muka mi je od samog pisanja svega ovoga. Muka mi je kad se setim koliko sam puta bio u kreni-stani koloni u bilo kojoj od ovih varijanti. :violina: :bg4:

No, ako Slaviju posmatramo kao jedan otvoreni sud, protočni sistem, treba ići na sledeće:
:arrow: povećati odliv :arrow: veći broj traka koje idu od Slavije :arrow: voditi računa da i to mora negde da ode;
:arrow: smanjiti/zadržati priliv :arrow: voditi računa o tome da ne nastanu čepovi na drugim mestima.

Da rezimiram, moje skomno mišljenje je da treba širiti Makenzijevu, barem na 2+1, pri čemu bi od Slavije ka Krstu bile dve trake. :gobb:
 
Vrh