@ Ribol
Posto si pisao o svoijim posetama Bgdu
nemoguce da nisi zapazio glavnu geografsku odliku - brdovitost-
te najblagorodnije rešenje ne podrazumeva ni oduzimanje, ni dodavanja ni proširenja
vec tuneli kroz brda i brežuljke
Konkretno , ako pogledaš ceo pravca kroz prizmu nadmorske visine
ispada da sa Savskog trga tj Slavije izlazi se na Auto komandu
tj raskrsnicu Južnog bulevara i Maksima Gorkog
Ukratko
taj unutrašnji gradski -trazitni saobracaj- sa kraja na kraj grada, jeste najveci problem
svih gradova ali samo ,,srečnici,, imaju prirodne odlike da to reše tunelima
Bgd i pored te srece daleko je od toga ima nas ovakvi kakvi smo
Vrlo bitno je je postojanje svest da
Auto tunele mogu da koriste gotovo sva saobracajana vozila i bus i tramvaji
a metro tunele samo vozovi
Na žalost auto tuneli sa našim lobistima metro tunela, nemaju nikakvu šansu u Bgdu
te su takvi boljici mnogo svetlosnih godina udaljeni od nas
bez obzira na nužne potrebe i taj boljitak života za Bgd
Vozačima je uvek lakše da se odreknu širokih trotoara i neophodnih drvoreda
kako bi proširili broj saobracajnih traka ko da žive samo u kolima
Proširenje Makenzijeve tj. pretvaranje od ulice u bulevar,
ne donosi vecoj lepoti grada vec samo vece saobracajne gužve
jer okolne ulice nemaju kapacitet da prime taj uvecan pritisak
Ako je i prošire Makenzijevu , morace to da urade i sa drugima ulicama
malo po malo.... dolazimo do toga da Bgd nece imati ulice
vec samo bulevare i paking sokake....