Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ако ти смета ИК103 ти сачекај други аутобус, престани да спамујеш форум.
 
P42023-94

yUa605l.jpg
 
Pre ove situacije koja nas je zadesila, imao sam priliku da se skoro mesec dana, svaki dan, vozim ovim Bamironovim Mečkama. Stvarno, po meni, odlični busevi. Jedino bi stavio zamerku na prostor kod srednjih vrata koji bi, za naše uslove, trebao da bude malo veći, ali to je već pitanje kupca, a ne proizvođača. Recimo oni Strelini Konekti koji rade (radili su) na 7A imaju povećan taj prostor u sredni i u gužvama se zaista oseti više konfora za putnike. Za ostalo stvarno nemam zamerke. Inače, ima li nekoga ko zna da li Strelini Konekti poseduju ručni retarder?
 
Znači oni će da zamene njihove FAP-ove 2011/12 godište. Iznenađen sam da izbor nije pao na nekog turskog ili ruskog proizvođača.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=726680#p726680:2sgr6baw je napisao(la):
branik » Sub Apr 11, 2020 5:46 pm[/url]":2sgr6baw]Sad svaka nabavka može da bude pod znakom pitanja
Ovo su proverene informacije od čoveka koji radi u lekonu, evo kompletnog teksta
Vesti iz firme:
-Dogovorena je kupovina 10 Mercedesa na gas za sledeću godinu
-Trenutno se proširuje parking kod druge garaže (kod koridora u Resniku), verovatno će tu biti novi autobusi
-Sredjuju se autobusi u garaži kako bi spremni dočekali prekid vanrednog stanja
 
Sanos S-213 iz 2005. Godine sa manurlnim menjačem.
Daf-ov motor 310 hp nažalost rashodovani 2013 godine dolaskom FAP autobusa.
Ovaj autobus su imali Lui Travel,Dumeco,Lekon i Miškomerc.
ff7d553bfc0a844bb45aaaa050d74754.jpg
e70a6766fe4a3f3f5aee30e7ad3ecaaa.jpg
50d41152f2ea0654872ecf33af8db2c4.jpg
21372664e1089da2fb5586fadfd9d532.jpg
8b280a53f27f1551b06050e17ca15f3a.jpg


Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk
 
Ja ne verujem da Ćurdić i dalje koristi stare MAZ-ove. Majko mila, kakve su to kante, izbegavam ih već 3 godine, ali uđoh nedavno nekoliko puta u 35. Odvaljuje bubrege kad upadne u neku rupu, amortizera kao da nema, trza pri promeni brzina, škripi apsolutno sve, kočnice, vrata,paneli... Sedišta olabavljena, šrafovi u toku vožnje otpadaju sa poklopaca ununtrašnje rasvete... Jednom je u nekoj 35-ici zadnji točak toliko lupao o šasiju, pogotovo na Brankovom mostu, da su svi bežali u prednji deo autobusa...

Jel moguće da planiraju da voze ove šklopocije sve dok ne krenu stakla, točkovi, pa na kraju što da ne i hladnjak ili motor da ispadaju u toku vožnje?
 
Возиће их сигурно до старосне границе.
 
@ Zezeljko
Ти франкенштајни су били кршеви још као нови. Исто важи и за ЛиАЗ-е других превозника. Једини МАЗ који личи на аутобус је нова 303-јка.
 
Deo tih Ćurdićevih MAZ-103 (čini mi se 7 komada), je 2011. godište, tako da oni mogu još ove godine da voze. Međutim, poseduju još nekoliko komada (ne znam tačan broj), koji su 2013. godište i nabavljeni su za potrebe prevoza u Nišu, da bi u godinama koje su usledile, bili prebacivani u Beograd. Njih ćemo još gledati.
 
:bg4:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743092#p743092:z6tsfvq7 je napisao(la):
Сенке » Pet Maj 29, 2020 11:47 am[/url]":z6tsfvq7]Свим Лиазима и (Г)Мазовима је време за отпис.
Sagini liazi i mazovi su odlični i ništa im ne fali, Saga ima još dva komada Liaza iz 2007 koji su i danas odlična vozila. Ali svakako oni sledeće godine menjaju te Liaze, očekujem da će uzeti još Cobri koje su se odlično pokazale.
 
Vrh