Poređenje tih modela nije moguće ni po jednoj kategoriji. IK103 i razni modeli pulera serije 200 su pre svega produkt tržišta i sveopšteg stanja 90-tih godina. Trebala su što jednostavnija i što jeftinija vozila, pa s toga ni dobar prototip, kao što je bio IK106, nije imao šansi tih godina. Da je samo pomenuti model ostao na jednom prototipu. I novosadski Neobus je tih godina ponudio niskopodnog zgloba sa, doduše, povišenom platformom u prikolici od trećih vrata. Četvrtih nije ni bilo ako se dobro sećam. Svakako da je 106 na bazi 0405N bio napredniji, ali i on ne bi mogao biti neko duže vreme u proizvodnji, s obzirom da je naslednik, Citaro, stigao koju godinu kasnije. To bi opet značilo razvoj nečeg potpuno novog u kratkom vremenskom periodu. Prototipovi iz 2004 su tek bili osuđeni na neuspeh, ponajviše zbog visoke cene, a svakako da su bili napredniji od većine ondašnjih vozila na našim prostorima, i to ne samo zbog niskopodnosti, već i zbog drugačije konstrukcije. Elem, ti autobusi su malo šta i imali od Ikarbusa. HESS karoserije na šasijama VOLVO-a. Priča već više puta ispričana u svakom slučaju.
O 103-jkama se nema šta više pisati, a da pre već nije napisano po nekoliko puta. U svakom slučaju, daleko od toga da je to nešto najgore što se kotrlja beogradskim ulicama. Na kraju krajeva, bilo je dosta prevoznika koji su ih godinama nabavljali u više različitih serija, što će reći da nisu mogli biti baš tako nezadovoljni njima. Nažalost, malo je prevoznika u Beogradu, a sa kvalitetnim preventivnim održavanjem, al Presto bi se definitivno mogao svrstati u tu grupu. Njihove 103-jke su stvarno za primer u većini slučajeva. Elem, nisu one uopšte tako kvarljiva roba i pored nekih problema o kojima se, opet, već pisalo. Karoserije se se mogu očuvati, i pored osetljivosti zadnjeg prepusta i uopšte karoserije oko pogonskog trapa, a to u mnogome zavisi od održavanja vešanja i trapova pre svega, kao i od toga kako se voze naravno, plus je tu i zahtevnost linija na kojima rade. Ne moraju uopšte da budu grbave ako se reaguje na vreme, a kad se to odradi posle nekih sedam do deset godina rada, mogu dugo i da potraju.