Šta je novo?

Privatni prevoznici

Рипањац 405":3hnf1q82 je napisao(la):
Ма Арива је суперишка каквих има, чик да видите ове мрче на 78 (Бамирон, Думеко, Кошава, Банбус) шта су направили од линије, нека им је одржавање по 100 пута добро, али џабе све када прескачу поласке, искључују се и крећу када им се ћефне. Никад гора 78 није била, путници напросто плачу за погоном Земун и Ластом. Од, без претеривања, једне од најбољих линија у граду до овог чемера. За најуривање. :notok:
Jednostavno im se može da rade šta hoće kao i na potezu 300. Kreću kad hoće, evo npr 3454 svaki dan sa Ustaničke umesto da krene u 20:00 on krene uvek bar 5 minuta kasnije, a iz Vinče kreće po 4-5 minuta ranije. Mnogi vozači u toku dana namerno kasne da bi ispali iz reda vožnje i tražili isključenje da bi uhvatili red vožnje i tako preskoče jedan krug u smeni svaki dan.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@Рипањац 405 Za preskakanje polazaka je kriva mala turaza koja nije adekvatna, a na vecini linija je smanjena turaza (krajcovano je minimum 10 minuta). Direkcija uporno ne zeli da koriguje turaze kako za radni dan, tako i za vikend. A zakon svakom vozacu nalaze da mora da napravi pauzu na terminusu 5 minuta, bilo da stigne knap ili da kasni pola sata. Tu onda nastupa optavnik koji ih uklapa (ako zavrsavaju smenu) da se ubrzaju ili krate da bi usli u svoje vreme. A ako su svi zbog guzve u saobracaju van vremena, onda ih salje na interval. Mana za liniju 78 osim kratke turaze su solo autobusi. Na vecini linija bi bila potrebna zglobna vozila, ali protiv politike i politike grada ne mozemo nista.

@Vinča307 Ne postoji "namerno" ispadanje iz turaze. Da bi covek namerno ispao iz turaze morao bi da vozi celom trasom 10km/h kad nema zastoja, a tako niko ne radi. Ako je spica, ako su guzve sa putnicima i u saobracaju na bilo kojoj liniji - kako zamisljas da se stigne vreme? Putnik ce uvek da osudjuje vozaca, bas kao ti, a znaj da vozac nije duzan da vozi bus "gas patos". Vozaceva je obaveza da bezbedno preveze putnike od tacke A do tacke B. Ti kad udjes u bus, ne znas da li je on u vremenu ili nije. Evo ti jedan primer sa linije 88: Guzva u popodnevnom spicu krece od 15:30 - 18:00 (ako je petak - i do kasnije). Moj polazak sa Keja je u 16:19, a iz Zeleznika u 17:24. U Zeleznik stignem oko 17:50 - 17:55. Naravno, ne kasnim samo ja - nego svi koji su krenuli u pribliznom periodu, jer je od opstine NBGD do Ade "klaj klaj, pa stoji po nekoliko minuta" u koloni, pa se u Zelezniku svi sustignemo. Zovemo pojedinacno otpravnika, on kaze svakom od nas: "ti dodji prazan do mene, ti se skrati dotle i dotle, a ti skupljaj, pa cu te kasnije uklopiti u vreme". I sta si zakljucio "putniče" iz ovoga? Da li idemo kako hocemo? E tako funkcionisu sve linije i svi prevoznici. A kad neko u startu iz iskustva vidi da nece stici vreme zbog zastoja - zasto da se trudi da posle "gazi" da bi kasnio 5 minuta manje (npr. umesto da kasni 35 minuta, da kasni 30, a tih 5 minua ne menja situaciju). Takodje trebas znati da nijedan vozac nije kaznjen zbog sporije voznje, dok zbog brze voznje jeste. Kao sto sam napomenuo, zakon o bezbednosti saobracaja u gradskom prevozu putnika OBAVEZUJE vozaca da napravi pauzu na terminusu minimum 5 minuta (svaka pauza veca od 5 minuta je raspolozivo vreme pauze). Turaza je PLANIRANO VREME POSLASKA - ne obavezno. Sto se tice kretanja ranije, opet ne krece samovoljno, nego ako ispred njega fale jedan do dva polaska. Eto, nacrtao sam ti sve kao vozac profesionalac, pa ti i dalje pljuj vozace ako zelis - i ovako nemas nista od toga. Da je turaza prilagodjena saobracajnoj guzvi, odnosno, da je veca - ne bi bilo ispadanja i svi bi polasci bili ostvareni. Pozz
 
Свакако је на линијама које иду релативно често (интервал до 15 минута нпр) битније да се, током дана, поштује и прати интервал него ред вожње. Ако један 95 закасни, боље је да закасни и следећи. Свакако су то линије чије редове вожње и нема смисла гледати.

Отправлено с моего SM-A530F через Tapatalk
 
Dođi na potez 300 da vidiš da toga stvarno ima, voze 20 km/h celom trasom onda kad ispadnu iz turaže skrate jedan krug, ja se savršeno razumem u svoju liniju i tačno znam kad koji autobus ide, u koje vreme je kolika gužva i ne može niko da me ubedi da na liniji 307 može konstantno isti vozač da ispada svake subote i nedelje, a da su ostala dva sve vreme u vremenu. Druga priča je grad gde su konstantno gužve svaki dan.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
То је већ друга прича и то треба пријавити

Отправлено с моего SM-A530F через Tapatalk
 
Што се банде из Ариве тиче, то уз Луија и Ћурдића, нешто најгрђе што може да буде... На 68Н знам до почетка 2019.године се знало ко је од кондуктера редован на 68, пак шта више овде је проблем нељубазност, бахатост и пре свега, шта ког кондуктера брига ко од путника шурује са спољним светом, нећу никог да пријављујем, али сам и ја знао признајем да уђем мало у припитом стању, али сам држао правац, и нисам био агресиван, тамо у Ариви има пар кондуктера попут мале тетовиране и оне мушкараче баш који воле да забијају нос тамо где им није место... Ја све трпим, и најниже ударце, јер сам навикнут, али да ме неко за особу коју знам уштипне, а ту сам танак, и при томе се бахато понаша, не може... И тако сам и пролазио без плаћене карте пар пута, јер особље није било на месту, чак су се и путници пар пута у току ноћи возили због бахатог понашања те фирме за џабе... Њих не треба да интресује ко од путника шурује споља са неким, то да буде јасно, ако није јасно, нека тражи други посао!
 
Pošto Ćurdić nema svoj sajt (koliko sam razumeo?), iskoristio bih ovu temu da pohvalim jednog njihovog vozača. U nadi da će ova pohvala preko drugih članova foruma stići do preduzeća ili barem do dotičnog vozača. :)

Večeras sam se vozio 35icom, MAZ, registarskog broja П41846. Vozilo uredno i čisto, a i vožnja je bila sasvim prijatna u smislu bez cimanja i drndanja. Kod SUPa u Despota Stefana ulazi kontrola. Pošto su se vrata zatvorila, čujem onaj zvuk kad se mikrofon uključuje al reko možda mi se učinilo. Kad odjednom na razglasu ''Molim vas spremite vaše karte za cenjene kolege. Podsećam vas da i dalje važi akcija 'ili karta ili osmeh' Hvala''. Ljudi, iako malo uskomešani (pogotovu oni bez karte) su odmah počeli da se smeše i čude otkud takva najava. :D

Kontrolori su zatim obavili svoj deo posla, koji je takođe prošao savršeno glatko, jer je vozač prethodno uspostavio tu prijatnu atmosferu i opustio sve. Do te mere da čak i kad su izlazili, kontrolori su dobili pozdrave i pozitivne komentare od par ljudi. :D

Kao da to nije bilo dovoljno, par stanica kasnije, negde kod onog tržnog centra Big Fashion, vozač se opet oglasio: ''Imamo jednu 32ku iza nas, kome treba za presedanje''. Tu sam se tek oduševio i reko moram da odem da pohvalim ovog čoveka.

Otišao sam do kabine, izvio se oko onog paravana i zahvalio mu se na tim obaveštenjima. Relativno mlađi čovek, uredno obučen u uniformu, sa iskrenim toplim osmehom odgovorio da je to najmanje što može da uradi i da kad bi on odlučivao, vozači bi to češće radili. Usput smo se malo našalili kako bi uveo da se svi autobusi kreću 50 km/h, em da se brže stigne em da budu češći p(r)olasci. :lol: Zahvalismo se jedan drugome i poželesmo sve najbolje i prijatan ostatak dana, a ja izađoh iz vozila raspoložen i zadivljen.


Tako da ako neko zna neki način kako da ga pohvalim kod nadređenih, ili ako eventualno može da prenese poruku, nek mu samo kaže da ga pozdravljam od srca, da mu skidam kapu i da mu želim svu sreću. Vozilo MAZ prevoznika Ćurdić, veče 31. januara na liniji 35, ''garažnog'' broja P41846. Hvala čoveku, svaka mu čast i želim mu sve najbolje! :sesir: :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703837#p703837:1bg0l38g je napisao(la):
Bender Rodriguez » 01 Feb 2020, 01:44[/url]":1bg0l38g]Pošto Ćurdić nema svoj sajt (koliko sam razumeo?), iskoristio bih ovu temu da pohvalim jednog njihovog vozača. U nadi da će ova pohvala preko drugih članova foruma stići do preduzeća ili barem do dotičnog vozača. :)

Večeras sam se vozio 35icom, MAZ, registarskog broja П41846. Vozilo uredno i čisto, a i vožnja je bila sasvim prijatna u smislu bez cimanja i drndanja. Kod SUPa u Despota Stefana ulazi kontrola. Pošto su se vrata zatvorila, čujem onaj zvuk kad se mikrofon uključuje al reko možda mi se učinilo. Kad odjednom na razglasu ''Molim vas spremite vaše karte za cenjene kolege. Podsećam vas da i dalje važi akcija 'ili karta ili osmeh' Hvala''. Ljudi, iako malo uskomešani (pogotovu oni bez karte) su odmah počeli da se smeše i čude otkud takva najava. :D

Kontrolori su zatim obavili svoj deo posla, koji je takođe prošao savršeno glatko, jer je vozač prethodno uspostavio tu prijatnu atmosferu i opustio sve. Do te mere da čak i kad su izlazili, kontrolori su dobili pozdrave i pozitivne komentare od par ljudi. :D

Kao da to nije bilo dovoljno, par stanica kasnije, negde kod onog tržnog centra Big Fashion, vozač se opet oglasio: ''Imamo jednu 32ku iza nas, kome treba za presedanje''. Tu sam se tek oduševio i reko moram da odem da pohvalim ovog čoveka.

Otišao sam do kabine, izvio se oko onog paravana i zahvalio mu se na tim obaveštenjima. Relativno mlađi čovek, uredno obučen u uniformu, sa iskrenim toplim osmehom odgovorio da je to najmanje što može da uradi i da kad bi on odlučivao, vozači bi to češće radili. Usput smo se malo našalili kako bi uveo da se svi autobusi kreću 50 km/h, em da se brže stigne em da budu češći p(r)olasci. :lol: Zahvalismo se jedan drugome i poželesmo sve najbolje i prijatan ostatak dana, a ja izađoh iz vozila raspoložen i zadivljen.


Tako da ako neko zna neki način kako da ga pohvalim kod nadređenih, ili ako eventualno može da prenese poruku, nek mu samo kaže da ga pozdravljam od srca, da mu skidam kapu i da mu želim svu sreću. Vozilo MAZ prevoznika Ćurdić, veče 31. januara na liniji 35, ''garažnog'' broja P41846. Hvala čoveku, svaka mu čast i želim mu sve najbolje! :sesir: :kk:


Svaka mu cast,danas je retkost da se ljudi prijatno ophode prema drugima,narocito u JGSP.
Jel to ovaj gospodin ?

https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3 ... im-vratima

Ako i nije,svejedno svaka cast,sve pohvale \o/
 
Jeste, to je on! :D :sesir: Hvala ti na tom članku a ako neko ovde ima mogućnost (preko kolega) nek mu uputi srdačne pozdrave od mene. :kk:
 
П40043 прекомандован са 47 на 401.

Возим се у неком Леконовом Мазу на 47 мајстор га цепа уз коришћење кик дауна па реко да га похвалим.



Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
To ume da bude baš grubo i neprijatno kad jje bus neopterećen.
 
Gaspar18":ne28ifnu je napisao(la):
Што се банде из Ариве тиче, то уз Луија и Ћурдића, нешто најгрђе што може да буде... На 68Н знам до почетка 2019.године се знало ко је од кондуктера редован на 68, пак шта више овде је проблем нељубазност, бахатост и пре свега, шта ког кондуктера брига ко од путника шурује са спољним светом, нећу никог да пријављујем, али сам и ја знао признајем да уђем мало у припитом стању, али сам држао правац, и нисам био агресиван, тамо у Ариви има пар кондуктера попут мале тетовиране и оне мушкараче баш који воле да забијају нос тамо где им није место... Ја све трпим, и најниже ударце, јер сам навикнут, али да ме неко за особу коју знам уштипне, а ту сам танак, и при томе се бахато понаша, не може... И тако сам и пролазио без плаћене карте пар пута, јер особље није било на месту, чак су се и путници пар пута у току ноћи возили због бахатог понашања те фирме за џабе... Њих не треба да интресује ко од путника шурује споља са неким, то да буде јасно, ако није јасно, нека тражи други посао!
Kokretno nista nisam razumeo i izvukao iz tvoje price.Neznam koja je to bahatost kada linija super funkcioniše.Vecina konduktera je super.Tokom cele zime busevi su imali grijanje,sasvim dobro funkcionise.Svi kondukteri koje znam su ljudi na ljubaznom nivou.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
 
П41619 на 50. Колико ја знам Тамнава одавно нема шихту на 50.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Tamnava se definitivno vratila na 50 bar s jednim polaskom, cele nedelje ih viđam.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Dumekov P41118 pre neki dan na 84 pri dolasku na Venac :)

NuolgpH.jpg
 
Na 94 počeo da vozi neki novi Bamironov Isuzu.
 
И имају занимљив дисплеј.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Дисплеј је катастрофалан. Када ће неко почети да посвећује малкице више пажње томе?
 
Jel Polaris displej kao na BMC-u? Video sam jednu sliku gde se ne razaznaje sta pise a takvi su i na BMC, reko mozda su isti..
 
Јесте, али:
1. Скроз је пробијен лево, буквално почиње одмах на граници предње и десне стене, а са десне стране има огроман празан део где су ови залепили грб
2. Број линије је скроз десно (код грба) а на левом делу се врти дестинација, тј оба терминуса
 
znaci broj linije mu dodje na kontra strani od uobicajene? To je stvarno cudno, nisam video jos buseve. Ni dizajn bocne strane mi nije nesto privlacan, videcemo kako ce se pokazati na ulici. Cudno da ide sa Mecke na Isuzu.
 
Vrh