Šta je novo?

Privatni prevoznici

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617964#p617964:3e5zafu8 je napisao(la):
biftek » 21 Апр 2019, 15:36[/url]":3e5zafu8]Nisam pazio na casu ko su: Bosko, Guster i Zvonko?
Бошко је газда Унакопа, Гуштер Беобус Ситија и некадашњи власник Мега Буса а Звонко је газда Лекона.
 
Кад споменусте Необус, Citte су закон, што ,,Ластине", што ,,Аривине"!!! Нешто најбоље икада на нашим улицама, мени су чак бољи и од Солариса. Исто важи и за Мегабусе, прелепи аутобуси! 8) Штета што ови из Мегабуса нису производили и нископодни Civis на Volvo B9L шасији (тј. некако да купе лиценцу или шта већ), имајући у виду да су куповали прве каросерије из мађарске фирме Alfabusz, која је, осим нама добро познатог Локала, производила и горе поменути Civis. Тај Civis ми је чак и лепши од Локала, симпатична комбинација старе предње и нове задње маске. Да је произвођен, мислим да би се итекако примио код нас. 8)
 
NEOBUS i FAP su 1992. pravili autobus NF-605. Unikat. Kad je stigao u GSP BEOGRAD dobio je garažni broj 063 i za 90 probnih dana nije imao kvar. Kasnije je dobio garažni broj 33, verovatno dolaskom MB O405 iz Berlina 1996. Rashodovan je 2014. Od tad se o njemu ništa ne govori.
 
Океј мислио сам да је млађи...
Добро је онда поживео 22 године не знам што нису поручили још комада уместо што су куповали ИК103 из 1999.
Ово је тема приватници!!! :wink:
 
Ја сам и алудирао на приватне примерке, Citta SLF. :wink: Прелепи бусеви, онаква серија се понавља једном у 300 година! 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617995#p617995:6de9g3fn je napisao(la):
Expert » Ned Apr 21, 2019 6:09 pm[/url]":6de9g3fn]Dolazak NF-605 1992.
file.php

Ja ga nikad nisam video niti znao da postoji 1992.godine. Biće da je kasnije stigao , tamo negde 1997. kad su krenuli prvi FAP-ovi da dolaze.
Inače od 1986. godine bili zeleni Sanosi od GB 1 do 28 ? Posle su bili crveni od donacije grada od broja 29-246 i GB 281 (sajamski primerak).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617787#p617787:2wpw69fr je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Apr 20, 2019 2:31 pm[/url]":2wpw69fr]@Expert
Потпуно сте у праву за МАЗ и ЛиАЗ! Поносно сам убацио ваш пост као потпис, видећете га испод моје поруке. Па те караконџуле, наказе и покретне шпорете треба законом забранити у БГ, више личе на шпорет него на нормалан аутобус. Не само што су криминално ружни, него су приде и ужасно неквалитетни. Озбиљно треба контролисати шта приватници купују, како не би могли да се бахате!
Mislim da ih ne treba potpuno izbaciti,jer recimo za 32,79,91,92,502,512,521,531,532,533,534 to je savršen autobus,ali sa gradskih linija tipa 25,26,33,35,37,42,45,48,49,50,51,58,59,74,78 treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618028#p618028:1uq43dee je napisao(la):
Mitroslav » Ned Apr 21, 2019 9:09 pm[/url]":1uq43dee]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617787#p617787:1uq43dee je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Apr 20, 2019 2:31 pm[/url]":1uq43dee]@Expert
Потпуно сте у праву за МАЗ и ЛиАЗ! Поносно сам убацио ваш пост као потпис, видећете га испод моје поруке. Па те караконџуле, наказе и покретне шпорете треба законом забранити у БГ, више личе на шпорет него на нормалан аутобус. Не само што су криминално ружни, него су приде и ужасно неквалитетни. Озбиљно треба контролисати шта приватници купују, како не би могли да се бахате!
Mislim da ih ne treba potpuno izbaciti,jer recimo za 32,79,91,92,502,512,521,531,532,533,534 to je savršen autobus,ali sa gradskih linija tipa 25,26,33,35,37,42,45,48,49,50,51,58,59,74,78 treba.
Zasto mislis da je za jedne savrsen a da za druge nije ?
 
Mene čude stavovi da je neki autobus bolji za centar, a neki za periferiju. Grad kad je u pitanju javni saobraćaj ne treba deliti na centar i periferiju. Znači kvalitetan javni saobraćaj treba i centru i periferiji.

Što se autobusa privatnih firmi tiče, znaju oni nabaviti dobre serije. GSP je od firmi IK i FAP uzimao najgore mašine, poput starih IK-103 (1999/2000/2001/2006) i FAP A-537 (2001/2002/2003). Serijske lomove. Privatne firme su zato uzele novije serije IK-103 (2008) i FAP A-537 (2012). Ali su se morale obrukati s IK-112LE i MAZ 203 (izgledaju kao da su ih derišta pravila).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618070#p618070:235fz33i je napisao(la):
Expert » Ned Apr 21, 2019 9:17 pm[/url]":235fz33i]Mene čude stavovi da je neki autobus bolji za centar, a neki za periferiju. Grad kad je u pitanju javni saobraćaj ne treba deliti na centar i periferiju. Znači kvalitetan javni saobraćaj treba i centru i periferiji.
Pa tu nema šta da te čudi.Da li bi ti poslao solaris(zamislimo da može zglob) na recimo 521,a na 16/23/95/43/96 Maz.Ili recimo da li bi ti u grad slao autobus koji saobraća na linijama tipa 493.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618038#p618038:235fz33i je napisao(la):
88miki123 » Ned Apr 21, 2019 8:33 pm[/url]":235fz33i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618028#p618028:235fz33i je napisao(la):
Mitroslav » Ned Apr 21, 2019 9:09 pm[/url]":235fz33i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617787#p617787:235fz33i je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Apr 20, 2019 2:31 pm[/url]":235fz33i]@Expert
Потпуно сте у праву за МАЗ и ЛиАЗ! Поносно сам убацио ваш пост као потпис, видећете га испод моје поруке. Па те караконџуле, наказе и покретне шпорете треба законом забранити у БГ, више личе на шпорет него на нормалан аутобус. Не само што су криминално ружни, него су приде и ужасно неквалитетни. Озбиљно треба контролисати шта приватници купују, како не би могли да се бахате!
Mislim da ih ne treba potpuno izbaciti,jer recimo za 32,79,91,92,502,512,521,531,532,533,534 to je savršen autobus,ali sa gradskih linija tipa 25,26,33,35,37,42,45,48,49,50,51,58,59,74,78 treba.
Zasto mislis da je za jedne savrsen a da za druge nije ?
Pa zato što recimo uzmimo za primer Arrivu i Maz,te liniju 25 i 32.25 je uvek puna(toliko da nije za solo),a 32 nije ni blizu popunjenosti 25.Arrivini mazovi sa 25 tandrču,vuku se,prosto užasni su!A ovi sa 32 su sjajni!
 
MAZ 203 ne odoleva neodržavanju. Radi se o autobusu pravljenom po staklo, lepak i plastika standardu.
 
Не заборавите метална врата, која у 21. веку немају шта да траже, иако су сви озбиљнији произвођачи праодавно прешли на застакљена.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618080#p618080:bbgjvs40 je napisao(la):
Expert » 21 Апр 2019, 22:43[/url]":bbgjvs40]MAZ 203 ne odoleva neodržavanju. Radi se o autobusu pravljenom po staklo, lepak i plastika standardu.
Ово што си рекао за одржавање је чиста лупетачина. Ја сам ти лепо рекао да уђеш у истог Маза, Сагиног или Бошковог и видећеш огромну разлику. Превозници који имају супер Мазове које ти и твој другар Рипањац толико пљујете су Думеко, Беобус Сити, ТП, Кнежевић, Линеа и Сага. Провозај се па види шта да ти кажем.

А ти Рипањац могао би мало да смањиш доживљај са металним вратима и фанатичном дизајну. Сети се прелепе 103-ке негде тамо око 2008-09 не знам које си годиште али их се ја добро сећам. То је спејс шатл међу свим Мазовима.
 
MAZ 203 je lomina, u svim primercima u kojim sam se vozio do sad (na linijama 47, 48, 50, 503) primetni su labavi poklopci i rukohvati, problem s izduvnim sistemom i drugo. Autobus s ovakvim problemima, bio održavan ili ne, nema šta da traži na ulici.

Što se tiče autobusa IK-103, koje ti i tvoj saveznik mrzite do neba, neki jesu lomovi, recimo oni iz vremena 1996 - 2006, kojima jalovi EURO motori nisu pomogli u smanjenju buke i smrada. Ali IK-103 posle 2008. su kvalitetnije rađeni, što se vidi po stanju karoserije i šasije nakon višegodišnjeg rada.

Dodajte nešto ako treba, ne namećem nikom svoje mišljenje.
 
Ик-103 је за време у ком је настао сасвим солидан производ.
 
Malopre sam se služio autobusom 496 (IK-103, 2006) na liniji 402, autobus spor, bučan i rastrešen kao poljoprivredna mašina.
 
Tо су Аривини и Леконови слабо или неодржавани кршеви од Мазова у којима си се ти возио и самим тим лупеташ како је то лоше ово оно. На 50 нема Мазова види се да не пратиш. На 94 раде само ОРИГИНАЛ Мазови 203.069 (ове које пљујеш и органски не подносиш) и Мазови 203.088 са Мечкиним ОМ 936 LA Е6 мотором који је сасвим ОК аутобус. Купили су их превозници због кабине, јефтино а ради посао где ћеш боље. Шасија код нископодних возила не постоји то је систем решетака на које иде каросерија и све остало.

Што се тиче ИК 103 од почетка је то проблематично јер ИкарКРШ опет понављам ајде пљувачи навалите слободно, НИЈЕ ПРЕГЛЕДАН па и тенк је прегледнији од сваког ИкарКРШа, проверена информација од стране људи који су их возили а ви те исте рикшетине како би рекао Драганче хвалите и молите Бога само да вам наиђу да се возите. Распитајте се мало код возача ако хоћете и можете неће вас ујести или напасти без бриге, распитајте се како је механичарима када одржавају то ђубре и како је ИкарКРШ комплетну електронику урадио, такву да се дешавало да ИК218М које ви толико браните једноставно остане без кочнице. Код соло М серије се пречесто отварају врата у току вожње што значи да нису безбедни ни за возача а ни за путнике. Замисли да се отворе врата од тог крша на 50 у сред вожње и неко испадне. Ко је крив? Сигурно не ММ транс, него фабрика која не уме да реши најосновније и најједноставније проблеме. Такав аутобус не би смео да се купи а камоли да се појави на улицама. Толико.
 
Kad crkne IK-218M, kriv je IK, a kad crkne MB O345 CONECTO, kriv je GSP? Lepo i korektno razmišljaš, ali sad je jasno šta ti želiš. Ti ne želiš poboljšanje javnog saobraćaja, već iz mržnje želiš da preduzeće završi u stečaju.

Ne kažem da je to preduzeće pošteno radilo, ali bilo je dobrih proizvoda, što ti i tvoj saveznik nikako ne možete da prežalite. Bolje vam je da gledate svoj put koji ovakvim ponašanjem prljate, nego da nastavite s govorima mržnje.

Što se tiče MAZ 203, plastičan autobus s lošim motorom ne može se svoditi kao dobar.
 
Има мазова на 50 али јако ретко исто важи и за старије високоподне кобре.То шаље Транс југ вероватно имају неку шихту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618249#p618249:13wef0we je napisao(la):
Expert » 22 Apr 2019 08:06 pm[/url]":13wef0we]Kad crkne IK-218M, kriv je IK, a kad crkne MB O345 CONECTO, kriv je GSP? Lepo i korektno razmišljaš, ali sad je jasno šta ti želiš. Ti ne želiš poboljšanje javnog saobraćaja, već iz mržnje želiš da preduzeće završi u stečaju.

Ne kažem da je to preduzeće pošteno radilo, ali bilo je dobrih proizvoda, što ti i tvoj saveznik nikako ne možete da prežalite. Bolje vam je da gledate svoj put koji ovakvim ponašanjem prljate, nego da nastavite s govorima mržnje.

Što se tiče MAZ 203, plastičan autobus s lošim motorom ne može se svoditi kao dobar.

Može itekako da se vodi kao dobar. Lepo ti je rečeno, sa iole normalnim održavanjem, Maz (i Liaz) su fantastični autobusi. Sagini na 309 su uživanje, čisti, uredni, zategnuti, ništa im ne fali. Kod nekih drugih su u užasnom stanju.
I može se reći to prvi, da kada crkne Ikarbus, da je to do proizvođača. Jer se to dešava nakon nekoliko meseci eksploatacije kada je jednostavno nemoguće da se tako nov autobus pokvari, a da je dobrog kvaliteta. MB Conecto su izuzetno dugo trajali i odlični su autobusi, pogotovo što održavanje nije bilo najbolje. Sad je katastrofa, pa su tako i MB već polako u raspadu.
Dakle, nije teško napraviti razliku između kvalitetnog autobusa, koji može da izdrži loše održavanje, dobrog autobusa kojem je potrebno dobro održavanje, i lošeg kojem nešto fali već od izlaska iz fabrike.
 
Vrh