Jel ti toliko ne možeš da razumeš u čemu je kod tvojih postova problem? Lično se trudim da, čak i kad mi se nešto dopada, budem objektivan i da stvari gledam malo šire. Mnogo si napadan i isključiv, i baš preteruješ u svojim pisanjima, i to ne samo kad je Ikabus u pitanju. Dal stvarno ikome ovde pokušavaš da prodaš priču da većina običnih putnika pravi razliku među autobusima, pa na Conecta gledaju kao na božanstvo? Evo, verovao ti ili ne, za OTOKAR-e ljudi kod mene komentarišu kako nisu za naš potez, i to zbog manjka mesta za sedenje. Misliš da većina vidi dal je nešto kod tih autobusa bolje ili ne u odnosu na 206-ice. Znaju da je jedan niskopodan, a drugi ne, kao i da kod jednog ima mesta za sedenje, a opet, kod drugog ne, i to ti je to.
Svakodnevno putujem i tim Ikarbusima, i to jednim avalskim putem, a ne po ravnom Novom Beogradu, pa nemam ni izbliza tako traumatična iskustava kao ti. Ti kod jednog skretanja imaš osećaj da ćeš završiti u šumi, i dalje ne kapiraš u čemu je problem u našim međusobnim diskusijama? Da si vozač, pa da razumem, a i od njih, kao što sto puta rekoh do sad, ne čuh tolike kritike na račun Ikarbusa, a od održavanja pogotovu. Misliš da je ne vidim razne anomalije o kojima se ovde piše? Samo što ne mislim da je to toliko strašno, kao što ti ovde pokušavaš to da predstaviš, a vidim razne gluposti i kod svih drugih autobusa niskobudžetnih proizvođača. MAZ mi se, recimo, čini previše krutim sa svojim krckanjima, i imam osećaj da će bukvalno pući u jednom momentu, ali to je neki moj utisak, i ništa više od toga. I šta sad treba da radim po tom pitanju? A eto, Ikarbus mi kao putniku manje smeta, i to je kraj priče sa moje strane. I nema tu nikakvog poređenja sa MAN-om tipa SG i SL. Više puta rečeno da imaju pravu šasiju, a po utisku iz vožnje, ni Conecto im ne može prići. Imao prilike da se vozim Japancima i po avalskom putu dok su radili Bulevar vojvode Stepe. Išli zglobovi na 408-icu ko zna koliko puta, plus su svojevremeno slali i solaće sa 26-ice ponekad.
A što se tiče spuštenih prikolica na M seriji, tvrdiš da je spala karoserija ili nešto drugo? Vozio se i ja jednim takvim na 16-ici i čujem šištanje vazduha pri polasku, i kriv Ikarbus za to? M&M trans nije kupovao M-ove odjednom, već ih je nabavljao u manjim serijama, što govori da nisu baš toliko nezadovoljni ili možda grešim? Samo bi lud čovek išao protiv sebe i kupovao nešto što treba da mu zarađuje pare, a da baš ničemu ne valja, tim pre što su već kupovali 112-ice ikarbusove samonoseće konstrukcije. I 103-jke su privatnici kupovali u više potpuno različitih serija. I oni su sigurno išli protiv sebe. A na reklamacije se šalju autobusi bukvalno svih mogućih proizvođača, u većem ili manjem obimu. Jedino ako je M&M slao M-ove na reklamaciju zbog karoserije, u šta čisto sumnjam. Lasta, recimo, jeste slala neke serije 206-ica na reklamaciju zbog karoserije, a i sam sam više puta pisao da su ti autobusi imali problema sa konstrukcijom u više navrata, al eto, kad se dobro održavaju, kao u Lastri, izgledaju odlično i posle višegodišnje eksploatacije, a nije ni da neka leži u rashodu zato što je pukla, mislim na Lastu. Nemam ja problem da kažem da nešto nije urađeno kako treba, ali isto tako ne vidim potrebu ni za tolikom pljuvačinom, a i serviranjem priče kako su u pitanju potpuno neupotrebljivi krševi, a da su svi drugi bez i jednog propusta i mane. Žika, pak piše o konkretnim stvarima, a priloži i poneku fotografiju, i tu sa moje strane može biti normalne i konstruktivne diskusije.