Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ja govorim iz ugla putnika, utegnut autobus urednog putničkog prostora.
 
Malo drugačije, kao pešak video sam ga nebrojano puta kako prebaci onu betonsku kantu tik uz levi ivičnjak kako bi mogao da dolije vodu. JKP GČ je kasnije vrati na originalnu lokaciju. A da ne pričam o vršenju nužde na brdašcetu pa posle pozdravljanje sa poznanicima duž trase.
Sad se malo opametio kad je naučio nemački i otišao gde ga put navede.
 
Hvala! I meni je super on, samo da ako vec ima reklamu, da je ima preko cele bocne strane, ovako mi je ni tamo ni vamo i ne ide mi uz njega ovako parcijalna reklama... Lepo bi im legla neka kao za LE, bar po mom misljenju :)
 
Можда је обављао уговорени превоз или је добио новог купца :roll:
 
Павле, 41110 и грбу од Ик103 од Банбуса мора да си сликао у недељу око 12 или 12 и 30, и то са позиције надвожњака из Булевара Уметности... Уосталом бочна линија каросерије на Кобри далеко делује лепше, а о ИК103 бесмислица о баченим парама, чак и на слици се лепо види, да леви део није у равни са десним делом каросерије... И после неко каже да нема бачених пара? Итекако да има, зато ће Турци, а после и Кинези да кажу своје!
 
Те љуљашке од ИК 103 треба што пре склонити из саобраћаја. Па људи моји Бане им није променио амортизере једно 3 године то ђубре се опасно љуља већ 3-4 године, све се живо распада на њима. Транс југ је набавио Кобре једна је јуче или прекјуче била на 46.
 
Jeste Gaspare, slikao sam sa strane bloka 29, bio sam ispod nadvožnjaka, ali sam slikao izmedju 15:30-16:10 sve...
Pa dobro Djole, jel drugi bus ne bi ljuljao da ga ne održavas?
 
Ko mrzi IK-103, nek se provoza u LIAZ 5256. Rade svakodnevno na 50 i tamo ljude dovode u čudo koliko su dobri autobusi. Zatim se provozajte u MAZ 203. Naizgled nov, a raspada se, lupa i cima. Posle kažite da su IK-101 i IK-103 najgori autobusi i bruka kakva još nije izašla na ulice.
 
Не можеш поредити Гуштерове и Бошкове Лиазе на 50. Гуштерови су били Кнежевићеви и одржавани су максимално добро. Какав год да је Икарбус је ИкарКРШ тако да и да се одржава опет је сра*ње. Уђи у некин Сагин МАЗ па онда у Звонков да видиш шта је аутобус.
 
IK-103 je dobar kad se dobro održava, provozaj se u nekom posle serije iz 2006. i videćeš. Mana je to što nema dovoljno sedišta ni rukohvata.
 
Meни су по питању седишта и рукохвата гори Лиази. Они стари само са рукохватом на степеништу код улаза је хорор на 46, 78 и док је био 601.
 
@Expert
Потпуно сте у праву за МАЗ и ЛиАЗ! Поносно сам убацио ваш пост као потпис, видећете га испод моје поруке. Па те караконџуле, наказе и покретне шпорете треба законом забранити у БГ, више личе на шпорет него на нормалан аутобус. Не само што су криминално ружни, него су приде и ужасно неквалитетни. Озбиљно треба контролисати шта приватници купују, како не би могли да се бахате!
 
Тај исти ЛиАЗ 5256 је утегнутији и много бољи од неког тамо шкарта из наше домаће фабрике. Све Икарбусе које постоје треба одшлепати у Цезар Железник на "вечни починак". Докторирао сам линију 50 и многе дргуе линије на којима раде те твоје караконџуле и могу ти рећи да се увек више обрадујем када видим новог Маза него распалу ИкарКРШину на било којој линији. Сети се Мазова 103 који су радили на 59 једно време а касније и на потезу 600 и видећеш да су спејс шатл за сваки ИкарКРШ који ви овде неки мнооооого волите.
 
IK-102 u Subotici su utegnutiji od LIAZ 5256. Očigledno je da održavanje čini 75% kvaliteta autobusa.
 
ДирЕкторе кад би само научио правопис можда бих те и разумео овако...
 
Е овако, данас се возих Думековим ГМАЗ- ом (или КантАЗ-ом, како ко више воли) #П41130 на 26, тачно се осећа како једна висока попречна шипка на средини возила подрхтава и врти се под руком. Одличан бус, нема шта, док некоме не падне шипка на главу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617950#p617950:zjqc5jop je napisao(la):
Рипањац 405 » 21 Apr 2019 13:46[/url]":zjqc5jop]Е овако, данас се возих Думековим ГМАЗ- ом (или КантАЗ-ом, како ко више воли) #П41130 на 26, тачно се осећа како једна висока попречна шипка на средини возила подрхтава и врти се под руком. Одличан бус, нема шта, док некоме не падне шипка на главу.
MAZ 203 je otpad, sreća što će kod privatnih preduzeća raditi 10 godina.
 
FAP i NEOBUS su bila velika preduzeća, mnogo mašina su pravila i to kvalitetnih, sad su u stečaju. Red je na MAZ.
 
Vrh