Šta je novo?

Privatni prevoznici

Buraz postoji li bilo sta na ovom svetu sto ti ne hejtujes i za sta nemas negativno mišljenje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611776#p611776:90lqbi1j je napisao(la):
busspoter » 26 Мар 2019, 21:34[/url]":90lqbi1j]Buraz postoji li bilo sta na ovom svetu sto ti ne hejtujes i za sta nemas negativno mišljenje?
Да.
 
Hteo bih da pohvalim privatnike na 533.Tačno u minut voze,a i vožnja je veoma prijatna!Nema truckanja,jurnjave...
 
Interesantno da se "dusegubka" ne spominje ako nije proizvedena u Zemunu.
Pa ipak:
8df1726c62c689399589c399d4352880.jpg

Ne samo što je bučno, već uvlači izduvne gasove, što se vidi i na slici.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Ово мора да је Маз Унакопа или Акија Банбуса... За Акију се може поднети, јер су скоро 3 године на улици, и може им се оправдати, док Маз од 2015.серије је квалитетан производ...
 
,,Акија" је ово... Раније сам их готивио, а сад су ми одједном постале тотално антипатичне...
 
Ima li šta NEpraktičnije od zadnjeg dela Liaz-a, posebno za "stajaće" putnike ?! :notok:
 
Мислите КршИАЗ-а? :mrgreen:
Шалим се мало, али ова шала је веома озбиљна. ЛиАЗ је, баш као и МАЗ, миљама светлосних година далеко од доброг аутобуса, бар по мом мишљењу. Ови 5292 унутра заударају горе него све и један нови ИК. :bash: :notok:
 
Видим неко има фетиш на аутобусе из ex СССР... Ти кад их видиш немој да си ушао па макар радили последњи полазак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616136#p616136:3pgn19yx je napisao(la):
banjanin » Суб Апр 13, 2019 1:30 pm[/url]":3pgn19yx]Ima li šta NEpraktičnije od zadnjeg dela Liaz-a, posebno za "stajaće" putnike ?! :notok:
Она недостајућа седишта изнад предњих точкова у Лиазима.
 
Zasto fale ta sjedista kao da su namjerno izvadjena ...
 
И мене то интересује. У неким аутобусима су поставили шипке као да је ту простор за пртљаг.
 
МАЗ оригинал из Белорусије ваља. Сага Транс их одлично чува већ 6 година. Мене МАЗ никад није издао тј. увек сам се добро осећао возећи се у њему и никад ми ништа није фалило. Поготово у Владиним Мазовима са Фојтовим мењачем на 59 па људи моји оно је перверзија како се добро чује Мечкин мотор упарен са Фојтовим четворобрзинцем + звук ретардера...
 
Кад спомињете Акие, опет се понављамо, ЛДМ има две и Банбус их има 10ак, како је могуће да се иста Акија није распала радећи 26 и 71, а распала се негде другде? Ок, Банбус држи 50, 59 и 78, али немогуће је за 3.године да су се распале...? Мислим да је рачуница код Банбуса другачија, они крајем године морају да обнове возни парк, па ће грбаве ИК103 слати негде, јер по томе њима за резерву нема ништа од преваиђених ИК103...
 
Имају једну Кобру и Акиу П40327 коју је Затезало терао на 52 и 26 у резерви, у петак је Кобра била на 50. Љуљашке од ИК103 добро иду али су тешки кршеви још од кад су изашли из фабрике. Могуће је да су уништене јер је Банетово одржавање далеко од солидног. П40336 је најгора од свих, дере се, једва вуче и лупа а поред тога углавном их дуже исти људи који раде ЦД на линији...
 
Zatezalo je na 52-ci vozio Ikarbus koji se po meni odlicno pokazao dok su vozili na liniji.
Milorad_Zatezalo_III.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616350#p616350:2zjvj5a2 je napisao(la):
Igor » Ned Apr 14, 2019 1:47 pm[/url]":2zjvj5a2]Zatezalo je na 52-ci vozio Ikarbus koji se po meni odlicno pokazao dok su vozili na liniji.

Pitaj njega koliko je vode dolio.
 
Vrh