Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ldm ima 6 zglobnih,Unacop takodje...
CLC takodje ima zglobove..
Tamnava isto...
One Neoplane ima Presto,Beobus city..
Nakupice oni zajedno jedno 20-25 sigurno...
 
Да ли су она два приватна 218 одговарајућег годишта или не могу због старости више да учествују у јавном превозу Београда?
 
Za dve godine, tramvajske linije će ostati GSPu, sve drugo će privatnici uzeli, strašan napredak za 20 godina.

Дошљак":3td7qf5c je napisao(la):
Да ли су она два приватна 218 одговарајућег годишта или не могу због старости више да учествују у јавном превозу Београда?
Oni su 2012. godište, ako se ne varam.
 
Значи могу још 3 године да возе, беше граница 10 година? Онај зглобни ФАП је чини ми се 2008?
 
Granica je 13 godina za prosli tender bila a za ovaj ce biti kako mi se cini 15...
Clc je koliko znam sve svoje novije zglobove dao na potez 500, Beobus je isto dao na potez 500
Jedino presto i ldm , i ako nakupuju jos polovanjaka
Al sve ce to biti daj sta das, cisto bogacenje privatnika na brz nacin..
 
E da jel su jos u saobracaju privatne 218?Koliko znam ima 2 komada i trebalo bi da su u Unacopu.Došli su iz M&M transa i pamtim ih kao P2225 i P2226.
 
Čini mi se da sam pročitao negde da su prodati negde u Nišu ili Kg.
 
Koliko znam, ta dva privatna Ik-218 nisu u saobraćaju, nisu ni registrovani. Nalaze se na jednom placu na početku Dobanovačkog puta u Altini u vlasništvu prevoznika Unacop.

Inače, Grad je trenutno objavio tender (javnu nabacku male vrednosti) za izradu PROJEKTA javno - privatnog partnerstva za linije poteza "600". Ideja je da se analizira da li postoji ekonomska opravdanost da Grad prepusti linije poteza "600" konzorcijumu privatnih prevoznika, da se preispita postoji li rizik od monopola od strane privatnih prevoznika, provere kapaciteti linija, izvrši kalkulacija u vezi cena rada prevoznika itd. Praktično, uvertira za predavanje linija poteza "600" i raspisivanje tendera da se dodele linije privatnicima. Za razliku od nakaradnih uslova ugovora tokom 2016. godine, lično očekujem da će ozbiljnije da pristupe Sekretarijat za javni prevoz i prevoznici ovom predstojećem tenderu/tenderima po pitanju obaveza i uslova za učestvovanje, ali i očekujem veću cenu rada u odnosu na taj period. Naravno, ne verujem da će se prevoznici odreći poteza "500", već bi time i povećali obim posla. A što se tiče radne snage, jedino za očekivati je da povećaju cene rada (za sada se vozi za oko 300 dinara po satu na liniji sa zglobnim autobusom, sa solo nešto malo manje, ali tu je taj red veličina kod većine prevoznika. Ugl. su uvećali cene rada u odnosu na 2016. godinu). Nadam se da će konačno poboljšati kvalitet usluge na potezu "600", evo godina dana prođe od rada na potezu "500" i nisam uočio neke veće propuste i probleme u radu.
 
За соло је 250-280 можда и 300 по сату. За зглоб је 300-310 све зависи од превозника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594214#p594214:3qlvxdoc je napisao(la):
becks89 » Čet Jan 10, 2019 10:54 am[/url]":3qlvxdoc]Za dve godine, tramvajske linije će ostati GSPu, sve drugo će privatnici uzeli, strašan napredak za 20 godina.

Дошљак":3qlvxdoc je napisao(la):
Да ли су она два приватна 218 одговарајућег годишта или не могу због старости више да учествују у јавном превозу Београда?
Oni su 2012. godište, ako se ne varam.
Ali potez 300 će i za dve godine voziti ove iste kršine iz Kosmaja
 
Veca ekonomska isplativost je da posalju privatnike na potez 300 i 400, na potezu 600 cista zarada,ne znam da li postoji linija na potezu 600 koja pravi manje od 20km po satu, pritom sve ravnica, da ne pricamo o tome koliko jedan zglobni trosmenac na 611 pravi kilometrazu a linija 80% autoput, ili recimo 604 i 605 sve linije po 30km po h , a pritom sve ravnica..
 
Eto.. 630km a 1.2e po km... 756e dnevno ni manje ni vise i to po jednom zglobnom. Odbije se plata za vozace, gorivo, eventualno odrzavanje i ostalo profit...
 
I posle kazu nema para za vozace a ostane mu minimum 400e dnevno po busu, a vozac svoj sat zaradi za 2km da preveze... Svoju dnevnicu zaradi za 15-20km a ostalo za gazdu vozi... Sva 3 vozaca, ako ih toliko vozi smena+dopuna+smena, zaradi za sebe posle 60ak km a preveze dnevno 630km(uzeo sam 611 za primer)..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594774#p594774:3s4c3gyg je napisao(la):
busspoter » 12 Jan 2019 11:06 pm[/url]":3s4c3gyg]I posle kazu nema para za vozace a ostane mu minimum 400e dnevno po busu, a vozac svoj sat zaradi za 2km da preveze... Svoju dnevnicu zaradi za 15-20km a ostalo za gazdu vozi... Sva 3 vozaca, ako ih toliko vozi smena+dopuna+smena, zaradi za sebe posle 60ak km a preveze dnevno 630km(uzeo sam 611 za primer)..
U kojoj to firmi vozač vozi za sebe? :D
U svakoj firmi radi za nekoga, ako radi kod nekoga, radi za gazdu, ako vozi sam za sebe onda vozi za državu i poreze, sve u svemu nikada za sebe ne vozi :D

Elem, posao sa gradskim je idealan, jedini je rizik prolazak na tenderu i što vozila moraju biti nabavljena pre tendera. Ono što je zanimljivo u celoj priči, na ugovoru od pet godina, pola tog vremena pokriva sve troškove uključujući i nove autobuse, ostalo vreme je čist profit firmi. Siguran keš, sigurno plaćanje, siguran posao, samo to ti je naš privatnik, daš mu idealno, on ne može ni to da ispoštuje.
 
Mislio sam za koliko obezbedi svoju dnevnicu, da napravim poređenje koliko im je mala plata u odnosu na ono sto gazda uzme za samo jedan dan.
 
Ovo je moja prva slika busa,jes da je privatnik,ali neka bude kao proba.58 na okretnici u Novom Železniku(Slike su ovakvr jer kad pokušam normalno fajl je prevelik pa moram screenshot
 
Kaci slike preko nekog web uploadera, ja sam poceo sa https://imgur.com/upload (direktno te vodi da okacis na net i samo kopiras link u post) pa sam kasnije presao na Flickr.. Fotkaj ceo bus odjednom ako si vec u mogucnosti jer stoji na okretnici, nemoj 3 posta jedan iza drugog, sacekaj bar neko nesto da napise pa nastavi dalje.. Samo napred sa fotkama ;)
 
Gunđaću, ali moram. Nisu mi jasni ovi koji im programiraju displeje. Zar nije bolje da piše ''Pancevacki most'' nego ''Pan^va^ki most"... Ok, hteli su da stave srpsku latinicu. Ali ako je jasno da ne može da se prikaže kako valja, stavi ono što može da funkcioniše i što su ljudi već videli, a to je ''ćelava'' latinica. Koja se ionako procita po refleksu bez problema, kao sad ova moja recenica.
Na kraju krajeva, na stranu što izgleda bezveze, nego mora se uzeti u obzir neke te autobuse - ne samo na 48 nego širom grada - koriste i neki turisti ili stranci koji ne znaju sve delove grada. Te da nije baš svejedno da li fale neka slova kad čitaju kuda vozilo ide.

Neki ljudi prosto vole da bespotrebno komplikuju.
 
Ako može kuke može i čćđš. Samo malo pameti. Ne vidim toliki problem ubaciti u kontrolnu jedinicu displeja lokalna slova.
 
Ja mislim da nemaju motiva, a da im kazes evo ti 500din da ga namestis kako treba da radi da bi odmah napravili. A mozda i ne znaju, mada opet to ti je profesija...
 
То је компликовано ђубре од DMV-а које не може да се икључи.
 
Vrh