Koliko znam, ta dva privatna Ik-218 nisu u saobraćaju, nisu ni registrovani. Nalaze se na jednom placu na početku Dobanovačkog puta u Altini u vlasništvu prevoznika Unacop.
Inače, Grad je trenutno objavio tender (javnu nabacku male vrednosti) za izradu PROJEKTA javno - privatnog partnerstva za linije poteza "600". Ideja je da se analizira da li postoji ekonomska opravdanost da Grad prepusti linije poteza "600" konzorcijumu privatnih prevoznika, da se preispita postoji li rizik od monopola od strane privatnih prevoznika, provere kapaciteti linija, izvrši kalkulacija u vezi cena rada prevoznika itd. Praktično, uvertira za predavanje linija poteza "600" i raspisivanje tendera da se dodele linije privatnicima. Za razliku od nakaradnih uslova ugovora tokom 2016. godine, lično očekujem da će ozbiljnije da pristupe Sekretarijat za javni prevoz i prevoznici ovom predstojećem tenderu/tenderima po pitanju obaveza i uslova za učestvovanje, ali i očekujem veću cenu rada u odnosu na taj period. Naravno, ne verujem da će se prevoznici odreći poteza "500", već bi time i povećali obim posla. A što se tiče radne snage, jedino za očekivati je da povećaju cene rada (za sada se vozi za oko 300 dinara po satu na liniji sa zglobnim autobusom, sa solo nešto malo manje, ali tu je taj red veličina kod većine prevoznika. Ugl. su uvećali cene rada u odnosu na 2016. godinu). Nadam se da će konačno poboljšati kvalitet usluge na potezu "600", evo godina dana prođe od rada na potezu "500" i nisam uočio neke veće propuste i probleme u radu.