Šta je novo?

Privatni prevoznici

ПРЕЛЕП ЈЕ... Нажалост неће тај скоро на 94, да видимо какав је уз Драјзерову... :D 8) :bg4:
 
Богами мени лепши и Лиаз и Маз, но то је све ствар укуса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590475#p590475:c70wd0v3 je napisao(la):
Gaspar18 » Sun Dec 23, 2018 1:42 am[/url]":c70wd0v3]ПРЕЛЕП ЈЕ... Нажалост неће тај скоро на 94, да видимо какав је уз Драјзерову... :D 8) :bg4:

Hahaha, odvratan je. U Streli se nisu pokazali nešto.
 
Sinoć sam se vozio u ovom "prelepom" vozilu na 78, družili smo se čitavih 20 minuta, za to vreme sam sa njim prešao oko 900m, ne zbog gužve u Nemanjinoj već zbog sistema otvaranja/zatvaranja trećih vrata na ovom busu. Na Slaviji po ulasku, zbog gužve stajali smo dobrih 7,8 minuta dok su ljudi skontali natpis na vratima i izašli jer inače ne bi ni krenuli, pa su se vrata zatvorila nekako, na stanici kod Generalštaba smo sačekali dve promene semafora dok su se zatvorila ta nesretna treća vrata, vozač je nemoćan, može samo da daje signal za promenu (zatvaranje) ali budući da uslov nije ispunjen (neko stoji u zoni zatvaranja vrata) od toga nema ništa. I tako namučih se, da bi video čari ovog vozila, ali nažalost, strpljenje me je izdalo, tako da sam peške nastavio svoj put, dok je nesretni vozač i na ex. GŽS nastavio sa čekanjem vrata. Inače, za tih 900m utisak je solidan, lepo izgleda unutra, koliko sam od gužve primetio, tabla je moderna i lepa, ali kabina je otvorena, juče tom prilikom tri puta su vozača zakačili, jer je bukvalno na dohvat ruke i pri guranju vrlo lako mogu da ga kače i torbama i rukama. Sve u svemu, nije to za naše uslove, 78 kao linija ne dopušta takva vozila, treba nešto sa čim može da se radi i postigne turaža.
 
Izem ti unutrašnju lepotu kada vrata ne mogu da se zatvore zbog senzora , pa vozilo u suštini bude neupotrebljivo.
 
Мислим да је Бекса потплатио Ик да лобира против звезде!

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ne bi da budem shvaćen pogrešno, ali baš sam razočaran u taj bus. Pre neki dan sam se imao sto stvari da završim po gradu, uglavnom vrlo često po trasi 78, mislim da sam ga sreo jedno 3 ili 4 puta, jednom je za njim u stanici bila druga 78ca, a ostalo što sam video, na stanicu od njega. Jednostavno, ne može da postigne turažu sa tim sistemom. Linija 78 je preopterećena, pogotovo od kada je čista solo linija, tu nema prostora za ovakve pokušaje i testiranja, dobar deo dana popunjen je i zglob da se stoji u vratima, a kamoli solo. Nažalost, ne znam jel gore vozaču koji to vozi ili putnicima.
 
Поново је расписан тендер за потез 600 извор информације busevi.com
 
ГСП је од 1990 - данас изгубио сигурно 40% линија.
 
Да ли ће бити зглобних возила уопште на потезу 600 кад га преузму приватници?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594111#p594111:1gzzrz5y je napisao(la):
Џони81 » Wed Jan 09, 2019 9:13 pm[/url]":1gzzrz5y]Поново је расписан тендер за потез 600 извор информације busevi.com
I opet ce biti kao i prosli put, daj sta das od strane privatnika , nebitno u kakvom je stanju... i verovatno neki kratkorocni ugovor.
 
Koliko se povecao broj linija od 1990 do danas i koliko je tad izlazilo buseva ukljucujuci gsp i lastu u odnosu na danas...
 
Moжда потез 600 добије неки приватник са стране из Срема?
 
Meни се то чини премало и за 601, а камоли за цео потез 600. 601, 610 и 611 морају да имају зглобна возила, значи најмање 30 зглобова, мада и за 604 и 605 треба размислити да ли је боље да буду соло али са јачим тактом и више возила или да буду исто зглобне линије, значи још 14 возила на ових 30.
 
604 је са приватницима до 1.1.2018 викендима целодневно ишао на 37 минута, сад само на 37 минута иде од 6 до 17, а после на 55 до 60 минута... 605 је је такође ишао на 45 минута целодневно викендом, без преклапања са 610, сад се сви преклапају код Козаре у 10 минута, па пола сата ничега... Ја са приватницима што се 610 тиче нисам имао проблема, ни што се последњих полазака тиче, са ГСП једном недељно мора оманути!
 
Мени су у јако лошем сећању остали Лиази на 601 и соло МАЗови на 611, но искуства су различита.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594161#p594161:25q2n0qe je napisao(la):
Дошљак » Čet Jan 10, 2019 1:34 am[/url]":25q2n0qe]Meни се то чини премало и за 601, а камоли за цео потез 600. 601, 610 и 611 морају да имају зглобна возила, значи најмање 30 зглобова, мада и за 604 и 605 треба размислити да ли је боље да буду соло али са јачим тактом и више возила или да буду исто зглобне линије, значи још 14 возила на ових 30.
Mogli bi i solo na 604 / 605 , ali da linije rade u ekspres režimu , jer ako je suditi po onome što drugi kažu , jako malo ljudi ulazi / izlazi na potezu Ledine - Surčin , te je i opravdano da tako nešto bude. Linije 601 i 610 obavezno zglob , dok za 611 nisam siguran šta bi bilo bolje rešenje.
 
А које станице да им укинеш у путовању? Да барем Сурчинска има 2+2 профил улице или 3+3, а то је немогуће, јер једноставно мораш комплетно целу деоницу од Гранд Кафе до пута за Јаково проширити, а немаш где... За 604 и 605 мислим да ти није паметно, јер те линије су пре са 610 ишле на неки интервал од 15 минута наиласка на Козари до 2018.године, сада тога нема, јер са 610 у било које доба дана у пакету иде и 604, а то не може, јер испада да 605 и 610 иду до Прогара, а уопште не иду. Лепо је што се неке линије појачавају, али генерално да се врати само ред вожње који је важио пре 1.1.2018, све би било супер, јер буквално су сви аутобуси препуни до раскрснице за Јаково, или ти код пруге, а заиста јесте тако, само мало да се ускладе, јер 610 углавном вуче од Козаре 604 ка Јакову, а од Јакова вуче 605!
 
Sve može da se sredi ako postoji volja i znanje , pa tako i problem sa 604 , 605 i 610. To što ćeš neke linije da pojačavaš ne znači i da će se dobiti na poboljšanju prevoza , obzirom na celokupnu situaciju. Ako bi 604 i 605 radile u ekspres režimu , u startu bi moglo da se dobije veći broj polazaka sa istim brojem vozila. Ono što sam pročitao na jednom mestu , a tiče se ukidanja stajališta , predlog je bio da staje kod skretanja za Aerodrom , na ulasku u Surčin , i od centra Surčina na svim stajalištima.
 
Vrh