Šta je novo?

Privatni prevoznici

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582800#p582800:1sht222y je napisao(la):
Somi303 » Uto Nov 20, 2018 5:10 pm[/url]":1sht222y]Беобус Сити, М&М и Унакоп ја претежно виђам на 50, морате да схватите да се та краћења раде да би се одржао такт колико је то могуће. Тај аутобус са ББ иде празан на Устаничку да би се удатле уклопио у ред вожње, да не раде то линија никада не би ишла по реду вожње. Мада та линија никад није по реду вожње јер се са њом спашава потез 300 свакодневно.
Kamo lepe sreće da to bude jedini razlog. I dalje se dešava da autobusi saobraćaju grupno. Juče sam vraćao iz Lidla na Šumicama. Dođem na stanicu 19 , 20 i 29 ka gradu. Na stanici haos. Vidim da u suprotnom smeru prošlo nekoliko 29 - ki i dve 19 - ice , i to u roku od 5 minuta. Prelazim ulicu preko puta i htedoh da sačekam 17 ili 31 , ali mi obadva pobegoše dok sam prelazio pešački , te sam otišao na stanicu 29 ka Medakoviću. Prelazim pešački kad vidim da nailazi 29. Potrčim za njim i stignem ga. Sa 29 sam se odvezao do stanice Svetozara Radojčića. Odatle sam se uputio peške ka stanici "Zaplanjska". Dok sam stigao tamo , prošla je jedna 18 - ica. Dolazim na stanicu , a ono 30 - ak ljudi najmanje. Nailazi 26L , koji se crnio. Maltene se ispraznio , i opet napunio sa ljudima sa stanice , tako da su se vrata jedva zatvorila , a svi koji su želeli da uđu u njega , nisu uspeli. Nakon toga 20 minuta nijednog jedinog vozila. Za to vreme se na stanici opet nakupilo podosta ljudi. A onda nailazi 50 - ica koja je bila prepuna. Niko sa stanice nije uspeo da uđe u autobus. Dva minuta kasnije nailazi druga 50 - ica. I ona je bila prepuna , tako da niko sa stanice nije uspeo da uđe , ali je ipak njih nekoliko pokušalo da uđe i nisu odustajali. Kako vrata od autobusa nisu mogla da se zatvore (mislim na svih troje) , autobus je stajao u stanici. Koliko je to trajalo , ne bih znao , zato što je naišla 18 - ica koja je pokupila sve one koji su nju čekali i one koji nisu mogli da uđu u 50 i zaobišla autobus. Na sledećoj stanici , ista slika sa autobusom na 50 kao sa prethodne stanice (to je bio onaj prvi autobus sa stanice "Zaplanjska"). I njega je zaobišla 18 - ica i nastavila dalje svojom trasom. Na kraju sam se vraćao peške od Autokomande kući , jer nisam imao živaca da se bakćem još i sa spuštanjem i uključenjem na autoput , koje bi potrajalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582836#p582836:179ktg8z je napisao(la):
hiavata » 20 Нов 2018, 19:42[/url]":179ktg8z]Ta linija je zaslužna zašto moja i generacije oko moje iz Rakovice sve što je "iza" Trošarine doživljavamo kao kraj sveta, dok ka Novom Beogradu sve do Zemuna nije toliko daleko. :)

и ми из Јерковића све иза Бањице :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582666#p582666:2r79w2ly je napisao(la):
Gaspar18 » 20 Nov 2018, 01:03[/url]":2r79w2ly]Тамнава Транс је што се тиче подручја центра Општине Нови Београд, добијала на десетине пријава путем њиховог броја, али све се своди на то, два дана буде мирно, трећи дан опет јово на ново... Генерално говорећи, Тамнава је катастрофалан превозник, са ужасним одржавањем, и још већом недисциплином возача, где ред вожње за њих не постоји, јер је вечерас последњи 68 по камери из Блока 38 снимљеној из Општинског Одбора СНСа и ДССа, већ у 22 и 36 био у Блоку 38 ка Зеленом Венцу.

Velika nedisciplina i još veći bezobrazluk u ophođenju sa putnicima je već dugo "zaštitni znak" vozača Tamnave. :evil:
 
Снимак камере са стајалишта у Блоку 38 ми говори да је из Блока 70 вечерас дотични стигао за 2 минута, што је немогуће... Последњи 68 са Зеленог Венца сам видео, и био је у 22 и 45, што је поштено. Намерно крене раније из Блока 70, да би се увалио код Ерпорт Ситија са 67 и Еко1, јер прескаче ту станице... А како рећи онда људима из Блокова 28, 25, 29, 23, 21? Таквим потезом им та особа им пљује у лице и прави их к****. Понављам ниједан посао није лак, па ја сваки дан цркавам распадам се од премора на послу (зна и Даре члан овог форума), да се бојим да отворим боловање, јер заиста имам све предиспозиције за исто, али нећу, и хоћу да цркнем и распаднем се, али са друге стране, нећу да одвратна сподоба са последњег 68 прави људе и****. Нека промени радно место уосталом.
 
Šta se dešava sa ovim temsama, čuo sam da je još jedan bus dobio turažu
 
Темзе су нажалост отишле код погрешног превозника што би се рекло.
 
A zato imaju problematicni primerci kod vise prevoznika?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
То што возач најебе то ником ништа због Темзи, када им је једна добила туражу и појела ону бандеру, уместо да Арива као јелте гигант, ову серију врати на дораду, неееее... Они те исте аутобусе држе у раду на улици... Па ко је ту луд? Наравно да ће преко леђа возача ићи, а тек Арива где преко 70% аутобуса по стању свега је ужасно, једва да им и грејање ради...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583296#p583296:qotjbao3 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 22 Nov 2018 02:30 pm[/url]":qotjbao3]Темзе су нажалост отишле код погрешног превозника што би се рекло.
Kakve veze ima prevoznik sa greškom u proizvodnji?
Da nisu možda poručili, daćete nam 30 autobusa sa fabričkom greškom, jer je jeftnije.

Treba da se ispita šta prouzrokuje takvu pojavu, tri puta se desilo, nije više slučajnost. Treba da se pozovu ljudi iz fabrike, što je koliko mi je poznato i učinjeno, da se vidi kako će se otkloniti ovaj problem, pre nego što se desi nova "Slavija".
 
Лепо сви знамо како Арива одржава и шта прави од аутобуса нема везе то што су стари око 3 месеца. Зашто онда тада није дошло, како ти кажеш до нове "Славије"? Убудуће ми се не обраћај.
 
Zato sto, zdravom logikom, 3 od 25 (ili koliko god) autobusa proizvedenih u jednoj seriji ne mogu da se toliko upropaste odrzavanjem za tako kratko vreme i da ispolje jedan ozbiljan problem, koji se toliko retko javlja. Isto tako, ako je problem u njihovom odrzavanju kao sto ti kazes, zasto onda i drugi autobusi u njihovom voznom parku nisu doziveli isti problem? Dakle, mnogo je veca verovatnoca da postoji neka greska u proizvodnji, a ne u odrzavanju, pogotovo sto se odigralo vise takvih slucajeva za kratko vreme, i to ubrzo nakon sto su autobusi usli u saobracaj.
 
Djole Pevcanin":29ssg0uf je napisao(la):
Лепо сви знамо како Арива одржава и шта прави од аутобуса нема везе то што су стари око 3 месеца. Зашто онда тада није дошло, како ти кажеш до нове "Славије"? Убудуће ми се не обраћај.

Kako nema veze koliko su vozila stara? Kakvo je to specijalno održavanje potrebno vozilima starim tek nekoliko meseci, eventualno godinu dana? Dok su pod garancijom, i da hoće ne mogu da petljaju mnogo oko njih da ne bi ostali bez pomenute. Propust proizvođača je i više nego očigledan, tim pre što turažu dobijaju samo Temse kao najmlađa vozila u inventaru, kako već napisa i marrecar. Temsa je drugi proizvođač autobusa u Turskoj, prvi je OTOKAR, što će reći da nije u pitanju neki lokalni karoserista koji izbaci tek par stotina vozila na godišnjem nivou. I Arriva je sigurno u velikom problemu, jer ipak se radi o 25 autobusa čije polaske nešto mora da pokrije ukoliko se cela serija povuče i podvrgne ispitivanju.
 
I mene to jako zanima, koje to održavanje imaju vozila stara neki mesec, koja još do menjanja ulja stigli nisu?
Vidim da barata materijom, pa neka nas uputi i objasni ljudima iz Arrive, da ne lupaju toliko glavu.
Za ovo će fabrika morati da nadoknadi, jedan je totalna šteta, sve to je u garantnom roku i dužni su da reše taj problem. Pouzdano znam da su recimo iz Kobre, dolazili u Bg kada je jedan od naših privatnika imao probleme sa elektronikom na novim autobusima, te da su otklonjeni svi nedostaci na vozilu o trošku fabrike.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Haha, koliko je ovo genijalno, kada Temza odlepi posle 3 meseca, krivo je održavanje, a kada Ikarbus u GSP-u orone posle 4 godine, treba katanac na fabriku. <3
 
Pa da ih nikako ne održavaju, ne može 3 puta da se desi turaža za 3 meseca.
 
Onaj mučenik iz Mirijeva što mu prva Temsa pobegla platio kaznu kod sudije.
 
Полазак на 68 у 14 и 50 са Зеленог Венца, сви знамо превозника, и сви знамо умоболно **** која вози у Тамнави, а уједно и држи последњи 68 из Блока 70, једноставно човек је прешао ниво толеранције нормалног човека... Ладно је кр**** успео да буде у 14 и 56 у Блоку 38 ка Блоку 70, што је наравно немогуће, јер и да крене раније, и да све буде да пређе кроз свако тврдо жуто, он у шпицу не може бити пре 15 и 10 према Блоку 70... Вечерас је у 22 и 35 био у Блоку 38, ка Зеленом Венцу... Да ли је могуће променити превозника на 68 за почетак, или возача? Све могу да разумем, али ово не траје данима, недељама... ВЕЋ ТРАЈЕ СКОРО 3 ГОДИНЕ!
 
Са оваквом ситуацијом где возачи теже да постанундефицитарно занимање, тешко.
 
Ko od privatnika vozi na liniji 506 garazni broj P-41128
 
Ovako radi Sprinter već neko vreme...
Transprodukt garažni broj 53
3431d30a9c339d7d542078cefb778506.jpg


Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Da ti kažem iskreno ne znam, par puta sam ga učio, u prethodnih par dana jedino sam zapazio da je isti konto 53 :)
 
Конто на италијанском занчи рачун и не може се користити као гаражни број није вам ово рачуноводство. Конта могу бити 130, 131, 1329, 1349 (не питајте ме шта су). Треба да се користи израз гаражни број јер је логичније.
 
Eh tek sam sad skonto sta znaci konto... Svakako mislim da je ovde bilo jasno na sta se misli i da nema nikakve potrebe da se komplikuje..
 
Vrh