Šta je novo?

Privatni prevoznici

А данас специјалитет са Устаничке, М&М ПО41716. Много често им возила возе оваква, а кад замене стакла ставе ново без луфтера па направе гасну комору од ионако већ загушљивог аутобуса.
95581aea10b74b4f32acc89bd031be62.jpg


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587097#p587097:1p62k0u3 je napisao(la):
busspoter » 08 Дец 2018, 13:11[/url]":1p62k0u3]Eh tek sam sad skonto sta znaci konto... Svakako mislim da je ovde bilo jasno na sta se misli i da nema nikakve potrebe da se komplikuje..
Не знам како је неком пало напамет да користи такав израз јер неко може да каже за јапанца рецимо уместо гб. каже конто 1329, шта Јапанац РУЦ робе у промету на велико? Немојмо се збуњивати и употребљавајмо нормалније српске изразе.
 
Djole Pevcanin":1fi5kv9o je napisao(la):
Конто на италијанском занчи рачун и не може се користити као гаражни број није вам ово рачуноводство. Конта могу бити 130, 131, 1329, 1349 (не питајте ме шта су). Треба да се користи израз гаражни број јер је логичније.
Ne sećam se da je neko tražio mišljenje?
Konto kao konto se vrlo često koristi među 'saobraćajcima' , budući da račun ima brojnu oznaku, konto je strana reč koja se našla u toj sferi kao zamena za garažni broj koja je dosta duža za izgovaranje. Reč konto kao konto zaista nije najsrećnije rešenje kao sinonim za garažni broj, ali se koristi kod ljudi iz saobraćajne struke, neki prevoznici su i obeležavali vozila sa k-110 (konto 110=garažni broj 110, primer).
Ništa ovo ne bi bilo čudno da primedbu daje neko ko autobuse nije zvao bolničarima i sličnim nazivima, razlika u ceni trgovine veliko/malo, to je verovatno planirano kao nešto duhovito, ali duhovitost zahteva određenu dozu intelekta, inače prođe ovako.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
У сваком случају је грешка тако називати гаражни број једноставније је гбр, гаражни итд.
 
Šire se neke priče po pogonu Nbgd da nam uzimaju potez 600 a zauzvrat nam daju 37, 46, 48, 55, 58.
 
Данас невиђено бахаћење у режији једне од највећих к***** у Тамнави Транс... Кренуо у 14 и 25 из Блока 70 ка Зелењаку, код Делта Ситија је дотични м**** обишао 67, а код Ерпорт Ситија и Еко1, на станици у Блоку 38, наравно да није стао, а вечерас је последњи полазак био у Блоку 38, баш кад треба да крене из Блока 70, што могу потврдити камере на станици... Да ли прекршајни или неки проклети судови имају неке ингеренције, и Секретеријат за Јавни Превоз... Људи, ово траје преко 2 године, а нико ништа не предузима, ајде то, него што је одржавање у Тамнави КАТАСТРОФАЛНО, а о возном парку не бих јавно...
 
Uh, bilo bi dobro da NBG uzme 37, bio je i red. Čudi me 48 iskreno, očekivao sam pre 59.
 
Sa čim i sa skim ?
Nema vozila , zato su i prepustili gradske linije a nema ni vozača.
 
Чак и ако преузму 46 и 55 опет неће Солариси радити на те две линије због заебаног скретања из Јужног у Ђердапску. Мада, сећам се пре 3 године када сам се враћао из школе да је 1345 био на 46 а 1361 на 55. На 59 је потребнији зглоб него на 48 и 58.
 
Цео потез 600 да буде на солаћима? За 46 и 55 су од зглобова једино матори Ик-201 могли да извуку лепо кривину из Јужног булевара у Ђердапску. Срамота је што се ништа не ради по проширењу Јужног булевара од Максима Горког па навише.
 
Знам, ја само кажем да сам се возио у Н серији на 46 и 55. Руши се нешто горе колико знам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587803#p587803:12qfj8ld je napisao(la):
Дошљак » 11 Dec 2018 12:03 pm[/url]":12qfj8ld]Цео потез 600 да буде на солаћима? За 46 и 55 су од зглобова једино матори Ик-201 могли да извуку лепо кривину из Јужног булевара у Ђердапску. Срамота је што се ништа не ради по проширењу Јужног булевара од Максима Горког па навише.
Imaju oni i zglobna vozila, mislim da su ih i kupili kada su prvobitno radili na potezu 600, godinu dana (ili koliko već).

Koliko je proverena ta informacija o "razmeni"? Kako to može da se radi mimo ugovora koji su sklopljeni za te linije? Jedno je da bude tender za nove linije, koje bi se uzele od GSPa, ali ne mogu da se oduzimaju od privatnika ako su one u sklopu ugovora koji je još na snazi.
 
Била је она прича о "размени" 27е и 27 између НБГ и Космаја и беше још нека линија са 43.
 
To je između pogona unutar GSP-a, što se često dešava, ali između GSP-a i privatnih prevoznika jedino tenderom.
 
Ново возило Бамирона виђено код Општине Нови Београд. Конекто је у питању!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588334#p588334:186e1ii4 je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Dec 13, 2018 6:55 pm[/url]":186e1ii4]Ново возило Бамирона виђено код Општине Нови Београд. Конекто је у питању!
Na kojoj je liniji bio?Jesi video garazni broj,tablice?
 
Bio na 78, mislim da sam ga video, nemamo njegovu fotku tkd ne znamo ni gb ni tablice al opet jedan jedini je tako da to i nije tako bitno za sad kad nemas sa kojim drugim da ga pomesas...
 
Турски Конекто нископодни је у питању, видех га вечерас и на 94... Јако ми се допада!
 
Evo ga gorepomenuti Mercedes, uhvatio sam ga nekako, jedva, danas kad sam izasao na odmor iz skole...

klGL9Jc.jpg
 
Ako se ne varam pre par noći na Trgu Republike videh neki privatni MAN Lion's city. Čiji je taj?
 
Volvo 7900 hibrid na liniji 511:







Za oko 15 sati rada na limiji potriši do 110 litara eurodizela, nekih 35 - 40 litara manje u odnosu na MAZ 215. Udoban i tih bus.
 
Хехе мој омиљени аутобус. Да је среће да па да смо њих купили да возе уместо оне Сољарисе. :)
 
Vrh