Šta je novo?

Privatni prevoznici

Šta radi kad će neko da se povredi na tu letvu.
To vozilo je neispravno.
 
Оваквко какво је са овом интервенцијом помоћу штапа и канапа, боље и да није на улици.
 
Онда немојте да се жалите када се не остваре неки поласци.
 
Зар морамо толико да спуштамо критеријуме па да будемо у фазону боље и склепан аутобус без функционалних средњих (главних) врата, него никакав? Функционалност возила мора да буде на првом месту. Боље да су пустили и старије високоподне аутобусе са исправним вратима ако их још имају него ову склепотину, само прави гужву на станицама док људи излазе и улазе на два крила укупно.
 
Zato je tako svuda. Funkcionalnost odnosno ispravnost nemaju kompromisa.
Privatnici dobijaju dovoljno para od grada tako svoja vozila moraju adekvatno održavati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575330#p575330:3rwaks5l je napisao(la):
Дошљак » Čet Okt 18, 2018 5:31 pm[/url]":3rwaks5l]Приватни МАЗ на 33, крило средњих врата заглављено даском. Докле ће се овакве склепотине толерисати?
file.php

Naredba iz GSP-a

44029838_2120298681565295_7401460533527838720_n.jpg
 
"Obleplivljanje"
Najnovije izdanje GSP Beograd rečnika, edicija 2018.
Častim pivo/čokoladu ko uspe tu reč da brzo izgovori 3 puta.
 
Danas na autoputu shoking,Bamiron,novi Citaro,ne polovnjak,nov! Pomislih neka greška,jok,zvezda nazad zvezda napred. Šta će ovo da bude,sve se izokrenulo,pravda za Mazove i Liaze!

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Да је Цитаро па да се обрадујемо, у питању је ружни и тужни турски Конекто.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ups,mea culpa,pobrkao sam ih. Ipak Šomi, mečki se u zube ne gleda. Jest da je ružan ko lopov al ipak je bar 5 kopalja ispred ex-sovjetske bratije!

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Видећемо, ипак из Турске долази, видели смо скоро како се Темса провела :D
 
Ovaj podforum je u zadnje vreme postao toliko ostrašćen i podeljen na relaciji jedan proizvođač-drugi proizvođač da ne znam više kad je ko ozbiljan, a kad je ironičan... :D

Japanci su isto došli iz Turske pa su se pokazali kao vrhunska vozila. To što je Temsa iz Turske i što možda ima kljakavu reputaciju (kažem možda, jer ja ni ne znam mnogo o njima, te ne tvrdim ništa) ne znači da je i Konekto iz Turske loš. Uostalom i ovi stari Konektosi koje imamo već 15 god su isto napravljeni u Turskoj ako se dobro sećam.
 
Conecto se i proizvodio isključivo u Turskoj, kao proizvod namenjen "tržištima u razvoju", a isto važi i za MAN tipa SL i SG, kasnije preimenovanog u Lion's Classic. Restilizovana prva generacija mercedesovog Conecta, nama je, naravno, jako dobro poznata. Ispunio je očekivanja, i pokazao se dostojnim zvezde koju nosi. Druga generacija postaje potpuno niskopodan autobus, pa time dobija i neka tržišta manje razvijenih članica EU. Naime, prva generacija je slabo prisutna u zemljama zapadno od naših granica, sem u prigradskoj izvedbi, u velikom broju prisutnoj i kod mnogih domaćih privatnih prevoznika. Isto važi i za MAN. SG i SL, retka su pojava u zapadnoj i centralnoj Evropi, dok je već SÜ i te kako kupovan i od prevoznika razvijenih evropskih zemalja.

Treća generacija Conecta, predstavljena pre nekoliko godina, po mom mišljenju ne zaslužuje da nosi trokraku zvezdu. Kvalitet sam po sebi, verovatno je bar zadovoljavajući. No, nešto što proizvodi jedan Mercedes, i pojavom mora biti dostojno čuvenog benda. O ukusima se ne raspravlja, ali kad bi recimo postavili Conecta i OTOKAR-ov Cent C ili LF jedno pored drugog, i da se pritom skinu sva obeležja, verujem da bi velika većina evropljana pre trokraku zvezdu stavila na OTOKAR, nego li na trenutnog nosioca pomenute.

Dizajn, iako sam po sebi ne toliko bitan za jedan gradski autobus, opet predstavlja nešto po čemu se obično oni najveći prepoznaju već na prvi pogled. Neverovatno da jedan Mercedes dozvoli sebi da napravi nešto, za šta se teško može reći da je uopšte i dizajnirano. Conecto jeste Citaro "za narod", al to ne mora da znači da ne može biti Mercedes u pravom smislu te reči. No, bez obzira na sve napisano, svako da mi je draže da vidim i novog Conecta, nego li još novih MAZ-eva i Liaza.
 
Не брини се Шоми, Веља Бамирон свако своје новије возило углавном тестира на 94, јер ту има брдовитих успона, док Тамнавине склепотине од Ик103 умеју да буду јако незгодне јер грме малтене две станице пре Мишовића кад иду уз Драјзерову, а тек се цела Јурија Гагарина ори од тих ужаса, и зато их пензионери заобилазе... Зна Веља брат шта ваља, уз Маза, Кобре и Темзе, сад и Мечка... Хоће човек да проба свако возило, зашто тим истим новијим не дати шансу? 94 идеална прилика за чврстоћу каросерије, а богами сам виђао да се М М ИК112 умеју заљуљати у Драјзеровој !!!
 
Koliko je dobro imati tako raznovrsan vozni park, pitam zbog nabavke rezervnih delova, sto zbog mehanicara koji treba da se prilagode svim tim tipovima vozila i naravno zbog vozaca koji voze iste te?
 
Град је превознике ограничио одређеним параметрима, па се свако и прилагођава на овај или онај начин... За мене и није толики проблем, јер мене превоз служи за 5 до 10 станица, али одређене замерке су на Лиазе 5292, јер некима фале седишта, која рецимо има Тамнавин 41637...
 
A koji čuveni prevoznik radi na 25P... Pa naravno Tamnava trans... Poznata po vožnji bez putnika...
 
Тамнава Транс је што се тиче подручја центра Општине Нови Београд, добијала на десетине пријава путем њиховог броја, али све се своди на то, два дана буде мирно, трећи дан опет јово на ново... Генерално говорећи, Тамнава је катастрофалан превозник, са ужасним одржавањем, и још већом недисциплином возача, где ред вожње за њих не постоји, јер је вечерас последњи 68 по камери из Блока 38 снимљеној из Општинског Одбора СНСа и ДССа, већ у 22 и 36 био у Блоку 38 ка Зеленом Венцу.
 
ko drzi pedeseticu? desilo mi se pre neki dan, ja dosao na stanicu pere velimirovica, i cekam u pravcu ka ustanickoj, pogledam na busplus aplikaciji, 50 u zarkovu, ja sacekam jedno 10-15 minuta, kad prolazi prazan, mislim da je cak pisalo za garazu al nisam siguran, i naravno sledeci je bio tek na banovom brdu tako da sam u taj sledeci usao u obliku kocke leda
 
Беобус Сити, М&М и Унакоп ја претежно виђам на 50, морате да схватите да се та краћења раде да би се одржао такт колико је то могуће. Тај аутобус са ББ иде празан на Устаничку да би се удатле уклопио у ред вожње, да не раде то линија никада не би ишла по реду вожње. Мада та линија никад није по реду вожње јер се са њом спашава потез 300 свакодневно.
 
Ta linija je zaslužna zašto moja i generacije oko moje iz Rakovice sve što je "iza" Trošarine doživljavamo kao kraj sveta, dok ka Novom Beogradu sve do Zemuna nije toliko daleko. :)
 
Vrh