Conecto se i proizvodio isključivo u Turskoj, kao proizvod namenjen "tržištima u razvoju", a isto važi i za MAN tipa SL i SG, kasnije preimenovanog u Lion's Classic. Restilizovana prva generacija mercedesovog Conecta, nama je, naravno, jako dobro poznata. Ispunio je očekivanja, i pokazao se dostojnim zvezde koju nosi. Druga generacija postaje potpuno niskopodan autobus, pa time dobija i neka tržišta manje razvijenih članica EU. Naime, prva generacija je slabo prisutna u zemljama zapadno od naših granica, sem u prigradskoj izvedbi, u velikom broju prisutnoj i kod mnogih domaćih privatnih prevoznika. Isto važi i za MAN. SG i SL, retka su pojava u zapadnoj i centralnoj Evropi, dok je već SÜ i te kako kupovan i od prevoznika razvijenih evropskih zemalja.
Treća generacija Conecta, predstavljena pre nekoliko godina, po mom mišljenju ne zaslužuje da nosi trokraku zvezdu. Kvalitet sam po sebi, verovatno je bar zadovoljavajući. No, nešto što proizvodi jedan Mercedes, i pojavom mora biti dostojno čuvenog benda. O ukusima se ne raspravlja, ali kad bi recimo postavili Conecta i OTOKAR-ov Cent C ili LF jedno pored drugog, i da se pritom skinu sva obeležja, verujem da bi velika većina evropljana pre trokraku zvezdu stavila na OTOKAR, nego li na trenutnog nosioca pomenute.
Dizajn, iako sam po sebi ne toliko bitan za jedan gradski autobus, opet predstavlja nešto po čemu se obično oni najveći prepoznaju već na prvi pogled. Neverovatno da jedan Mercedes dozvoli sebi da napravi nešto, za šta se teško može reći da je uopšte i dizajnirano. Conecto jeste Citaro "za narod", al to ne mora da znači da ne može biti Mercedes u pravom smislu te reči. No, bez obzira na sve napisano, svako da mi je draže da vidim i novog Conecta, nego li još novih MAZ-eva i Liaza.