Šta je novo?

Privatni prevoznici

Objavljen konkurs za privatnike. I potpuno sam zatecen spiskom linija, a i cinjenicom da ni na jednoj od tih linija nece biti zglobnih vozila. Ono sto me je najvise zanimalo je potez 300, gde je jedino 309 uzeta u obzir za privatnike. Sto znaci da su ostale linije ostavljene na milost i nemilost GSPa.
Drugo sto ponudjac mora da ima najmanje oko 400 autobusa (solo+minibus) sto znaci da ce morati da se udruzuju.
I trece, nisam obratio bas na sve linije, ali koliko sam primetio, nije uzeta u obzir nijedna nova ili izmenjena linija koja je planirana da bude uvedena u prvoj fazi od 1. januara.
 
Хвала :)

Е сад, једна ствар ми пада на памет, спомињало се на форуму да ће линије 300, 400 и 600 преузети Ласта, па ме интересује да ли ће ДЈП са Ластом да склопи неки засебан уговор или ће и она да учествује на овом конкурсу?
 
Nije se spominjalo da se će 300 i 400 uzeti Lasta, to je neko dodao.
Ja sam rekao da Lasta uzima 600. AKo prebrojite vozila i polaske, valjda vam je jasno da nije izvodljivo da preuzmu sve to...
 
ok
Boja definisana - RAL - 3001


zatim

Нископодним соло аутобусом сматраће се аутобус који на минимално двоје (2) врата има
улаз у нивоу (нема степенике за улаз у возило).
`ikamerc` je pogodan ;)



Niskopodnost
niskopodni - 7 bodova
visokopodni 3

cemu bodovi za visokopodnost? dal mozda mogu da ucestvuju i oni `bez poda`? ;) moguce da ce oni dobiti nula 0 bodova :D

Najaci utisak su mi linije.
imam utisak da ce se sa `obaveznim` brojacima putnika pokusati smanjiti placanja, samo...

samo ih `kolje sto ne znaju kako ce to biti sa `novim` linijama koje bi trebalo da zazive od nove godine :D

ovako sa konkursom za ove postojece linije ostaje varijanta SVE JE PODLOZNO PROMENI ;)
 
Moja грешка за потез 300-400. :/

Опет у овом конкурсу је само линија 613 са потеза 600. Нисам упознат у детаље, али предпостављам да град са Ластом уговара посао на другачији начин. Оно што мене плаши јесте да је на списку линија 78, надам се да је неће целу предати само приватницима без зглобних аутобуса.
 
Za 309 traze 14 vozila radnim danima sto odgovara sadasnjem broju vozila. Tako da izgleda da se linije potpuno predaju privatnicima.
 
Lasta ispada iz igre u ITS1, netačne su priče da preuzimaju bilo šta. Takođe Lasta (za sada) neće prići Arrivi koja je napravila konzorcijum sa sadašnjim privatnicima.
 
Videćemo šta su netačne priče a šta tačne priče, vreme će pokazati! :)
Mogu da potvrdim samo ovu priču za Arrivu ;)
 
Juče je u vrhu Laste tako rečeno, lično sam čuo. Malo je prostora ostalo da se to promeni, koliko god bih lično voleo da Lasta ostane.
Ipak još ništa nije konačno.
 
Od istog tog vrha su krenule priče kako će u Kinu po vozila i slične, da ne pominjem sad sve, najmanje se oni pitaju šta će i kako će. Baš kao i u Kragujevcu, ostaju jer je tako traženo :)
 
Где је сад агенција за заштиту конкуренције? Зашто се не жале као у Нишу? Ужас. Арива полако преузима јгп, на следећем тендеру ће уклонити гсп и ето нама Сарајевског сценарија..
 
Ne znam odkle ti info da Ariva bilo sta preuzima? Napravili su konzorcijum sa ostalim privatnicima, odnos vozila na ulicama ce biti skoro isti kao i do sad. Lasta ti je najbolji pokazatelj da sa gradom ozbiljnog posla nema. Njihova vozila su u takvom stanju kakvom su jer pare od grada nisu videli ohoho vremena, i njima se generalno bezi iz gradskog, ali politika je cudo.
 
Тако је било и са Центротрансом који је због политике вештачки напредовао и довео ГРАС на ивицу стечаја па је Сарајево у хаосу што се превоза тиче. Колико год Арива била добар превозник не волим не фер понашање и елиминисање конкуренције. Надам се да ће је макар уцењивати да купује Икарбусова возила.
 
Pa tako ce i da bude, sada kazu kao da ce imati pomoc Grada kod kupovine novih vozila, tako da ocekujem da ce uslov biti da budu domaci autobusi, iliti Ikarbus.
 
Somi303":286udng7 je napisao(la):
Тако је било и са Центротрансом који је због политике вештачки напредовао и довео ГРАС на ивицу стечаја па је Сарајево у хаосу што се превоза тиче. Колико год Арива била добар превозник не волим не фер понашање и елиминисање конкуренције. Надам се да ће је макар уцењивати да купује Икарбусова возила.


Jeste @Somi303 samo problem je u tome sto kod nas privatnici i GSP nisu izjednaceni.

Privatnik od `zarade` placa autobus, dok GSP-u to placa grad iz budzeta.

Tako da ako zelimo fer ponasanje, prvo moramo ovu nelogicnost da ispravimo.
 
Da je realna cena , da nema povlašćenih kategorija putnika, da nema toliko pratećih službi , da nema......................................
 
Niko da objavi da se Trans Jug pojačao sa 7 vozila, od toga 2 niskopodna :)
11986921_1129271957087279_3225267213712224094_n.jpg
 
Mogli su uzeti i sve niskopodne sto se svi privatnici nisu udruzili mimo arive pa da imamo 4 igraca
 
Srbi da se sloze? Pa kad je to bilo?
Nemaju potrebu, imaju i prigradske linije pored gradskih...
 
Vrh