Šta je novo?

Privatni prevoznici

Odlicni.Sve pohvale za Lui travel.Jos samo da ga lepo odrzavaju i bilo bi lepo
 
Videh juce clanak u "24 sata", ili "Blicu" nisam siguran sa podelom linija izmedju privatnika i GSP-a. Kao neko ko zivi u Rakovici morao sam da primetim da ni jedna linija koja prolazi kroz Rakovicu nece imati zglobne autobuse. OK, ne mora za sve, ali 59, 37 i 94 da nemaju ni jedan zglob je bas surovo..
 
Za 94 manje vise ali za 59,37 je bas surovo.Na 59,37 su bili Solarisi a sada ce biti samo solaci
 
Više puta mi se dešavalo da kada uđem u solo na 59 , da to buse povuci potegni da uđeš već kod Dragiša Mišović , i onda stojim stisnut sve vreme dok se ne popnemo do Ceraka.
 
hiavata":3uyze80f je napisao(la):
Videh juce clanak u "24 sata", ili "Blicu" nisam siguran sa podelom linija izmedju privatnika i GSP-a. Kao neko ko zivi u Rakovici morao sam da primetim da ni jedna linija koja prolazi kroz Rakovicu nece imati zglobne autobuse. OK, ne mora za sve, ali 59, 37 i 94 da nemaju ni jedan zglob je bas surovo..

privatnici%20clanak_zpsljgedgkf.jpg
 
Glup je tekst, na početku se priča na kojim linijama će voziti privatni prevoznici, te da će na tim linijama biti solo autobusi od strane privatnika, kakve veze imaju solarisi sa privatnicima ?
 
kopmania":yna6eqe6 je napisao(la):
Glup je tekst, na početku se priča na kojim linijama će voziti privatni prevoznici, te da će na tim linijama biti solo autobusi od strane privatnika, kakve veze imaju solarisi sa privatnicima ?
U tekstu piše da na tim linijama neće više raditi Solarisi i ostali zglobni , tamo gde trenutno rade.
 
Udruženi privatni prevoznici koji su prošli na tenderu za linije gradskog prevoza radiće na ukupno 43 linije. Oni će imati minibuse i solo autobuse, što znači da na tim linijama Beogradjane više neće prevoziti zglobovi niti solarisi

Ovde se isključivo govori o privatnicima.. Nigde ne vidim gde piše da će GSP voziti takodje sa solo autobusima na ovim linijama
 
Ovo je sve bez mozga, kako ce kosmaj lepo da opsluzi 52 i 53 samo sa solo busevima.
 
Ja bas jedva cekam da vidim sta su uradili sa 27E. Ako ostane isti broj autobusa, lincovace nekoga, i ovako sa 4 zgloba tesko funckionise. Bice veselo od 1.1 u javnom prevozu. Ali samo Napredno.
 
kopmania":1vgv4vhd je napisao(la):
Udruženi privatni prevoznici koji su prošli na tenderu za linije gradskog prevoza radiće na ukupno 43 linije. Oni će imati minibuse i solo autobuse, što znači da na tim linijama Beogradjane više neće prevoziti zglobovi niti solarisi

Ovde se isključivo govori o privatnicima.. Nigde ne vidim gde piše da će GSP voziti takodje sa solo autobusima na ovim linijama
Pa i neće voziti GSP , jer se po novome linije dele na 100% GSP linije i 100% privatnik linije , tj. po novome će na jednoj liniji moći da radi samo privatnik ili samo GSP. Neće više postojati linije koje opslužuju privatnik i GSP , taj sistem odlazi u istoriju , barem za sada.
 
Hmm ne razumem odakle privatnicima toliko autobusa... KAko će tamnava na 39 da stavi 6-7 autobusa, recimo.. ? Ili će morati da kupuju nova.
 
Pa ako malo bolje pogledate, samo za 26 treba trecina voznog parka jedne arrive, a samu 26cu, sa brojem vozila tesko da mogu da pokriju, sem Laste i Arrive, jos 2,3 prevoznika. Valjda je toliko jasno da sa trenutnim kapacitetima nece moci nikako da se pokrpe kao sto su planirali.
 
У овом тексту из новина наводе да ће приватници држати само соло и минибус возила на линијама, а шта је ће бити са оних пар ИК 218 што возе на 88 и са оним јединим зглобним ФАПом са потеза 600?
 
Nisam ni znao da još ima zglobova kod privatnika. Koliko su stari? Verovatno idu na rezanje.
 
Ма какво црно сечење, све млади аутобуси, бољи од пола ГСПових кршева и приватних Лиаза.

2014-02-11094840-1.jpg


ZGLOBNI.jpg


Ikarbusik-218A-MMtrans-1.jpg
 
Ja stvarno ne vidim kako će gradski prevoz u Beogradu opstati bez Laste. A neko je ovde pisao da će Lasta možda odustati i od prigradskog saobraćaja. E to bi tek bilo "zanimljivo".
 
To su 3 vozila, ko da je vaŽno šta će raditi... Ovo mi deluje da su se "stručnjaci" iz direkcije i GSP-a, malo zaleteli sa procenama i podelama, iz aviona se vidi da je skoro pa nemoguće odraditi ovo kako je prvobitno predstavljeno i zamišljeno...
tragac":17v7hg0a je napisao(la):
Nisam ni znao da još ima zglobova kod privatnika. Koliko su stari? Verovatno idu na rezanje.

Pa ova dva kod M&M-a, su 2012. godište, nose oznake P02225 i P02226 ja mislim, drže ih jako lepo i sasvim solidno održavano. Takođe, i ovaj kod Autokodeksa, zglobni FAP je 2008 ili 9 valjda, ali je tek neke 2012, 2013. pušten u saobraćaj, dotle je napravio kilometre samo do Beograda i nazad do Priboja :D
 
Kokos":2kdls07f je napisao(la):
Ja stvarno ne vidim kako će gradski prevoz u Beogradu opstati bez Laste. A neko je ovde pisao da će Lasta možda odustati i od prigradskog saobraćaja. E to bi tek bilo "zanimljivo".
NIsu dobili u gradu ništa, a pominje se da će možda i odustati od ovih linija pod BUS Plusom, mada baš i ne verujem u to, dobra je kilometraža, lepo se to plaća, ne kao pre, ali dobro.
Kako će gradski opstati, to bih voleo da vidim, ali mislim da će glavonje iz direkcije, na kraju dati Lasti nešto, jer neće imati ko drugi da im radi.
 
Ova podela na čisto GSP i čisto privatne linije je notorna glupost. Linije poput 15, 16, 17, 18, 78 i gde sve još vozi Lasta, bi bez njenih autobusa odma mogli da ugasimo. Ne znam šta je u glavi Direkcije za januar. Ali mislim da nam sledi povratak u '90e od nove godine, ako do tad ne promene odluku.
 
Да има памети, ГСП би држао све двоцифрене линије, а Ласта и приватници би поделили троцифрене међу собом.
 
Vrh