Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ahahahha, jel to neko budžio? Nisam ostale video da imaju sedište na tom mestu.
 
Na prvi pogled i utisak prilično ružnjikava za moj ukus. Uživo možda bude bolje. Kod elekričara je još izraženije krckanje i lupanje, koje dolazi od delova enterijera. Valjda su je sklopili iole pristojno.
 
Da, definitvno smo se uverili da je kod nas trend da se nabavljaju najružnija i najnepouzdanija solo vozila.

S obzirom na to da Ćurdić nije ispoštovao ugovor i šalje dizel Otokare na 20 (čak nekad upadnu i Mazovi stari), a trebali bi električne krševe da šalju, mogla bi da se linija vrati Kosmaju. Ja bih čak uzeo od Ćurdića i dao nekom drugom prevozniku 79 jer im se i ti el. busevi pune na agregate i štede se baterije gašenjem grejanja, ali ko sam ja da tražim pravedno poslovanje kada NISAM za SNS.
 
Poslednja izmena:
To što ih pune dizel agregatima u improvizovanoj garaži jeste teška glupost. Besmisleno je, a još ta njihova garaža među zgradama. Da je barem zagađenje izdvojeno iz gradske zone. E sad što im uleće ponekad dizalaš na 79, lično ne mislim da treba dizati frku oko toga. Električni autobusi ipak traže ozbiljniju infrastrukturu, pa i naše kapabuseve menjaju "zagađivači" ponekad. Dal zbog punjača, dal zbog kvara na samom vozilu manje bitno. Po meni je najvažnije da se ostvare svi polasci. Za iskakanje električara treba još uvek imati tolerancije. Iako poodavno voze svuda po svetu, kod nas su još uvek u dosta ograničenom broju, pa nam treba i malo više vremena za uhodavanje. No i Ćurdić je diskutabilan prevoznik. Nekom boljem se to možda ne bi događalo.
 
Da, definitvno smo se uverili da je kod nas trend da se nabavljaju najružnija i najnepouzdanija solo vozila.

S obzirom na to da Ćurdić nije ispoštovao ugovor i šalje dizel Otokare na 20 (čak nekad upadnu i Mazovi stari), a trebali bi električne krševe da šalju, mogla bi da se linija vrati Kosmaju. Ja bih čak uzeo od Ćurdića i dao nekom drugom prevozniku 79 jer im se i ti el. busevi pune na agregate i štede se baterije gašenjem grejanja, ali ko sam ja da tražim pravedno poslovanje kada NISAM za SNS.
Za grejanje si u pravu, skoro sam se po prvi put vozio Ćurdinim električnim Otokaraom i unutra je bilo baš hladno iako je napolju bilo oko 10 stepeni, što znači da ne rade ni radijatori, ni kaloriferi.
 
Da, definitvno smo se uverili da je kod nas trend da se nabavljaju najružnija i najnepouzdanija solo vozila.

S obzirom na to da Ćurdić nije ispoštovao ugovor i šalje dizel Otokare na 20 (čak nekad upadnu i Mazovi stari), a trebali bi električne krševe da šalju, mogla bi da se linija vrati Kosmaju. Ja bih čak uzeo od Ćurdića i dao nekom drugom prevozniku 79 jer im se i ti el. busevi pune na agregate i štede se baterije gašenjem grejanja, ali ko sam ja da tražim pravedno poslovanje kada NISAM za SNS.
Na 20 mogu da šalju dizel Otokare jer ne ide kroz centar grada. Sporna je 79 gde i dalje ima dizelaša, a ne bi smelo da ih bude. S obzirom da se ne priča o nekoj novoj nabavci električnih za Ćurdića, jedino adekvatno rešenje je raskid ugovora s tim prevoznikom. Jednostavno je, ne pridržavaju se ugovora, nema ni rada u javnom gradskom prevozu. Kosmaj ima kapacitet i za 20 i za 79.
 
Pogon Kosmaj jeste slao Higere koji su problematični sa prostorom, ali nije bio neki problem u smeru ka VML jer uglavnom dosta ljudi izlazi u skupu na više stanica (VML ulaz, Stari vinogradi). E sad, u jutranjim gužvama je bilo malo tesno u nisu svi u skupu izlazili na nekim stanicama. Svakako bih voleo da vidim pogon Kosmaj na 20ici jer su ok radili i meni su bili dragi. Taman bi imali gde vozači da rade sa 37ice koja bi onda bila predata u fullu NBGDu. Dobar mi je i Ćurdić iskreno, ali radije bih GSP.
 
Је л зна неко шта се десило са 307, свих 7 редовних су возили и одједном се укључио плави 70438?
Mozda uleteo umesto 70366 za kojeg je juče prijavljen kvar i trebalo je da ga vozač posle smene odveze u Obrenovac, ali je očigledno ostao i danas, pa ga je sad izgleda odvezao vozač iz prve smene, a ovaj iz druge isterao drugi autobus iz Kumodraza. Navodno mu je nešto udaralo ispod i morao je vozač da podiže visinu kad prelazi preko većih ležećih da ne bi udario.
Edit
Izgleda da ipak nije oteran za Obrenovac jer ga ima na aplikaciji, tako da je možda uleteo umesto plavog 70457.
 
Mozda uleteo umesto 70366 za kojeg je juče prijavljen kvar i trebalo je da ga vozač posle smene odveze u Obrenovac, ali je očigledno ostao i danas, pa ga je sad izgleda odvezao vozač iz prve smene, a ovaj iz druge isterao drugi autobus iz Kumodraza. Navodno mu je nešto udaralo ispod i morao je vozač da podiže visinu kad prelazi preko većih ležećih da ne bi udario.
Edit
Izgleda da ipak nije oteran za Obrenovac jer ga ima na aplikaciji, tako da je možda uleteo umesto plavog 70457.
И плави 70457 је био ту кад је улетео 70438.
 
Mozda uleteo umesto 70366 za kojeg je juče prijavljen kvar i trebalo je da ga vozač posle smene odveze u Obrenovac, ali je očigledno ostao i danas, pa ga je sad izgleda odvezao vozač iz prve smene, a ovaj iz druge isterao drugi autobus iz Kumodraza. Navodno mu je nešto udaralo ispod i morao je vozač da podiže visinu kad prelazi preko većih ležećih da ne bi udario.
Edit
Izgleda da ipak nije oteran za Obrenovac jer ga ima na aplikaciji, tako da je možda uleteo umesto plavog 70457.
Bio je juče u Obrenovcu na servisu nakon završene smene, a danas je redovno bio na 307 na svom polasku.
 
Vrh