Šta je novo?

Privatni prevoznici

Čak i kad ovi padnu, Strela će morati da ostane u nekoj meri prisutna, svidelo se to nama ili ne. Samo će se promeniti vlasnik i to je to. Ako ukinemo Strelu i kompaniju, nema ko da drži linije. Što se tiče vraćanja linija, od toga trenutno nema ništa, bar za sad. Ja bi lično (što verujem da će se i desiti), ostavio sve kako jeste do isteka ugovora. Sad je samo bitno spasiti Lastu. Toliko od mene. Slobodno dodajte ili oduzmite nešto ako želite.
Od vraćanja svih linija ništa za sada, ali verujem da se neke mogu vratiti. Ako sprečimo odmazdu Solarisa, imaćemo kapaciteta za nekoliko linija.
Taj ugovor je na 10 godina, a njime je naneta velika šteta GSP-u. Ne verujem da će neka naredna vlast zatvoriti oči na to, pre svega zbog ličnog poentiranja. Princip "vraćamo prevoz u ruke grada i građana". Ne zaboravimo da je javni prevoz nešto što je Šapić najviše uništio, kako masovnom privatizacijom linija, tako i nabavkom sklepotina iz Turske. Korupcija sa gradskim prevozom je obeležila 2024.
 
Čisto da ostane zapisano.

Dumeco je jedini prevoznik koji je za vreme i nakon protesta vozio normalno do Slavije, respect do poda, svi ostali sem GSP-a su se razbežali sa tog radijusa.

Lui je isto iznenadio, vozio je skraćeno do Autokomande, ali je makar vozio, za razliku od Beobusa i Presta koji su prvi pobegli.
 
Vozili su i 53. Dve krcate jedna za drugom kod Sajma pre oko pola sata.
 
Zbog cega stoje u kosmaju idalje japanci stari deluju mi kao da idalje mogu da se voze da im nisu sve poskidali i nije mi jasno ako su svi vec iseceni sto moraju da trunu u kosmaju kao i solarisi pun kosmaj solarisa sta se desava?
 
Pa pominjano je da imaju bazičnu varijantu OM936 motora sa 299ks. Ja sam odmah prokomentarisao da mi je nelogično da taj motor Mercedes nudi uz Citaro G. Ja i verujem da je pre ova jača verzija u pitanju, kako i piše u časopisu.
Da baš je slab pa isti motor ima solo conecto hybrid i ima možda 5Ks manje.
 
Ni na 48 ni na 33 nema autobusa, aplikacija ne prikazuje nijedan autobus, a i dok sam šetao Zdravka Čelara nijedan nije prošao.
 
Могуће је да ниједан приватник не вози данас уопште, нема ни Стреле.
 
Pojavile su se sve linije poteza 300 na stajalištu #1455 i onda su posle dva minuta nestale. Možda je bag na aplikaciji
 
Poslednja izmena:
Pojavile su se sve linije poteza 300 na stajalištu #1455 i onda su posle dva minuta nestale. Možda je bag na aplikaciji
Upravo prošao kolima Smederevcem... Niti jedan jedini autobus nije prošao. 50-ica takođe ne ide, 25P isto... Ukratko, mislim da privatnici uopšte danas ne voze nigde, eventualno ako negde ima izuzetaka. Pevac, potez ka Obrenovcu, Sremčici, Surčinu, Batajnici, Padinjaku, Avali, Grockoj je u potpunosti odsečen od grada. Razlog ukidanja javnog prevoza - bezbednost vozača. Vozači privatnih prevoznika su ugroženi, ali zato vozači GSP-a koji idu najbliže mestima okupljanja su potpuno bezbedni izgleda, s obzirom da GSP uredno vozi po nedeljnom redu vožnje.
Hvala vlastima što su Beograđanima na najbolji mogući način pokazali da je itekako bitno dal te vozi GSP ili privatnik. Ovaj dan nikako ne zaboraviti jer svaki privatnik koji nije poslao vozilo treba milionske kazne da plati, a da ne spominjemo da je ovo saučesništvo u maltretiranju građana. Ovo se ni za vreme korone nije desilo kad je kretanje bilo izuzetno ograničeno i dostupno isključivo onima koji su bili od vitalnog značaja za funkcionisanje države.
 
Gde je sad saopštenje sekretarijata, kao kad je Lasta ušla u štrajk. Sram ih bilo, ovo je dno dna. Svi treba da odgovaraju kad sve ovo prođe.
 

Prilozi

  • IMG_0159.jpeg
    IMG_0159.jpeg
    500,6 KB · Pregleda: 0
Apsolutno je jasno, zasto doticni prevoznik, nije danas poslao svoja vozila u saobracaj...
Zasto su Mladenovcani imali jos sinoc problem sa prevozom...
 
Vrh