Od vraćanja svih linija ništa za sada, ali verujem da se neke mogu vratiti. Ako sprečimo odmazdu Solarisa, imaćemo kapaciteta za nekoliko linija.Čak i kad ovi padnu, Strela će morati da ostane u nekoj meri prisutna, svidelo se to nama ili ne. Samo će se promeniti vlasnik i to je to. Ako ukinemo Strelu i kompaniju, nema ko da drži linije. Što se tiče vraćanja linija, od toga trenutno nema ništa, bar za sad. Ja bi lično (što verujem da će se i desiti), ostavio sve kako jeste do isteka ugovora. Sad je samo bitno spasiti Lastu. Toliko od mene. Slobodno dodajte ili oduzmite nešto ako želite.
Da baš je slab pa isti motor ima solo conecto hybrid i ima možda 5Ks manje.Pa pominjano je da imaju bazičnu varijantu OM936 motora sa 299ks. Ja sam odmah prokomentarisao da mi je nelogično da taj motor Mercedes nudi uz Citaro G. Ja i verujem da je pre ova jača verzija u pitanju, kako i piše u časopisu.
Upravo prošao kolima Smederevcem... Niti jedan jedini autobus nije prošao. 50-ica takođe ne ide, 25P isto... Ukratko, mislim da privatnici uopšte danas ne voze nigde, eventualno ako negde ima izuzetaka. Pevac, potez ka Obrenovcu, Sremčici, Surčinu, Batajnici, Padinjaku, Avali, Grockoj je u potpunosti odsečen od grada. Razlog ukidanja javnog prevoza - bezbednost vozača. Vozači privatnih prevoznika su ugroženi, ali zato vozači GSP-a koji idu najbliže mestima okupljanja su potpuno bezbedni izgleda, s obzirom da GSP uredno vozi po nedeljnom redu vožnje.Pojavile su se sve linije poteza 300 na stajalištu #1455 i onda su posle dva minuta nestale. Možda je bag na aplikaciji