Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pristižu polako u Kumodraž, ovo je 70532
F8A7583B-F0C7-44FB-B541-24046510064E.jpeg
 
Гледаћеш их на 88. Није битно сад шта саобраћа по осталим отетим потезима, битан је зглобни Цитаро на 88 и ништа више.
 
Kaže Gradonačeknik da je gazda Trans Juga profesionalac / porodičan čovek. A da Su-Trans koji se bavi čitavim vekom (1897) nema takvih.
U kakvom mi matrixu živimo, jezivo je, ničega se ne libe, hajde što otimaju nego i ponižavaju nešto što je generacijama stvarano i de facto pljulju po sebi.:rolleyes:

A gradonačelnik isti Šapić po interakcijama jbt. :ROFLMAO:
Sramna izjava, poniženje svih koji su stvarali i radili u toj firmi bukvalno sto godina. Ali šta očekivati od čoveka kome su Vučići na prvom mestu, čak ispred sopstvene porodice. Šljam.
 
Lepo osveženje nema šta, al zadnja platforma, iskreno mnogo se ovde pušta na volju prevoznicima da uzimaju konfiguracije kako im se ćefne. Na stranu motor, koji nije idealan za uslove u Beogradu, a i on sam diktira svojim položajem raspored opreme na zadnjoj platformi. Kako su postavljene stolice manje više, al taj stepenik kod četvrtih vrata mi baš bode oči. Kod tipično gradskih zglobnih autobusa, morao je biti uslov da vozilo bude 100% niskopodno. Konfiguracija u kojoj je njihov Citaro, više je za prigrad nego za grad. Da dodam da su izgleda i prani kod nas u pogonu Novi Beograd. Ja stvarno ne mogu da shvatim koji će đavo njihovi autobusi stalno kod nas, sem ako im radimo tehnički.
 
Dobar bus, da je više takvih vozila u Beogradu.
Naravno pod znakom GSPa i Laste, ali mi nismo normalno uredjeno društvo, pa smo tu gde jesmo. Da prevoznik sa renomeom i istorijom nije u mogućnosti da funkcioniše normalno i ima kvalitetan vozni park. Oterali su jednu Arivu iz Srbije da bi domaća mafija napravila monopol.
 
Neće, ta serija je od pre 15 i više godina sigurno. Tamo su prozvani fire chariots. Uvideo je Mercedes tada grešku i sigurno rešio to, jer bez obzira što omanu i veliki, ti veliki barem uvek ozbiljnije pristupe rešavanju nedostataka. Neke nažalost, samo eksploatacija može da pokaže. Razlog zašto Ikarbus nije uspevao kroz male serije da dobaci do sveukupnog kvaliteta jednog MAN-a. Taman jednu doteraš do pristojnog nivoa, zbog zastarelosti već moraš da radiš i projektuješ novu seriju, i onda proizvedeš seriju od smešnih 150 komada, dajem primer samo.
 
@Kesha Valjda me razumes,zbog sveopsteg haosa koji su izazvali ne bi mi bilo zao da prodju tako.
Otklonili su nedostatke odmah ali reputacija je narusena, brzo su se resili tih buseva.
 
Огромна разлика између ГСП и Стреле је да Стрела сваки километар масно наплаћује и новац који би се могао искористити да ГСП добије супер нова возила, побољша услове и квалитет услусге иде некоме ко се уграђује преко Стреле. Стрела колико новца добија би требала да има возни парк сачињен од 100% Цитара, а не 5% Цитари, остатак нижеразредни турски мерцедеси и остали Турски кршеви.
Ako imalo imas mozak trebalo bi da razmisliš da proizvodnja autobusa nije proizvodnja šibica, da bi kupio Mercedes morao bi da naručis sad za sledeću godinu a ko će da čeka do tada? Naravno da im je MB prioritet i imaju ih najviše od svih ali MB ne moze da proizvodi samo za njih ogromna je potražnja za gradskim vozilima tako da đžabe pljujete nemate osnova
 
Ni od jednog proizvođača ti ne možeš da dobiješ autobus od danas za sutra. Čeka se isporuka kod svih. To što se kod nas hoće sve preko noći, mislim širenje anonimusa, preuzimanje linija itd., to je ipak neka druga priča koja sa proizvodnjom autobusa nema nikakve veze.
 
Vrh