Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pristižu polako u Kumodraž, ovo je 70532
F8A7583B-F0C7-44FB-B541-24046510064E.jpeg
 
Гледаћеш их на 88. Није битно сад шта саобраћа по осталим отетим потезима, битан је зглобни Цитаро на 88 и ништа више.
 
Kaže Gradonačeknik da je gazda Trans Juga profesionalac / porodičan čovek. A da Su-Trans koji se bavi čitavim vekom (1897) nema takvih.
U kakvom mi matrixu živimo, jezivo je, ničega se ne libe, hajde što otimaju nego i ponižavaju nešto što je generacijama stvarano i de facto pljulju po sebi.:rolleyes:

A gradonačelnik isti Šapić po interakcijama jbt. :ROFLMAO:
Sramna izjava, poniženje svih koji su stvarali i radili u toj firmi bukvalno sto godina. Ali šta očekivati od čoveka kome su Vučići na prvom mestu, čak ispred sopstvene porodice. Šljam.
 
Lepo osveženje nema šta, al zadnja platforma, iskreno mnogo se ovde pušta na volju prevoznicima da uzimaju konfiguracije kako im se ćefne. Na stranu motor, koji nije idealan za uslove u Beogradu, a i on sam diktira svojim položajem raspored opreme na zadnjoj platformi. Kako su postavljene stolice manje više, al taj stepenik kod četvrtih vrata mi baš bode oči. Kod tipično gradskih zglobnih autobusa, morao je biti uslov da vozilo bude 100% niskopodno. Konfiguracija u kojoj je njihov Citaro, više je za prigrad nego za grad. Da dodam da su izgleda i prani kod nas u pogonu Novi Beograd. Ja stvarno ne mogu da shvatim koji će đavo njihovi autobusi stalno kod nas, sem ako im radimo tehnički.
 
Dobar bus, da je više takvih vozila u Beogradu.
Naravno pod znakom GSPa i Laste, ali mi nismo normalno uredjeno društvo, pa smo tu gde jesmo. Da prevoznik sa renomeom i istorijom nije u mogućnosti da funkcioniše normalno i ima kvalitetan vozni park. Oterali su jednu Arivu iz Srbije da bi domaća mafija napravila monopol.
 
Vrh