Čovek je napisao zbog bezbednosti. Na tim vozilima sam zatvara vrata posle 15 20 sekTeška budalaština, al kod nas to tako ide. Svakom na volju da radi šta hoće. A pritom prevoz besplatan, tako da tek nema smisla uređivati izlaz i ulaz po vratima.
Kad je FAP i ikarbus kasnio sa isporukama to ie bilo drvlje i kamenje na našu indrustriju. Kad kasni veliki Mercedes onda je*******iga to tako mora.Ni od jednog proizvođača ti ne možeš da dobiješ autobus od danas za sutra. Čeka se isporuka kod svih. To što se kod nas hoće sve preko noći, mislim širenje anonimusa, preuzimanje linija itd., to je ipak neka druga priča koja sa proizvodnjom autobusa nema nikakve veze.
Vratiti GSP-u sve što je Strela otela pod hitnoPitanje za streloljupce... Da li ste srecni sto je "napokon" oteta linija 88? Zamolio me prijatelj da pitam.
Ta kašnjenja su normalna pojava, s obzirom da od dobavljača svi zavise. Ja sam post pisao u kontekstu da ne treba prevoznike pravdati što se šire preko svojih kapaciteta.Kad je FAP i ikarbus kasnio sa isporukama to ie bilo drvlje i kamenje na našu indrustriju. Kad kasni veliki Mercedes onda je*******iga to tako mora.
Znam ja to. Ne krivim vozača nego firmu koja naručuje autobuse u takvoj opremi. To prosto nije za nas. Pravila otvaranja i zatvaranja vrata moraju biti ista na svim autobusima u javnom prevozu. Sistem kao na CAF-ovima ok, al nikako sistem gde su jedna vrata predviđena samo za izlaz, jer to kod nas nema poente. Ne treba putnici da se prilagođavaju svakom prevozniku posebno.Čovek je napisao zbog bezbednosti. Na tim vozilima sam zatvara vrata posle 15 20 sek
Ta kašnjenja su normalna pojava, s obzirom da od dobavljača svi zavise. Ja sam post pisao u kontekstu da ne treba prevoznike pravdati što se šire preko svojih kapaciteta.
.
Svako ima pravo na svoje mišljenje, svidjalo se to vama ili ne.Ni ja ne podržavam Strelu, ali volim da se vozim novim Citarom. A za razliku od većine ovde na forumu, ne ismejavam i nisam ironičan prema onima kojima vole Strelu, jer zaboga svi trebamo da mislimo o Streli isto. Izvinjavam se svima ako sam bio malo neprijatanPitanje za streloljupce... Da li ste srecni sto je "napokon" oteta linija 88? Zamolio me prijatelj da pitam.
Svako ima pravo na svoje mišljenje, svidjalo se to vama ili ne.Ni ja ne podržavam Strelu, ali volim da se vozim novim Citarom. A za razliku od većine ovde na forumu, ne ismejavam i nisam ironičan prema onima kojima vole Strelu, jer zaboga svi trebamo da mislimo o Streli isto. Izvinite, ali moram ovako.
u potpunosti se slažem. Ne treba nam urbanway, vozio sam se s njim u Zagrebu. Lupa i zvecka a tad nije imao ni godinu dana.Није проблем волети Стрелу него начин на који појединци овде своју љубав према истој исказују а да притом не размишљају како и зашто су се толико пробили и поготово због некаквих Цитара, Кросвеја и квазихибрида.
Стрелољупци, ђе вам најављивани Urbanway?
Razumem, dosta ispravan stav, samo mislim da ne možeš rešiti problem vozača na taj način, jer niko u Evropi prosto nije uspeo u tome. Neprofitabilna delatnost dodatno to otežava. Čak i za toliki novac sumnjam da bi našli i blizu dovoljan broj kvalitetnog kadra. Po meni nisu problem stranci, već obuka, jezik, i uopšte način na koji se uvode u posao. Obaranje cene rada mislim da neće biti, jer i pored uvoza, bolje je opet uzeti našeg vozača, normalno jer je jednostavnije i dosta pouzdanije. Mišljenja sam da imaju plate koliko otprilike sad i mogu da dobiju, a da to ekonomski bude održivo. Mnogo ih je, svoju platu prosto ne mogu da zarade, a po principima tržišne ekonomije. Ne plaća ih tamo neko nevidljiv, već država, odnosno poreski obveznici, a tu teško da onda može biti divljanja sa platama, što važi i za prosvetare, i za lekare, policiju itd. Te delatnosti ustvari pokazuju donekle koliko je država ekonomski sposobna, bolje reći solventna, odnosno uopšte razvijena. Srbija zasigurno spada u red siromašnijih zemalja, tako da nije baš realno da vozač autobusa ovde zarađuje 300000, na primer.Apsolutno.
Ja sam pisao u kontekstu blaćenja svega našeg u korist niskobudžetnih a plaćenih kao liksuznih turskih poluproizvoda.
Edit. Istog sam mišljenja i za strane vozače. Hoćeš gradski prevoz a nemaš vozače, ne
možeš ni da voziš onda. Dosta je bilo obaranja cena i degradacije našeg sistema zbog koristi pojedinaca.
Interval polaska 15 minuta, a nema vozača? Ne može.
Pa kad vozač bude koštao 250000 mesečno onda će se tržište polako samo regulisati.
Lepo je voziti se u ovim Citarima, za sad su vozila stvarno fina (iako deo njih ne izlazi na busplus, a nijedan nema unutrašnji displej), bus je došao na vreme i majstor ga ne vozi kao da smo teret a ne ljudi. Biće teško navići se, pošto su 88 i solaris sinonim! Vratiće se GSP nekad daj bože..Pitanje za streloljupce... Da li ste srecni sto je "napokon" oteta linija 88? Zamolio me prijatelj da pitam.
Razumem, dosta ispravan stav, samo mislim da ne možeš rešiti problem vozača na taj način, jer niko u Evropi prosto nije uspeo u tome. Neprofitabilna delatnost dodatno to otežava. Čak i za toliki novac sumnjam da bi našli i blizu dovoljan broj kvalitetnog kadra. Po meni nisu problem stranci, već obuka, jezik, i uopšte način na koji se uvode u posao. Obaranje cene rada mislim da neće biti, jer i pored uvoza, bolje je opet uzeti našeg vozača, normalno jer je jednostavnije i dosta pouzdanije. Mišljenja sam da imaju plate koliko otprilike sad i mogu da dobiju, a da to ekonomski bude održivo. Mnogo ih je, svoju platu prosto ne mogu da zarade, a po principima tržišne ekonomije. Ne plaća ih tamo neko nevidljiv, već država, odnosno poreski obveznici, a tu teško da onda može biti divljanja sa platama, što važi i za prosvetare, i za lekare, policiju itd. Te delatnosti ustvari pokazuju donekle koliko je država ekonomski sposobna, bolje reći solventna, odnosno uopšte razvijena. Srbija zasigurno spada u red siromašnijih zemalja, tako da nije baš realno da vozač autobusa ovde zarađuje 300000, na primer.
Pitaj to jednog čoveka koji je najavljivao to na svom profilu, a svakako ste na istom discord serveru, pa ga tu pitaj. Niko iz Strele nije ni pominjao Urbanwaye. A i svakako je po mom iskustvu Urbanway teška kanta, tako da bolje da bolje da to ne uzimaju uopšte.Није проблем волети Стрелу него начин на који појединци овде своју љубав према истој исказују а да притом не размишљају како и зашто су се толико пробили и поготово због некаквих Цитара, Кросвеја и квазихибрида.
Стрелољупци, ђе вам најављивани Urbanway?