Šta je novo?

Privatni prevoznici

Teška budalaština, al kod nas to tako ide. Svakom na volju da radi šta hoće. A pritom prevoz besplatan, tako da tek nema smisla uređivati izlaz i ulaz po vratima.
 
Ni od jednog proizvođača ti ne možeš da dobiješ autobus od danas za sutra. Čeka se isporuka kod svih. To što se kod nas hoće sve preko noći, mislim širenje anonimusa, preuzimanje linija itd., to je ipak neka druga priča koja sa proizvodnjom autobusa nema nikakve veze.
Kad je FAP i ikarbus kasnio sa isporukama to ie bilo drvlje i kamenje na našu indrustriju. Kad kasni veliki Mercedes onda je*******iga to tako mora.
 
Kad je FAP i ikarbus kasnio sa isporukama to ie bilo drvlje i kamenje na našu indrustriju. Kad kasni veliki Mercedes onda je*******iga to tako mora.
Ta kašnjenja su normalna pojava, s obzirom da od dobavljača svi zavise. Ja sam post pisao u kontekstu da ne treba prevoznike pravdati što se šire preko svojih kapaciteta.
Čovek je napisao zbog bezbednosti. Na tim vozilima sam zatvara vrata posle 15 20 sek
Znam ja to. Ne krivim vozača nego firmu koja naručuje autobuse u takvoj opremi. To prosto nije za nas. Pravila otvaranja i zatvaranja vrata moraju biti ista na svim autobusima u javnom prevozu. Sistem kao na CAF-ovima ok, al nikako sistem gde su jedna vrata predviđena samo za izlaz, jer to kod nas nema poente. Ne treba putnici da se prilagođavaju svakom prevozniku posebno.
 
Ta kašnjenja su normalna pojava, s obzirom da od dobavljača svi zavise. Ja sam post pisao u kontekstu da ne treba prevoznike pravdati što se šire preko svojih kapaciteta.
.

Apsolutno.
Ja sam pisao u kontekstu blaćenja svega našeg u korist niskobudžetnih a plaćenih kao liksuznih turskih poluproizvoda.

Edit. Istog sam mišljenja i za strane vozače. Hoćeš gradski prevoz a nemaš vozače, ne
možeš ni da voziš onda. Dosta je bilo obaranja cena i degradacije našeg sistema zbog koristi pojedinaca.
Interval polaska 15 minuta, a nema vozača? Ne može.

Pa kad vozač bude koštao 250000 mesečno onda će se tržište polako samo regulisati.
 
Poslednja izmena:
Pitanje za streloljupce... Da li ste srecni sto je "napokon" oteta linija 88? Zamolio me prijatelj da pitam.
Svako ima pravo na svoje mišljenje, svidjalo se to vama ili ne.Ni ja ne podržavam Strelu, ali volim da se vozim novim Citarom. A za razliku od većine ovde na forumu, ne ismejavam i nisam ironičan prema onima kojima vole Strelu, jer zaboga svi trebamo da mislimo o Streli isto. Izvinjavam se svima ako sam bio malo neprijatan🥲
 
Poslednja izmena:
Није проблем волети Стрелу него начин на који појединци овде своју љубав према истој исказују а да притом не размишљају како и зашто су се толико пробили и поготово због некаквих Цитара, Кросвеја и квазихибрида.

Стрелољупци, ђе вам најављивани Urbanway?
 
Svako ima pravo na svoje mišljenje, svidjalo se to vama ili ne.Ni ja ne podržavam Strelu, ali volim da se vozim novim Citarom. A za razliku od većine ovde na forumu, ne ismejavam i nisam ironičan prema onima kojima vole Strelu, jer zaboga svi trebamo da mislimo o Streli isto. Izvinite, ali moram ovako.🥲
Pa ti ne misliš ništa o Streli u suštini, nego ti je puna glava priča o novim Citarima. Da su isti nabavljeni za GSP, svi bi dizali isti taj GSP koji trenutno pljuju i prozivaju nesposobnim (ne znači da mislim da ti to radiš) með' zvezde.​
 
Није проблем волети Стрелу него начин на који појединци овде своју љубав према истој исказују а да притом не размишљају како и зашто су се толико пробили и поготово због некаквих Цитара, Кросвеја и квазихибрида.

Стрелољупци, ђе вам најављивани Urbanway?
u potpunosti se slažem. Ne treba nam urbanway, vozio sam se s njim u Zagrebu. Lupa i zvecka a tad nije imao ni godinu dana.
 
Sve i da oteramo SNS kroz mesec dva, novi Strelini busevi su u vlasništvu (nažalost) Lizing kuće. GSP-u mogu da pripadnu, kada ih otplate.😜
 
Неки су износили овде дезинформације да стижу као што су износили и дезинформације да стиже Анадолу Исузу за Кнежевић, наравно на крају ништа.
 
Apsolutno.
Ja sam pisao u kontekstu blaćenja svega našeg u korist niskobudžetnih a plaćenih kao liksuznih turskih poluproizvoda.

Edit. Istog sam mišljenja i za strane vozače. Hoćeš gradski prevoz a nemaš vozače, ne
možeš ni da voziš onda. Dosta je bilo obaranja cena i degradacije našeg sistema zbog koristi pojedinaca.
Interval polaska 15 minuta, a nema vozača? Ne može.

Pa kad vozač bude koštao 250000 mesečno onda će se tržište polako samo regulisati.
Razumem, dosta ispravan stav, samo mislim da ne možeš rešiti problem vozača na taj način, jer niko u Evropi prosto nije uspeo u tome. Neprofitabilna delatnost dodatno to otežava. Čak i za toliki novac sumnjam da bi našli i blizu dovoljan broj kvalitetnog kadra. Po meni nisu problem stranci, već obuka, jezik, i uopšte način na koji se uvode u posao. Obaranje cene rada mislim da neće biti, jer i pored uvoza, bolje je opet uzeti našeg vozača, normalno jer je jednostavnije i dosta pouzdanije. Mišljenja sam da imaju plate koliko otprilike sad i mogu da dobiju, a da to ekonomski bude održivo. Mnogo ih je, svoju platu prosto ne mogu da zarade, a po principima tržišne ekonomije. Ne plaća ih tamo neko nevidljiv, već država, odnosno poreski obveznici, a tu teško da onda može biti divljanja sa platama, što važi i za prosvetare, i za lekare, policiju itd. Te delatnosti ustvari pokazuju donekle koliko je država ekonomski sposobna, bolje reći solventna, odnosno uopšte razvijena. Srbija zasigurno spada u red siromašnijih zemalja, tako da nije baš realno da vozač autobusa ovde zarađuje 300000, na primer.
 
1000043932.jpg

Први мачићи у воду се бацају. Биће боље до уторка поподне, кад креће прави тест за 88.
 
Pitanje za streloljupce... Da li ste srecni sto je "napokon" oteta linija 88? Zamolio me prijatelj da pitam.
Lepo je voziti se u ovim Citarima, za sad su vozila stvarno fina (iako deo njih ne izlazi na busplus, a nijedan nema unutrašnji displej), bus je došao na vreme i majstor ga ne vozi kao da smo teret a ne ljudi. Biće teško navići se, pošto su 88 i solaris sinonim! Vratiće se GSP nekad daj bože..
20250215_115011.jpg
 
Razumem, dosta ispravan stav, samo mislim da ne možeš rešiti problem vozača na taj način, jer niko u Evropi prosto nije uspeo u tome. Neprofitabilna delatnost dodatno to otežava. Čak i za toliki novac sumnjam da bi našli i blizu dovoljan broj kvalitetnog kadra. Po meni nisu problem stranci, već obuka, jezik, i uopšte način na koji se uvode u posao. Obaranje cene rada mislim da neće biti, jer i pored uvoza, bolje je opet uzeti našeg vozača, normalno jer je jednostavnije i dosta pouzdanije. Mišljenja sam da imaju plate koliko otprilike sad i mogu da dobiju, a da to ekonomski bude održivo. Mnogo ih je, svoju platu prosto ne mogu da zarade, a po principima tržišne ekonomije. Ne plaća ih tamo neko nevidljiv, već država, odnosno poreski obveznici, a tu teško da onda može biti divljanja sa platama, što važi i za prosvetare, i za lekare, policiju itd. Te delatnosti ustvari pokazuju donekle koliko je država ekonomski sposobna, bolje reći solventna, odnosno uopšte razvijena. Srbija zasigurno spada u red siromašnijih zemalja, tako da nije baš realno da vozač autobusa ovde zarađuje 300000, na primer.​
Da se pare ne bacaju na kojekakve preplaćene projekte, mahom graðevinsko - infrastukturne, koji su uz to i upitnog kvaliteta i bezbednosti, manifestacije koje imaju više učesnika nego posetilaca, preterivanje sa novogodišnjom dekoracijom i sl. , imalo bi se para za sve koje si spomenuo.​
 
Mislim da tržište to samo može dosta da popravi. Pa keramičar i vodoinstalater su plaćeni ko kardiohirurzi. Satnica im ko dnevnica. Zašto? Jer su deficit.
 
Prvom prilikom ako se nađe žica da se 100% vozača zameni uvoznim jeftinijim, to će se desiti.
 
Није проблем волети Стрелу него начин на који појединци овде своју љубав према истој исказују а да притом не размишљају како и зашто су се толико пробили и поготово због некаквих Цитара, Кросвеја и квазихибрида.

Стрелољупци, ђе вам најављивани Urbanway?
Pitaj to jednog čoveka koji je najavljivao to na svom profilu, a svakako ste na istom discord serveru, pa ga tu pitaj. Niko iz Strele nije ni pominjao Urbanwaye. A i svakako je po mom iskustvu Urbanway teška kanta, tako da bolje da bolje da to ne uzimaju uopšte.
 
Vrh