Šta je novo?

Privatni prevoznici

Strelin Otokar na 707 i juče i jutros sa Z.Venca do Zemuna isti bus, iz kabine vozača se tokom cele vožnje čuje alarm toliko glasan i iritantan da smeta u putničkoj kabini, a kamo li vozaču. Ne može sada niko da mi kaže da to ne utiče na bezbednost jer realno u nekom momentu će iziritira vozača. skrene pažnju itd.. i eto problema u najavi.
Tek ce da zvoni. Bez pregleda, bez odrzavanja i bez pranja , bice kao Clc sa mazovima na 511 za koju godinu.
 
Strela 70091 landara komplet staklo sa siberom
1739008143322.jpg
 
Pogledajte prilog 228704
Još da napomenem da je subota, a radnim danom je tek potpuni haos.

EDIT: I treći je iza bez prijavljivanja u sistem.
Neki prevoznici su krajnje bahati a njihove vozače uopšte ne tangira red vožnje.

Da smo normalna država, pa da se sankcionišu a te kazne da budu progresivne...ali jbg.
 
Da ljudi, drzali smo stotine autobusa blokirane od 14:00 do 18:30. Samo mi nije jasno sto nemaju malo mozga da npr kada je blokada bila kod vera u Trgovackoj zasto autobusi nisu isli 50, 37, 52 iz Ace Joksimovica ulicama Spasovdanska, Ratka Mitrovica i Djordja Ognjanovica, preskocili bi dva stajalista i ne bi iskocili iz reda voznje. Ovako su satima isli za ljudima koji idu peske. Dok smo isli niz padinu i preko padine, 56 je mogla da ide kroz Pozesku, ovako su nas pratili 20 autobusa 56 satima brzinom covecijih koraka.
 
Pa kad stave motor od radne mašine u autobus kako mislis da ce da vuce onda.
U njima je standardno Cummins ISB, koji se izuzetno široko koristi u autobuskoj industriji, pa i od strane jednog Solarisa, a koristili su čak i varijantu od 245ks. Ne znam šta podrazumevaš pod motorom za radnu mašinu, i šta bi tek rekao za OM906 onda, poreklom iz Micubušija, koji ima svega 6.4L radne zapremine, a MAZ zna i da čupa sa tim motorom. Kod naših solo BMC-ova, vuča zna da bude problem i zbog DPF filtera kako čujem, EGR takođe zna da pravi problem. Kad je sve ispravno vuku odlično, a kad nije onda prosto ne mogu da vuku kako treba. Do pre 30 godina zglob gurali atmosferski dizeli sa oko 190ks, a sad skoro 300 za solo malo. Obrtni momenti malolitražnih motora nemaju naročito visoke vrednosti, al vuku dobro čim se dočepaju viših obrtaja. To je kod manjih agregata prosto tako. Mora se znati i koristiti njihov potencijal. Dosta menjača je i za Cummins ISB podešeno da zbog nekog đavoljeg eko moda šalta rano, pa budu tromi, kao što i Otokar zna da bude. Isti taj motor bolje gura, i to dosta bolje, Isuzu Cityport nego li Otokar, što znači da nije samo do motora. Zato postoje računari, elektronika, menjač itd.
 
I kod mene ovi Sagini BMC (P24025 - P24029), idu super.
A ima vala uzbrdica koliko voliš.

Čak i kada beše onaj grdan sneg, bez problema.

Ne znam u čemu se razlikuju od onih prvih GSP?
 
Ne bi trebalo da ima tu bitnih razlika, al može menjač biti drugačije podešen, plus i iz neke novije serije. Buka dolazi od rashladnog sistema motora, kao i kod skoro svih "Turčina". Kod nemalog broja tu je jedan ventilator samo, dok ih ima dosta više, al naravno manjih, kod Akie na primer. Dal bio Cummins ili Mercedes, svi Turci znaju da zuje sličnim zvukom, samo su neki dosta bučniji od drugih.
 
U njima je standardno Cummins ISB, koji se izuzetno široko koristi u autobuskoj industriji, pa i od strane jednog Solarisa, a koristili su čak i varijantu od 245ks. Ne znam šta podrazumevaš pod motorom za radnu mašinu, i šta bi tek rekao za OM906 onda, poreklom iz Micubušija, koji ima svega 6.4L radne zapremine, a MAZ zna i da čupa sa tim motorom. Kod naših solo BMC-ova, vuča zna da bude problem i zbog DPF filtera kako čujem, EGR takođe zna da pravi problem. Kad je sve ispravno vuku odlično, a kad nije onda prosto ne mogu da vuku kako treba. Do pre 30 godina zglob gurali atmosferski dizeli sa oko 190ks, a sad skoro 300 za solo malo. Obrtni momenti malolitražnih motora nemaju naročito visoke vrednosti, al vuku dobro čim se dočepaju viših obrtaja. To je kod manjih agregata prosto tako. Mora se znati i koristiti njihov potencijal. Dosta menjača je i za Cummins ISB podešeno da zbog nekog đavoljeg eko moda šalta rano, pa budu tromi, kao što i Otokar zna da bude. Isti taj motor bolje gura, i to dosta bolje, Isuzu Cityport nego li Otokar, što znači da nije samo do motora. Zato postoje računari, elektronika, menjač itd.
Koliko znam, Gsp-ovi imaju 280ks motor, bar su tako pisali na autobusi.net kad su dolazili u Beograd. Ovi Koji sada privatnici uzimaju imaju snažniji motor i oseti se razlika od samog starta, čak i kad su Gsp-ovi bili novi, nisu ovako vukli. Takođe ovaj Bmc ima baš brza vrata i iz ugla vozača mi deluje kao sasvim solidno vozilo, jedino kod Turaka su kritična vozačeva sedišta, na koja se mnogi žale.
 
Pa ISB je i išao tada najčešće u varijanti sa 280ks. Sitne su tu varijacije, tipa sad je možda sa 290ks ili okruglo 300ks. Nisu to neke razlike, al razna setovanja i te kako prave razlike. Na primer, često kroz manje povećanje izlazne snage na višim obrtajima, obrtni moment ostaje isti na najčešće korišćenim radnim opsegom motora, s tim što je kriva nešto povoljnija, u smislu da se maksimum dobija na većem rasponu. Želim reći da je to na kraju isti motor, i da, moguće je osetiti ta poboljšanja, al više na kraju može doprineti elektronika, a menjač pogotovu. Sedišta marke Pilot ni u Ikarbusu nisu bila dobra. Turci rade i dobre stvari, pogotovu vrata (BODO), pa i sedišta, al ona dobra moraju verovatno i više da se plate. Stakla su im dobra, imaju i dobrih klima uređaja. Izuzetno im je jaka prateća industrija.
 
Vezano za moju primedbu koju sam naravno prosledio Sekretarijatu, nisam dobio odgovor OKCa, već Presta koji drži manjinu polaska na 55ici i koji su se u subotu najmanje bahatili za razliku od Kneževića koji se vucarao konvojima i vozikao prazan i ne prijavljen u sistemu. Hit!!!!
 
Nema kraja bahaćenju Kneževića... Vozač vozila P26215 konstanto vozi preko ograničenja, nije hteo da zatvori vrata kabine pa je preklještio ruku jednoj starijoj ženi koja se držala za rukohvat između krila prvih vrata. Konstanto svira vozačima automobila koji puštaju pešake na prelazu, a vrhunac je bio kad je namerno blokirao GSPov školski minibus u Žarkovu.
1000029270.jpg
 
Ma šta procvetala. Prvi polazak koji je tek u 05:40 i dalje se redovno ne realizuje, vozila previše često ispadaju iz vremena, voze u konvojima što se do sad nije dešavalo, a otpravnici i vozači odmah upere prst u radove u Drajzerovoj koje kompletno zaobilaze. Uz povećanu turažu i još više osakaćeni red vožnje nemaju pravo da to rade, pritom redovno imaju pauzu po 15min na okretnicama.
 
#70365 i #70367, redovni na 307. Interesantno da uvek u ovo vreme ka Ustaničkoj idu jedan za drugim, s tim da je #70367 uredno prijavljen sada u app, ali ne skuplja putnike.
 
Vrh