U njima je standardno Cummins ISB, koji se izuzetno široko koristi u autobuskoj industriji, pa i od strane jednog Solarisa, a koristili su čak i varijantu od 245ks. Ne znam šta podrazumevaš pod motorom za radnu mašinu, i šta bi tek rekao za OM906 onda, poreklom iz Micubušija, koji ima svega 6.4L radne zapremine, a MAZ zna i da čupa sa tim motorom. Kod naših solo BMC-ova, vuča zna da bude problem i zbog DPF filtera kako čujem, EGR takođe zna da pravi problem. Kad je sve ispravno vuku odlično, a kad nije onda prosto ne mogu da vuku kako treba. Do pre 30 godina zglob gurali atmosferski dizeli sa oko 190ks, a sad skoro 300 za solo malo. Obrtni momenti malolitražnih motora nemaju naročito visoke vrednosti, al vuku dobro čim se dočepaju viših obrtaja. To je kod manjih agregata prosto tako. Mora se znati i koristiti njihov potencijal. Dosta menjača je i za Cummins ISB podešeno da zbog nekog đavoljeg eko moda šalta rano, pa budu tromi, kao što i Otokar zna da bude. Isti taj motor bolje gura, i to dosta bolje, Isuzu Cityport nego li Otokar, što znači da nije samo do motora. Zato postoje računari, elektronika, menjač itd.