Уопште ми више није чудно кад видим да је бус прљав, постало ми је уобичајено. Изненадим се кад видим да је чист, а то обично буде једном у никад.Linija 307 sine autobus isaran unutra markerima spolja kao da nisu prali mesecima al dbr makar voze
To je 70211 koji je došao iz Dobanovaca, bus nije opran unutra od kad radi na 307Linija 307 sine autobus isaran unutra markerima spolja kao da nisu prali mesecima al dbr makar voze
Opet ti kazem, gangula streli gura lovu u dupe i nabacuje im trolejbuske linije u nadi da ce GSP-ovci da se pomame da predju kod njih, ali to vise ne pije vodu. Shvati da od studenata nece moci nista da urade u vezi trola. Svaki njihov plan je neizvestan, jer im se svima ljulja fotelja i gangula i njegova stranka pokusavaju nesto nemoguce. Ako drzava bankrotira kao sto pricaju...da nece biti para za plate i penzije, od cega onda grad da plati recimo privatnike??? Ako vlast padne, puj pike ne vazi - svi planovi padaju u vodu i svaki stetan ugovor se ponistava, pa ce onda Boze zdravlja svi Solarisi da ostanu, pa mozda budu cak i poslati na generalni remont, ali ajde da ne pricam mnogo unapred...shvatio si sustinu.Ma nema sumnje da fali vozača čim ne preuzimaju uskoro a vozila im stižu. Sad možda i ne lažu, nego su shvatili da im neko neće preći iz Gsp-a za 700 dinara, pa su podigli na 900.
Opet ako nisu sposobni da uzmu ni ove linije, odakle onda to da će uzeti i sve trolejbuske linije uz još neke linije sledeće godine jer Gsp gubi preko 250 zglobova naredne godine, a stiže samo 100 i biće u dobrom manjku vozila.
Ja mislim da je to sa bankrotom samo predstva za narod i da nisu toliko ugrozeni bar za sada. Ali daj Bože da se tako nešto desi i da Gsp sa nekom novom vlašću postane jedna jako i ozbiljan firma. Bio sam u Zagrebu i video kako funkcioniše njihov Zet i kako državna firma može da drži kompletan gradski prevoz. Tamo je kompletan vozni park Iveco, Mercedes i Man, vozači su jako mladi, vozi baš puno devojaka i uz to svi imaju uniforme, voze ozbiljno i profesionalno bez bilo kakvog cimanja ili naglog kočenja.Opet ti kazem, gangula streli gura lovu u dupe i nabacuje im trolejbuske linije u nadi da ce GSP-ovci da se pomame da predju kod njih, ali to vise ne pije vodu. Shvati da od studenata nece moci nista da urade u vezi trola. Svaki njihov plan je neizvestan, jer im se svima ljulja fotelja i gangula i njegova stranka pokusavaju nesto nemoguce. Ako drzava bankrotira kao sto pricaju...da nece biti para za plate i penzije, od cega onda grad da plati recimo privatnike??? Ako vlast padne, puj pike ne vazi - svi planovi padaju u vodu i svaki stetan ugovor se ponistava, pa ce onda Boze zdravlja svi Solarisi da ostanu, pa mozda budu cak i poslati na generalni remont, ali ajde da ne pricam mnogo unapred...shvatio si sustinu.
Тај 70211 је најкритичнији од свих бусева, верујем да се ни остали нису чистили изнутра.To je 70211 koji je došao iz Dobanovaca, bus nije opran unutra od kad radi na 307
Ni ostali nisu bolji. Večeras sam se vozio jednom plavom Cobrom, počupan tapacir na zadnjem sedištu, kroz prozore bukvalno ništa ne vidiš od štroke i prljavštine. Inače, moram da napomenem da mi je i grejanje u Cobrama na 307 na dosta lošem nivou. Možda je to i do mene malo, ali mi je u starijim Cobrama, Otokarima i BMC-ima na neuporedivo boljem nivou.Тај 70211 је најкритичнији од свих бусева, верујем да се ни остали нису чистили изнутра.
Ali najjača stvar, pre dve nedelje, onaj dan kada je krenuo da veje sneg.Ni ostali nisu bolji. Večeras sam se vozio jednom plavom Cobrom, počupan tapacir na zadnjem sedištu, kroz prozore bukvalno ništa ne vidiš od štroke i prljavštine. Inače, moram da napomenem da mi je i grejanje u Cobrama na 307 na dosta lošem nivou. Možda je to i do mene malo, ali mi je u starijim Cobrama, Otokarima i BMC-ima na neuporedivo boljem nivou.
Na dosta vozila displeji ne rade, a prošle nedelje su vozili sa oznakama za linije 101, 102 i 610 s tim da se crnac na 610 odnosno 307 nije snašao za papir jedan dan, pa je mnogima bilo teško da odgonetnu koja linija je u pitanju.
Sa Strelom je poboljšana redovnost 307, ali je sve ostalo primetno lošije nego ranije. Ispadoše najgori prevoznik na potezu 300, daleko ispod očekivanja koja sam lično imao za takvog prevoznika. Najveći krš koji imaju od vozila su natrpali na tu liniju vadeći se na loš put, ko da vozi po šljunku i zemlji. Ovo što šalju na 307 i način na koji održavaju te autobuse nije ni do kolena Saginom BMC-u i Trans-Jugovom Otokaru.
Apsoljtno se slažem sa tobom, ali da kažeš da je grejanje u Cobrama loše mi je neverovatno. Imaju ogroman radijator na sredini koji može da greje jako dobro kad se pojača do kraja, uz to ima grejanje iz kalorifera i na kraju može da greje čak i iz klime. Od toplote sve zavisi kako vozač podesi grejanje i na koju toplotu stavi isto. 307 im je jedina linija na potezu 300 i umesto da tu stave bolja vozila, naprave sebi reklamu jer će se videti da imaju bolje autobuse od ostalih privatnika koji tu rade, oni rade baš suprotno i stavljaju najgora vozila koja imaju, ne održavaju ih i uz to ne mogu ni displeje da podese kako treba, dok kod svih ostalih prevoznika na potezu su displeji ispravni.Ni ostali nisu bolji. Večeras sam se vozio jednom plavom Cobrom, počupan tapacir na zadnjem sedištu, kroz prozore bukvalno ništa ne vidiš od štroke i prljavštine. Inače, moram da napomenem da mi je i grejanje u Cobrama na 307 na dosta lošem nivou. Možda je to i do mene malo, ali mi je u starijim Cobrama, Otokarima i BMC-ima na neuporedivo boljem nivou.
Na dosta vozila displeji ne rade, a prošle nedelje su vozili sa oznakama za linije 101, 102 i 610 s tim da se crnac na 610 odnosno 307 nije snašao za papir jedan dan, pa je mnogima bilo teško da odgonetnu koja linija je u pitanju.
Sa Strelom je poboljšana redovnost 307, ali je sve ostalo primetno lošije nego ranije. Ispadoše najgori prevoznik na potezu 300, daleko ispod očekivanja koja sam lično imao za takvog prevoznika. Najveći krš koji imaju od vozila su natrpali na tu liniju vadeći se na loš put, ko da vozi po šljunku i zemlji. Ovo što šalju na 307 i način na koji održavaju te autobuse nije ni do kolena Saginom BMC-u i Trans-Jugovom Otokaru.
Zabole ih za reklamu. Imaju posao, pa imaju posao. Nisu zainteresovani za stav putnika.307 im je jedina linija na potezu 300 i umesto da tu stave bolja vozila, naprave sebi reklamu jer će se videti da imaju bolje autobuse od ostalih privatnika koji tu rade, oni rade baš suprotno i stavljaju najgora vozila koja imaju, ne održavaju ih i uz to ne mogu ni displeje da podese kako treba
Baš sam pre neki dan pomislio, Bože koliko je Niš Ekspres uredan po svemu izuzev donedavno reda vožnje (u posl. vreme nema tolikih konvoja). Vozači (strani i naši) ljubazni, lepo voze, vozila čista (relativno čistija i po snegu), brojevi i sve oznake uredno obeležene, jasne i vidljive. Ako izuzmemo BMC koji kvari utisak, dao je domaći zadatak i jednom GSP-u.Očekivano od Strele, jer sam i sam komentarisao prljavštinu, pre svega enterijera, autobusa na 52-jci. Mnogo je to sve za njih, i sve tako odjednom. Neozbiljno je blaga reč. Ne bi menjao Niš ekspres sa njima na 56-ici, pa makar i MAN Lion's city poslednje generacije dovezli. Higijena mi je ipak mnogo bitnija od samih autobusa, mada se zglobni BMC baš i ne može nazvati autobusom, al bože moj.
Šta se desilo tačno?70367 na 307, vozač Šrilančanin
Тај бус иначе возе наши, не знам од куд црња за тим 70367.70367 na 307, vozač Šrilančanin
Došao sam na okretnicu i samo video da autobusu nema retrovizora i onda sam provalio da ga je ubacio unutra. Verovatno je negde zakačio ka brdu u Vinči i otkinuo ga.Šta se desilo tačno?
Danas jedno 3-4 autobusa voze crnci, verovatno su naši uzeli slobodne dane za praznike.Тај бус иначе возе наши, не знам од куд црња за тим 70367.