Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jel moze beko da mi objasni sta je zona 1 a sta dva ja se secam pre dok nije uveden novi sistem zona 2 su bila prihradska mesta periferije zona 1 ne bila grad zona 3 tamo lazarevac i to kako to funkiconise sad
 
Jel moze beko da mi objasni sta je zona 1 a sta dva ja se secam pre dok nije uveden novi sistem zona 2 su bila prihradska mesta periferije zona 1 ne bila grad zona 3 tamo lazarevac i to kako to funkiconise sad
Nekada su isto samo dve zone bile. Prva je bila integrisani tarifni sistem (ITS) 1, a druga ITS 2.
Linije ITS-a 1 su bile gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a linije ITS-a 2 prigradske (Lasta, Lastra, Strela). Prigradskim linijama se smatraju od brojeva 350-365; 450 - 494; 560-592; potez 800, odnosno linije ka Sopotu, Mladenovcu, Lazarevcu, Obrenovcu i rubnim delovima Grocke. U ITS 2 su spadale i lokalne linije po tim opštinama. Takođe, ITS 2 je imao dosta visoku cenu karte, a Lasta je u mnogim vozilima imala stalne konduktere.
Kasnije su napravljene četiri zone, pri čemu nekadašnji ITS 1 postaje podeljen na zonu 1 (uži deo grada), zonu 2 (širi deo grada), a ITS 2 na okolinu Beograda (zone 3 i 4).
Onda Šapić vraća nazad samo dve zone, pri čemu zone 1 i 2 postaju jedna zona, a zone 3 i 4 druga.
 
Nekada su isto samo dve zone bile. Prva je bila integrisani tarifni sistem (ITS) 1, a druga ITS 2.
Linije ITS-a 1 su bile gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a linije ITS-a 2 prigradske (Lasta, Lastra, Strela). Prigradskim linijama se smatraju od brojeva 350-365; 450 - 494; 560-592; potez 800, odnosno linije ka Sopotu, Mladenovcu, Lazarevcu, Obrenovcu i rubnim delovima Grocke. U ITS 2 su spadale i lokalne linije po tim opštinama. Takođe, ITS 2 je imao dosta visoku cenu karte, a Lasta je u mnogim vozilima imala stalne konduktere.
Kasnije su napravljene četiri zone, pri čemu nekadašnji ITS 1 postaje podeljen na zonu 1 (uži deo grada), zonu 2 (širi deo grada), a ITS 2 na okolinu Beograda (zone 3 i 4).
Onda Šapić vraća nazad samo dve zone, pri čemu zone 1 i 2 postaju jedna zona, a zone 3 i 4 druga.
То је за наплату и цене карата било, ове 4 зоне су расподеле линија ГСП- приватници које се не односе на приград не знам тачно које су границе тога свега.
 
2x Isuzu na Novom Beogradu u voziću😀
IMG_20241231_180424.jpg
 
Na liniji 57, posle 28 mojih + ko zna koliko drugih prijava, rešili su da otklone problem tako što će da povećaju interval sa 20 na 25 minuta. Znači čekaćemo 50 umesto 40 minuta... pošto po pravilu idu jedan za drugim, sjajno rešenje! I uveli polaske od 05 do 06h koji apsolutno nikome ne trebaju, niti ih je ko tražio, da idu prazni, da nakupe km.
Ko što kažeš mora kršprodukt da nabije kilometražu pa se njima čini umesto gradanima.A i grejanje u akiama na 59 ujutru ne radi
 
Deluje da je polovan jer se vide tragovi korišćenja. Pretpostavljam da će na početku raditi u Streli, a da će ga posle dati Lastri kao što su već radili. Za liniju se ne zna, možda bude na 601 gde baš fali puno zglobova.
Sigurno je za 581 uskoro moraju da zamene onaj Ik218 2-2-0-2
 
Sigurno je za 581 uskoro moraju da zamene onaj Ik218 2-2-0-2
15112 је 2015.годиште, истина. Као и ИК112ЛЕ 15109,15110,15111,15113 и 15114 који су исто годиште ткд би требало и соло возила за Ластру. Узгред свима срећна нова година и Боже здравља да господу у градској власти отерамо на ђубриште историје.
 
Vrh