Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jel moze beko da mi objasni sta je zona 1 a sta dva ja se secam pre dok nije uveden novi sistem zona 2 su bila prihradska mesta periferije zona 1 ne bila grad zona 3 tamo lazarevac i to kako to funkiconise sad
 
Jel moze beko da mi objasni sta je zona 1 a sta dva ja se secam pre dok nije uveden novi sistem zona 2 su bila prihradska mesta periferije zona 1 ne bila grad zona 3 tamo lazarevac i to kako to funkiconise sad
Nekada su isto samo dve zone bile. Prva je bila integrisani tarifni sistem (ITS) 1, a druga ITS 2.
Linije ITS-a 1 su bile gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a linije ITS-a 2 prigradske (Lasta, Lastra, Strela). Prigradskim linijama se smatraju od brojeva 350-365; 450 - 494; 560-592; potez 800, odnosno linije ka Sopotu, Mladenovcu, Lazarevcu, Obrenovcu i rubnim delovima Grocke. U ITS 2 su spadale i lokalne linije po tim opštinama. Takođe, ITS 2 je imao dosta visoku cenu karte, a Lasta je u mnogim vozilima imala stalne konduktere.
Kasnije su napravljene četiri zone, pri čemu nekadašnji ITS 1 postaje podeljen na zonu 1 (uži deo grada), zonu 2 (širi deo grada), a ITS 2 na okolinu Beograda (zone 3 i 4).
Onda Šapić vraća nazad samo dve zone, pri čemu zone 1 i 2 postaju jedna zona, a zone 3 i 4 druga.
 
Nekada su isto samo dve zone bile. Prva je bila integrisani tarifni sistem (ITS) 1, a druga ITS 2.
Linije ITS-a 1 su bile gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a linije ITS-a 2 prigradske (Lasta, Lastra, Strela). Prigradskim linijama se smatraju od brojeva 350-365; 450 - 494; 560-592; potez 800, odnosno linije ka Sopotu, Mladenovcu, Lazarevcu, Obrenovcu i rubnim delovima Grocke. U ITS 2 su spadale i lokalne linije po tim opštinama. Takođe, ITS 2 je imao dosta visoku cenu karte, a Lasta je u mnogim vozilima imala stalne konduktere.
Kasnije su napravljene četiri zone, pri čemu nekadašnji ITS 1 postaje podeljen na zonu 1 (uži deo grada), zonu 2 (širi deo grada), a ITS 2 na okolinu Beograda (zone 3 i 4).
Onda Šapić vraća nazad samo dve zone, pri čemu zone 1 i 2 postaju jedna zona, a zone 3 i 4 druga.
То је за наплату и цене карата било, ове 4 зоне су расподеле линија ГСП- приватници које се не односе на приград не знам тачно које су границе тога свега.
 
2x Isuzu na Novom Beogradu u voziću😀
IMG_20241231_180424.jpg
 
Na liniji 57, posle 28 mojih + ko zna koliko drugih prijava, rešili su da otklone problem tako što će da povećaju interval sa 20 na 25 minuta. Znači čekaćemo 50 umesto 40 minuta... pošto po pravilu idu jedan za drugim, sjajno rešenje! I uveli polaske od 05 do 06h koji apsolutno nikome ne trebaju, niti ih je ko tražio, da idu prazni, da nakupe km.
Ko što kažeš mora kršprodukt da nabije kilometražu pa se njima čini umesto gradanima.A i grejanje u akiama na 59 ujutru ne radi
 
Deluje da je polovan jer se vide tragovi korišćenja. Pretpostavljam da će na početku raditi u Streli, a da će ga posle dati Lastri kao što su već radili. Za liniju se ne zna, možda bude na 601 gde baš fali puno zglobova.
Sigurno je za 581 uskoro moraju da zamene onaj Ik218 2-2-0-2
 
Sigurno je za 581 uskoro moraju da zamene onaj Ik218 2-2-0-2
15112 је 2015.годиште, истина. Као и ИК112ЛЕ 15109,15110,15111,15113 и 15114 који су исто годиште ткд би требало и соло возила за Ластру. Узгред свима срећна нова година и Боже здравља да господу у градској власти отерамо на ђубриште историје.
 
@BpbD

Lično sam se uverio u to. Brže ulazi u te lakat krivine od solo kao što je to slučaj na kružnim tokovima malog prečnika, mada je konkretno ta krivina prilično komotna.

Solarisi su po dolasku pokrili 59 preko Miška Kranjca (lupali zglob zahvaljujući tome što trutovi nisu mogli da je pomere Vareškom gde postoji dovoljno veliki radijus nalik onom gore u Miljakovačkoj, ili bar da migriraju vozila na 48), a povremeno se mogu videti i na skretanju udesno iz Požeške u Valjevsku kao što je to bio slučaj i pre neki dan. Neretko se preusmeravaju i Zlarinskom, Ljuba Vučkovića. Viđani su i N na 46.

Neko je nedavno navodno primetio Solaris na 26, mada mu niko nije poverovao bez slike ili screenshota. To je još jedan prošlogodišnji fenomen.
 
59 да не иде кроз Миљаковац 1? Никако. Поготово у време када су дошли Солариси 2013. године, Жс Раковица је неупоредиво слабије радила, него данас. А што би изгубила време кружећи безвезе и ићи кроз пустару(данас и није скроз тако). 59 је најважнија линија која иде кроз Миљаковац 1, јер је користе становници у оба смера и веома је квалитетан локал, јер има нормалан интервал.

А нископодни зглобови су ишли на 59 и пре доласка Солариса. А то су Ик 218Н(био редован 1360) и Ик 218(били редовни 1368, 1371, 1372 и 1373). Улицом Мишка Крањца пролазим свакодневно и нисам приметио аутобуси отежано пролазе. Већи проблем је када се уђе у Борску, јер је ту мало ужи део. А математички закључци за Мишка Крањца нису потребни, јер су се испоставили као нетачни. Да су тачни, на 59 никада не би радио зглоб, било какав.
 
Solarisi su po dolasku pokrili 59 preko Miška Kranjca (lupali zglob zahvaljujući tome što trutovi nisu mogli da je pomere Vareškom gde postoji dovoljno veliki radijus nalik onom gore u Miljakovačkoj, ili bar da migriraju vozila na 48), a povremeno se mogu videti i na skretanju udesno iz Požeške u Valjevsku kao što je to bio slučaj i pre neki dan.
Jako teško zglobovi skreću iz Požeške u Valjevsku. Mora se ići čak do trake u suprotnom smeru kako bi se lepo ušlo u Valjevsku ulicu i onda nastane problem sa kolonom vozila koja čeka na semaforu u Valjevskoj.
Neko je nedavno navodno primetio Solaris na 26, mada mu niko nije poverovao bez slike ili screenshota. To je još jedan prošlogodišnji fenomen.
U subotu su zbog neke novogodišnje manifestacije u Ustaničkoj vozila sa 31ice bile preusmerene na Južni bulevar potom kroz Maksima Gorkog i Strumičku.
 
@bv5156

Dodatne trake same po sebi povećavaju manevarski prostor, samim tim i radijus na mestima gde ivičnjak sticajem okolnosti nije dovoljno povučen (ni solo ne može drugačije u Miška Jovanovića, gde bi i zglob mogao iz leve u suprotnu da je južni deo Peka Pavlovića jednosmeran, a prevoz preusmeren iz desne u Tipografsku). To kukanje da ne može (čak i ako je teže) je čisto iživljavanje jer rešenja nakon povlačenja pullera itekako postoje.

U svakom slučaju primenom kraćih zglobova (koje Ikarbus nije ni hteo da ponudi nakon povlačenja IK201) bi istovremeno bio povećan kapacitet, komfor i olakšao rad vozača u odnosu na vožnju običnog zgloba. Nerentabilono je razvijati poseban model za jednu liniju, ali stotinak vozila bi se moglo rasporediti. Bitno je da bude na standardnoj bazi koja već postoji u voznom parku.

Niko nikad i nije imao sluha za potrebe putnika, čak i kad je bilo pullera 26 nije bila cela, dok se na 25 i 50 dešavalo da poneki zaluta, i to samo zahvaljujući donacijama Kosmaju.
 
Poslednja izmena:
Такође Соларис може да скрене из Јужног у Ђердапску и Господара Вучића у Грчића Миленка. Проверено током неких радова пре коју годину на 29А.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh