Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pa čekam ih iz pravca Kumodraža, ne sa Pančevačkog gde jeste haos i gde je Slavija kolabirala. Gotovo pola sata nijedan nije polazio sa okretnice na Kumodražu iako ih je zasigurno bilo i onda su naprasno odlučili da pođu svi odjednom. I što je najgore ovo nam ne rade samo kada su ovakvi kolapsi već i u normalnim situacijama kao što reče @PutnikBG

Lik vozi 15 km/h kroz Kumodraž i Stepu ili ne zna da vozi ili nemaju adekvatne gume za ove uslove što me ne bi čudilo.
Baš čudo što vozi 15km/h na kolovozu koji je pun snega i na mom postoji opasnost od klizanja. Možda autobus i ima zimske gume, ali to ne garantuje da autobus neće proklizati. Sa autobusom možeš da izgubiš kontrolu za sekundu i po suvom kolovozu, a kamoli po zaleđenom ako ne prilagodiš brzinu. Grad je bio paralisan jedno 6 sati, nijedna linija u gradu nije normalno funkcionisala i čekalo se svuda od pola sata, pa do više sati gde je upravo došlo do proklizavanja autobusa.
 
Baš čudo što vozi 15km/h na kolovozu koji je pun snega i na mom postoji opasnost od klizanja. Možda autobus i ima zimske gume, ali to ne garantuje da autobus neće proklizati. Sa autobusom možeš da izgubiš kontrolu za sekundu i po suvom kolovozu, a kamoli po zaleđenom ako ne prilagodiš brzinu. Grad je bio paralisan jedno 6 sati, nijedna linija u gradu nije normalno funkcionisala i čekalo se svuda od pola sata, pa do više sati gde je upravo došlo do proklizavanja autobusa.

O kom snegu na kolovozu govoriš?
20241122_155624.jpg


Ne očekujem da juri sa 50, ali vuknjava sa 10 do 15 km/h je čisto iživljavanje, naravno da se treba prilagoditi uslovima na putu, ali ovo je bilo previše.


Ako vam se dopada Linea nosite je kući, jer niko ni na Voždovcu ni na Kumodražu nije zadovoljan sa njima, ubedljivo najveće razočarenje u kozorcijumu.
 
O kom snegu na kolovozu govoriš?
Pogledajte prilog 220606

Ne očekujem da juri sa 50, ali vuknjava sa 10 do 15 km/h je čisto iživljavanje, naravno da se treba prilagoditi uslovima na putu, ali ovo je bilo previše.


Ako vam se dopada Linea nosite je kući, jer niko ni na Voždovcu ni na Kumodražu nije zadovoljan sa njima, ubedljivo najveće razočarenje u kozorcijumu.
Upravo taj sneg koji si slikao, tu može da prokliza bus ili auto lagano, a posle je tek krenula još gora mećava. Ne zanima me Linea i ne branim ih, nego kažem da je ovde bio kolaps u celom gradu i da ništa živo nije funkcionisalo.
 
I zbog kolapsa su njih 6 u roku od 4 minuta pošli sa okretnice u Kumodražu?! :D

Dobar si lik, ne želim da se zameram, ali ono kumovali su itekako dobro haosu koji je objektivno bio neminovan zbog snega.
 
Odvaljeno sedište na novom Mercedesu na liniji 52. Tek na fotografiji vidim fleku, senku ili napuklu plastiku iza sedišta?


viber_image_2024-11-22_22-49-50-662.jpg
 
I zbog kolapsa su njih 6 u roku od 4 minuta pošli sa okretnice u Kumodražu?! :D

Dobar si lik, ne želim da se zameram, ali ono kumovali su itekako dobro haosu koji je objektivno bio neminovan zbog snega.
Пошли су јер их није било вероватно у правцу ка Кумодражу и онда су стигли у року од 5-10 минута доста возила и кренули тако у колони назад.
 
Linea je totalno prsla od kada je sneg počeo da pada.

Pogledajte prilog 220589
Transprodukt,kom je navodno "uvaljena linija"nije hteo na 57 da vozi od 13 do negde 15,jer sneg u kneza viseslava koji je bio ociscen(licno sam video iz tramvaja.Onda čim neko pozove sekretarijat odmah krenu, umesto da stoje oba na okretici upaljeni i rade šta hoće,njihov bezobrazluk je prevršio svaku meru,ne samo tu nego i na 59 gde ide po par autobusa a kasnije ga nema bar 15 minuta.
 
Hoćemo li dočekati nekad da prođe ova era najezde ovih buljavih klaparajućih čuda iz iransko-turskog konzorcijuma. Iskreno, nemaju se čime tu puno pohvaliti. Kako oni međusobno, mislim na prevoznike, ne komuniciraju po pitanju iskustava iz eksploatacije tih autobusa, pa bar oni mogu koliko toliko da biraju šta će uzeti. Na više strana sam slušao o dobrim iskustvima sa Isuzuom, Otokarom, pa i Cobrama, al ni od koga još ne čuh da su zadovoljni Akiama i BMC-om, dok je bilo i te kako onih koji su za MAZ pričali da je solidan. Shvatam i uštedu i sve, al ovo je i mazohizam Iskreno. Nisu ni ostali "Turci" cvećke, al Akiama je dokazano i karoserija pucala, pod propadao u prvoj godini rada, i uopšte vidljiv je osetno lošiji kvalitet od ostalih, pa i od BMC-a. Presto je dobar sa održavanjem, al džaba i to. Sad one i izgledaju dobro, al iz vožnji onim Banetovim, isto tako novim, apsolutno vidim da neće to dugo biti u iole prihvatljivom stanju. Ako već nama uvaljuju bez pitanja, privatnici su mi već fascinantni sa druge strane, jer ipak bi trebalo da im je u interesu da kupljeni autobus bude koliko toliko i kvalitetan. Od tolikih proizvođača iz Turske da ne mogu da suze izbor tolike godine na ove iole sastavljene, jeste posao za psihijatra iskreno.
 
Hoćemo li dočekati nekad da prođe ova era najezde ovih buljavih klaparajućih čuda iz iransko-turskog konzorcijuma. Iskreno, nemaju se čime tu puno pohvaliti. Kako oni međusobno, mislim na prevoznike, ne komuniciraju po pitanju iskustava iz eksploatacije tih autobusa, pa bar oni mogu koliko toliko da biraju šta će uzeti. Na više strana sam slušao o dobrim iskustvima sa Isuzuom, Otokarom, pa i Cobrama, al ni od koga još ne čuh da su zadovoljni Akiama i BMC-om, dok je bilo i te kako onih koji su za MAZ pričali da je solidan. Shvatam i uštedu i sve, al ovo je i mazohizam Iskreno. Nisu ni ostali "Turci" cvećke, al Akiama je dokazano i karoserija pucala, pod propadao u prvoj godini rada, i uopšte vidljiv je osetno lošiji kvalitet od ostalih, pa i od BMC-a. Presto je dobar sa održavanjem, al džaba i to. Sad one i izgledaju dobro, al iz vožnji onim Banetovim, isto tako novim, apsolutno vidim da neće to dugo biti u iole prihvatljivom stanju. Ako već nama uvaljuju bez pitanja, privatnici su mi već fascinantni sa druge strane, jer ipak bi trebalo da im je u interesu da kupljeni autobus bude koliko toliko i kvalitetan. Od tolikih proizvođača iz Turske da ne mogu da suze izbor tolike godine na ove iole sastavljene, jeste posao za psihijatra iskreno.
Кажу сви да су ове нове Акие боље одрађене, возио сам већ 10-ак пута са њима (до душе још су нове) и немам великих замерки. Грејање им ради одлично. Унутра је можда могло које седиште више једино.
 
Hoćemo li dočekati nekad da prođe ova era najezde ovih buljavih klaparajućih čuda iz iransko-turskog konzorcijuma. Iskreno, nemaju se čime tu puno pohvaliti. Kako oni međusobno, mislim na prevoznike, ne komuniciraju po pitanju iskustava iz eksploatacije tih autobusa, pa bar oni mogu koliko toliko da biraju šta će uzeti. Na više strana sam slušao o dobrim iskustvima sa Isuzuom, Otokarom, pa i Cobrama, al ni od koga još ne čuh da su zadovoljni Akiama i BMC-om, dok je bilo i te kako onih koji su za MAZ pričali da je solidan. Shvatam i uštedu i sve, al ovo je i mazohizam Iskreno. Nisu ni ostali "Turci" cvećke, al Akiama je dokazano i karoserija pucala, pod propadao u prvoj godini rada, i uopšte vidljiv je osetno lošiji kvalitet od ostalih, pa i od BMC-a. Presto je dobar sa održavanjem, al džaba i to. Sad one i izgledaju dobro, al iz vožnji onim Banetovim, isto tako novim, apsolutno vidim da neće to dugo biti u iole prihvatljivom stanju. Ako već nama uvaljuju bez pitanja, privatnici su mi već fascinantni sa druge strane, jer ipak bi trebalo da im je u interesu da kupljeni autobus bude koliko toliko i kvalitetan. Od tolikih proizvođača iz Turske da ne mogu da suze izbor tolike godine na ove iole sastavljene, jeste posao za psihijatra iskreno.
Ono što mi se čini kod Akie jeste da je svaka serija gora od prethodne. Recimo kvalitet završne obrade konstantno opada. Ako gledamo seriju 2021/22, i dalje se mogu naći utegnuti primerci, pre svega u Transproduktu i Beobusu, dok nova generacija škripi na 100 mesta već od prvih dana eksploatacije. Kao drugo, raspored sedišta u novoj generaciji je užas da užasniji ne može biti. Meni je prosto neverovatno da su uspeli da ostave isti broj sedišta, a da pritom izgube ceo kvadrat prostora za stajanje.

EDIT:
nikola novi bg me je preduhitrio, pa da odgovorim. Ako misliš da treba koje sedište više, onda pretpostavljam da pričaš o modelu iz 2021/22, jer u novi fizički ne može da stane nijedno koliko su ga natrpali. O tome i pišem iznad, oni su uspeli na isti broj sedišta da prepolove prostor za stajanje. To je uspeh.
 
Кажу сви да су ове нове Акие боље одрађене, возио сам већ 10-ак пута са њима (до душе још су нове) и немам великих замерки. Грејање им ради одлично. Унутра је можда могло које седиште више једино.
Grejanje ni kod jednog Turčina nije problem, al ne ostavlja nimalo utisak neke utegnutosti i čvrstine, a novo vozilo, dok Otokar već odaje utisak da je neko ipak malo ispratio proizvodnju, i pored problema sa elektrikom. Jednostavno, vidi se velika razlika u ukupnoj utegnutosti. Ne sme novo vozilo da se uvija, žvaće i krcka toliko. Šta će sa tim istim autobusom biti kroz pet godina.
 
Чика црња на 307 70211 “каже” неће да вози лед му на путу, а није му лед да се окрене да иде за гаражу. Наравно, стрели ће се платити тај круг као да је ишао, а не као да је избацио путнике на сред пута на 2° напољу.
 
Danas linija 308 jedan bmc dosao za 10 min od ustanicke do sumica i krenuo odma nazad sledecu dosao za 30 minuta takodje na ustanickoj danas samo sam video 302,306,311 dok ostale nisam ceo dan uopste video a prolazio sam smederevskik putem
 
Nedelja uveče, a oni prave konvoj, pa ovo ni Bane ne radi na 50ci, užas...

Screenshot_20241124_195901.jpg


I crem de la crem, crnja iz čista mira kreće u VS u manevar na tramvaj (koji se kretao sasvim dovoljnom brzinom), seče ga pred Petrovačkom.
I guees what već ga je kod Saobraćajnog sustigao tramvaj, doslovno ništa nije dobio, a ugrožava bezbednost putnika..
 
Ono što mi se čini kod Akie jeste da je svaka serija gora od prethodne. Recimo kvalitet završne obrade konstantno opada. Ako gledamo seriju 2021/22, i dalje se mogu naći utegnuti primerci, pre svega u Transproduktu i Beobusu, dok nova generacija škripi na 100 mesta već od prvih dana eksploatacije. Kao drugo, raspored sedišta u novoj generaciji je užas da užasniji ne može biti. Meni je prosto neverovatno da su uspeli da ostave isti broj sedišta, a da pritom izgube ceo kvadrat prostora za stajanje.

EDIT:
nikola novi bg me je preduhitrio, pa da odgovorim. Ako misliš da treba koje sedište više, onda pretpostavljam da pričaš o modelu iz 2021/22, jer u novi fizički ne može da stane nijedno koliko su ga natrpali. O tome i pišem iznad, oni su uspeli na isti broj sedišta da prepolove prostor za stajanje. To je uspeh.
Grejanje ni kod jednog Turčina nije problem, al ne ostavlja nimalo utisak neke utegnutosti i čvrstine, a novo vozilo, dok Otokar već odaje utisak da je neko ipak malo ispratio proizvodnju, i pored problema sa elektrikom. Jednostavno, vidi se velika razlika u ukupnoj utegnutosti. Ne sme novo vozilo da se uvija, žvaće i krcka toliko. Šta će sa tim istim autobusom biti kroz pet godina.
Не може се поредити Отокар са Акиом наравно, слажем се да је распоред седишта ужасан у овим новим возилима. Биће добри за време које ће радити због старосне границе уз неко солидно одржавање. Бар се надам тако...
 
Ko vozi tamo i koliko dugo su imali bol medj'preponama da voze?
Стрела вози колико се сећам. Добили су наређење да не возе због лоше проходности и страха од проклизавања како би се избегле неке незгоде. Вероватно су наставили после чишћења.
 
Ово има смисла само ако ће на сајту секретаријата стајати списак линија пописаних са именима превозника и њиховим контактом као и адресом.

Такође се поставља питање хоће ли сви превозници укинути натпис, јер пише да се укида обавеза, као и да ли се ово односи уопште и на ГСП или ће они убудуће једини имати обележја?

И какве ово тачно има везе са гаражним бројем возила који по мени мора јасно да буде означен на возилима на прописаним местима, а то није случај код палвих возила. Да ли се можда чекала ова одлука?
 
Vrh