Šta je novo?

Privatni prevoznici

Nije normalno da se krati ako im to nije dozvoljeno, što je slučaj sa privatnicima, za razliku od GSP - a, koji moraju da krate i uklapaju se u red vožnje sa putnicima.​
 
Kakve veze ima TP, kojem je uvaljena krajnje neisplativa linija, sa nemanjićko plavim autobusima?
Uvaljena ne uvaljena oni su u obavezi da održavaju tu liniju po redu vožnje koji je odredio sekretarijat.
Vozači su im svi krajnje profesionalni
poštuje se red vožnje
Juče u 11:10 pre podne, nijedne 59-ke nema narednih pola sata, a onda ima konvoj od 3 busa u minuti umesto jednog na 7 minuta kako piše u redu vožnje. Šugavog privatnika zabole patka.

PA293636.JPG
Ali ne možeš da me ubediš da je TP loš prevoznik budući da sa njima imam samo pozitivna iskustva, što na 49, 59 i E2, što na linijama koje su ranije držali na potezu 500.
Uredu, Golf Naselje i deo Filmskog grada proglasiti za geto jer ipak Transprodukt mora biti najbolji prevoznik.
 
@nikola novi bg
Pa sad da je normalno bacati autobuse posle nekih sedam godina i nije baš. Investicija dobra zglobni BMC teško da može da bude. Da ne ponavljam istu priču stalno, jednostavno nije normalno da u prvih godinu dana pokazuju nimalo naivne manjkavosti. Tebi su možda i ok, al ostajem pri onome što sam već pisao. Samo sa stanovišta putnika, vožnja zglobnim BMC-om ume da bude jako naporna, što zbog malo brže vožnje, što zbog loših ulica, sve zbog više puta pominjanog lošeg vešanja. Startni su, što je super, mislim dizeli, buka je najmanji problem, tj i nema je nešto posebno, al kad sve živo popuca posle par godina, ne želim da razmišljam na šta će 56-ica da liči. Nemoj misliti da će linije GSP-a nešto puno bolje proći, još i što su gasni, samo može da bude i veći rizik, s tim što ovi naši možda malo manje treskaju od dizelaša, no sve je to isti đavo.
Слажем се се тобом да им доста недостаје и да прерано показују неке мањкавости. Уме вожња да буде напорна наравно због разлога које си поменуо. Такође не значи да ће бити добра инвестиција, ал бићу задовољан ако издрже 7+ година. То је добра инвестиција за малверзације око нових што чешћих тендера па и на 5-7 година. Ја сам то мислио под добру "инвестицију" мождс се нисам добро изразио.
Super...e sad sacuvaj sto si rekao,i javi se kad ukinu redove voznje kao sto planiraju pa onda isto to ponovi....svi vi sto volite privatnike,objasnite narodu kakav ce to biti prevoz bez reda voznje...novi izum kome cemo prisustvovati....placanje prevoznika po vremenu provedenom na trasi,a ne samo po kilometraži...i sta sad treba da budem srecan sto me voze Indijci po Ceraku sa busevima koji vec imaju napukle sofersajbne(izvini jbg..reg.broj 2968-VC,nemam garazni broj pa moram ovako),čovek vozi već sa urnisanim busem(Cobra)....manite me i Strele i drugih,meni je GSP bio dobar,nisam tražio ovo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ајде мало да спустимо лопту да видимо прво шта је то што се тиче редова вожња тај динамични би имао смисла за линије које упадају у шпиц. Али да овај ред вожње не важи за јутарње поласке и вечерње као и за приградске на пример или оне што не иду кроз шпицеве. Да чујемо прво како је то осмишљено.

Што се тиче тог плаћања то је одбијено колико сам разумео.

Друго какве везе има странац који вози са шоферком на бусу, те шоферке су скупе и кад напукну то није страшно. Неко је писао да су странци добро обучени и да се сналазе на траси линије 52 у оба смера.

Сачекајте да видимо шта ће бити са тим гаражним бројевима и ознакама на тим плавим аутобусима видим да је неко пријавио неки бус на 73 са све тачним временом, местом итд.
Камуфлажна плава кобра на 307, наравно није видљива на апликацији.
Screenshot_20241119_153210_edit_929419071488629.jpg

Јуче сам пријавио један аутобус небитан је број и превозник (приватник је) и добио сам одговор. Тако да и за то да се још стрпимо, најважније да се вози по реду вожње за те линије које не иду често баш.
 
Одговором можеш само да обришеш дупе јер свима исто одговарају, а наравно од тога нема ништа.
 
Vrh