Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi
Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne...www.danas.rs
Trebalo bi da imaju barem oznaku “Bg Bus prevoz” kao što su na starom tenderu pojedini privatnici imali natpis “Beobus”Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.
Ne dramite, Gsp se neće gasiti, poenta je da se prikrije koji prevoznik vozi na kojoj linijiKuda ovo vodi? Ka gašenju GSP?
To je druga strana medalje o kojoj sam pisao.Ovo što se radi nije u interesu građana koji finansiraju javni prevoz. Ovo je plan da se izbriše granica između GSP-a i privatnih prevoznika.
Ili logo sekretarijata.Trebalo bi da imaju barem oznaku “Bg Bus prevoz” kao što su na starom tenderu pojedini privatnici imali natpis “Beobus”
Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.Neće se ugasiti GSP, taman su izabralni sindikalce za najveći sindikat prošli vikend od kojih su pola penzioneri. Moraju ljudi da žive od nečega, mala je penzija...
Jedina linija koja ne izlazi iz kruga dvojke je Vrabac. I možda 22A/L.Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.
Preteruje se tu, rečeno više puta. Preživeo je GSP i 1993 i 1997 godinu. Mada, ruku na srce, i da se ugasi jednog dana sumnjam da bi to potreslo veći broj beograđana, bez obzira na posledice.Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.