Šta je novo?

Privatni prevoznici

Evo jutros se provozao Saga Trans Cobrom na 306 i autobus je odličan, a crnac za volanom vozi odlično i bolje od mnogih vozača Gsp-a.
Što se tiče toga na 18, ja sam milion puta video kako u Jerkoviću ide po 5 komada u roku od 10 minuta ka Medaku i onda se napravi haos kod okretnice, gde autobus onda ne može da uđe u okretnicu. To sto je problem sa Niš expressom i 56, to ne znaci da svi privatnici rade tako.
За 18 ваљда ја знам, као што сам рекао на 18 настане хаос поготово око 4-5 на аутопуту, гужва од Омладинских бригада па до Газеле а ни на Аутокоманди није нешто боље тада. Наравно да ће испадати из времена кад је онолика гужва. Провозај се некад са 18 или 88 тада, смер од ОБ ка Мостару видећеш о чему причам. Сага има оне црнце који су ту и тамо добри, нови ће бити само гори јер су ови добри први дошли у Београд (пример: црнци са 600 и црнци са 700).
 
За 18 ваљда ја знам, као што сам рекао на 18 настане хаос поготово око 4-5 на аутопуту, гужва од Омладинских бригада па до Газеле а ни на Аутокоманди није нешто боље тада. Наравно да ће испадати из времена кад је онолика гужва. Провозај се некад са 18 или 88 тада, смер од ОБ ка Мостару видећеш о чему причам. Сага има оне црнце који су ту и тамо добри, нови ће бити само гори јер су ови добри први дошли у Београд (пример: црнци са 600 и црнци са 700).
Наравно да ће тад линије испадати из времена и због онолике гужве. Још гору ситуацију је направио нови БАС. Али биће нама боље кад буду били плави аутобуси.
 
Trenutno su najbolje linije u gradu, naravno po mom iskustvu od linija koje koristim, 16, 31 i 88. Nije loša 65, ali dosta upadaju Higeri, 95 je odlična s obzirom na dužinu i zahtevnost trase, ali i tu mi smetaju BMC. Od privatnih, primetio sam da su 704, 706 i 707 prilično redovne iako ih ne koristim, ali ih nekako stalno viđam usput i na okretnici. Ovo sam napisao samo da istaknem da može da se poboljša situacija i na GSP i na privatnim linijama samo ako im je to u interesu. Isto tako može i da se namerno sroza usluga ako je, opet, to u interesu. 88 sam naveo kao primer da linija koja dobro funkcioniše ide kod privatnika gde ne znamo kako će da radi, ali ajde da sačekamo pa da vidimo.
 
Једна из 303
1000103741.jpg
 
Кад тад ће пасти ова буђава власт и заједно са њима стрела
Ako bi otišla Strela, ukinule bi se sve 860-tice, i veliki broj ljudi bi ostao bez prevoza, a ostale bi 860 i 860E koje Lasta ne bi mogla da drži uopšte. Nisam za ovu vlast, ali po meni ako odu, Strelu treba ostaviti. Ipak nije 400 vozila malo.
 
Ako bi otišla Strela, ukinule bi se sve 860-tice, i veliki broj ljudi bi ostao bez prevoza, a ostale bi 860 i 860E koje Lasta ne bi mogla da drži uopšte. Nisam za ovu vlast, ali po meni ako odu, Strelu treba ostaviti. Ipak nije 400 vozila malo.
Нисам мислио да се потпуно угаси. Идеално по мени би било да то узме Ласта, али Ласта је у још већим г*внима од ГСП-а, тако да може стрела да остане на Обреновцу. У градски вала не.
 
Ako bi otišla Strela, ukinule bi se sve 860-tice, i veliki broj ljudi bi ostao bez prevoza, a ostale bi 860 i 860E koje Lasta ne bi mogla da drži uopšte. Nisam za ovu vlast, ali po meni ako odu, Strelu treba ostaviti. Ipak nije 400 vozila malo.
Treba je ostaviti ali samo na linijama 860 i da vrate sve otete linije poteze 100,600,700 potez 300
 
Inače ta plava banbusova akia ima najavu stajališta koja baguje. Na svakom stajalištu kaže "Sledeće stajalište Konjarnik" i celom trasom tako...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Сад старији возач на 303 пита путнике где је следећа станица у питању је Болеч раскршће, требаће мало времена да се уклопе
 
Сад старији возач на 303 пита путнике где је следећа станица у питању је Болеч раскршће, требаће мало времена да се уклопе
Trans jug i Saga Trans nisu radili obuke kao što radi Strela, zato i verujem da ne znaju ako nisu dobili aparat sa mapom stajališta.
 
Trans jug i Saga Trans nisu radili obuke kao što radi Strela, zato i verujem da ne znaju ako nisu dobili aparat sa mapom stajališta.
Tako je, nisam uopšte video da su Saga i Trans Jug imali obuke.
Za Sagu je lakše, dosta vozača im inače ima smeštaj u Leštanima, Boleču, Kaluđerici pa mnogi i ovako znaju trase.
Trans Jug je ipak nezgodan malo, nikad u tom delu grada nisu radili.
Videćemo Strelu na 307, i tu će biti možda malo čupavo i pored obuka.
 
Биће им незгодна раскрсница на скретању за Винчу то могу да потпишем, као и на улазу и излазу окретнице Устаничка
 
Биће им незгодна раскрсница на скретању за Винчу то могу да потпишем, као и на улазу и излазу окретнице Устаничка
Ako mislis na crnce,oni nece voziti sigurno.Jer ja znam kod mene u kraju na potezu 700,zglobnjake nisam vidjao da oni voze,a kad dodje solo bus onda budu oni,a i budu nasi.
U prevodu nasi mogu i solo i zglob da voze,a crnci samo solo.A za 307 ce sigurno nas da vozi
 
Tako je, nisam uopšte video da su Saga i Trans Jug imali obuke.
Za Sagu je lakše, dosta vozača im inače ima smeštaj u Leštanima, Boleču, Kaluđerici pa mnogi i ovako znaju trase.
Trans Jug je ipak nezgodan malo, nikad u tom delu grada nisu radili.
Videćemo Strelu na 307, i tu će biti možda malo čupavo i pored obuka.
Hoće sigurno, u Vinci je dosta nezgodna ulica Miloša Obrenovića, auto i bus se teze mimoilaze, a dva busa bas teško.
 
Ako mislis na crnce,oni nece voziti sigurno.Jer ja znam kod mene u kraju na potezu 700,zglobnjake nisam vidjao da oni voze,a kad dodje solo bus onda budu oni,a i budu nasi.
U prevodu nasi mogu i solo i zglob da voze,a crnci samo solo.A za 307 ce sigurno nas da vozi
Виђао сам их на 706
 
Ako mislis na crnce,oni nece voziti sigurno.Jer ja znam kod mene u kraju na potezu 700,zglobnjake nisam vidjao da oni voze,a kad dodje solo bus onda budu oni,a i budu nasi.
U prevodu nasi mogu i solo i zglob da voze,a crnci samo solo.A za 307 ce sigurno nas da vozi
Voze normalno zglobne autobuse.
 
Od sutra na liniji 37 će voziti 10 zglobova (NBG) i 14 solo (Kosmaj). Konačno zglobna 37

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Iako ne znam šta od njih više da očekujem, nadam se da će je potpuno preuzeti NBG zglobnim vozilima kad Strela uzme 52 i 88, mada koliko god trebalo da bude potpuno zglobna i ovo je veliki pomak. Bilo bi još bolje da su na displejima i na aplikaciji dodali slovo Z pored polaska kao indikator većeg vozila kako bi putnici znali da ne preopterete bozilo manjeg kapaciteta propuštanjem.

Sa druge strane bojim se da je od prvog dana promene režima korist upitna, tim pre što je jedino vozilo na 37 danas oko podne između Požeške i Mostara u smeru ka gradu bio Higer sa 10 putnika (ništa više od 3A u Topčideru van špica), dok su dva Solarisa ležala kod nekadašnjeg NIS-ovog skladišta i prekoputa pokojnog Jugošpeda (ako jedan od njih nije Karaburmin može biti samo NBG-ov sa 37, 52 ili 88). Linija 23 je kudikamo išla poluprazna, 85 opterećenija od većine 23-ki, 52 i 53 bile su pune (52 već u Požeškoj više nego 83 u Nemanjinoj u razmaku od samo pola sata), a 37 i 88 su ostale jedva primetne.

S tim u vezi Solarisi niti su stari ni loši, jednostavno su izrabljeni i zapušteni, pa je žalosno da Šapićštajn neće da pošalje 150 komada na ljudski remont pod nadzorom proizvođača. Ako to ne uradi sad neće nikad. Još će biti gore ako pored planiranih 100 BMC uoči ekspa ne nabavi i 150 zglobnih Citara NGT (50 kao zamenu za neremontovane Solarise i 100 za povećanje raspoloživog kapaciteta voznog parka).

Imajući u vidu moguće zatvaranje Zemuna to ne bi bilo izvidljivo bez reorganizacije rada Kosmaja odgovarajućim građevinskim adaptacijama. To he izvodljivo za par godina redukovanog rada, samo sumnjam da bi se upustili u tako nešto kad je lakše sve jednostavno predati Streli.
 
Сад старији возач на 303 пита путнике где је следећа станица у питању је Болеч раскршће, требаће мало времена да се уклопе
da su dobili aparate sa mapom, znali bi. Nego sva nova vozila dobijaju samo onaj mali sunmi.
 
Iako ne znam šta od njih više da očekujem, nadam se da će je potpuno preuzeti NBG zglobnim vozilima kad Strela uzme 52 i 88, mada koliko god trebalo da bude potpuno zglobna i ovo je veliki pomak. Bilo bi još bolje da su na displejima i na aplikaciji dodali slovo Z pored polaska kao indikator većeg vozila kako bi putnici znali da ne preopterete bozilo manjeg kapaciteta propuštanjem.

Sa druge strane bojim se da je od prvog dana promene režima korist upitna, tim pre što je jedino vozilo na 37 danas oko podne između Požeške i Mostara u smeru ka gradu bio Higer sa 10 putnika (ništa više od 3A u Topčideru van špica), dok su dva Solarisa ležala kod nekadašnjeg NIS-ovog skladišta i prekoputa pokojnog Jugošpeda (ako jedan od njih nije Karaburmin može biti samo NBG-ov sa 37, 52 ili 88). Linija 23 je kudikamo išla poluprazna, 85 opterećenija od većine 23-ki, 52 i 53 bile su pune (52 već u Požeškoj više nego 83 u Nemanjinoj u razmaku od samo pola sata), a 37 i 88 su ostale jedva primetne.

S tim u vezi Solarisi niti su stari ni loši, jednostavno su izrabljeni i zapušteni, pa je žalosno da Šapićštajn neće da pošalje 150 komada na ljudski remont pod nadzorom proizvođača. Ako to ne uradi sad neće nikad. Još će biti gore ako pored planiranih 100 BMC uoči ekspa ne nabavi i 150 zglobnih Citara NGT (50 kao zamenu za neremontovane Solarise i 100 za povećanje raspoloživog kapaciteta voznog parka).

Imajući u vidu moguće zatvaranje Zemuna to ne bi bilo izvidljivo bez reorganizacije rada Kosmaja odgovarajućim građevinskim adaptacijama. To he izvodljivo za par godina redukovanog rada, samo sumnjam da bi se upustili u tako nešto kad je lakše sve jednostavno predati Streli.
Земун сигурно неће гасити док не направе нову гаражу за НБГ
 
Evo nedelju dana prošlo kako je Saga preuzela moju 305, i ide sve ok.
Vozači ok voze i znaju trasu.
Dešava se da u popodnevnom špicu ne dođu na vreme.
Uveče su redovni i tačni.
303,304,305,306 nema ih nikad na aplikaciji znaci stavrno
Na 305 danas, samo P24028 nije bio vidljiv, ostali (P24025, P24026, P24027 & P24029), jesu.
Naravno, prijavljen je Šrilančanin.

311 ima više problema, ali se to mora prijavljivati redovno.
 
Evo nedelju dana prošlo kako je Saga preuzela moju 305, i ide sve ok.
Vozači ok voze i znaju trasu.
Dešava se da u popodnevnom špicu ne dođu na vreme.
Uveče su redovni i tačni.

Na 305 danas, samo P24028 nije bio vidljiv, ostali (P24025, P24026, P24027 & P24029), jesu.
Naravno, prijavljen je Šrilančanin.

311 ima više problema, ali se to mora prijavljivati redovno.
Očigledno je potrebno malo vremena dok se sve resi, danas sam se vozio dva puta Cobrom 24024 na 306 i stvarno je u odnosu na Higer ogromno unapređenje. U obe smene su vozili crnci i obojica su vozili odlično, bez nekog cimanja ili naglog kočenja.
 
Vrh