Šta je novo?

Privatni prevoznici

a nema se zglobova za 74.
Јесте да је 74, линија која спаја два различита краја града, идући кроз аутопут и центар, као и да Бежанијској коси потребан зглобни аутобус (део где није близу 65). Међутим, линија 37 повезује строги центар са Чукарицом и путници из насеља које 37 непокрива, масовно преседају на 37, било у Жаркову, Бановом брду или Сајму. Ту се и рачунају они који иду и из Обреновца, Барајева и Лазаревца. Линија која је идентична по том питању је 31, која је константно пуна, где малтене цео јужни и југоисточни Београд, као и људи из Гроцке, Врчина, Сопота и Младеновца, преседа на 31, да наставе путовање до центра.

Углавном, ја нисам очекивао зглобове на 37, али опет, 10 зглобова није мало. Није баш пријатно возити се пуним Хигером, за који поједини сматрају да има капацитет мидибуса. Макар да зглобови не буду шихте, да буду бар двосменци.
 
Od sutra na liniji 37 će voziti 10 zglobova (NBG) i 14 solo (Kosmaj). Konačno zglobna 37

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
40% Zglobna, bolje i to nego 100% solaći kao u zadnjih 8-9 godina.
Opoziciona javnost mora izvršiti pritisak na vladajuću sektu da se odustane od bezumnog arčenja onolikih Solarisa Skoplju, bar dok su u okvirima te njihove debilne starosne granice. Onda ih po prispeću novih vozila možda bude i dovoljno da 27E, 37, 74 i 78 ponovo budu većinski zglobne linije.
 
Danas sam se vozio Saginom Cobrom P24023 i stranac je vozio, nikakvih zamerki nisam imao.
Krenuo lepo na vreme, nije se naglo ubacivao, kočio...

Treba im iskustva, i da bar nauče osnovne pojmove, jer po meni ne bi smeo da dobije posao ovog tipa a da baš ništa ne razume.

To po meni je sve individualno... Kako nas sreća pogleda.
 
Jel stigla konačna informacija o tome šta se predaje sutra? (Pitam pošto prošle nedelje jesu u poslednjem trenutku promenili)
 
Мени није јасно по ком критеријуму је Ласта могла да задржи 313 када је било толико жалби на рад те линије???
 
zato kako jedna po jedna linija prelazi u gsp, ispaštamo mi na 65 koji dobijamo svakim danom po jedan higer više. da bi 37 postala 40% zglobna 65 će postati takođe 40% zglobna.
Издржаћемо док не стигне 100 зглобних бмц аутобуса. Онда ће вероватно линије попут 17, 18 (очекујемо да је врати нбгд), 23, можда и 27, 31, 65, 77 (можда неки), 83, 85, 88 (док не преузме стрела) и 95 да буду бмц линије. Солариси који остану ће вероватно возити на 27 по неки, 37, 43, 52 (док не узме стрела), такође можда их буде на овим линијама 58, 71, 74, 75, 77, 84, 93...
 
Poslednja izmena:
zato kako jedna po jedna linija prelazi u gsp, ispaštamo mi na 65 koji dobijamo svakim danom po jedan higer više. da bi 37 postala 40% zglobna 65 će postati takođe 40% zglobna.
Ne bih se baš složio. 37 drže Nbg i Kosmaj, a 65 samo Karaburma, tako da povećan broj Higera na 65 nema veze sa 37. Karaburma trenutno ima samo tri potpuno solo linije (32, 32E i 63). Higeri na 27, 35, 43 i 65 idu da ne bi skupljali prašinu po pogonu.
 
Poslednja izmena:
Мени није јасно по ком критеријуму је Ласта могла да задржи 313 када је било толико жалби на рад те линије???
Lasta se raspada. Krpe se kako stignu i ako stignu. Žalbi ima na rad gotovo svih linija koje Lasta drži. Oni ako imaju šta da pošalju na liniju, poslaće, ako nemaju, nema ništa od polazaka. Na 465, 493 i 581 je gomila nerealizovanih polazaka. Na 581 često rade vozila znatno starija od 10 godina, a na 465 se dešava da radi kombi.
Svi koji žive na trasi 313 znaju da je nepoudana, tako da se okreću dobrom starom pešačenju.
 
Ne bih se baš složio. 37 drže Nbg i Kosmaj, a 65 samo Karaburma, tako da povećan broj Higera na 65 nema veze sa 37. Karaburma trenutno ima samo tri potpuno solo linije (32, 32E i 63). Higeri na 27, 35, 43 i 65 idu da ne bi skupljali prašinu po pogonu.
ma ne pricam ja o 37, pricam o tome da kako se sve vise turskih krseva kvari, plus njihovo prebacivanje linija na pola solo pola zglob, koga ce verovatno biti jos, uzrokuje to da ima i po 5 higera u sihti ovde, a bar 2 voze ceo dan.

valjda ce biti bolje sad kad ima 10ak solarisa slobodno sa 27ce. a sto se tice 37, nesto meni tu smrdi. ja mislim da ce nbg na 37 zameniti karaburma do nove godine najkasnije.
 
Ja juče videh Arrivinu Temsu na 33. Nisam obratio pažnju na GB. Izgleda da im umiruća Arriva krpi neke polaske još uvek.
 
Danas sam video linije 304,306,311 od kako ih je uzeo privatnik nisam video sa ih voze crnci al sam jako razocaran zato sto ih nema na aplikaciji jure i gledaju da preskacu stanice,a srecan sam idalje zato sto su 302,307 i 308 jos uvek gsp linije video sam strelin bus na obuci vozaca gde ima 50 crnaca u busu koji uce kako da voze vrv liniju 307
 
Danas sam video linije 304,306,311 od kako ih je uzeo privatnik nisam video sa ih voze crnci al sam jako razocaran zato sto ih nema na aplikaciji jure i gledaju da preskacu stanice,a srecan sam idalje zato sto su 302,307 i 308 jos uvek gsp linije video sam strelin bus na obuci vozaca gde ima 50 crnaca u busu koji uce kako da voze vrv liniju 307
307 и 308 неће још дуго бити под ГСП-ом,за 302 не знам.
 
551 C&Lc-ovi Solo Bmc na CNG, ne znam da li su celu preuzeli.
 
Видео сам на линији 42 коју је преузео Думеко соло БМЦ новог, није ваљда овај приватник прешао са Кобре на БМЦ?
 
Видео сам на линији 42 коју је преузео Думеко соло БМЦ новог, није ваљда овај приватник прешао са Кобре на БМЦ?
Svi su presli malo pre 46 bmc isto svi su isti al nije mi idalje jasno zasto 302 nije otisao transjugu a trebao je
 
Vrh