Iako ne znam šta od njih više da očekujem, nadam se da će je potpuno preuzeti NBG zglobnim vozilima kad Strela uzme 52 i 88, mada koliko god trebalo da bude potpuno zglobna i ovo je veliki pomak. Bilo bi još bolje da su na displejima i na aplikaciji dodali slovo Z pored polaska kao indikator većeg vozila kako bi putnici znali da ne preopterete bozilo manjeg kapaciteta propuštanjem.
Sa druge strane bojim se da je od prvog dana promene režima korist upitna, tim pre što je jedino vozilo na 37 danas oko podne između Požeške i Mostara u smeru ka gradu bio Higer sa 10 putnika (ništa više od 3A u Topčideru van špica), dok su dva Solarisa ležala kod nekadašnjeg NIS-ovog skladišta i prekoputa pokojnog Jugošpeda (ako jedan od njih nije Karaburmin može biti samo NBG-ov sa 37, 52 ili 88). Linija 23 je kudikamo išla poluprazna, 85 opterećenija od većine 23-ki, 52 i 53 bile su pune (52 već u Požeškoj više nego 83 u Nemanjinoj u razmaku od samo pola sata), a 37 i 88 su ostale jedva primetne.
S tim u vezi Solarisi niti su stari ni loši, jednostavno su izrabljeni i zapušteni, pa je žalosno da Šapićštajn neće da pošalje 150 komada na ljudski remont pod nadzorom proizvođača. Ako to ne uradi sad neće nikad. Još će biti gore ako pored planiranih 100 BMC uoči ekspa ne nabavi i 150 zglobnih Citara NGT (50 kao zamenu za neremontovane Solarise i 100 za povećanje raspoloživog kapaciteta voznog parka).
Imajući u vidu moguće zatvaranje Zemuna to ne bi bilo izvidljivo bez reorganizacije rada Kosmaja odgovarajućim građevinskim adaptacijama. To he izvodljivo za par godina redukovanog rada, samo sumnjam da bi se upustili u tako nešto kad je lakše sve jednostavno predati Streli.