Šta je novo?

Privatni prevoznici

Vidim da je danas jedno vozilo na #300 od Trans Jug-a (nzm koja linija) , imalo udes kod Matijevića na Smederevca, bilo oko 11h.
Nije ništa strašno, koliko mi se čini, ima na Moj Beograd.
 
Pa da su nabavljali vozila na vreme održavali bi sve linije. Sad ne znaju šta će sa viškom vozača a ovi otimači nemaju ljude. E tu su se sje*******ali niko neće kod privatnika. Jedino Strela od svih privatnika ima korektne uslove ovi ostali užas.
Пази има ту и полтике могао је гсп да набавља таква возила попут Стреле, али ето одлучили су се на приватизацију вероватно да би се сви уграбили. Да ставимо то по страни, Стрела је одлично обављала превоз за Обреновац и наставља то и на потезима и линијама које је преузела (уз неки период прилагођавања).
 
Pisao je ovde jedan dečko koji je tražio posao vozača uslove u firmama.
Uslove koje Strela nudi su daleko od korektnih.
Niš Ekspres (iznenađujuće) nudi najkorektnije uslove rada sudeći po onome što nam je preneo.
 
Vlasnik je povezan sa Bus logicom, tako da očekujem da će dobiti jake poslove u međugradskom saobraćaju.
@Alex_BG
Nije rekao da je loše u Streli, nego da mu nude samo Obrenovac, što mu ne odgovara. Koliko sam čuo, oni su spremni na razne dogovore sa vozačima oko smena i radnog vremena, jer im treba mnogo vozača.
A od firmi mislim da i Ldm daje dobre uslove, jer vidim da tu skoro pa da nema stranaca i da su čak neki vozači Gsp-a prešli kod njih.
 
Poslednja izmena:
Od 07.10. od kad je Transprodukt preuzeo 57, linija je potpuno devastirana.

Jedan autobus koji je vidljiv na aplikaciji toliko često ispada iz reda vožnje da je lutrija čekati ga. Drugi autobus koji radi na liniji se ne vidi nikada na aplikaciji i oba puta kad sam ga očekivao u standardno vreme, nije se pojavio.

Prevoznik se ne javlja na telefon i ne odgovara na mail, a sa info@bgprevoz.rs su evidentirali prijavu ... više puta :) Linija 57 je zaista imala zlatno doba u vreme dok je bila u pogonu GSP Kosmaj, a za novog prevoznika... pa malo je reći da je bahat i neprofesionalan, ali ovakvo stanje ako ostane, mnogi će odustati od ove linije.
 
Transprodukt nije loš na 59, i dobra su im vozila.
Ko zna zašto fušare na toj liniji. Nego mene čudi kako 57 nema oba smera?
 
Od 07.10. od kad je Transprodukt preuzeo 57, linija je potpuno devastirana.

Jedan autobus koji je vidljiv na aplikaciji toliko često ispada iz reda vožnje da je lutrija čekati ga. Drugi autobus koji radi na liniji se ne vidi nikada na aplikaciji i oba puta kad sam ga očekivao u standardno vreme, nije se pojavio.

Prevoznik se ne javlja na telefon i ne odgovara na mail, a sa info@bgprevoz.rs su evidentirali prijavu ... više puta :) Linija 57 je zaista imala zlatno doba u vreme dok je bila u pogonu GSP Kosmaj, a za novog prevoznika... pa malo je reći da je bahat i neprofesionalan, ali ovakvo stanje ako ostane, mnogi će odustati od ove linije.
Evo upravo oba idu jedan za drugim i tako se prate....ne znam jel moguce da ne znaju da su oni jedina 2 autobusa i tako idu u konvoju stvarno katastrofa...i slažem se da su bahati i neprofesionalni drugi maz vozi i bez kodiranog displeja...dok je bio kosmaj to se nikad nije dešavalo a kamoli da idu oba zaredom...
 
Evo upravo oba idu jedan za drugim i tako se prate....ne znam jel moguce da ne znaju da su oni jedina 2 autobusa i tako idu u konvoju stvarno katastrofa...i slažem se da su bahati i neprofesionalni drugi maz vozi i bez kodiranog displeja...dok je bio kosmaj to se nikad nije dešavalo a kamoli da idu oba zaredom...
I sve to se dešava od prvog dana od kad su preuzeli liniju. Ne pada im na pamet da za početak bar reše problem vidljivosti na aplikaciji.
 
Da skoro stalno se tako prate i idalje voze pod oznakama poteza 500 stvarno neprodesionalno na 49 isto vrlo često njihov polazak se ne pojavi...
Govoriše da je jedan od najboljih prevoznika i da sa njim neće biti problema a ovo je katastrofa. Ja sam 9 prijava poslao od 07.10. Apsolutno ništa se nije promenilo. Drugo vozilo namerno ne prijavljuju u app da se ne vidi da voze jedan za drugim. Prijavili se oba jedan dan, ja slikao i poslao sekretarijatu i od tad drugo vozilo neće da prijave. A kao i sve u ovoj državi, prolazi im...
 

Prilozi

  • Screenshot_20241014_131820.jpg
    Screenshot_20241014_131820.jpg
    67,2 KB · Pregleda: 134
Odgovor prevoznika Transprodukt za katastrofalno stanje na liniji 57:

Poštovani,
Veoma nam je žao zbog velikog broja pritužbi za nepoštovanje reda vožnje na liniji 57.
U poslednjih par nedelja nužna je povećana opreznost zbog većeg prisustva vozila na putevima, kao i veštačkih izbočina ( ležeći policajac ) kojih duž trase linije 57 ima 42.
Prepreke se postavljaju da bi naterale vozače da smanje brzinu , ako se ne smanji brzina vozilo odskače i može doći do oštećenja donjeg dela vozila.
Veliku pažnju posvećujemo edukaciji našeg voznog osoblja i tehničkoj ispravnosti voznog parka u cilju podizanja nivoa usluge.
Obećavamo da ćemo u narednom periodu na linji 57 poboljšati kvalitet rada na sveopšte zadovoljstvo svih sugrađana.
 
Replika prevozniku:

Поштовани,

42 препреке на путу (лежећи полицајци);су постојале и пре 07.10. када је линију одржавао ГСП и када су возила у највећем броју случајева пратила ред вожње беспрекорно. Драстичан пад квалитета услуге, нередовности полазака, као и немогућности да приступите локацији возила је уследио тек након што је Транспродукт преузео линију.

57 нема велике гужве на траси, иако се у шпицевима могу јавити проблеми. ГСП је ван шпицева целу трасу прелазио и за мање од пола сата.

Чак и када је због гужве или квара ред вожње био померећен, оба возила на линији 57 су увек јасно била видљива на апликацији, што сада није случај. Једно од ваша два возила већ десет дана ни у једном тренутку није било видљиво, нити је било могуће утврдити његову локацију на неки други начин.

Апелујем на надлежне да предузму све неопходне законске мере како би овај превозник почео да обавља своју делатност на прописан начин, односно да, уколико се постојеће стање настави, превозник буде санкционисан, а његов статус превозника на овој линији ревидиран.

Објашњења која је превозник понудио нису задовољавајућа ни на који начин, јер све што је напоменуто (од стања коловоза до фреквенције осталих учесника у саобраћају) постојало је и пре 07.10, а квалитет услуге је био неупоредиво бољи.
 
Odgovor prevoznika Transprodukt za katastrofalno stanje na liniji 57:

Poštovani,
Veoma nam je žao zbog velikog broja pritužbi za nepoštovanje reda vožnje na liniji 57.
U poslednjih par nedelja nužna je povećana opreznost zbog većeg prisustva vozila na putevima, kao i veštačkih izbočina ( ležeći policajac ) kojih duž trase linije 57 ima 42.
Prepreke se postavljaju da bi naterale vozače da smanje brzinu , ako se ne smanji brzina vozilo odskače i može doći do oštećenja donjeg dela vozila.
Veliku pažnju posvećujemo edukaciji našeg voznog osoblja i tehničkoj ispravnosti voznog parka u cilju podizanja nivoa usluge.
Obećavamo da ćemo u narednom periodu na linji 57 poboljšati kvalitet rada na sveopšte zadovoljstvo svih sugrađana.
Onda nek posalju otokara posto je maz prenizak na 59 nema toliko ležećih
 
Transprodukt je dobar prevoznik, ali su potpuno neozbiljni na 49 i 57 i ne vidim razlog zašto su uopšte uzimali te linije ako im ne odgovaraju i ako na njih šalju ono najgore sto imaju u garaži, a uz to šalju i neobučene vozače na tako nezgodnu liniju poput 57, sto je i rezultiralo onim incidentom.
 
Nisu najsjajniji ni na 59, dosta imaju nepravilnosti sa namernim kasnjenjima, ali bolji od trans-juga i banbusa
 
На 59 мора све ново јер се негде ти Отокари морају исплаћивати, а тамо имају највећу кмтражу. Бар оне две Ракије да вам дају, ја се не бих бунио. Или да мало повећају туражу због лежећих.
 
Transprodukt je dobar prevoznik, ali su potpuno neozbiljni na 49 i 57 i ne vidim razlog zašto su uopšte uzimali te linije ako im ne odgovaraju i ako na njih šalju ono najgore sto imaju u garaži, a uz to šalju i neobučene vozače na tako nezgodnu liniju poput 57, sto je i rezultiralo onim incidentom.
Ono što je najviše neprihvatljivo u celoj priči je to što se na liniji 57 jedno vozilo uopšte ne vidi na aplikaciji. A ukupno saobraća 2 vozila radnim danom i 1 vozilo vikendom. Prema tome, mi nemamo pojma gde je autobus, da li je krenuo na vreme, da li kasni, da li ga čekati, trasa 57 se ne preklapa sa drugim linijama pa da se može iskoristiti neki drugi ako on ne dodje. Prva stvar je da im oba vozila postanu vidljiva na aplikaciji da znamo gde su, a druga da pošalju vozila koja su najadekvatnija za trasu linije 57 koja jeste nezgodna i teska, ali je takva kakva jeste. Sa mazovima naravno da ne može da se ispoštuje red vožnje. Pre neki dan se penjao 10 minuta samo na uzbrdici kod Šumarskog, jer ne može da izvuče.
 
Linea je uspela na 33 ono što Mobilitasu, C&LC-a, Tamnavi & TS-u nije moglo da padne na pamet, a to je da su u roku od manje 10 minuta krenuli sa okretnice u Kumodražu čak 6 vozila.

U prva dva se nije moglo ni ući, a u trećem vozač SNS Sendvičar penzos se pravda kako su putnici govna, ne plaćaju karte, prave nered i ne zaslužuju bolji prevoz i da će voziti kako on hoće. (Uredno sam ga prijavio, ali neće mi nikada završiti case kao i uvek)

Velika je sramota i za firmu B&BLinea što sem jednog ćelavog (možda ima još nekog, ne mogu da tvrdim) imaju samo Zwarte Pietove & Penzionere za vozače.
Pa ništa braćo, hajde da i mi ovde osnujemo "Beograd&Beobuild Group", pokupimo penzionere i strance, preuredino neku šupu na kraju Grada, malo se sprijateljimo sa strankom, vozimo sendvičare i op eto nas na gradskim linijama u Beogradu peglamo lovu.
 
Ono što je najviše neprihvatljivo u celoj priči je to što se na liniji 57 jedno vozilo uopšte ne vidi na aplikaciji. A ukupno saobraća 2 vozila radnim danom i 1 vozilo vikendom. Prema tome, mi nemamo pojma gde je autobus, da li je krenuo na vreme, da li kasni, da li ga čekati, trasa 57 se ne preklapa sa drugim linijama pa da se može iskoristiti neki drugi ako on ne dodje. Prva stvar je da im oba vozila postanu vidljiva na aplikaciji da znamo gde su, a druga da pošalju vozila koja su najadekvatnija za trasu linije 57 koja jeste nezgodna i teska, ali je takva kakva jeste. Sa mazovima naravno da ne može da se ispoštuje red vožnje. Pre neki dan se penjao 10 minuta samo na uzbrdici kod Šumarskog, jer ne može da izvuče.
Potpuno se slažem uzbrdo se bolje penjao stari kosmajev conecto it 2003 nego maz a drugi ne žele da prijave namerno samo da se ne vidi da idu jedan iza drugog i i dalje voze sa oznakama P45 stvarno bezobrazno i bahato kosmaj nikada nije ispadao osim ako se ne desi kvar na vozilu što je reto,a kamoli da idu oba u isti vreme....
 
Replika prevozniku:

Поштовани,

42 препреке на путу (лежећи полицајци);су постојале и пре 07.10. када је линију одржавао ГСП и када су возила у највећем броју случајева пратила ред вожње беспрекорно. Драстичан пад квалитета услуге, нередовности полазака, као и немогућности да приступите локацији возила је уследио тек након што је Транспродукт преузео линију.

57 нема велике гужве на траси, иако се у шпицевима могу јавити проблеми. ГСП је ван шпицева целу трасу прелазио и за мање од пола сата.

Чак и када је због гужве или квара ред вожње био померећен, оба возила на линији 57 су увек јасно била видљива на апликацији, што сада није случај. Једно од ваша два возила већ десет дана ни у једном тренутку није било видљиво, нити је било могуће утврдити његову локацију на неки други начин.

Апелујем на надлежне да предузму све неопходне законске мере како би овај превозник почео да обавља своју делатност на прописан начин, односно да, уколико се постојеће стање настави, превозник буде санкционисан, а његов статус превозника на овој линији ревидиран.

Објашњења која је превозник понудио нису задовољавајућа ни на који начин, јер све што је напоменуто (од стања коловоза до фреквенције осталих учесника у саобраћају) постојало је и пре 07.10, а квалитет услуге је био неупоредиво бољи.
Bravo, bukvalno su mi poslali isti odgovor i napisao sam im isto to samo opširnije... evo i slika mog odgovora, malo sam im opširnije napisao i nastaviću da ih prijavljujem svaki dan i ja i sve koje znam. Ovo je krajnji bezobrazluk...
Screenshot_20241017_151418_Outlook.jpg
Screenshot_20241017_184354_Outlook.jpg
Screenshot_20241017_184403_Outlook.jpg
Screenshot_20241017_184413_Outlook.jpg
Screenshot_20241017_184423_Outlook.jpg
Screenshot_20241017_184432_Outlook.jpg
 
Bravo, bukvalno su mi poslali isti odgovor i napisao sam im isto to samo opširnije... evo i slika mog odgovora, malo sam im opširnije napisao i nastaviću da ih prijavljujem svaki dan i ja i sve koje znam. Ovo je krajnji bezobrazluk...
Pomoći ću ti i ja, od viška prijava, glava ne boli, samo se nadam da nije uzaludno 🙄
 
Vrh