Šta je novo?

Privatni prevoznici

To sam i ja cuo za Novi Sad. Nego pitanje, kako neko moze da voli trenutni vozni park Nis expresa, koliko vidim sve isto je*******ote, na silu pa covek ne moze da voli to vise, al koga briga, svi gledaju novac samo. Meni je nekako bilo ozbiljno lepo kad vidim grupne fotografije Ikarbusa, VDL - a, i ne znam cega jos, mozda je i malo zbog kolor seme, ovde sve crveno i samo crveno, da ti se ogadi.
 
To sam i ja cuo za Novi Sad. Nego pitanje, kako neko moze da voli trenutni vozni park Nis expresa, koliko vidim sve isto je*******ote, na silu pa covek ne moze da voli to vise, al koga briga, svi gledaju novac samo. Meni je nekako bilo ozbiljno lepo kad vidim grupne fotografije Ikarbusa, VDL - a, i ne znam cega jos, mozda je i malo zbog kolor seme, ovde sve crveno i samo crveno, da ti se ogadi.
Slazem se, šta da volim u tome sto su uzeli Bmc
 
Kad smo već kod Niš expressa i Bmc-a
Pratim već neko vreme forum, nikako da se uključim u diskusiju. Sad bi bio dobar trenutak😅

Za početak bih da pošaljem enterijer ovog predivnog Volvo hibrida u kojem sam se danas vozio, i kog nažalost imamo prilike da gledamo još samo par nedelja. Trenutno je bez sumnje najudobniji autobus na liniji 511. Nadam se da će ga Beobus posle koristiti na aerodromu, gde su sad uposlili MAZ-ove i starog Neoplana.

gusterov hibrid.jpeg

P.S. Ne znam kako da pošaljem zvuk motora, uvek ga snimim kad sam u prilici i u nekom retkom vozilu. Vidim da forum ne podržava .m4a format.
 
За шта ће ниш екпресу кратки бмц аутобуси? Зар не треба 56 само дупле да има?
 
Imaju 18 zglobnih i 2 solo vozila, za 56 i 56L. Sve BMC dizel, novo. Garaze su im kod Majdan hotela i na Savskom nasipu. Krecu za nekoliko dana sa prevozom na 56 i 56L. A i ja bih trebao da krenem kod njih. Nek mi je sa srecom 😂
Nek je sa srecom...Jel 2 dana slobodno kako kazu i beneficija? I kolike su smene?
 
Hvala 🙂

5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.

Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…

Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
 
GSP plaća doprinose na ceo bruto. Ne znam otkud ti informacija da plaća doprinose na iznos malo iznad minimalca. To je težak zakonski prekršaj, a veruj mi to u državnim firmama nije moguće. Da bi ti plaćao manji iznos doprinosa, morao bi da prikaže i bruto iz minimalca, a ostatak na crno, na ruke jel. Toga apsolutno nema u državnim firmama.
 
Hvala 🙂

5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.

Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…

Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Na koliko je prvi ugovor?
 
GSP plaća doprinose na ceo bruto. Ne znam otkud ti informacija da plaća doprinose na iznos malo iznad minimalca. To je težak zakonski prekršaj, a veruj mi to u državnim firmama nije moguće. Da bi ti plaćao manji iznos doprinosa, morao bi da prikaže i bruto iz minimalca, a ostatak na crno, na ruke jel. Toga apsolutno nema u državnim firmama.
Kakvo je stanje sa benificiranim radnim stazom kod privatnika?
 
Hvala 🙂

5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.

Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…

Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Sta tacno znaci raditi sihtu? Kakvo je radno vreme tad da li se radi iz dva dela. Cesto cujem taj izraz a ne znam tacno sta predstavlja
 
Sta tacno znaci raditi sihtu? Kakvo je radno vreme tad da li se radi iz dva dela. Cesto cujem taj izraz a ne znam tacno sta predstavlja
Rad iz dva dela po 4 sata sa pauzom od nekoliko sati, sto znaci ceo dan si na poslu. U gsp se to koristi kao kazna ili za nove vozace da se potkajlaju malo.
 
Rad iz dva dela po 4 sata sa pauzom od nekoliko sati, sto znaci ceo dan si na poslu. U gsp se to koristi kao kazna ili za nove vozace da se potkajlaju malo.
Jedan od razloga zašto ne želim da radim u Gsp-u kad položim, mlade vozače maltretiraju sa šihtama i menjaju im linije svaki dan. Po ovim pričama vidim da Niš express daje najbolje uslove vozacima.
 
Vrh