prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.415
- Pohvaljen
- 4.664
Kako je krenulo za 10 godina 56 ce da drzi Barileva Pristina
Slazem se, šta da volim u tome sto su uzeli BmcTo sam i ja cuo za Novi Sad. Nego pitanje, kako neko moze da voli trenutni vozni park Nis expresa, koliko vidim sve isto je*******ote, na silu pa covek ne moze da voli to vise, al koga briga, svi gledaju novac samo. Meni je nekako bilo ozbiljno lepo kad vidim grupne fotografije Ikarbusa, VDL - a, i ne znam cega jos, mozda je i malo zbog kolor seme, ovde sve crveno i samo crveno, da ti se ogadi.
Pratim već neko vreme forum, nikako da se uključim u diskusiju. Sad bi bio dobar trenutakKad smo već kod Niš expressa i Bmc-a
Nek je sa srecomImaju 18 zglobnih i 2 solo vozila, za 56 i 56L. Sve BMC dizel, novo. Garaze su im kod Majdan hotela i na Savskom nasipu. Krecu za nekoliko dana sa prevozom na 56 i 56L. A i ja bih trebao da krenem kod njih. Nek mi je sa srecom
Imaju novu na autoputu posle Laste i kod mosta na adi , na savskom keju.Ima li Niš Ekspres u stvari garažu?
Juče gledao iz BG:VOZ-a, bio sam ubeđen do sada da su imali nešto, ali neka šupa je iza, i to je to ne vidim ništa u okolini što bi moglo da liči.
Nek je sa srecom...Jel 2 dana slobodno kako kazu i beneficija? I kolike su smene?Imaju 18 zglobnih i 2 solo vozila, za 56 i 56L. Sve BMC dizel, novo. Garaze su im kod Majdan hotela i na Savskom nasipu. Krecu za nekoliko dana sa prevozom na 56 i 56L. A i ja bih trebao da krenem kod njih. Nek mi je sa srecom
Na koliko je prvi ugovor?Hvala
5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.
Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…
Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Kakvo je stanje sa benificiranim radnim stazom kod privatnika?GSP plaća doprinose na ceo bruto. Ne znam otkud ti informacija da plaća doprinose na iznos malo iznad minimalca. To je težak zakonski prekršaj, a veruj mi to u državnim firmama nije moguće. Da bi ti plaćao manji iznos doprinosa, morao bi da prikaže i bruto iz minimalca, a ostatak na crno, na ruke jel. Toga apsolutno nema u državnim firmama.
Sta tacno znaci raditi sihtu? Kakvo je radno vreme tad da li se radi iz dva dela. Cesto cujem taj izraz a ne znam tacno sta predstavljaHvala
5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.
Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…
Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Od svih samo Niš expres nudii.Kakvo je stanje sa benificiranim radnim stazom kod privatnika?
Rad iz dva dela po 4 sata sa pauzom od nekoliko sati, sto znaci ceo dan si na poslu. U gsp se to koristi kao kazna ili za nove vozace da se potkajlaju malo.Sta tacno znaci raditi sihtu? Kakvo je radno vreme tad da li se radi iz dva dela. Cesto cujem taj izraz a ne znam tacno sta predstavlja
A da li lasta i gsp imaju iste uslove sto se tice beneficiranog radnog staza?Od svih samo Niš expres nudii.
Bas zeznuta situacija jos najvece guzve u saobracaju pretpostavljam da vise placaju to nego normalne smeneRad iz dva dela po 4 sata sa pauzom od nekoliko sati, sto znaci ceo dan si na poslu. U gsp se to koristi kao kazna ili za nove vozace da se potkajlaju malo.
Jedan od razloga zašto ne želim da radim u Gsp-u kad položim, mlade vozače maltretiraju sa šihtama i menjaju im linije svaki dan. Po ovim pričama vidim da Niš express daje najbolje uslove vozacima.Rad iz dva dela po 4 sata sa pauzom od nekoliko sati, sto znaci ceo dan si na poslu. U gsp se to koristi kao kazna ili za nove vozace da se potkajlaju malo.