Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da li moze neko nesto vise da mi kaze o LDM group privatnom prevozniku? Interesuje me posao vozaca kod njih, pa ako neko ima iskustva sa njima jos bolje. Hvala!

Ono sto znam je da placaju 700 dinara po satu, radi se po 10h 6 dana u nedelji. Imaju novi vozni park, solo BMC i minibuseve. Znam i da drze potez 400, gde je laganija voznja nego u samom centru grada, rekao bih.
Ono što znam je da im je održavanje katastrofalno i stariji Mazovi su im u ocajnom stanju, a ovi Bmc su meni uzas, juče sam se jednim vozio, bas nisu za tako brdovite linije poput poteza 400. U uslovima vozača već ne znam, ali raspitaj se malo, ma da ako si iz tog kraja, raspitaj se i o Dumecu jer sam čuo da oni plaćaju više i da su neki već prešli tamo.
 
Da li moze neko nesto vise da mi kaze o LDM group privatnom prevozniku? Interesuje me posao vozaca kod njih, pa ako neko ima iskustva sa njima jos bolje. Hvala!

Ono sto znam je da placaju 700 dinara po satu, radi se po 10h 6 dana u nedelji. Imaju novi vozni park, solo BMC i minibuseve. Znam i da drze potez 400, gde je laganija voznja nego u samom centru grada, rekao bih.
Nikako. Imaš u okruženju mnogo bolje firme od LDM-a.. Dumeco,Bamiron.. Ako si sa bežanijske onda ti je C&LC tu najbliži.. Najbolja preporuka koju za koju verujem da će se svi složiti je da ideš u Dumeco, ta firma nema greške.
 
Da li moze neko nesto vise da mi kaze o LDM group privatnom prevozniku? Interesuje me posao vozaca kod njih, pa ako neko ima iskustva sa njima jos bolje. Hvala!

Ono sto znam je da placaju 700 dinara po satu, radi se po 10h 6 dana u nedelji. Imaju novi vozni park, solo BMC i minibuseve. Znam i da drze potez 400, gde je laganija voznja nego u samom centru grada, rekao bih.
Barbados od 1og 850 solo, bolje ti je kod njih ili u Gsp, drzavno
 
Hvala na savetima! Uzecu ih u obzir.

Ono sto meni kao pocetniku predstavlja problem je sto vecina pomenutih firmi ne zeli da me primi za rad u gradskom prevozu, jer nemam iskustva u voznji i nemam CPC sertifikat (planiram da ga zavrsim sto pre). Imam DE kategoriju i taho karticu.

C&LC nece da cuje bez iskustva, pritom kada odete na razgovor idete u njihovu garazu koja vise lici na deponiju nego na nesto ozbilnjije, a tek o zaposlenima u kadrovskoj sluzbi nemam reci. Ono je uzas ko im tamo radi. U Nis Expres moze i zavrsavaju CPC, ali se sa njima sklapa ugovor na 4 godine da ne mozete da napusite firmu i vracate na rate kroz platu troskove obuke za CPC, sto su isto nenormalni uslovi. Za Strelu jos ne znam.

U LDM deluje sve nekako ozbiljnije, odete na zakazan razgovor sa prijatnim ljudima, u novoj garazi i novoj i urednoj zgradi u sklopu garaze. Tako sve deluje, u poredjenju sa C&LC je celoukupan razgovor za posao nebo i zemlja.

Sto se tice GSP-a, sa njima se vec mesec dana ganjam od trenutka kada sam se prijavio, preko njih moze da se polaze za CPC i da se nakoj toga stupi u radni odnos uz ovavezu od 2 godine, ali sve to ide jako sporo, niko mi nista ne javlja da li moze ili ne, nego zovem na 10 dana i dobijam odgovor da se strpim.

Dumeco bih kontaktirao da se raspitam i kod njih.

Eto, to su za sada neka moja iskustva u poslednjih mesec dana, a ticu se potrage za poslom u gradskom prevozu. Nadam se da ce i neko moje iskustvo pomoci i drugima koji su u slicnoj situaciji.
 
Jesi se nekad vozio LDM autobusima? Ne mislim na ove nove BMC, nego na Akije i Mazove. Ono kao iz Bahmuta da je došlo. Jedino ako su se preko noći promenili, ali ostaje da sačekamo pa da vidimo.
 
Hvala na savetima! Uzecu ih u obzir.

Ono sto meni kao pocetniku predstavlja problem je sto vecina pomenutih firmi ne zeli da me primi za rad u gradskom prevozu, jer nemam iskustva u voznji i nemam CPC sertifikat (planiram da ga zavrsim sto pre). Imam DE kategoriju i taho karticu.

C&LC nece da cuje bez iskustva, pritom kada odete na razgovor idete u njihovu garazu koja vise lici na deponiju nego na nesto ozbilnjije, a tek o zaposlenima u kadrovskoj sluzbi nemam reci. Ono je uzas ko im tamo radi. U Nis Expres moze i zavrsavaju CPC, ali se sa njima sklapa ugovor na 4 godine da ne mozete da napusite firmu i vracate na rate kroz platu troskove obuke za CPC, sto su isto nenormalni uslovi. Za Strelu jos ne znam.

U LDM deluje sve nekako ozbiljnije, odete na zakazan razgovor sa prijatnim ljudima, u novoj garazi i novoj i urednoj zgradi u sklopu garaze. Tako sve deluje, u poredjenju sa C&LC je celoukupan razgovor za posao nebo i zemlja.

Sto se tice GSP-a, sa njima se vec mesec dana ganjam od trenutka kada sam se prijavio, preko njih moze da se polaze za CPC i da se nakoj toga stupi u radni odnos uz ovavezu od 2 godine, ali sve to ide jako sporo, niko mi nista ne javlja da li moze ili ne, nego zovem na 10 dana i dobijam odgovor da se strpim.

Dumeco bih kontaktirao da se raspitam i kod njih.

Eto, to su za sada neka moja iskustva u poslednjih mesec dana, a ticu se potrage za poslom u gradskom prevozu. Nadam se da ce i neko moje iskustvo pomoci i drugima koji su u slicnoj situaciji.
Probaj Strelu, nude sredjivanje CPC-a ali radićeš za njih. I kao novom vozaču bih ti je preporučio. Znam da se većina sa mnom sada neće složiti ali Toma je dobar čovek i želi da pomogne kako može. Strelu probaj.
 
Jesi se nekad vozio LDM autobusima? Ne mislim na ove nove BMC, nego na Akije i Mazove. Ono kao iz Bahmuta da je došlo. Jedino ako su se preko noći promenili, ali ostaje da sačekamo pa da vidimo.
Kao putnik uglavnom sam koristio GSP.

Ne znam zaista, video sam im garazu, imaju gomilu rashodovanih krseva, ali i novih solo BMC-a i minibuseva, zaposleni u kadrovskoj su stvarno bili prijatni ljudi i razgovarali smo otvoreno o svemu. Deluju da su ljudi sa kojim se mozes dogovoriti.


Probaj Strelu, nude sredjivanje CPC-a ali radićeš za njih. I kao novom vozaču bih ti je preporučio. Znam da se većina sa mnom sada neće složiti ali Toma je dobar čovek i želi da pomogne kako može. Strelu probaj.

U Strelu idem prekosutra na razgovor, da vidim sa njima sta oni nude. Jedna stvar koja mi se ne svidja je sto im je garaza u Obrenovcu koliko sam uspeo da se informisem, sto je dosta veliki minus kada meni sa Novog Beograda treba kolima vise od pola sata do tamo, a do LDM garaze 10 minuta.
 
Mislim da svi oni moraju da podignu nivo usluge hteli ne hteli, ipak ih je grad malo zategao sa uslovima, ne verujem da bi se tek tako upustili i dali silne pare za nove autobuse a da zele da se bave prevozom tek tako.
 
Hvala na savetima! Uzecu ih u obzir.

Ono sto meni kao pocetniku predstavlja problem je sto vecina pomenutih firmi ne zeli da me primi za rad u gradskom prevozu, jer nemam iskustva u voznji i nemam CPC sertifikat (planiram da ga zavrsim sto pre). Imam DE kategoriju i taho karticu.

C&LC nece da cuje bez iskustva, pritom kada odete na razgovor idete u njihovu garazu koja vise lici na deponiju nego na nesto ozbilnjije, a tek o zaposlenima u kadrovskoj sluzbi nemam reci. Ono je uzas ko im tamo radi. U Nis Expres moze i zavrsavaju CPC, ali se sa njima sklapa ugovor na 4 godine da ne mozete da napusite firmu i vracate na rate kroz platu troskove obuke za CPC, sto su isto nenormalni uslovi. Za Strelu jos ne znam.

U LDM deluje sve nekako ozbiljnije, odete na zakazan razgovor sa prijatnim ljudima, u novoj garazi i novoj i urednoj zgradi u sklopu garaze. Tako sve deluje, u poredjenju sa C&LC je celoukupan razgovor za posao nebo i zemlja.

Sto se tice GSP-a, sa njima se vec mesec dana ganjam od trenutka kada sam se prijavio, preko njih moze da se polaze za CPC i da se nakoj toga stupi u radni odnos uz ovavezu od 2 godine, ali sve to ide jako sporo, niko mi nista ne javlja da li moze ili ne, nego zovem na 10 dana i dobijam odgovor da se strpim.

Dumeco bih kontaktirao da se raspitam i kod njih.

Eto, to su za sada neka moja iskustva u poslednjih mesec dana, a ticu se potrage za poslom u gradskom prevozu. Nadam se da ce i neko moje iskustvo pomoci i drugima koji su u slicnoj situaciji.

Koliko znam konkurs za nove vozače su zatvorili pre jedno mesec dana, bilo na vestima.
 
Ma bilo ali kada sam ih zvao nakon toga telefonom, rekli su da je aktuelan i dalje i da mogu online da se prijavim, gde su me nakon nekoliko dana pozvali i raspitivali se sta sve imam i nemam, na sta mi je saopsteno da cu biti pozvan kada se otvori prilika, sta god to znacilo.

Kod njih se defitinitvno ne zna nista sta se desava, pa cak ni tamo koji rade ne znaju. Verujem da je zbog ovih raspodela linija haos i kod njih, visak vozaca, ali se jos ne zna koliko ce to biti visak jer se ne zna koliko ce njih odlaziti kod privatnika ili inostranstvo. Tu je naravno i standardan odlazak u penziju.
 
Hvala na savetima! Uzecu ih u obzir.

Ono sto meni kao pocetniku predstavlja problem je sto vecina pomenutih firmi ne zeli da me primi za rad u gradskom prevozu, jer nemam iskustva u voznji i nemam CPC sertifikat (planiram da ga zavrsim sto pre). Imam DE kategoriju i taho karticu.

C&LC nece da cuje bez iskustva, pritom kada odete na razgovor idete u njihovu garazu koja vise lici na deponiju nego na nesto ozbilnjije, a tek o zaposlenima u kadrovskoj sluzbi nemam reci. Ono je uzas ko im tamo radi. U Nis Expres moze i zavrsavaju CPC, ali se sa njima sklapa ugovor na 4 godine da ne mozete da napusite firmu i vracate na rate kroz platu troskove obuke za CPC, sto su isto nenormalni uslovi. Za Strelu jos ne znam.

U LDM deluje sve nekako ozbiljnije, odete na zakazan razgovor sa prijatnim ljudima, u novoj garazi i novoj i urednoj zgradi u sklopu garaze. Tako sve deluje, u poredjenju sa C&LC je celoukupan razgovor za posao nebo i zemlja.

Sto se tice GSP-a, sa njima se vec mesec dana ganjam od trenutka kada sam se prijavio, preko njih moze da se polaze za CPC i da se nakoj toga stupi u radni odnos uz ovavezu od 2 godine, ali sve to ide jako sporo, niko mi nista ne javlja da li moze ili ne, nego zovem na 10 dana i dobijam odgovor da se strpim.

Dumeco bih kontaktirao da se raspitam i kod njih.

Eto, to su za sada neka moja iskustva u poslednjih mesec dana, a ticu se potrage za poslom u gradskom prevozu. Nadam se da ce i neko moje iskustvo pomoci i drugima koji su u slicnoj situaciji.
Hvala na prenosenju svojih iskustava jer sam i ja jedan od buducih vozača, tj trenutno polažem za D, pa ću posle odmah i na Cpc. Kao početnika bi te možda primio i Bane, tj Banbus.
 
Kod Baneta sumnjam da bi se usrećio, a GSP jeste zatvorio konkurs za vozače, s tim što verujem da će ga i otvoriti za relativno kratko vreme. Jednostavno, planira se socijalni program oko nove godine, dok se ne vidi kako će to sve da izgleda kad se završi ova otegnuta razmena linija, shvatam da im je sad i nepotrebno da drže otvoren konkurs za prijem vozača. Za tramvaj mislim da to ne važi. A ovo što Niš ekspres traži čak četiri godine da se radi kod njih zbog CPC-a je čist bezobrazluk. Voleo bih da vidim te Ugovore o radu, jer sam ubeđen da se tu nešto debelo mulja. Kod prijema na neodređeno vreme prosto mi je kretenski da se može ubaciti nešto dodatno u smislu vremenskog važenja sem probnog rada, koji opet traje uglavnom do šest meseci, a odradi se dok je zaposleni u radnom odnosu na određeno vreme. Ok neki posebni uslovi koji se tiču svake firme ponaosob, al to da te obavezuje još dve godine na rad kod poslodavca, a nakon rada do dve godine na određeno po Zakonu o radu, mislim da je težak idiotizam. Može se ubaciti tačka sa određenim periodom važenja naravno, al prvi put čujem da prevoznici traže vezivanje od čak četiri godine, a za nešto što ipak ne košta milione.
 
Где се више исплати полагати за Д у гсп-у или код других ауто школа?
 
Где се више исплати полагати за Д у гсп-у или код других ауто школа?
U Gsp-u prvo moraa da imas C, pa onda kod njih ideš na prekvalifikaciju na D, dok u drugim auto školama sada možeš odmah da ideš za D, kao što sam ja krenuo.
@Kesha Znam da se ne bi usrećio kod Baneta, ali mislim da bi ga on primio.
I ako neko zna da li Strela placa za Cpc, nek javi.
 
...
29047fde009e0d41ce25d9e55e315b52.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
...
29047fde009e0d41ce25d9e55e315b52.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Страшно како се понашају поједини возачи бахато и безобразно треба пријављивати. Знам да већини возача смета кад је неко приљубљен уз кабину(сем ако није нека згодна девојка😉)али то је могло на другачији начин да се каже извините сметате ми у вожњи ако можете да се померите назад и крај приче
 
Znaci sa B mozes odma i D?
Jel B probna ili prava?
Новим законом од 21 године живота можеш одмах за Д да полажеш,не мораш за Ц па за Д.Мада кад видим да Шри Ланђани добијају дозволу одмах за џ док ми у својој држави морамо лепо да платимо немам вољу да возим.
 
Новим законом од 21 године живота можеш одмах за Д да полажеш,не мораш за Ц па за Д.Мада кад видим да Шри Ланђани добијају дозволу одмах за џ док ми у својој држави морамо лепо да платимо немам вољу да возим.
Pa jeftina radna snaga.Jer se vidi da nema vozaca i rekao ajmo ovima za dz
 
Новим законом од 21 године живота можеш одмах за Д да полажеш,не мораш за Ц па за Д.Мада кад видим да Шри Ланђани добијају дозволу одмах за џ док ми у својој држави морамо лепо да платимо немам вољу да возим.
Goran Aleksic je u pravu, lepo nek država subvencionise CPC, dozvolu bi mi platili.. A postoji i opcija da država subvencionise D i CPC za nas mladje od 30 godina. Naravno radili bi u našoj zemlji ne bi odlazili preko..
 
Goran Aleksic je u pravu, lepo nek država subvencionise CPC, dozvolu bi mi platili.. A postoji i opcija da država subvencionise D i CPC za nas mladje od 30 godina. Naravno radili bi u našoj zemlji ne bi odlazili preko..
Tako je, nije problem da platim ovih 180 hiljada za D, koliko treba kad ideš odmah sa B jer imas više casova vožnje nego ovi sa C i ispadne skuplje, ali je problem kad nakon svega toga moraš da platiš i Cpc koji nije ispod 150 hiljada. Tu ću traziti firmu koja će mi platiti Cpc i neće mi biti problem da odradim za njih te 2 godine, dok je 4 godine kod Niš expeessa preterano, a još bih kao početnik morao da vozim zgloba.
 
Да ли је Арива напустила јавни превоз? Такође Мобилитас Кошава Лекон и остали што су требали да напусте?
 
Poslednja izmena:
Znaci sa B mozes odma i D?
Jel B probna ili prava?
Upisao sam ja za C, nisam hteo direktno za D, rekli su mi da mogu sa probnom B da polazem D, medjutim ono sto niko ne spominje, to je problem prilikom podnosenja zahteva za polaganje CPC sertifikata, zakomplikovali su nesto oko zakonske osnove mnogo, takodje se placa 160.000 i ide se 20 USxxNIH DANA po 8 sati!! Slepcine na kub.
 
Vrh