Šta je novo?

Privatni prevoznici

Vozač ako ne omrsi neku zemaljsku stjuardesu do kraja godine evo gde sam, sa svakom je pročavrljao po nekoliko minuta.
Jedini gori su penzioneri sa svim mogućim i nemogućim pitanjima na usputnim stajalištima.


20240925_102644.jpg


P.S Inače na nepropisnom mestu pravi pauzu, ako je to ikome važno uopšte..
 
Дал је могуће да је је...а стрела неспособна да у року преузме своје линије! Па где су им сад она силна возила што их је Шапић представио?
 
Banbus pustio otprilike još 8 novih Akija. P40377 sam video na 51 i jednu na 50. Tu su još neki i imaju aparate sa starijih Akija.
 
Banbus pustio otprilike još 8 novih Akija. P40377 sam video na 51 i jednu na 50. Tu su još neki i imaju aparate sa starijih Akija.
40372 na 50 sa aparatom od 40344. @nikola novi bg Rok za preuzimanje je 90 dana od potpisivanja ugovora koji još nije ni potpisan, tako da ne moraju da preuzmu 52 i 88 još dugo, ali će verovatno preuzeti u novembru.
 
Rok za preuzimanje je 90 dana od potpisivanja ugovora koji još nije ni potpisan, tako da ne moraju da preuzmu 52 i 88 još dugo, ali će verovatno preuzeti u novembru.
Potpisan je, sad ne sećam se tačnog datuma, ali prošle nedelje. Svakako ima vremena do novembra.
 
Činjenica je da ova podela nikako ne ide tako lako kako su zamislili. Datum preuzimanja i raspodela linija je više puta pomeran - 01.09; 02.09; 16.09; 22.09; 01.10.
Prema prvobitnim planovima, linije su do 01.10. trebale u potpunosti da budu raspodeljene. Koliko znam za sada, osim što nekima još ne stižu vozila, pre svega Streli, ni interesovanje vozača nije veliko. Očekivao se masovniji prelaz iz GSP-a u privatnike, ali ipak se to nije desilo u broju u kom je bilo očekivano, a ni interesovanja za oglase koje smo mogli da vidimo po internetu takođe nema. Niš Ekspres se skrpio tako što su povukli vozače iz Niša zarad linija 56 i 56L, ali ni to nije trajno nego privremeno rešenje. Pitanje je šta će biti ako privatnici ne budu mogli da nađu vozače do zadatog roka...
 
Satnica prosto nije dovoljno velika da bi neko napustio Gsp i prešao kod privatnika. Moraće opet da se ide po Šri Lanci i Pakistanu da se traže vozači na ulici. Skrpice se oni za deo polazaka zbog vozača koji će preći kod njih iz ozlazećih prevoznika, ali to opet neće biti dovoljno.
 
40372 na 50 sa aparatom od 40344. @nikola novi bg Rok za preuzimanje je 90 dana od potpisivanja ugovora koji još nije ni potpisan, tako da ne moraju da preuzmu 52 i 88 još dugo, ali će verovatno preuzeti u novembru.
Значи ништа пре нове године то ће бити оно као 2016 кад су од 1 јануара кренуле промене
 
Ugovor je dodeljen, ne i potpisan. Isto je sa nabavkom 100 Bmc i 50 Otokara za koje još uvek nije potpisan ugovor iako je dodeljen pre 2 ipo meseca.
Како онда ниш експрес преузима од 1.10 своје линије ако уговор није потписан?
 
Satnica prosto nije dovoljno velika da bi neko napustio Gsp i prešao kod privatnika. Moraće opet da se ide po Šri Lanci i Pakistanu da se traže vozači na ulici. Skrpice se oni za deo polazaka zbog vozača koji će preći kod njih iz ozlazećih prevoznika, ali to opet neće biti dovoljno.
Не видим и зашто би ико напуштао кад нигде другде немају такве услове сем ако је неко у кредиту па му треба већи број сати. Ја сам искрено скептичан све више како време иде да ће и доћи до ове поделе линија јер видим да синдикалисти гсп гостују нон стоп по телевизијама опозиција се побунила народ који је више упознат у градски превоз исто можда због тога не иде тако лако ова примопредаја линија
 
Da li moze neko nesto vise da mi kaze o LDM group privatnom prevozniku? Interesuje me posao vozaca kod njih, pa ako neko ima iskustva sa njima jos bolje. Hvala!

Ono sto znam je da placaju 700 dinara po satu, radi se po 10h 6 dana u nedelji. Imaju novi vozni park, solo BMC i minibuseve. Znam i da drze potez 400, gde je laganija voznja nego u samom centru grada, rekao bih.
 
41655 који ради на 39 је катастрофа и ужас нешто лупа ово је сачувај Боже.
 
Vrh