Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jel to sigurno??
Mislim, malo mi kretenski da doteraju buseve iz Nisa, samo da bi se obucavali na njima.
Taj Citaro se verovatno neće ni vraćati u Niš, kažu da je u lošem stanju i da prokišnjava, ali bolje je dati njega za obuke vozacima koji prvi put voze na toj trasi, nego da im das novo vozilo da ga polupaju.
 
Procvat da GSP manje linija od privatnika?Da nam je politika drugacija treba GSP gradske da ordzava, a Lasta prigradske.Kakav bre privatnik.
Није процват него је боље по гсп у стању каквом се налази, чуј Ласта да одржава, на шта им личе бусеви на потезу 500... Част неким изузецима који су нову углавном.
 
IMG_2889.png

На порталу Бусеви пише да идаље потез 100 држи гсп док на 700 пише стрела
 
Taj Citaro se verovatno neće ni vraćati u Niš, kažu da je u lošem stanju i da prokišnjava, ali bolje je dati njega za obuke vozacima koji prvi put voze na toj trasi, nego da im das novo vozilo da ga polupaju.
Slazem se. Samo da vise stignu i da valjaju cemu.
Inace, solarisi koji na 56 voze su u uzasnom stanju. Prljavi, klima im curi po sedistima, voda se razliva po autobusu. Letos je higijena bila toliko losa da mi se gadilo da uopste idem u drugi deo autobusa. Srecom, imam privilegiju da nisam prinudjena svaki dan da idem autobusom jer imam kola.
Jeste da im higijena u vozilima nije na zavidnom nivou i da im to nikad nije bio prioritet, da je vecina vozaca neprijatna ako im ukazes na neku nepravilnost u vozilu, ali ruku na srce, krivi su i putnici. Autobusi ne bi bili kao brlog da ih mi sami ne dovedemo u takvo stanje.
Sto se tice zglobnih BMC ... jos je rano dati neku procenu jer su im relativno nova vozila, a i vrlo cesto ih stede tako sto ih iskljuce iz saobracaja i ubace solo buseve.
 
Slazem se. Samo da vise stignu i da valjaju cemu.
Inace, solarisi koji na 56 voze su u uzasnom stanju. Prljavi, klima im curi po sedistima, voda se razliva po autobusu. Letos je higijena bila toliko losa da mi se gadilo da uopste idem u drugi deo autobusa. Srecom, imam privilegiju da nisam prinudjena svaki dan da idem autobusom jer imam kola.
Jeste da im higijena u vozilima nije na zavidnom nivou i da im to nikad nije bio prioritet, da je vecina vozaca neprijatna ako im ukazes na neku nepravilnost u vozilu, ali ruku na srce, krivi su i putnici. Autobusi ne bi bili kao brlog da ih mi sami ne dovedemo u takvo stanje.
Sto se tice zglobnih BMC ... jos je rano dati neku procenu jer su im relativno nova vozila, a i vrlo cesto ih stede tako sto ih iskljuce iz saobracaja i ubace solo buseve.
Sad će Niš ekspres da te vozi u turskim kantama pa ćeš da uživaš u čistoći prvih nedelju dana dok ne postanu deponija.
 
Бмц ме доста подсећа на хигер слични су унутра слична седишта идејна решења а што је најјаче код бмц онај рукохват на задњим вратима код последњег седишта је преблизу вратима па неком не дај Боже може рука да настрада кад се отворе врата ако не пази
 
Ако ништа бмц има бољи распоред седишта од солариса барем моје мишљење😂док је у свему осталом соларис много бољи
Meni čak ni to nema bolje. A nije čak ni udobniji od Solarisa, koji je ekstremno neudoban. :)
 
Pa ti prvi nazivaš botom svakog ko pohvali Strelu, totalno nepotrebno. Svako ima svoje mišljenje i to je to, ako ti se me sviđa, ti iskuliraj. Voleo bih i ja da smo u poziciji u kojoj je Zagreb i da imamo svoj Zet sa onakvim voznim parkom, ali je realnost drugačija, a to je da jedina Strela ima ikakvu želju da kupi neko normalno vozilo, a ne istočnjačko smece, iako za novac koji dobijaju, trebao bi ceo vozni park da im se svodi na Iveco i Mercedes Citaro.
Веруј ми Загрепчани плачу за приватницима да се укључе у јавни превоз. Ћерка ми је радила у Загребу и каже ми да зет има поласке који постоје само на папиру немају возача или ресурса да их остваре она је каснила на посао због тога док није схватила да не иду уопште. Тога бар овде нема да имаш полазак који постоји на папиру а никад се не остварује. Писао сам раније о овоме на форуму
 
Веруј ми Загрепчани плачу за приватницима да се укључе у јавни превоз. Ћерка ми је радила у Загребу и каже ми да зет има поласке који постоје само на папиру немају возача или ресурса да их остваре она је каснила на посао због тога док није схватила да не иду уопште. Тога бар овде нема да имаш полазак који постоји на папиру а никад се не остварује. Писао сам раније о овоме на форуму
Jeste, ali pogledaj vozni park Zet-a i vozni park Gsp-a, to je prosto nebo i zemlja. Ako se sećaš taj slučaj je bio na 307 sa šihtom koja se nije ostvarivala godinama sve do dolaska Higera jer Kosmaj nije imao autobuse i bar jedno 15 šihti nisu ostvarivali svaki dan. Slična je situacija i sa JGSP-om u Novom Sadu gde prosto nemaju kapacitet za sve polaske i fali im najmanje 150 autobusa da bi sve linije popunili kako treba, a ne da linije u centru grada u špicu idu na 20-25 minuta. Tu Strela ima mnogo bolju podlogu da uđe u javni prevoz nego u Beogradu i ne sumnjam da će ući vrlo uskoro.
@1111 Ti zglobni Bmc i nisu toliko loši, rade već 3 godine u Gsp-u, a sad ih je uzeo i Clc, dok su mi solo Bmc katastrofa, upravo sam se vozio novim Bmc od Ldm-a i ono je užas, bus bruji nenormalno, da su me uši zabolele i uz sve to se već čuje škripa trapa i plastike.
 
Jeste, ali pogledaj vozni park Zet-a i vozni park Gsp-a, to je prosto nebo i zemlja. Ako se sećaš taj slučaj je bio na 307 sa šihtom koja se nije ostvarivala godinama sve do dolaska Higera jer Kosmaj nije imao autobuse i bar jedno 15 šihti nisu ostvarivali svaki dan. Slična je situacija i sa JGSP-om u Novom Sadu gde prosto nemaju kapacitet za sve polaske i fali im najmanje 150 autobusa da bi sve linije popunili kako treba, a ne da linije u centru grada u špicu idu na 20-25 minuta. Tu Strela ima mnogo bolju podlogu da uđe u javni prevoz nego u Beogradu i ne sumnjam da će ući vrlo uskoro.
@1111 Ti zglobni Bmc i nisu toliko loši, rade već 3 godine u Gsp-u, a sad ih je uzeo i Clc, dok su mi solo Bmc katastrofa, upravo sam se vozio novim Bmc od Ldm-a i ono je užas, bus bruji nenormalno, da su me uši zabolele i uz sve to se već čuje škripa trapa i plastike.
Другачија политика купују расходована возила добрих произвођача што и по мени боље него ово што се ради у Београду да се купују нова возила Турске и Кинеске производње. Да било је баш доста проблема на потезу 300 пре хигера. Зна ли се шта има ли неких назнака да ће приватници уловити у јавни превоз у НС? Ја овде на теми Нови Сад нисам нашао ништа о томе
 
По мени су ово сасвим коректни аутобуси. Већ кад их гсп користи не видим шта фали да их вози Ниш екрпес и ЦЛЦ група. Надам се само да их Ниш екпрес препио натписом као за међуградски саобрђај 😂
 
Ne znam kakve veze ima Lasta na prigradskim linijama??
Tender je raspisan za gradske linije. Koliko ja znam 56 je i te kako gradska linija i to jedina linija (+56L) na kojoj ce saobracati vozila Nis Ekspresa koji nikada do sada nije ucestvovao u prevozu Beogradjana.
lasta najviše ima veze na prigradskim linijama na opštinama grocka, mladenovac, sopot, barajevo, lazarevac i obrenovac. zbog toga je naveden kao primer 21 god star berkhof koji se i dalje vozi u lazarevcu :)
 
Osim što cenjeni Niš Ekspres već drugi dan zaredom šalje vozila koja bar na sajmu uopšte ne uzimaju putnike. Desilo se juče, evo i danas.

Na aplikaciji se uredno pomeraju.

Edit

Vidim da preuzimaju tek od 1. oktobra, ali 56-ica u ova dva dana nema
 
Osim što cenjeni Niš Ekspres već drugi dan zaredom šalje vozila koja bar na sajmu uopšte ne uzimaju putnike. Desilo se juče, evo i danas.

Na aplikaciji se uredno pomeraju.

Edit

Vidim da preuzimaju tek od 1. oktobra, ali 56-ica u ova dva dana nema
Verovatno voze prijavljeni na liniju... Ovo je novi nivo.
 
Osim što cenjeni Niš Ekspres već drugi dan zaredom šalje vozila koja bar na sajmu uopšte ne uzimaju putnike. Desilo se juče, evo i danas.

Na aplikaciji se uredno pomeraju.

Edit

Vidim da preuzimaju tek od 1. oktobra, ali 56-ica u ova dva dana nema
56 u zadnje vreme vrlo cesto nema i vrlo cesto su razmaci izmedju dolaska 2 autobusa veci i od 15 min. A poslednjih dana moze da se vidi da vrlo cesto ubacuju solo bus.
 
Vrh