Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jedna od pozitivnih stvari iz svega ovoga je to što je Gsp ograničen sa brojem vozača i zbog toga su bili ukidani mnogi polasci, a sada kada većinu linija drže privatnici, njima je lako da dovedu još stranaca i pojačaju linije, a uz to i Gsp može da pojača linije koje su im ostale zbog viška vozača koji se napravio, a da samim tim na kraju Gsp uopšte ne izgubi broj vozila na ulicama.
 
Ma sve je to normalno, sve se to radi u svim Gradovima sveta, al malo morgen.

Nornalizujete stvari koje se ne rade trenutno nigde u svetu, nijednom normalnom glavnom Gradu.
Al nema veze bitno je da je raja srećna, i posle ide kukanje zašto nam je ovako.
 
C&LC
IMG-8bd29282bb8339b8f0a6f7f9b3b4a31f-V.jpg
 
Свака част за возача, овакве слике су доказ да још има људи који воле свој посао.
 
Poslednja izmena:
Ne, nego ću više da verujem pilićarima koji ni garaže krštene nemaju?
Мени није јасно зашто су људи толико запели за ту гаражу, направиће гаражу само је потребно време. Неће сигурно дражати толико линија без граже и свега што је потребно за одржавање возила.
 
Današnji GSP je raspad, pogotovo sa nekvalitetnim novim autobusima, prepotopskim tramvajima i umirućim trolejbusima. Ali partijski privatnici su još gori, zato što masovno zapošljavaju jevtine, nekvalifikovane i bahate vozače strance i zato što velikom većinom koriste solo autobuse na linijama za koje je i zglob tesan.

Masovna privatizacija javnog prevoza je najdoslednija primena dinkićevske Superhik ekonomije koju vladajuća sekta ovde vodi otkako je na vlasti, sa Dinkićem i bez njega. Nisam protiv toga da i privatnici imaju određenog učešća u javnom prevozu, ali ne da im se poklanja većina autobuskih linija, a za one koje dobiju moraju da se postave neki minimalni standardi: svi vozači moraju biti iz Srbije, i da se izbroji koliko koja linija ima putnika; ne može na liniji sa preko 10.000 putnika dnevno da vozi solać, nijedan jedini, a kamoli 100% vozila na njoj. Ovo da važi i za sve linije koje drži GSP.
По мени нисте у праву за странце има и лоших и добрих возача и страних и наших, чак сам се пријатно изненадио поготово у Стрели, а и код неких других приватника странци одлично возе и насмејани и уредно се јаве путницма.
 
Мени није јасно зашто су људи толико запели за ту гаражу, направиће гаражу само је потребно време. Неће сигурно дражати толико линија без граже и свега што је потребно за одржавање возила
Ma da, šta će im garaža, parking, nije im potrebno ni održavanje, pranje,ništa, daj samo nek je para iz budžeta.
 
Evo sad će onda i moj ortak da počne da učestvuje u javnom prevozu. Kupiće sutra buseve, a garažu će da napravi za par godina. Pošto tako to ide.
Није да ниси у праву, ал Стрела већ дуго вози у Обреновцу и колико знам људи су задовољни превозом и услогом. Аутобуси и возачи су коректни већином (свуда има испада наравно). Да им дамо времена да све дође на своје тек су преузели ове потезе и апослутно се слажем да је требало раније мислити на гаражу која би имала све у комплету. Ал то је брига највећс њихова и верујем да ће сигурно имати и то кроз неки период. Можда ће и корситити нечију док се њихова не направи.
 
Ma da, šta će im garaža, parking, nije im potrebno ni održavanje, pranje,ništa, daj samo nek je para iz budžeta.
Имаће све временом. Све се просто пребрзо десило као што сви знају и због чега је све брзо ишло што се тиче предаје линија. Направиће се баланс треба да им стигну и још возила поготово дуплих. Биће то океј, бар се надамо.
 
Волео бих да напишем мишљење о ГСП-у, по мени они морају да постоје и уврене сам да ће наставити да постоје. Мислим не могу да замислим да привантици држе неке линије попут 15,16,17,18, 23, 31, 65, 77, 83, 85, 95... Ипак гсп и даље држи најјаче линије и најоптрећније линије. Ето једнио што ће сад на 52, 56 и 88 возити приватници. ГСП ће уз обнову возног парка (надам се да ће задржати Соларисе још неколико година или бар урадити нешто паметно са њима) и са новим тролама и трамвајима добити нови изглед какав и заслужује. По мени је паметно што да кажем су приватизовани потези 100, 300, 400, 500, 600 и 700. Просто мислим да гсп ту беспотребно би трошио ресурсе боље да се фокусирају на пометнуте линије наравно уз још доста линија на које возе.
 
Имаће све временом. Све се просто пребрзо десило као што сви знају и због чега је све брзо ишло што се тиче предаје линија. Направиће се баланс треба да им стигну и још возила поготово дуплих. Биће то океј, бар се надамо.
Biće to sasvim okej i ne vidim potrebu za tolikom histerijom. Najveći je problem cena svega ovoga, jer u Gsp-u će ostati partijski zaposleni (ne)radnici po kancelarijama i čuveni sindikalci koji sebi kupuju skupocene automobile, a privatnici će svoju uslugu naplaćivati dosta skuplje nego Gsp i onda će veliki deo gradskog budžeta svake godine ići na gradski prevoz. Jasno je kao dan da će Strela biti bolji i ozbiljniji prevoznik, nego što je Gsp ikada bio, ali je problem visoka cena usluge.
 
Biće to sasvim okej i ne vidim potrebu za tolikom histerijom. Najveći je problem cena svega ovoga, jer u Gsp-u će ostati partijski zaposleni (ne)radnici po kancelarijama i čuveni sindikalci koji sebi kupuju skupocene automobile, a privatnici će svoju uslugu naplaćivati dosta skuplje nego Gsp i onda će veliki deo gradskog budžeta svake godine ići na gradski prevoz. Jasno je kao dan da će Strela biti bolji i ozbiljniji prevoznik, nego što je Gsp ikada bio, ali je problem visoka cena usluge.
Апсолутно се слажем, ал по мени и треба да буде већа цена са обзиром на возни парк Стреле. Мислим не знам колика је разлика, али свакако ми смртници ћемо плаћати све то, како год окренеш. Верујем да је сваком грађанину исто коме иду паре гсп-у или приватнику било ком 🫡
 
Ne, nego ću više da verujem pilićarima koji ni garaže krštene nemaju?

Evo sad će onda i moj ortak da počne da učestvuje u javnom prevozu. Kupiće sutra buseve, a garažu će da napravi za par godina. Pošto tako to ide.
А чекај што вам онда не ваља Арива? Озбиљна фирма послује свуда у Европи јача 100х од Гсп? Кад би град дао цео приватни превоз Ариви уместо овим што кажете пилићарима опет би кулали да се тако уништава Гсп и да је Гсп фирма са традицијом и да је најјача!
 
Волео бих да напишем мишљење о ГСП-у, по мени они морају да постоје и уврене сам да ће наставити да постоје. Мислим не могу да замислим да привантици држе неке линије попут 15,16,17,18, 23, 31, 65, 77, 83, 85, 95... Ипак гсп и даље држи најјаче линије и најоптрећније линије. Ето једнио што ће сад на 52, 56 и 88 возити приватници. ГСП ће уз обнову возног парка (надам се да ће задржати Соларисе још неколико година или бар урадити нешто паметно са њима) и са новим тролама и трамвајима добити нови изглед какав и заслужује. По мени је паметно што да кажем су приватизовани потези 100, 300, 400, 500, 600 и 700. Просто мислим да гсп ту беспотребно би трошио ресурсе боље да се фокусирају на пометнуте линије наравно уз још доста линија на које возе.
Гсп ће увек постојати зато што политичари морају да се уграђују на тендерима
 
Prpi na forumu koja je veštački stvorena u zadnje vreme i liči na Vučićevu kampanju u kojoj se sve deli na one koji moraju da misle 100% i sve podržavaju, i na one koji su "za one druge" i žele da rade protiv interesa Srbije.
po merilima nekih, na osnovu pisanja na političkim temama, ja spadam verovatno u vučićevca. međutim, moram da primetim da svako vidi ono što želi da vidi. ja recimo ovde u poslednjih mesec dana vidim najezdu nekih novih nadimaka koji svi posluju po istom šablonu, čak im je i stil pisanja onako... neobično podudaran. prva poruka je neko padobran pitanje tipa kad peražikalaza transturs počinje da radi na toj i toj liniji, a već od druge ili treće se kreće u suptilnu kampanju ja ne radim u lidlu, ali moram da kažem. samo što je umesto lidla jedna druga firma. tu u narednim stupnjevima defiluju razne gluposti koje se ne mogu više čuti ni u kafanama, ni pred dragstorom, ni od taksista (na jednu od njih sam i ja reagovao). koliko sam video, samo jedan ili dva korisnika imaju strpljenja da ih mirno dekonstruišu, ostalima pregori osigurač pa odustanu, ali džaba, dve poruke kasnije uleti neko drugi sa još sumanutijim jednolinijašem. borba protiv vetrenjača. da sam zao čovek, primetio bih tu nešto. ali nisam. međutim, da je na delu jedna dosta očigledna kampanja, kako je neko gore rekao, normalizovanja, tu nema sumnje. i ona se svakako ne vodi sa gsp-ove strane. inače, one dole političke teme o četnicima i partizanima su frak i cilindar za ono što se ovde odvija.

još nešto, pošto se ovde često istupa u ime svih građana, ja bih samo ono, za novine, da se izuzmem iz te navodne grupe koja gsp smatra izvorom sveg zla. ako dozvoljavaš?
 
Poslednja izmena:
po merilima nekih, na osnovu pisanja na političkim temama, ja spadam verovatno u vučićevca. međutim, moram da primetim da svako vidi ono što želi da vidi. ja recimo ovde u poslednjih mesec dana vidim najezdu nekih novih nadimaka koji svi posluju po istom šablonu, čak im je i stil pisanja onako... neobično podudaran. prva poruka je neko padobran pitanje tipa kad peražikalaza transturs počinje da radi na toj i toj liniji, a već od druge ili treće se kreće u suptilnu kampanju ja ne radim u lidlu, ali moram da kažem. samo što je umesto lidla jedna druga firma. tu u narednim stupnjevima defiluju razne gluposti koje se ne mogu više čuti ni u kafanama, ni pred dragstorom, ni od taksista (na jednu od njih sam i ja reagovao). koliko sam video, samo jedan ili dva korisnika imaju strpljenja da ih mirno dekonstruišu, ostalima pregori osigurač pa odustanu, ali džaba, dve poruke kasnije uleti neko drugi sa još sumanutijim jednolinijašem. borba protiv vetrenjača. da sam zao čovek, primetio bih tu nešto. ali nisam. međutim, da je na delu jedna dosta očigledna kampanja, kako je neko gore rekao, normalizovanja, tu nema sumnje. i ona se svakako ne vodi sa gsp-ove strane. inače, one dole političke teme o četnicima i partizanima su frak i cilindar za ono što se ovde odvija.

još nešto, pošto se često istupa u ime svih građana, ja bih samo ono, za novine, da se izuzmem iz te navodne grupe koja gsp smatra izvorom sveg zla. ako dozvoljavaš?
Па мора да се пита зато што једни пишу једно други други трећи треће… Ја сам овом форуму приступио из разлога да сазнам шта је истина зато што су сви писали на фејсу да од првог све троцифрене линије преузимају приватници што се није десило до данас штампани медији и портали нису писали ништа на ту тему. Па ево сад су неки писали да је рок 16-ти који такође неће бити испоштован а највероватније и онај 25 септембар. А пошто дневно променим 6-7 аутобуса то је неки просек сматрам се компетентним за учеће у неким расправама. Верујем да има још људи који су из сличних побуда приступили форуму јер се пише различито на неке теме
 
Sviđa mi se što su otvorili svoju Instagram stranicu, a uskoro i sajt na kom će biti sve informacije, a takođe će moći da se šalju i primedbe na vozače i sve ostalo.
50CA911B-EDB9-43C3-98EC-961B820DF92F.jpeg
 
druže, ti si krenuo baš onako va bank, a? preko norme, ko alija sirotanović. ako, valja se, biće sigurno značka.

inače, ovo fino, pismeno i staloženo obraćanje koje si nam prezentovao pokazuje da ovde niko više ne oseća potrebu ni da glumi razliku između privatnog i javnog. lik ili likinja bukvalno malo tekst piše u ime grada, malo u ime strele, pa se negde na pola zbuni, pa se vadi... kao kad neki sns bot ostane ulogovan u drugom nalogu, a prerano prebaci skretnicu u mozgu.
 
ja ne mogu da verujem da su čak i nas na forumu toliko zamazali po očima da smo počeli da se delimo na "tabor strela" i "tabor gsp"... pa mene je sramota da čitam ova prepucavanja koja su uzrokovana frustracijom nad našom situacijom, koju su nam svesno usadili ovi debili odozgo kojima je cilj bio da nas ubede da oni rade u našem najboljem interesu, da su jedni dobri a drugi loši (što u polici, što u javnom prevozu)... i moram da primetim da im je uspelo, i to ne uspelo, nego trijumfalno uspelo.

dajte bre ljudi, koji vam je hofman zadnjih par dana? ako ništa, bar mi ovde na forumu treba da se ujedinimo jbt.... mi smo očigledno jedini u državi koji vide i koji se protive ovome svemu što se dešava...zar ćete stvarno pustiti da nas njihove kule i gradovi zavade? uozbiljite se malo, nema ovde mesta svađi, zajedno smo i veći i jači, što bi rekla jedna poznata pesma za decu,
 
Vrh