Свака част за возача, овакве слике су доказ да још има људи који воле свој посао.70341 na 101
Za ovaj prelepi ambijent je zaslužan majstor Slaviša
Pogledajte prilog 211643
Pogledajte prilog 211644
Pogledajte prilog 211645
Pogledajte prilog 211646
Pogledajte prilog 211647
Pogledajte prilog 211648Pogledajte prilog 211649
Pogledajte prilog 211650
Pogledajte prilog 211651
Мени није јасно зашто су људи толико запели за ту гаражу, направиће гаражу само је потребно време. Неће сигурно дражати толико линија без граже и свега што је потребно за одржавање возила.Ne, nego ću više da verujem pilićarima koji ni garaže krštene nemaju?
По мени нисте у праву за странце има и лоших и добрих возача и страних и наших, чак сам се пријатно изненадио поготово у Стрели, а и код неких других приватника странци одлично возе и насмејани и уредно се јаве путницма.Današnji GSP je raspad, pogotovo sa nekvalitetnim novim autobusima, prepotopskim tramvajima i umirućim trolejbusima. Ali partijski privatnici su još gori, zato što masovno zapošljavaju jevtine, nekvalifikovane i bahate vozače strance i zato što velikom većinom koriste solo autobuse na linijama za koje je i zglob tesan.
Masovna privatizacija javnog prevoza je najdoslednija primena dinkićevske Superhik ekonomije koju vladajuća sekta ovde vodi otkako je na vlasti, sa Dinkićem i bez njega. Nisam protiv toga da i privatnici imaju određenog učešća u javnom prevozu, ali ne da im se poklanja većina autobuskih linija, a za one koje dobiju moraju da se postave neki minimalni standardi: svi vozači moraju biti iz Srbije, i da se izbroji koliko koja linija ima putnika; ne može na liniji sa preko 10.000 putnika dnevno da vozi solać, nijedan jedini, a kamoli 100% vozila na njoj. Ovo da važi i za sve linije koje drži GSP.
Ma da, šta će im garaža, parking, nije im potrebno ni održavanje, pranje,ništa, daj samo nek je para iz budžeta.Мени није јасно зашто су људи толико запели за ту гаражу, направиће гаражу само је потребно време. Неће сигурно дражати толико линија без граже и свега што је потребно за одржавање возила
Није да ниси у праву, ал Стрела већ дуго вози у Обреновцу и колико знам људи су задовољни превозом и услогом. Аутобуси и возачи су коректни већином (свуда има испада наравно). Да им дамо времена да све дође на своје тек су преузели ове потезе и апослутно се слажем да је требало раније мислити на гаражу која би имала све у комплету. Ал то је брига највећс њихова и верујем да ће сигурно имати и то кроз неки период. Можда ће и корситити нечију док се њихова не направи.Evo sad će onda i moj ortak da počne da učestvuje u javnom prevozu. Kupiće sutra buseve, a garažu će da napravi za par godina. Pošto tako to ide.
Имаће све временом. Све се просто пребрзо десило као што сви знају и због чега је све брзо ишло што се тиче предаје линија. Направиће се баланс треба да им стигну и још возила поготово дуплих. Биће то океј, бар се надамо.Ma da, šta će im garaža, parking, nije im potrebno ni održavanje, pranje,ništa, daj samo nek je para iz budžeta.
Biće to sasvim okej i ne vidim potrebu za tolikom histerijom. Najveći je problem cena svega ovoga, jer u Gsp-u će ostati partijski zaposleni (ne)radnici po kancelarijama i čuveni sindikalci koji sebi kupuju skupocene automobile, a privatnici će svoju uslugu naplaćivati dosta skuplje nego Gsp i onda će veliki deo gradskog budžeta svake godine ići na gradski prevoz. Jasno je kao dan da će Strela biti bolji i ozbiljniji prevoznik, nego što je Gsp ikada bio, ali je problem visoka cena usluge.Имаће све временом. Све се просто пребрзо десило као што сви знају и због чега је све брзо ишло што се тиче предаје линија. Направиће се баланс треба да им стигну и још возила поготово дуплих. Биће то океј, бар се надамо.
Апсолутно се слажем, ал по мени и треба да буде већа цена са обзиром на возни парк Стреле. Мислим не знам колика је разлика, али свакако ми смртници ћемо плаћати све то, како год окренеш. Верујем да је сваком грађанину исто коме иду паре гсп-у или приватнику било комBiće to sasvim okej i ne vidim potrebu za tolikom histerijom. Najveći je problem cena svega ovoga, jer u Gsp-u će ostati partijski zaposleni (ne)radnici po kancelarijama i čuveni sindikalci koji sebi kupuju skupocene automobile, a privatnici će svoju uslugu naplaćivati dosta skuplje nego Gsp i onda će veliki deo gradskog budžeta svake godine ići na gradski prevoz. Jasno je kao dan da će Strela biti bolji i ozbiljniji prevoznik, nego što je Gsp ikada bio, ali je problem visoka cena usluge.
kad ne mogu bez greške u kucanju, kako ce tek moći bez grešaka u vožnji...
Ne, nego ću više da verujem pilićarima koji ni garaže krštene nemaju?
А чекај што вам онда не ваља Арива? Озбиљна фирма послује свуда у Европи јача 100х од Гсп? Кад би град дао цео приватни превоз Ариви уместо овим што кажете пилићарима опет би кулали да се тако уништава Гсп и да је Гсп фирма са традицијом и да је најјача!Evo sad će onda i moj ortak da počne da učestvuje u javnom prevozu. Kupiće sutra buseve, a garažu će da napravi za par godina. Pošto tako to ide.
Гсп ће увек постојати зато што политичари морају да се уграђују на тендеримаВолео бих да напишем мишљење о ГСП-у, по мени они морају да постоје и уврене сам да ће наставити да постоје. Мислим не могу да замислим да привантици држе неке линије попут 15,16,17,18, 23, 31, 65, 77, 83, 85, 95... Ипак гсп и даље држи најјаче линије и најоптрећније линије. Ето једнио што ће сад на 52, 56 и 88 возити приватници. ГСП ће уз обнову возног парка (надам се да ће задржати Соларисе још неколико година или бар урадити нешто паметно са њима) и са новим тролама и трамвајима добити нови изглед какав и заслужује. По мени је паметно што да кажем су приватизовани потези 100, 300, 400, 500, 600 и 700. Просто мислим да гсп ту беспотребно би трошио ресурсе боље да се фокусирају на пометнуте линије наравно уз још доста линија на које возе.
po merilima nekih, na osnovu pisanja na političkim temama, ja spadam verovatno u vučićevca. međutim, moram da primetim da svako vidi ono što želi da vidi. ja recimo ovde u poslednjih mesec dana vidim najezdu nekih novih nadimaka koji svi posluju po istom šablonu, čak im je i stil pisanja onako... neobično podudaran. prva poruka je neko padobran pitanje tipa kad peražikalaza transturs počinje da radi na toj i toj liniji, a već od druge ili treće se kreće u suptilnu kampanju ja ne radim u lidlu, ali moram da kažem. samo što je umesto lidla jedna druga firma. tu u narednim stupnjevima defiluju razne gluposti koje se ne mogu više čuti ni u kafanama, ni pred dragstorom, ni od taksista (na jednu od njih sam i ja reagovao). koliko sam video, samo jedan ili dva korisnika imaju strpljenja da ih mirno dekonstruišu, ostalima pregori osigurač pa odustanu, ali džaba, dve poruke kasnije uleti neko drugi sa još sumanutijim jednolinijašem. borba protiv vetrenjača. da sam zao čovek, primetio bih tu nešto. ali nisam. međutim, da je na delu jedna dosta očigledna kampanja, kako je neko gore rekao, normalizovanja, tu nema sumnje. i ona se svakako ne vodi sa gsp-ove strane. inače, one dole političke teme o četnicima i partizanima su frak i cilindar za ono što se ovde odvija.Prpi na forumu koja je veštački stvorena u zadnje vreme i liči na Vučićevu kampanju u kojoj se sve deli na one koji moraju da misle 100% i sve podržavaju, i na one koji su "za one druge" i žele da rade protiv interesa Srbije.
Па мора да се пита зато што једни пишу једно други други трећи треће… Ја сам овом форуму приступио из разлога да сазнам шта је истина зато што су сви писали на фејсу да од првог све троцифрене линије преузимају приватници што се није десило до данас штампани медији и портали нису писали ништа на ту тему. Па ево сад су неки писали да је рок 16-ти који такође неће бити испоштован а највероватније и онај 25 септембар. А пошто дневно променим 6-7 аутобуса то је неки просек сматрам се компетентним за учеће у неким расправама. Верујем да има још људи који су из сличних побуда приступили форуму јер се пише различито на неке темеpo merilima nekih, na osnovu pisanja na političkim temama, ja spadam verovatno u vučićevca. međutim, moram da primetim da svako vidi ono što želi da vidi. ja recimo ovde u poslednjih mesec dana vidim najezdu nekih novih nadimaka koji svi posluju po istom šablonu, čak im je i stil pisanja onako... neobično podudaran. prva poruka je neko padobran pitanje tipa kad peražikalaza transturs počinje da radi na toj i toj liniji, a već od druge ili treće se kreće u suptilnu kampanju ja ne radim u lidlu, ali moram da kažem. samo što je umesto lidla jedna druga firma. tu u narednim stupnjevima defiluju razne gluposti koje se ne mogu više čuti ni u kafanama, ni pred dragstorom, ni od taksista (na jednu od njih sam i ja reagovao). koliko sam video, samo jedan ili dva korisnika imaju strpljenja da ih mirno dekonstruišu, ostalima pregori osigurač pa odustanu, ali džaba, dve poruke kasnije uleti neko drugi sa još sumanutijim jednolinijašem. borba protiv vetrenjača. da sam zao čovek, primetio bih tu nešto. ali nisam. međutim, da je na delu jedna dosta očigledna kampanja, kako je neko gore rekao, normalizovanja, tu nema sumnje. i ona se svakako ne vodi sa gsp-ove strane. inače, one dole političke teme o četnicima i partizanima su frak i cilindar za ono što se ovde odvija.
još nešto, pošto se često istupa u ime svih građana, ja bih samo ono, za novine, da se izuzmem iz te navodne grupe koja gsp smatra izvorom sveg zla. ako dozvoljavaš?