Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ko se Strele lati, od nje i pogine? Aj da vidimo sledeće godine 🤩
 
Постоји (Стрелина) потреба.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Screenshot_20240913-172153.png

Нашао сам ово док сам гледао карте, да ли неко зна која је ово марка?
Мени лого личи на кобрин...
 
ali vidim da nekoliko puta ponavljaš ovu frazu,
Samo kopiram njih.
za razliku od privatnika, a to mogu da potvrde i drugi ovde, u gsp-u primedbe prolaze kroz ozbiljnu proceduru, obavljaju se razgovori sa vozačima, padnu i destimulacije, premeštanja...
To možda u teoriji tako. U praksi je malo drukčije.


A raspad su i jedni i drugi, i GSP i privatnici. Ovde je bila diskusija o GSPu i "o bože moj, kako dođosmo do ove siutacije???" pa sam se nadovezao na to
Da iznesem još neko obrazloženje osim "sabotaža!" A da ima ološa i među privatnicima, ima. Npr Tamnava trans, o kojoj sam već i pisao ranije. A možemo mi i da branimo GSP i pravimo se da je sve u redu ili da je neko drugi uvek kriv za sve. Samo što upravo to onda vodi GSP u propast, jer bez kritike i korekcije, oni će da nastave da se ponašaju isto i na kraju će završiti rasformirani ili ugašeni.
ali eto zatukli smo konačno gsp, može i neki šampanjac da se otvori.
Aj ne drami i ne patetiši više. I ne pokušavaj da mi relativizuješ i opravdaš jedno od najgorih javnih preduzeća u zemlji.
 
Poslednja izmena:
pa to, hajde molim te nauči me kakve su stvarno procedure u firmi u kojoj sam do prošle godine radio i iz koje sam delom i otišao zbog najezde skakavaca iz šapićeve garniture (koja po štetočinstvu nije ni za porediti s bilo kojom prethodnom, ma koliko loše da su bile). i ranije smo mi tako imali diskusije u kojima me ti sa izvanrednom bahatošću i sveznajućom upornošću ubeđuješ u stvari o kojima ne znaš ama baš ništa, mada na neke bezazlenije teme (godine dolazaka nekih vozila itd). tada sam mislio da je to nervozna epizoda, sada vidim da je manir i da svaku poruku pišeš tako nekim đonom, oštro a bezveze. i ovaj ton zavođenja reda sa aj možeš da sačuvaš za svoju familiju.

gsp je već na putu bez povratka i tamo je pre svega zato što je takva društvena i politička odluka. a inače da, mogao je i gsp recimo da izvrši korekcije u dozvoljavanju vozačima od 82 godine da rade po dve smene i sličnim pravilima kresanja troškova po kojima posluju predstavnici budućnosti bg javnog prevoza. mogao je i da potpuno ukine bilo kakav kontrolni faktor i da umesto te fraze koju verglaš kaže žalite se upravi vodovoda. mogao je svašta, ali je izabrao da se ipak drži propisa u onoj meri u kojoj su mu razni gradski i nametnuti kadrovski kerberi dozvoljavali u proteklih skoro 3 banke.
kao što rekoh tamo više srećom ne radim i gotovo da funkcionisanje gsp-a nimalo ne utiče na moj život u proteklih god. dana, ali to ne znači da ću da ćutim na ovo serijsko poseravanje po ljudima koji su u najvećem broju radili svoj posao časno.
 
Данас видим Манове на 302 нисам их дуго видео у превозу. Има ли још негде на некој линији Конекта или су их све расходовали из линијског превоза и послали у превоз деце?
 
pa to, hajde molim te nauči me kakve su stvarno procedure u firmi u kojoj sam do prošle godine radio i iz koje sam delom i otišao zbog najezde skakavaca iz šapićeve garniture (koja po štetočinstvu nije ni za porediti s bilo kojom prethodnom, ma koliko loše da su bile). i ranije smo mi tako imali diskusije u kojima me ti sa izvanrednom bahatošću i sveznajućom upornošću ubeđuješ u stvari o kojima ne znaš ama baš ništa, mada na neke bezazlenije teme (godine dolazaka nekih vozila itd). tada sam mislio da je to nervozna epizoda, sada vidim da je manir i da svaku poruku pišeš tako nekim đonom, oštro a bezveze. i ovaj ton zavođenja reda sa aj možeš da sačuvaš za svoju familiju.

gsp je već na putu bez povratka i tamo je pre svega zato što je takva društvena i politička odluka. a inače da, mogao je i gsp recimo da izvrši korekcije u dozvoljavanju vozačima od 82 godine da rade po dve smene i sličnim pravilima kresanja troškova po kojima posluju predstavnici budućnosti bg javnog prevoza. mogao je i da potpuno ukine bilo kakav kontrolni faktor i da umesto te fraze koju verglaš kaže žalite se upravi vodovoda. mogao je svašta, ali je izabrao da se ipak drži propisa u onoj meri u kojoj su mu razni gradski i nametnuti kadrovski kerberi dozvoljavali u proteklih skoro 3 banke.
kao što rekoh tamo više srećom ne radim i gotovo da funkcionisanje gsp-a nimalo ne utiče na moj život u proteklih god. dana, ali to ne znači da ću da ćutim na ovo serijsko poseravanje po ljudima koji su u najvećem broju radili svoj posao časno.
Pa i pretpostavio sam da si radio u tom najgorem javnom preduzeću pa si zato pristrasan. Mada i nije neki izgovor, pošto preko tridedet godina gledam to preduzeće kako ređa ekscese i blamaže, a za sve uvek ima neki izgovor ili prosto prećuti sve i pravi se ludo. Mani se patetike i drame, i prihvati činjenicu da je bilo i ostalo najgore preduzeće, i da je većinski samo krivo što ga ljudi kritikuju i asociraju sa raspadom, korupcijom, aljkavošću i lenjošću. I tako već preko trideset godina.
 
Pa i pretpostavio sam da si radio u tom najgorem javnom preduzeću pa si zato pristrasan. Mada i nije neki izgovor, pošto preko tridedet godina gledam to preduzeće kako ređa ekscese i blamaže, a za sve uvek ima neki izgovor ili prosto prećuti sve i pravi se ludo. Mani se patetike i drame, i prihvati činjenicu da je bilo i ostalo najgore preduzeće, i da je većinski samo krivo što ga ljudi kritikuju i asociraju sa raspadom, korupcijom, aljkavošću i lenjošću. I tako već preko trideset godina.
А имаш и ону другу групу људи што више верују гсп-у него приватницима ево цео фејсбук се расплакао над судбином јадног гсп-а што губи линије ја искрено у целини немам неко позитивно мишљење о њима
 
A GSP ima garaže iz kojih su magično nestajala i čitava vozila.

Tako da ne vidim neku preveliku razliku.
А имаш и ону другу групу људи што више верују гсп-у него приватницима ево цео фејсбук се расплакао над судбином јадног гсп-а што губи линије ја искрено у целини немам неко позитивно мишљење о њима
Pa tako nekako.

Nisam za gašenje svakako, ali to ne znači da ću da idem u neistine i fantazije da bih ga branio. Gledam to preduzeće, više od trideset godina nisu u stanju da zašrafe komad plastike i vrate ga kako je stajao, nego sve ulupavaju i smandrljavaju čekićem i ekserom. O silnim muljažama i incidentima da ne govorim. I ja sad kao treba da žalimi branim to preduzeće... Samo zato što deo ljudi ovde ima nekih ličnih konflikata sa nekim privatnicima, pa pokušavaju da me uvuku u svoju prizmu da su svi privatnici zlo i neprijatelji, a GSP je bastion dobrote i kvaliteta. Ma važi. Kažem, nisam za gašenje, ali neću vala ni da branim taj GSP.
 
Ne znam o kakvom nestajanju vozila pričaš. Ponoviću još jednom, niko nr brani GSP, problem je u tome što je to sve o čemu pričaš dozvolio Grad koji mu je gazda. A dozvolio je upravo da bi mogao sad da radi ovo što radi s privatnicima. Isto tako je mogao da ga dovede u red. Dakle, niko ne brani GSP, nego samo ističem da je ovo sve moglo drugačije da se uradi.
 
Naravno da ga branite, tim upornim pisanjem kako sve što se dešava u GSPu, dešava se zato što je Grad dozvolio.

Nemojte ljudi, gledam to rasulo preko trideset godina, nisam ja od juče u Beogradu, znam ih i pratim od kad znam i za sebe. Oni su bili i ostali koncentrat aljkavosti i korupcije, u svako vreme i pod svakom garniturom.

Kapiram da je sad prpa pa se prave veštačke podele i kampanje, kao i na ovoj temi, gde se gradi narativ da svako ko ne podržava i ne brani GSP je sigurno Strelin plaćenik i saboter GSPa... Ali ajde da se malo ohlade glave i spustimo na zemlju. Govorimo o GSPu, sinonimu za raspad i korupciju već tri i po decenije. Nema to veze sa garniturama, to je tamo već tradicija i ustaljeni mentalitet.
 
Ja stvarno ne znam jel pišem na kineskom. Pa tu aljkavost i sve što pominješ ko je drugi dozvolio nego grad? Ja ne uzdižem GSP u nebesa, nego kažem da bih više voleo da imam dobro gradsko preduzeće nego gomilu privatnika s livade. Jel to teško shvatiti? Druga stvar je što je to utopija. A ne znam o kakvoj prpi pričaš, pošto ne radim u GSP-u. Prpa samo može da bude zbog mesečne karte koja će ako se ovako nastavi u budućnosti koštati 50 evra.
 
Prpi na forumu koja je veštački stvorena u zadnje vreme i liči na Vučićevu kampanju u kojoj se sve deli na one koji moraju da misle 100% i sve podržavaju, i na one koji su "za one druge" i žele da rade protiv interesa Srbije.

Ne znam koji se đavo više dešava i kako se uopšte došlo do ovde (mislim na forum). Ne znam ni šta bih više napisao a da ne prolongira ovaj bizarni cirkus. Ok, GSP je skroz na mestu preduzeće. Uvek bio i ostao. Ako neki deo preduzeća i nije na mestu, to je zbog Grada i privatnika koji ga sabotiraju. Eto. Sad će se valjda problemi rešiti i biće bolje ako tako napišemo.
 
Sad jedino ti praviš cirkus. GSP nije preduzeće na mestu, ali bi moglo da bude da je želje za tim. Jel to teško shvatiti? Ali ovako je očigledno svima lakše.
 
Pa u samom GSPu nema želje da bude bolje. Nikad nije ni bilo. Sem kod par retkih izuzetaka.

A ne pravim ja ništa, nego par ljudi ovde već nedeljama šilji penkalo o tom raspalom preduzeću pokušavajući da zameni teze, skrene pažnju sa činjenica i evocira neko saosećanje i žal za preduzećem koje nije vredno toga. Do juče su glavna strašila i problem bili Grad i Strela, a od danas smo, vidim, svi mi koji ne podržavamo GSP. Eto, zbog nas je propao i mi smo mu glavni problem. Okej. Važi.
 
Današnji GSP je raspad, pogotovo sa nekvalitetnim novim autobusima, prepotopskim tramvajima i umirućim trolejbusima. Ali partijski privatnici su još gori, zato što masovno zapošljavaju jevtine, nekvalifikovane i bahate vozače strance i zato što velikom većinom koriste solo autobuse na linijama za koje je i zglob tesan.

Masovna privatizacija javnog prevoza je najdoslednija primena dinkićevske Superhik ekonomije koju vladajuća sekta ovde vodi otkako je na vlasti, sa Dinkićem i bez njega. Nisam protiv toga da i privatnici imaju određenog učešća u javnom prevozu, ali ne da im se poklanja većina autobuskih linija, a za one koje dobiju moraju da se postave neki minimalni standardi: svi vozači moraju biti iz Srbije, i da se izbroji koliko koja linija ima putnika; ne može na liniji sa preko 10.000 putnika dnevno da vozi solać, nijedan jedini, a kamoli 100% vozila na njoj. Ovo da važi i za sve linije koje drži GSP.
 
Niti je GSP dobar, niti su to svakako privatnici.
No za svakog gradonačelnika je mnogo lakše da sredi stanje u preduzeću koje "de facto" kontroliše, nego privatnike gde nemaš nikakvu kontrolu.

Šapić uporno ponavlja kako Grad ne može da kontroliše privatnike, a to je upravo najveća mana koju on iz nekog razloga potencira.
 
partijski privatnici su još gori, zato što masovno zapošljavaju jevtine, nekvalifikovane i bahate vozače strance i zato što velikom većinom koriste solo autobuse na linijama za koje je i zglob tesan.
Kao što rekoh, ne određuju privatnici tip vozila koji će saobraćati, nego Grad.

Da se nadovežem na ovo - bio je jedan incident kada je jedan Japanac nestao iz garaže i nađen je ako se dobro sećam u nekoj uličici u Rospi Ćupriji bez goriva, bilo je i u vestima.
Čini mi se, nemojte me držati za reč 100%, da je bilo i par slučajeva gde su autobusi "pozajmljivani" sa okretnica i nakon toga nađeni nešto dalje. Preveze se čovek do željene destinacije i tu ostavi vozilo.
 
Šapić uporno ponavlja kako Grad ne može da kontroliše privatnike, a to je upravo najveća mana koju on iz nekog razloga potencira.
Koliko prosečan korisnik usluge ume da poveže priču o prepuštanju linija privatnicima jer GSP nije u stanju da sve održava sa pričom o tome da se iste daju privatnicima koje Grad ne može (nije u stanju) da kontroliše i pričom kako su privatnici bolja opcija jer su nabavili nova vozila i kako je to u suštini bolje nego novi autobusi koje je nabavio grad za GSP?​
 
Vrh