Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ja to kažem, jel smo glasali u aprilu. To nam je bila poslednja šansa da se ovo zaustavi, a sad je gotovo i jedini način da se nešto promeni je da se desi neko čudo i ova vlast padne preko noći i sve se sruši kao kula od karata. Ali opet će ih i neka buduca vlast teško isterati jer su napravili svoju imperiju, imaju ogromne prihode i teško će neko tek tako izbaciti njihovih 500 vozila iz saobraćaja.
Buduca vlast moze da im postepeno skida linije kao GSPu sto su skidali.
Ili jednostavno svi stavimo fantomke na glavu i unistimo vozila.
 
Mislim da je DB prodao Arrivu. Ne smeju oni više da se bave bilo čim drugim do železnicom, kao primarnom delatnošću, jer su i oni sami u velikim finansijskim problemima.
Jesu, američki investicioni fond je kupio veći deo, dok je neki nemački investicioni fond otkupio deo kome je pripadala Srbija.
 
Samo da vidim kakva će reakcija putnika biti kada se strela prebaci na 52 i 88. Verovatno bez gps-a, čekanje zglobnog konekta i proces privikavanja na sistem da mora da se stisne senzor za otvaranje vrata. Ne razumem jednu stvar. Znam da neki ljudi nisu još navikli ili ne znaju da moraju senzor da stisnu na zglobnim, ali ne kapiram da ljudi masovno pritiskaju senzor KOJI NIJE ZA OTVARANJE VRATA na solo autobusima misleći da će jedino tako otvoriti vrata za ulazak. Ponavljam, mnogi to rade. Na zglobnim autobusima imaju sve ištampano od teksta i uputstva kako da uđu ili izađu iz autobusa. Jeste čudno malo za naše područje da moraš senzor ili taster stop pritisnuti, kad smo navikli na staro.
 
Samo da vidim kakva će reakcija putnika biti kada se strela prebaci na 52 i 88. Verovatno bez gps-a, čekanje zglobnog konekta i proces privikavanja na sistem da mora da se stisne senzor za otvaranje vrata. Ne razumem jednu stvar. Znam da neki ljudi nisu još navikli ili ne znaju da moraju senzor da stisnu na zglobnim, ali ne kapiram da ljudi masovno pritiskaju senzor KOJI NIJE ZA OTVARANJE VRATA na solo autobusima misleći da će jedino tako otvoriti vrata za ulazak. Ponavljam, mnogi to rade. Na zglobnim autobusima imaju sve ištampano od teksta i uputstva kako da uđu ili izađu iz autobusa. Jeste čudno malo za naše područje da moraš senzor ili taster stop pritisnuti, kad smo navikli na staro.
Neće biti zglobni conecti na 52 i 88, već zglobni citari (ako nisu otkazani svi) i zglobni iveci koji su poručeni jer mercedes kasni sa rokovima, samim tim ne verujem da će biti toga sa vratima, jer bi to bila doslovna smrt za te dve linije.
 
Не знам шта је проблем. Музу буџет купују нове добре аутобусе. Кад ови падну са власти национализоваћемо Стрелу. Поштено.

Samo što život nije bajka.
Banka će imovinu i buseve pokupiti, a državi će ostati ime, 1000 radnika bez posla i školje neispravnih autobusa.

A da bude još grđe, pola vozača ni ne može da prođe psiho test u GSP-u, kao što se ispostavilo za onog čikicu sa 101 što ukrašava autobuse da nije prošao psiho test, pa se sada sveti sa onim nalepnicama unutra. Dočekao svojih 5 minuta, pošteno.
Grad nema masovni šinski prevoz, ne možeš da skresneš neku autobusku liniju pa ćemo verovatno da izvedemo opet turističke autobuse sa privatnicima napolje na ulicu i Šrilankama za volanom.
Uveli su doslovno je*******ene maršutke kroz Grad koje povezuju nekog i nešto na svakih pola sata bez praćenja, bez ičega i samo tovare takve linije po (pri)Gradu. Više ne postoji nikakav plan oko prevoza vevlć tovarenje linija, dijametralno suprotno od Vesićevih Smart planera.

Iskreno briga me i za GSP, nit ja radim niti iko iz moje porodice, samo sam korisnik usluge, ali ako se udubimo u neke organizacione i funkcionalističke radnje koje se tiču Grada, e to mi je problem, ne možeš ovako (mislim na Grad) da se ponašaš.
 
Neće biti zglobni conecti na 52 i 88, već zglobni citari (ako nisu otkazani svi) i zglobni iveci koji su poručeni jer mercedes kasni sa rokovima, samim tim ne verujem da će biti toga sa vratima, jer bi to bila doslovna smrt za te dve linije.
Ovde sam pogrešio, jer nisam znao za problem narudžbi oko konekta. Hvala za info
 
pola vozača ni ne može da prođe psiho test u GSP-u, kao što se ispostavilo za onog čikicu sa 101 što ukrašava autobuse da nije prošao psiho test, pa se sada sveti sa onim nalepnicama unutra. Dočekao svojih 5 minuta, pošteno.​
Mogu misliti kakav je bio na testu kada ga nije prošao, obzirom da i u tom GSP - u ima likova koji su tu zalutali.​
 
Više ne postoji nikakav plan oko prevoza vevlć tovarenje linija, dijametralno suprotno od Vesićevih Smart planera.
Vala našao si s kim ćeš da ih uporediš, sa debilom Gremlinom i njegovim SMRT klanerima koji su prvi počeli sa sakaćenjen prevoza u Beogradu.

Čak i Šriliančani koje pominješ su rezultat njihovih debilnih poteza. Daleko im lepa kuća i ne ponovili se više. JIM ja.
 
Мени није јасно зашто је битно одакле им капитал, улаже и град није спорно. Тренутно имају најбољи возни парк и то је чињеница, а уз комплетну гаражу биће и најјачи привантик у Београду.
Ма пустих брате ми боље приватнике немамо људи не капирају. Острвили су се нас неколико који подржавамо приватне превознике сажалили се шатро над судбином гсп. Нико од њих не пита одакле Дису, Максију лова како су стекли капитал па купују масовно храну тамо то им не смета. Све може да пропадне само гсп не сме а гласали смо промене 5 октобра и за то да држава не држи монопол у пружању неких услуга. Ја мрзим снс најгора власт у историји ове земље није спорно али конкретно у превозу било који други приватник да је учествовао на тендеру рекли би да је снс фирма а сви највећи привредници у држави су се слизали са снс то је тако јбг..
 
Sendvicari
1000013108.jpg
 
Становницима Сремчице је једино битно да нема Маза 215. То што су турске кантурине можда горе од Маза то није њима битно, него само да је ново и ништа више. Пљуваће их можда након 6 месеци, толико им времена дајем.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Na Karaburmi je redovno 10 van saobracaja a oni ih imaju oko 20. Bice veselo kad krene eger da crkava, pogotovo preko leta
 
Tamnavin Liaz 41644, koji je ono horor. Ne znam odakle da počnem. Jedva vuče, oseća se na naftu, lupa i po ravnom kad ide, a kamoli po rupama, sedišta se klate, umesto stakla gde su šiberi stavili plastiku, otvara se samo, prokišnjava, rukohvati se pomeraju. Najgori Ikarbus je bolji od ovoga.
 
Vrh